بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته دوم دی ماه 1398)

بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته دوم دی ماه 1398)

در این گزارش نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه تحلیل ها، کافی است روی لینک ها کلیک کنید.

#آپ، در بررسی قبلی به اتمام اصلاح این سهم و اهداف پیش روی آن اشاره گردید. قیمت در برخورد به ناحیه 1880 تومان با اصلاح روبرو شد که این کاهش قیمت را می توان پولبک به سطح مقاومتی شکسته شده در محدوده 1750 تومان دانست. اهداف معتبر هستند.

#بجهرم، در بررسی این نماد و همچنین گزارش هفته اول دی ماه به پایان روند اصلاحی آن اشاره شد. سهم پس از اتمام اصلاح در قالب موج c، با افزایش تقاضا از مقاومت سقف قیمتی قبلی عبور و با وارد شدن به هدف قیمتی اعلامی (322-333 تومان) با اصلاح قیمتی روبرو شد. این کاهش قیمت را می توان پولبک به سطح مقاومت شکسته شده دانست. اهداف معتبر هستند.

#تپکو، این نماد نیز پس از برخورد به هدف قیمتی 129 تومان و اندکی اصلاح قیمتی، با افزایش تقاضا به سمت اهداف بعدی در حرکت است.

#دتماد، این نماد نیز بعد از شکست حمایت خط روند صعودی خود، به نظر می رسد اصلاح سهم در قالب موج y (c) ادامه داشته و پس از اتمام گام های اصلاحی، اهداف قیمتی ذکر شده قابل دستیابی باشند. تحلیل معتبر است.

#چکارن، این سهم نیز پس از پایان اصلاح با نزدیک شدن به ناحیه هدف اول اعلامی با افزایش فشار فروش روبرو شد که می تواند با افزایش تقاضا عبور از محدوده 6150 تومان، به سمت اهداف اعلامی پیشروی قیمتی داشته باشد.. تحلیل معتبر است.

#شاخص هم وزن، در بررسی شاخص هم وزن به ادامه رشد شاخص تا حوالی 120 هزار واحد اشاره گردید که پس از وارد شدن به ناحیه اعلامی با واکنش روبرو شد در ادامه باید دید قدرت نقدینگی موجود می تواند عمق اصلاح شاخص را کم کند یا با افزایش فشار فروش در سهام، شاخص روند اصلاحی در پیش می گیرد.

#واحیا، بعد از خروج از مثلث و تثبیت بر روی مقاومت 4800 تومان، به تارگت اول در محدوده 520 تومان دست یافت.

#وپست، بعد از واکنش به کف کانال صعودی، از مقاومت های 450 و 520 عبور کرد و به سقفی که برای آن در منطقه 600 تومان مشخص شده بود دست یافت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *