تحلیل و بررسی شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو با نماد “تپکو”

تحلیل و بررسی شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو با نماد “تپکو”

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو در سال 1351 با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی و بخش خصوصی تاسیس گردید. این شرکت بزرگترین تولید کننده ماشین آلات سنگین از قبیل لودر، غلتک، بیل و … در خاورمیانه است.

پذیره نویسی این شرکت در سازمان بورس اوراق بهادار در سال 1382 انجام شد و درحال حاضر در بازار پایه زرد فرابورس با دامنه 3 درصد در گروه ” ماشین آلات و تجهیزات” مورد معامله قرار می گیرد.

از سهام داران عمده این شرکت، می توان به سازمان خصوصی سازی و شرکت هیدرو اطلس اشاره کرد.

طی معاملات امروز این نماد (تا لحظه نگارش این گزارش) بیش از 102 میلیون سهم داد و ستد شده است و اکنون در دامنه بالای نوسان قیمتی در قیمت 1254 ریال با اقبال خریداران صف خرید 26 میلیونی بسته است.

از دید تکنیکالی این سهم بعد از شکست مقاومت 107 تومان و افزایش تقاضای به وجود آمده تا به امروز بیش از 13 درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است. این نماد در محدوده قیمتی 129 تومان می تواند با فشار عرضه اندکی اصلاح قیمتی داشته باشد که طبق روند معاملاتی گذشته این سهم، قیمت بعد از شکست هر مقاومت به آن محدوده پولبک داشته است. در صورت شکست مقاومت و تثبیت روی آن اهداف مهم بعدی سهم 171 تومان و 213 تومان خواهند بود.

تحلیل تکنیکال هپکو
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید.

در صورت اصلاح قیمتی از ناحیه کنونی می توان از قیمت های 107 تومان ( حمایت فیبوناچی و خط روند صعودی) و 954 ریال به عنوان حمایت های سهم نام برد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام ببخشید امکان داره تحیلیل های ب روزتون رو دریافت کنیم؟چطور باید اقدام‌کنیم

    • سلام، در قسمت تحلیل های اپلیکیشن بازار سهام هرروز تحلیل نمادهایی بورسی مختلف قرار داده میشه میتونید از اون تحلیل ها استفاده کنید.

  • سلام،واقعا درود برشما که این همه دلسوزسهامداران خردهستید که بااندک پولشان مخصوصا جوانهاکه شعلی ندارند حایز اهمیت است.؟

    • سلام. سپاس از نظر شما. رضایت شما باعث خوشحالی ماست. با سیگنال همراه باشید.

  • سلام
    لطفا تحلیل ورنا و زقیام و غبهنوش را بذارین
    ممنون از برنامه خوبتون

    • سلام و درود. پیشنهاد شما به تیم تحلیل ما منتقل شما. سپاس از همراهی شما

  • با تشکر از تحلیل های خوبتون اگه امکان داره نماد های ونوین و فولاد رو هم تحلیل کنید با تشکر

    • با سلام و درود. پیشنهاد شما به تیم تحلیل منتقل شد. موفق و پرسود باشید.