معرفی بهترین کیف پول تتر (USDT) به همراه لینک دانلود

معرفی بهترین کیف پول تتر (USDT) به همراه لینک دانلود

تتر(Tether)، یکی از ارزهای دیجیتال باثبات یا استیبل کوینی است که این روزها توانسته لقب قدرتمندترین ارز باثبات جهان را از آن خود کند. استیبل کوین ها درواقع ارزهایی هستند که به دلیل قیمت ثابت خود، توجه افراد زیادی را در بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده اند.

در حال حاضر استیبل کوین های بسیاری وجود دارد اما همچنان تتر با نام اختصاصی USDT به عنوان قدرتمندترین و البته مشهورترین ارز دیجیتال موجود شناخته می شود. به طوری که در هنگام نگارش این مقاله، ارزش بازار تتر در حدود 64 میلیارد دلار برآورد شده و این رمزارز توانسته پس از بیت کوین و اتریوم، رتبۀ سوم ارزهای دیجیتال در جهان را از آن خود کند.

شاید برای شما نیز سوال باشد که چرا ارزهای دیجیتال به ویژه تتر، تا این حد مورد استقبال معامله گران بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است؟ برای پاسخ به این سوال، بهتر است ابتدا نگاهی به استیبل کوین تتر و نحوۀ عملکرد آن بیندازیم:

نیم نگاهی به استیبل کوین تتر و نحوۀ عملکرد آن

سال 2015 بود که برای اولین بار، دو توکن USDT و EURT دلار تتر و یورو تتر به فعالان دنیای ارز دیجیتال معرفی شد.

ویژگی مهم تتر که باعث اقبال بسیار زیاد معامله گران بازار ارزهای دیجیتال به آن شده، ثابت بودن قیمت این رمزارز است.

تتر همواره ارزشی برابر با 1 دلار ایالت متحده آمریکا دارد و در ابتدا برای ایجاد ثبات در دلار آمریکا و انعطاف پذیری در فناوری بلاک چین به وجود آمد. در حال حاضر نیز، به دلیل همین قیمت ثابت و همچنین سرعت انتقال بالا، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

در ابتدای به وجود آمدن تتر، تصور عموم بر این بود که این رمزارز، با پشتوانۀ بانک مرکزی آمریکا به جهان معرفی شده است. بعدها اما مشخص شد که USDT ارزی مستقل بوده و به هیچ یک از نهادهای متمرکز وابسته نیست.

هرچند در 14 مارس 2019، بنیاد تتر به هنگام آپدیت وبسایت خود، در جهت شفاف سازی ذخایر خود، بیان کرد که دارایی این شرکت به طور 100% با استفاده از دلار آمریکا پشتیبانی نمی شود؛ که همین موضوع باعث انتقاد شدید کاربران به این کمپانی شد.

تتر به عنوان یک استیبل کوین کاربردهای بسیاری برای معامله کنندگان دارد، اما ساده ترین کاربرد تتر، سرعت بالای آن به هنگام مبادله است.

احتمالا برای شما ملموس تر باشد اگر بدانید به علت ارزش ثابت تتر در دنیای بی ثبات ارزهای دیجیتال، هنگامی که قیمت یک ارز در حال افت شدید است، افراد می توانند با تبدیل دارایی خود به تتر در کمترین زمان ممکن از ضررهای جبران ناپذیر به سرمایۀ خود جلوگیری کنند.

درحالی که روند مبادلۀ ارزهای دیگر گاه تا سه الی چهار روز ممکن است به طول بیانجامد؛ تتر در زمانی کمتر از نیم ساعت با ارسال تنها یک ایمیل این مبادله را انجام می دهد و از زیان و ضررهای احتمالی در کمترین زمان ممکن جلوگیری می کند.

آیا تتر واقعا یک رمزارز کاملا امن است؟

همانطور که گفتیم، با اینکه تتر پشتوانه ای مستقل از بانک مرکزی آمریکا دارد، اما پشتوانۀ همۀ تترهای دنیا، دلار آمریکا نیست. چراکه تعداد تترهای موجود ، از تعداد تترهای دلاری موجود در دنیا بیشتر است. و این به دلیل مشکلی است که شرکت تتر لیمیتد با پتفرم معاملاتی ای به نام بیت فاینکس (Bitfinex) داشته است.

داستان از این قرار بود که تعدادی از مدیران تترلیمیتد، در بخش هایی از بیت فاینکس حضور داشته اند. بیت فاینکس نیز برای بخشی از خدمات پرداختی خود از تامین کننده ثالثی به نام Crypto Capital Corp استفاده می کرده است . از آنجایی که این شرکت مسئولیت پرداخت ها را بر عهده داشت، به بخشی از دارایی های شرکت بیت فاینکس نیز دسترسی داشت.

اما شرکت Crypto Capital Corp در سال 2018 به دلیل برخی مشکلات حقوقی، با در دست داشتن حدود 851 میلیون دلار از دارایی های شرکت بیت فاینکس مسدود شد. به همین دلیل دارایی های دلاری تتر، از تعداد تترهای موجود کمتر شده و این امن بودن استیبل کوین تتر را کمی دچار مشکل می کند.

آشنایی با کیف پول تتر و انواع آن

انواع پلتفرم های تتر

در ابتدا، تتر از طریق Omni Layer روی پلتفرم بیت کوین عرضه شد. پس از آن در سال های بعد تتر به شبکه بلاک چین اتریوم و بعد از آن به ترون انتقال یافت. پس از مدتی، به دلیل شلوغی بسیار این شبکه، تتر روی بلاک چین های دیگری همچون EOS، Algorand، Solana و OMG نیز عرضه شد.

البته هنوز بیشترین حجم تترهای عرضه شده بر روی بلاک چین اتریوم که با عنوان توکن ERC20 شناخته شده، عرضه می شود.

تتر روی سه بلاک چین مختلف متصل بوده است. این بدان معنی است که در حال حاضر سه نوع تتر وجود دارد که عملکرد هرکدام با یکدیگر متفاوت نیست اما لازم است برای استفاده از آن، به پلتفرم هرکدام توجه کرد.

این سه شبکه شامل موارد زیر است:

پلتفرم omni

Omni-USDT که درواقع اولین تتر موجود به حساب می آید؛ در ابتدا بر اساس شبکه بیت کوین ایجاد شد. مشکل این پلتفرم هزینه های بالای تراکنش در بستر بلاک چین بیت کوین بود.

بلاک چین اتریوم (Ethereum)

به دلیل هزینه های بالای پلتفرم omni، تترهایی مبتنی بر بلاک چین اتریوم به وجود آمد. این بلاک چین هزینه های انتقال کمتر و سرعت انتقال بیشتری از پلتفرمomni دارد. در حال حاضر نیز توسط اکثر صرافی ها پذیرفته شده است.

بلاک چین ترون (Tron)

Tron-USDT که به آن USDT-URC20 هم گفته می شود، به نسبت تتر اتریوم سرعت بالاتری دارد و هزینۀ انتقال آن هم رایگان است. اما هنوز توسط همۀ کیف پول ها و صرافی ها پذیرفته شده نیست. از سوی دیگر، استفاده از تتر این شبکه هنوز برای عموم مردم قابل استفاده نیست.

همانطور که گفتیم عملکرد این سه تتر با یکدیگر تفاوتی ندارد، اما هنگام استفاده ازUSDT مهم است که از کدام یک از این شبکه ها استفاده می کنید.

اگرچه عملکرد این تترها با یکدیگر متفاوت نیست؛ اما به هنگام دریافت یا انتقال دارایی خود لازم است به تناسب کیف پول خود با تتری که در اختیار دارید توجه کنید؛ وگرنه ممکن است بخش زیادی از دارایی های خود را از دست بدهید.

به عنوان مثال، اگر دارایی های شما تتر اتریوم است، برای انتقال، لازم است حتما از کیف پولی استفاده کنید که از توکن های ERC20 پشتیبانی می کند. در غیر این صورت تمامی دارایی های شما گم شده و از دست خواهد رفت.

پس این بسیار اهمیت دارد که از کدام کیف پول مخصوص به کدام پلتفورم برای ارسال و دریافت دارایی های خود استفاده می کنید.

اگر هنوز نمی دانید که دارایی شما از کدام یک از انواع تتر است، کافی است به آدرس کیف پول خود نگاه بیندازید:

  • اگر آدرس کیف پول شما با اعداد 1 و 3 و یا عبارت bc1 آغاز شود، نوع تتر شما omni است. برای مثال: 183hmGRu
  • اگر به آدرس تتر بلاک چین اتریوم خود که همان توکن ERC20 است دقت کنید، می بینید که آدرس تتر شما با عبارت 0x آغاز شده است. برای مثال: 0xdac17f958d2ee523a2206206994597c13d831ec
  • همچنین اگر آدرس تتر بلاک چین شما ترون یا همان توکن TRC20 باشد باید در شروع آدرس عبارت TX را ببینید. برای مثال : TXYwY5Eec12tuenctTHMdtYJLWrCu6xwet

با این توضیحات، لازم است کیف پول مناسبی برای ذخیرۀ دارایی تتر خود انتخاب کنید. اما ویژگی‌های یک کیف پول مناسب چیست؟

نکات مهم برای انتخاب بهترین کیف پول تتر

قبل از انتخاب کیف پول مناسب، لازم است چند فاکتور را حتما مدنظر قرار دهید:

امنیت : همانطور که قابل حدس است ، مهم ترین عامل در انتخاب یک کیف پول مناسب، امنیت کافی آن است. کیف پول هایی که دارای تایید هویت دو مرحله ای هستند، کیف پول های مناسبی بوده و می توانند یک انتخاب خوب برای ذخیرۀ دارایی های شما باشد.

مدیریت کلیدهای خصوصی : بعد از ذخیرۀ تترهای خود، لازم است کنترل کافی بر کلیدهای خصوصی کیف پول خود داشته باشید. به طوری که بتوانید هر جایی که بودید، کیف پول خود را کنترل کرده و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

رابط کاربری مناسب: کیف پول مناسب، درواقع کیف پولی است که نیازهای کاربری شما را چه یک کاربر حرفه ای باشید و چه یک کاربر تازه کار، رفع کند. پس در هنگام استفاده از یک کیف پول، بهتر است دقت کنید که چقدر با رابط کاربری کیف پول مدنظر خود راحت هستید.

سازگاری: می خواهید کیف پول خود را بر روی موبایل داشته باشید یا کامپیوتر؟ برای انتخاب کیف پول، لازم است به دستگاهی که قصد دارید با استفاده از آن از کیف پول خود استفاده کنید، توجه داشته باشید. سازگار بودن کیف پول با گجت مورد نظر شما، یکی از مواردی است که حتما باید به آن توجه کرد.

پشتیبانی از مشتریان: حتما توجه داشته باشید که کیف پول شما بخشی فعال برای ارتباط با مشتریان خود داشته باشد. در هنگام وقوع مشکل، این بخش به شما کمک می کند تا در سریع ترین حالت ممکن، مشکل خود را مطرح و آن را حل نمایید.

به طور کلی، کیف پول های تتر را می توان به دو دستۀ کیف پول های گرم و کیف پول های سرد تقسیم کرد. این کیف پول ها هرکدام ویژگی های خاص خود را دارد و هرکس بنا بر نیاز خود می تواند از یکی از آن ها استفاده کند:

کیف پول های سرد (Cold Wallet)

کیف پول سرد یا کیف پول سخت افزاری به والت هایی گفته می شود که در یک محیط آفلاین به ذخیره سازی ارزهای شما می پردازد. این کیف پول ها به دلیل امکان دسترسی سخت به آن، از امنیت بسیار بالایی برخوردارند و کیف پولی مناسب برای ارزهایی با تعداد بسیار بالاست.

از آنجایی که این کیف پول ها آفلاین بوده امکان دسترسی هکرها به دارایی های شما بسیار کم است. این کیف پول ها البته در کنار امنیت بالایی که دارند رایگان نیستند. اما اگر شما معمولا خریدهای بالایی انجام می دهید و قصد سرمایه گذاری های بلند مدت را دارید، بهتر است از این کیف پول استفاده کنید.

کیف پول های گرم (Warm Wallet)

به کیف پول های گرم، کیف پول های نرم افزاری هم گفته می شود. این کیف پول ها شامل تمامی والت های موبایلی، کامپیوتری و وب می شوند.

امنیت این کیف پول، به نسبت کیف پول های سخت افزاری یا سرد کمتر است. چراکه امکان اتصال به اینترنت و ذخیرۀ کلمۀ عبور روی آنها وجود دارند.

البته این بدان معنا نیست که هکرها به راحتی می توانند وارد این نوع والت شوند. اما اگر کلیدهای خصوصی و رمزهای عبور خود را بر روی گجت مورد استفاده خود ذخیره کرده باشید، امکان دسترسی به دارایی های شما وجود دارد.

لیست انواع بهترین کیف پول تتر (USDT) و معرفی بهترین ها


کیف پول Ledger Nano


کمپانی لجر ابتدا در سال 2016 کیف پول Ledger Nano S را به عنوان کیف پولی امن برای ذخیرۀ ارزهای دیجیتال ارائه داد. پس از آن، در سال 2019، Ledger Nano X به عنوان محصولی آپدیت و جدیدتر از نوع اول، عرضه شد. این کیف پول که کیف پولی سرد محسوب می شود محصولی خوب برای ذخیره سازی بیش از 1000 رمز ارز دیگر است.

از ویژگی های مثبت این کیف پول، امکان ذخیره سازی کلیدهای خصوصی در این کیف پول و ارسال و دریافت رمزارز با ایجاد یک پین کد است. درواقع اگر حتی این کیف پول به سرقت هم برود و یا حتی شما رمز عبور خود را فراموش کنید، با استفاده از عبارتی که به هنگام نصب و فعال سازی به شما داده شده است، می توانید دوباره به دارایی های خود دسترسی داشته باشید.

افزون بر این، کیف پول های تتر امکان ذخیره سازی انواع ارز را به کاربران خود ارائه می‌دهد. هرچند پایۀ این کیف پول رمز ارز تتر است.

کیف پول های لجر رایگان نبوده است اما اگر شما تمایل به خرید کیف پولی با قیمت مناسب تر را دارید، می توانید به جای کیف پول مدل X که قیمتی در حدود 119$ را دارد، کیف پول مدل S را به مبلغ 59$ خریداری کنید.

کیف پول تتر Ledger Nano S

کیف پول ترزور (Trezor)


کمپانی ترزور نیز کیف پول های خود را با مدل های one و T برای ذخیره سازی تترهایی با توکن ERC20 عرضه کرد.

این کیف پول نیز، مانند لجند از کیف پول های سرد محسوب می شود که دارای امنیت بسیار بالا بوده است. در کنار امنیت که ویژگی مهم برای انتخاب کیف پول به شمار می رود، رابط کاربری این کیف پول هم بسیار خوب و مناسب است. به طوری که هم افراد تازه کار و هم افراد حرفه ای به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. افزون بر این، کیف پول ترزور می تواند بیش از ده هراز کوین و توکن را پشتیبانی کند.

لینک نصب کیف پول ترزور


کیف پول تراست (Trust wallet)


کمپانی بایننس در سال 2017 کیف پول گرم تراست (Trust) را برای ذخیرۀ ارزهای دیجیتال من جمله تتر معرفی کرد. این کیف پول که یک کیف پول گرم محسوب می شود ، برای ذخیره سازی 40 بلاک چین و بیش از 160 هزار دارایی ارزی استفاده می شود.

از این کیف پول تنها می توان با استفاده از موبایل استفاده کرد و پایۀ آن تتر Trc20، Erc20 و Beb20 است. هرچند یکی از نقطه ضعف های تراست عدم دسترسی آن با وب است، اما به دلیل رایگان بودن و همچنین رابط کاربری خوب آن، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

لینک نصب کیف پول تراست والت


کیف پول نکسو (Nexo Wallet)


نکسو نیز یکی از کیف پول های خوب موبایلی است که جزو کیف پول های گرم محسوب می شود. نکسو درواقع یک سیستم لندینگ ارز دیجیتال است که به شما اختیار کامل USDT را می دهد.

درواقع ویژگی مثبت نکسو این است که هم چنان که می توانید تترهای خود را در این کیف پول ذخیره کنید، می توانید از مقدار سپردۀ خود سالانه 8 درصد سود نیز کسب کنید.

همین ویژگی، نکسو را به یکی از محبوب ترین کیف پول ها تبدیل کرده است. در کنار این ویژگی مثبت اما نقطه ضعف نکسو کم بودن سرعت برداشت وجه از آن است. چراکه برداشت وجه از نکسو ممکن است گاه تا 24 ساعت طول بکشد. پایۀ نکسو، تتر با لایۀ Omni و ERC20 است و کاربران می توانند به طور رایگان از آن استفاده کنند.

لینک دانلود و نصب کیف پول نکسو از طریق گوگل پلی


کیف پول تتر والت (Tether Wallet)


تتر والت درواقع کیف پول رسمی رمزارز تتر است. از ویژگی های مثبت تتر والت، احراز هویت دو مرحله ای است که نشان دهندۀ امنیت بالای این کیف پول است. همچنین کاربران می توانند به سهولت، رمزارز تتر خود را با استفاده از این کیف پول به دیگر رمزارزها تبدیل کنند.

تتر والت هرچند که کیف پولی با امنیت بالا به شمار می رود، اما در سال 2017 متاسفانه هک شد و همین مساله امنیت این کیف پول را زیر سوال برد. البته پس از آن، کمپانی پشتیبان تتر والت، اقدامات بسیاری برای افزایش امنیت و حراست از دارایی های کاربران خود به کار بسته است.

این کیف پول که در دو نسخۀ موبایل و وب قابل استفاده است، تنها برای تبدیل رمزارزها استفاده شده و امکان ذخیرۀ بیت کوین یا رمزارزهای دیگر را برای کاربران خود فراهم نکرده است. پایۀ این کیف پول، تتر پایۀ omni و ERC20 بوده و عرضۀ آن به صورت رایگان است.

لینک دانلود و نصب تتر والت

کیف پول تتر Atomic
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام. کیف پولی که
    1- ارزهای زیادی رو پشتیبانی کنه
    2- بر مبنای trc20 باشه.
    3- کارمزدها رو از تتر کم کنه نه ترون

    سراغ دارید؟

  • من تراست را نصب کردم ولی چرا نمیتونم تتر را پیدا کنم
    مگر علامت اختصاری آن USDT KDSJ ?
    لوگو آن هم که مشخصه
    میشه راهنمایی کنید

    • عرض سلام و ادب
      تنها کافیست مقدار موجودی تتر خود را به یک صرافی معتبر انتقال دهید و پس از تبدیل به ریال، مبلغ ریالی خود را برداشت نمایید.
      باید دقت داشته باشید هر صرافی امنیت کامل ندارد و از واریز مبالغ زیاد به صورت یکجا به صرافی ها بپرهیزید.

  • سلام‌‌منم‌میخوام‌بیام‌ارزدیجیتال‌معامله‌‌بکنم

    • با سلام دوست عزیز، برای مشاهده آموزش های بیشتر می‌توانید آموزش های ارز دیجیتال در اپلیکیشن سیگنال را مشاهده نمایید.

  • سلام ببخشید من یک کیف پول تو تراست والت دارم نزده trc20 است یا غیره اولش با TLشروع میشه میشه کمک کنید بگید مال کدوم شیکس

    • سلام دوست عزیز
      تراست والت از شبکه های بلاکچینی مختلفی پشتیبانی میکند
      اما در مورد ادرسی که فرمودید باید بگویم ادرس های شبکه ی ترون (trc20) با t شروع میشود

    • سلام برای خرید از صرافی ها استفاده نمایید
      و کیف پولها توانایی نگهداری هر مقدار سرمایه رو دارند

  • یک مشکلی در تراست والت دارم میخام توکن تتر trc2o انتقال بدم میگ برای پرداخت فی باید tron داشته باشی راحی است کاری کنم از همین trc20 فی معاملرو کم کنه؟؟

    • سلام دوست عزیز
      برای انتقال از بسترtrc20 نیاز به پرداخت کارمز به وسیلع‌ی ترون دارید چون این بستر مربوط به بلاکچین ترون است
      برای انتقال کافیست به مقدار کارمزد در ولت خود ترون خریداری نمایید

  • سلام بهترین روش برای انتقال تتر از صرافی ایرانی تحت شبکه TRC20 به ولت تراست و بعد به بایننس به چه صورت هست؟
    گفتن نمیشه
    اما بعید میدونم نشه
    تراست از TRC20 پشتیبانی نمیکنه؟که راحت تحت این شبکه تتر دریافت کنم از صرافی ایرانی
    و بعد به بایننس بریزم
    اگر نکته ای داره و اشکالی ممنون میسم راهنمایی بفرمایید

    • سلام، این مسیر برای انتقال قابل اجراست
      اما باید دقت کنید که در تمام مراحل، بستر انتقال در کیف پول مبدا و مقصد یکسان باشد

  • توکن usdt در شبکه trc20 در لجر نانو اس چگونه نصب میشود نمیتوانم نصب کنم در این کیف پول

    • نرم افزار لجر لایو رو در کامپیوترتون نصب کنید و در قسمت منیجر هر کیف پولی که لجر ساپورت میکنه رو میتونید روش نصب کنید

    • با عرض سلام و وقت بخیر بنده مدتی پیش اتریوم خریداری کردم از کوکوین انتقال دادم به تراست والت بر بستر trc 20 اما الان اصلا نمیتونم به کوکوین بفرستم یا بفروشم چیکار باید بکنم ؟

      • با سلام
        شما تتر رو بر بستر ترون به تراست والت منتقل کردید.
        سوخت شبکه ترون است.
        و داخل کیف پول شما ترون وجود نداره.
        حدودا 2 دلار ترون به کیف پولتون ارسال کنید

  • سلام خسته نباشید
    من خاستم بیت کوین بگیرم به من گفتن اول تتر بگیر بعد که قیمتها ریزش کرد بیت بگیر چون تتر گرون میشه گیر نمیات تا بتونی بیت بخری
    منظورشون چیه ممنون میشم بگید؟؟؟؟

    • تتر استیبل کوین دلار هست و ارزشش همیشه یک دلاره. شما میتونید با تگهداری تتر ارزش دلاری سرمایتون رو حفظ کنید

  • تتر trc20انتقال دادم به coinomi ارسال تاييد شده ولي ب ولت هيچي نيومدع چيكار بايد كنم؟

  • سلام
    من در کوینکس وارد شدم و جهت کار با اون مقداری از تتر رو از صرافی ایرانی به کوینکس میخواستم انتقال یا سپرده کنم پس ادرس دپوزیت کوینکس بر بستر trc20 رو برای صرافی ایرانی ارسال کردم
    تتر از حساب صرافی ایرانی برداشته شده البته اون چیزی که در اکانت من نشون میده و کارمندان صرافی هم تایید میکنند اما تتر به حساب کوینکس انتقل دادده نشده
    در ضمن ادرسی که صرافی ایرانی میده اولش TP هست درصورتیکه ادرس من TE هست
    میتونید راهنمایی کنید !!!

    • اینو با پشتیبانی صرافی مطرح کنید با اینکه با id تراکنش وضعیتش رو پیگیری کنید

  • سلام. ممنون از توضیحات خوب شما. اما باید تذکر بدم که کوینومی از تتر پشتیبانی نمی کنه و حتی اگر روی ترون برید خودش تذکر داده که ما هنو توکن تتر رو پشتیبانی نمی کنیم و به این آدرس تتر نریزید.

  • کیف پول تراست ولت آیا ارز تتر رو پشتیبانی میکنه؟
    یعنی میتونیم برای نگهداری تتر از کیف تراست استفاده کنیم؟

  • سلام کدام صرافی ایرانی پلتفروم انومی برای تتر رو ساپورت میکنه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  • سلام میشه آدرس سایت یا صرافی که بشه تتر در پلتفروم انومی را به پلتفروم ترون با ایتریوم تبدیل کرد معرفی کنید؟

  • خب تتر رو هم پشتیبانی میکنه دیگه ولی به جز اتریوم و یه توکن دیگه چیزی نشون نمیده

  • با عرض سلام و خسته نباشید، بنده یک کیف در myetherwallet ایجاد کردم ولی در بخش send فقط ارز ethereum و یک ارز دیگر رو نشون میده و وقتی ارزهای دیگر مثل usdt رو در همون قسمت جستجو میکنم چیزی پیدا نمیکنه در حالی که در قسمت tokens در سمت راست تقریبا تمام توکن ها نمایش داده شدند. ممنون میشم بگید ایراد کار از کجاست

    • myetherwallet فقط اتریوم و توکن های تحت این شبکه رو پشتیبانی میکنه

  • سلام ، داخل پاسخها فرمودید که برای اضافه کردن تتر Trc20 به کیف پول کوینومی داخل توکنها ترون رو انتخاب کنیم و بعدش USDT رو سرچ کنیم. خوب من همین کار رو انجام دادم و اضافه کردم به داخل کیف پولم. بعد هم آدرس اون رو برای صرافی فرستادم تا برام تتر واریز کنن. واریز کردن و هیچ تتری برای من نیومد و در نهایت که پیگیری کردم ایشون گفتن اصلا کوینومی از تتر trc20 پشتیبانی نمیکنه. من نمیفهمم مشکل چیه! بالاخره پشتیبانی میکنه یا نمیکنه؟ الان پول من زنده میشه یا نمیشه؟ اگه اره حلی دارید لطفا بفرمایید.

    • آدرس تتر trc20 با حرف T شروع میشه و آدرش تتر Erc20 با 0
      از این راه میتونید ببینید تتری که انتخاب کردین از کدوم نوع بوده.

    • دقیقا همین مشکل واسه من دیروز پیش اومد، ادرس usdt تحت بلاکچین ترون با T شروع نمیشد متاسفانه به این دقت نکرده بودم، شما تونستید پول و زنده کنید؟

      کارشناس محترم ؛ برگردوندن تتری که روی بلاکچین تتر از بیتبرگ خریدیم و توی ولت ادرس توکن usdt روی بلاکچین ترون ( اما با Tشروع نمیشد) رو به بیتبرگ دادیم … ایا امکان برگرداندن از پشتیبانی کوینومی هست؟

      • آدرس تتر تحت ترون با T شروع میشه و در هنگام انتقال باید شبکه توکن با شبکه کیف پولی که انتقال رو انجام میدین یکی باشه. از پشتیبانی مبدا انتقال وضعیت تراکنش رو پیگیری کنید

  • سلام وقت بخیر
    ازخدمتتون چندتا سوال داشتم
    ۱-آیا کیف پول تراست ولت از تتر TRC20 هم پشتیبانی(فقط برای انتقال تتر بین بایننس و صرافی ایرانی) میکند؟
    ۲-درسته که میگن وقتی از صرافی ایرانی ارز به بایننس(با توجه به اینکه اکانت بایننس رو با VPS باز میکنم) انتقال بدی بایننس بازم میفهمه که از یه صرافی ایرانی ارز انتقال دادی حسابتو بلاک میکنه؟

    • بله تراست والت تتر TRC20 را پشتیبانی میکنه
      بهتره مستقیم از صرافی ایرانی به باینانس منتقل نکنید (ابتدا به یک کیف پول و بعد به باینانس)

      • جناب من به همین حرف شما خرید زدم و انتقال دادم اما هیچکدام از توکن های usdt ی ترون ادرسش با T شروع نمیشه و پول ما بعد ارسال از بیتبرگ پریده… الان باید چیکار کرد؟

      • وقتی آدرس ترون با T شروع نمیشه یعنی در شبکه ترون نیست از پشتیبانی صرافی تون سوال کنید که به چه آدرسی انتقال دادید

  • سلام من تتر trc20 دارم و موقع انتقال از تراست ولت ارور میده . ترون هم داره کیف پول و به جز اون ترون هم ایتیک کردم برای افزایش انرژی ولت. بازم نمیشه

    • در کیف پول تراست معمولا کارمزد انتقال با ارز BNB پرداخت میشه و احتمالا موجودی BNB شما کمتر از مقدار کامزد هست

      • سلام وقت بخیر. کیف پولی هست که کارمزد انتقالش usdt باشه؟

  • ظاهرا کیف پول کوینومی از تتر TRC20 پشتیبانی نمیکنه درسته ؟

    • سلام
      از بخش Add Asset وارد بخش توکن بشید و بعد از انتخاب ترون، توکن usdt رو انتخاب کنید

  • سلام، به کیف پول من مقداری تتر erc20 منتقل شده در کیف پولی که عضو هستم هر 12 ساعت آدرس کیف پول تغییر میکند. و اشتباها کیف پول قبلی رو اعلام کردم . برای پیگیری اینکه این تتر ها الان کجا هست از چه سایتی میشه ردیابی کرد و اطلاعات اون تتر رو اعم از هش یا کد پیگیری رو پیدا کرد

    • سلام دوست عزیز
      به پشتیبانی کیف پولتون پیام بدید
      آدرس تراکنش‌های شبکه اتریوم رو هم می‌تونید از لینک زیر ردگیری کنید:
      اتراسکن

  • سلام خسته نباشید چطور میشه تتر دو پلتفرم مختلف را بهم تبدیل کرد مثلا تتر اتریوم به تتر ترون اگه جایی هست معرفی کنید ممنون میشم

    • تا جایی که اطلاع دارم باید اون رو به سایت یا صرافی ای منتقل کنید که هر دو آدرس شما رو ساپورت کنه و از اونجا به آدرس مورد نظرتون چنج رو انجام بدید

  • باسلام ممنون بابت مطالب جامع و خوبتون.کیف کوینومی که فرمودین ارز تتر هم ساپورت میکنه چرا هر چی سرچ میکنم USDTنیست

    • سلام دوست عزیز
      ارز دیجیتال تتر، یک کوین مستقل نیست که شبکه مختص به خودش رو داشته باشه
      برای همین باید این توکن رو در شبکه بلاکچین های دیگه جستجو کنید.
      روی ولت که کلیک کنید، قسمت افزودن دارایی یا Add Asset رو بزنید و از بین شبکه های موجود، می‌تونید ethereum یا ترون یا اومنی رو انتخاب کنید و usdt رو به کیف پولتون اضافه کنید

  • با سلام. من کیف پول guarda رو دارم ولی میترسم تتر رو ریزم داخلش اخه قسمت sendاثری از تتر اتریوم وترون نبود…چیکارکنم به نظرتون؟

    • سلام
      وقت بخیر
      ارز دیجیتال تتر بر روی بسترهای ERC-20 اتریوم و Omni Layer قرار دارد. برای مشاهده لیست توکن‌های ERC-20، بر روی توکن‌های اتریوم کلیک کنید و در آنجا تتر رو مشاهده خواهید کرد. آدرس تتر کیف پول شما نیز همان آدرس اتریوم حسابتان است. در صورتی که کار با این کیف پول برای شما دشوار است از لینک زیر، سایر کیف پولهای ارزهای دیجیتال را بررسی کنید:
      کیف پول اتریوم

  • با سلام وتشکر از اپلیکیشن عالی که در اختیار قرار دادیدمیخواستم درمورد ارز دیجیتالTRONکمی کمک کنید آیا برای بلند مدت به این ارز وارد بشم یا نه ممنون

    • با سلام

      برای خرید بلند مدت آلتکوین‌ها توصیه شدید میشه که به بیت‌کوین دامیننس توجه داشته باشید. تحلیلهای سایت رو در این مورد دنبال کنید و تا زمانی که بیت‌کوین دامیننس بالای محدوده 60 درصد قرار دارد، خرید آلتکوینها به دید بلند مدت چندان توصیه نمیشود و خرید بیت کوین به نسبت آلتکوینها مطمئن تر خواهد بود.

  • سلام گفتید که coinomi از هر سه نوع تتر پشتیبانی می کنه ولی ظاهرا این طور نیست فقط از TRC20 یا با عبارتی مبتنی بر ترون پشتیبانی می کنه