تحلیل تکنیکال حریل به همراه نمودار (25 فروردین ماه 1399)

تحلیل تکنیکال حریل به همراه نمودار (25 فروردین ماه 1399)

شرکت “ریل پرداز سیر” یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ ارزش آفرینان، یکی از بزرگترین هلدینگ های ریلی کشور، در سال 1388 به صورت مسئولیت محدود در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید. در سال 1391 نوع شرکت از مسئولیت محدود به سهامی خاص تغییر یافت و از بهمن ماه سال 1394 با تبدیل به سهامی عام، در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

فعالیت اصلی شرکت شرکت طبق بند 2 اساسنامه به شرح ذیل است:

  • انجام کلیه پروژه های مرتبط با حمل و نقل ریلی، حمل و نقل و جابجایی ریلی بار و انواع کالاها
  • تامین، تدارک، تجهیز و توسعه تاسیسات و تجهیزات ریلی
  • تخلیه، بارگیری و بارشماری، انبار داری و ایجاد انبار و سایت
  • فعالیت فورواردری و انجام تشریفات ترانزیت کالا و تشریفات گرکی و ترخیص کالا

این شرکت گزارش توجیهی خود را برای افزایش سرمایه 102.5 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت (واگن های باری شرکت) به سازمان بورس ارائه کرد که به میزان 70 درصد ( از مبلغ 1،196،00 میلیون ریال به مبلغ 3،324،962 میلیون ریال) مورد موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفت و در بهمن ماه سال قبل این افزایش سرمایه به انجام رسید.

طی معاملات امروز بیش از 106 میلیون برگ سهم (سه برابر میانگین حجم معاملات) با قیمت پایانی 4405 ریال ( 4.21%+) داد و ستد شد که در انتها، سهم با صف خرید به کار خود پایان داد.

بررسی نموداری این نماد نشان می دهد که طی معاملات روز قبل، سهم توانست از سقف قبلی خود در  420 تومان با موفقیت عبور کند و بنظر می رسد با اصلاح اندک در بازه قیمتی 452-470 تومان، و عبور از آن، هدف 525-555 تومان و درنهایت 685-775 تومان در دسترس سهم باشد. شرط فعال شدن هر هدف، تثبیت روی هدف قبلی است.

تحلیل تکنیکال حریل به همراه نمودار (25 فروردین ماه 1399)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر، در صورت اصلاح سهم از ناحیه کنونی با توجه به قدرت بیشتر فروشنده ها نسبت به خریداران در بازار امروز، حمایت های آن محدوده های 401-420 تومان و 355-375 تومان خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil ( تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران