تحلیل تکنیکال خراسان

تحلیل تکنیکال خراسان
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

پتروشیمی خراسان با نماد خراسان در بازار بورس و گروه محصولات شیمایی قرار دارد. تولیدات این شرکت شامل اوره، آمونیاک و کریستال ملامین است که اوره به عنوان مهمترین محصول آن، عمده فروش شرکت را تشکیل می دهد.

امروز این شرکت گزارش 9 ماهه حسابرسی نشده را روانه کدال کرد. سهم در 9 ماهه توانست به سود 14898 ریال به ازی هر سهم دست پیدا کند که 158 درصد بیش تر از مدت مشابه سال قبل است.
 خراسان در 6 ماهه توانسته بود 7583 ریال را محقق کند و این یعنی در سه ماه پاییز 7315 ریال توانسته سود بسازد.

قیمت سهم هم اکنون در 115160 ریال قرار دارد و امروز هم با توجه به گزارش خوب 9 ماهه، توانست از دامنه منفی به دامنه مثبت نوسان کند اما در پایان با توجه به افزایش عرضه ها در کلیت بازار، دوباره در دامنه منفی قرار گرفت.

از لحاظ تکنیکال، این نماد در امتداد خط روند صعودی آبی رنگ در حرکت است و در گذشته 4 بار نیز نسبت به آن واکنش مثبت نشان داده است.

مهمترین حمایت سهم در صورت نزدیک شدن به خط روند صعودی، در محدوده 10 هزار تومان قرار دارد و مقاومت مهم آن نیز در نزدیکی سقف تاریخی خود در حوالی 13500 تومان قرار دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *