تحلیل تکنیکال آسان پرداخت با نماد آپ (4 دی ماه 1398)

تحلیل تکنیکال آسان پرداخت با نماد آپ (4 دی ماه 1398)

شرکت “آسان پرداخت پرشین” در سال 1388 با عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) تاسیس شد.

پذیره نویسی این شرکت در سازمان بورس اوراق بهادار در 4 مهرماه 1395 با نماد “آپ” صورت گرفت و در تاریخ 26 مهرماه سال 1395 با عرضه 10 درصد سهام خود در بازار دوم معاملات به عنوان پانصدمین شرکت رسما وارد بورس شد.

این شرکت به منظور از بین بردن ریسک های ناشی از رول های کاغذی دستگاه های پوز اقدام به تحصیل 90 درصد از سهام شرکت “کاغذ و رول آرتا” در اواخر خرداد ماه سال 1397 نمود.

شرکت “آسان پرداخت پرشین” در گروه “رایانه و فعالیت های وابسته به آن” قرار دارد.

قیمت کنونی سهم ،در لحظه نگارش این گزارش، روی تابلو معاملاتی 1560 تومان و در دامنه منفی 2 درصد با حجم معاملات 2.7 میلیون سهم درحال داد و ستد می باشد.

بررسی تکنیکالی این سهم در نمودار روزانه نشان می دهد که سهم اکنون در انتهای روند اصلاحی خود در قالب مثلث در موج y است.

تحلیل تکنیکال آپ
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید.

شکست خط روند b-d را می توان اتمام اصلاح و شروع روند صعودی جدید با اهداف 1750 تومان، 1880 تومان و 2050 تومان دانست. شرط فعال شدن هر هدف، تثبیت روی مقاومت قبلی می باشد.

در صورتی که روند اصلاحی سهم ادامه دار باشد و خط استاتیک حمایتی از دست برود، حمایت های سهم 1495 تومان و 1440 تومان و درنهایت کف کانال صعودی خواهد بود.

همچنین افزایش محسوس حجم معاملات و همچنین شکست مقاومت خط روند نزولی در نوسان نما RSI قبل از شکست خط b-d را می توان نکته مثبتی برای شکست مقاومت دانست.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران