بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته دوم اردیبهشت 1399)

بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته دوم اردیبهشت 1399)

در این گزارش نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه تحلیل ها، کافی است روی لینک ها کلیک کنید.

شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی بعضی از نماد ها به همراه نمودار، کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.

#شاخص هموزن، این شاخص اکنون در منطقه مقاومتی خود قرار دارد. درصورت تثبیت روی آن، هدف بعید برای شاخص فعال خواهد شد.

#حفاری، این سهم پس از واکنش محدود به مقاومت 1400 تومان و عبور از آن با تقاضای خوبی روبرو شده است. در صورت ادامه روند تقاضا برای سهم، اهداف بعدی در دسترس خواهند بود.

#حفارس، این سهم برخلاف پیشبینی ما مبنی بر اصلاح زمانی، عمل کرد و توانست از مقاومت 650-700 تومان با موفقیت عبور کند و اکنون در مسیر دستیابی به هدف بعدی خود قرار دارد.

#حریل، این نماد اکنون در منطقه هدف 525-555 تومان قرار دارد و درصورت تثبیت روی آن، اهداف بعدی سهم فعال خواهند شد.

#دتماد، پس از پایان اصلاح در این سهم، تقاضای خوبی برای آن شکل گرفته است و در مسیر دستیابی به اهداف بعدی خود قرار دارد که این امر درصورت ادامه تقاضا قابل تحقق است.

#خکمک، این نماد به منطقه مقاومتی 2200-2300 تومان واکنش نشان داد و با افزایش عرضه روبرو شد. در صورت عبور از این منطقه قیمتی، اهداف بروزرسانی خواهد شد.

#انرژی3، این سهم نیز همچنان در محدوده 11550-13760 در حال نوسان است. عبور از هرکدام از این سطوح، ادامه روند سهم را مشخص خواهد کرد.

#خاهن، این سهم به روند صعودی پر قدرت خود با واکنش اندک به اهداف اعلامی ادامه می دهد. در صورت ادامه روند افزایش تقاضا، اهداف بعدی سهم 1550 تومان و 1762 تومان خواهند بود.

#شبندر، نماد شبندر توانست از مقاومت سقف قبلی خود با موفقیت عبور کند و اکنون در نزدیکی هدف بعدی خود قرار دارد. باید رفتار سهم را در مواجهه با این منطقه دنبال کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران