بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته اول اسفند 1398)

بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته اول اسفند 1398)

در این گزارش نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه تحلیل ها، کافی است روی لینک ها کلیک کنید.

برای مشاهده آپدیت دیگر سهام معرفی شده در سیگنال می توانید به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه نمایید.

#خساپا، این سهم به حمایت روانی 300 تومان واکنش مثبتی نشان داده است اما همچنان قدرت فروشنده گان بیشتر از خریداران است. اگر این حمایت از دست نرود، بنظر می رسد سهم چند روز در همین حوالی داد و ستد شود.

#غالبر، این سهم پس اتمام اصلاح و شکست مقاومت خط روند نزولی خود به محدوده هدف اول واکنش داد. در ادامه باید دید سهم توانایی عبور از این ناحیه را دارد یا خیر.

#زکشت، این سهم بعد از شکست مقامت خط روند نزولی خود در حال تثبیت روی آن است. اهداف معتبرند.

#وپارس، این سهم پس از رسیدن به محدوده هدف اول با واکنش منفی روبرو شد. با گذر از محدوده 473-510 تومان، هدف بعدی سهم در دسترس خواهد بود.

#ذوب، با ورود قیمت به حوالی هدف اول با اصلاح روبرو شد. در ادامه باید دید سهم می تواند حوالی 265-270 تومان با حمایت روبرو شود و اصلاح سهم پایان برسد یا خیر.

#تپکو، کماکان تقاضا برای این سهم وجود دارد و از محدوده مقاومتی مشخص شده در تحلیل نیز عبور کرد.

تحلیل این نماد بروز رسانی خواهد شد.

#شاخص کل، شاخص کل نیز توانست از مقاومت خط روند صعودی خود عبور کند و اکنون به منطقه حمایت 485 هزار واحد واکنش نشان داده است. در روز های آتی باید دید رفتار بازار با این ناحیه چگونه خواهد بود.

#حپارسا، این نماد پس از پایان اصلاح در حال حرکت به سمت اهداف بعدی خود است. تحلیل معتبر است.

#سمگا، این سهم نیز برای بار دوم نتوانست روی مقاومت 1250 تومان تثبیت دهد و با اصلاح روبرو شد. در صورت تثبیت روی آن، اهداف بعدی سهم در دسترس خواهد بود.

#دجابر، این نماد به محدوده حمایتی کانال صعودی خود واکنش مثبت نشان داد. در ادامه باید دید روند بهبود تقاضا در این سهم ادامه دارخواهد بود یا خیر.

#ولساپا، این سهم پس از واکنش به مقاومت 330 تومان با اصلاح روبرو شد و به مقاومت شکسته شده 277 تومان پولبک زد کرد. بنظر می رسد در ادامه شاهد افزایش تقاضا روی این نماد باشیم.

#درازک، این سهم نتوانست از مقاومت قبلی خود حوالی 3500 تومان عبور کند و با اصلاح روبرو شد. حال سهم به حمایت کانال صعودی خود واکنش داده و با تقاضای خوبی روبرو  شده است. با عبور از مقاومت 3500 تومان اهداف بعدی سهم فعال خواهد شد.

#بموتو، این سهم نیز پس از پایان اصلاح به سمت اهداف مشخص شده در تحلیل در حال پیشروی است.

#ریشمک، این نماد به محدوده مقاومتی 2400 تومان واکنش داشت و با اصلاح روبرو شد. با اتمام اصلاح اهداف مشخص شده در تحلیل در دسترس خواهند بود.

#فسرب، این نماد پس از پایان اصلاح به سمت اهداف مشخص شده در تحلیل در حال حرکت است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام ضمن تشکر از تیم قوی شما دوستان عزیز
    خواشمندم سهم سیمرغ رو تحلیل بفرمایید چون بسیاری از هم سهمی های بنده در گیر این موضوع هستند.باسپاس فراوان

    • سلام دوست عزیز. سپاس از شما. درخواستتون به تیم تحلیل انتقال داد شد. به علت حجم بالای نمادهای درخواستی امکان تحلیل همه اون‌ها وجود داره. با این حال این نماد قبلا تحلیل شده، میتونید تحلیل های بیشتر رو از کانال سیگنال به آدرس Signal_tahlil دنبال کنید. بعد از اینکه در کانال ما عوض شدید #سیمرغ را جست و جو کنید، چند وقت پیش تحلیلی برای این نماد در کانال قرار گرفته. پیروز باشید.

    • سلام و وقت بخیر. درخواست شما به تیم تحلیل منتقل شد. با سیگنال همراه باشید.

    • درود. تحلیل نماد درخواستی شما به تیم سیگنال منتقل شد. با ما همراه باشید.

    • سلام و عرض ادب. تحلیل نماد درخواستی شما به تیم سیگنال منتقل شد. با ما همراه باشید.

    • سلام دوست عزیز. درخواست شما به تیم تحلیل منتقل شد. برای مشاهده تحلیل های بیشتر میتونید به کانال سیگنال (Signal_tahlil) مراجعه کنید.

    • سلام دوست عزیز. نماد درخواستی شما در لیست تحلیل های ما قرار گرفت. با سیگنال همراه باشید.

  • سلام خیلی ببخشید میشه سهام فباهنر را تحلیل کنید خیلی ممنون از تیم سیگنال

    • سلام و وقت بخیر خدمت شما. تحلیل نماد درخواستی شما به تیم سیگنال منتقل شد. میتونید از کانال سیگنال به آدرس SIGNAL_TAHLIL هم تحلیل برخی از نمادهای درخواستی کاربران رو مشاهده کنید.