تحلیل تکنیکال نماد فرابورسی سمگا (2 بهمن ماه 98)

تحلیل تکنیکال نماد فرابورسی سمگا (2 بهمن ماه 98)

شرکت “گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران” در سال 1388 بعنوان نخستین هلدینگ خصوصی گردشگری ایران تاسیس گردید و در همان سال به عضویت سازمان جهانی گردشگری درآمد.

در سال 1389 بعنوان تنها شرکت فعال در حوزه گردشگری در بازار فرابورس با نماد “سمگا” پذیرفته شد.

از جمله شرکت های تابعه این هلدینگ می توان به “شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات”، “شرکت تندیس تجارت اختر”، “شرکت نگین افق نیایش”، “شرکت تلاشگران اندیشه کاراد”، “شرکت لیزینگ گردشگری”، “شرکت زیرساخت و توسعه سرمایه گذاری مهر و ماه” و ” شرکت توسعه مجتمع های خدماتی رفاهی پارس زیگورات” اشاره کرد.

طی معاملات امروز تعداد 29.7 میلیون برگ سهم به ارزش 263 میلیارد ریال با قیمت پایانی 8848 ریال مورد معامله قرار گرفت.

بررسی تکنیکالی این سهم نشان می دهد که سهم در ریزموج انتهایی اصلاحی خود قرار دارد و با اتمام اصلاح می تواند از محدوده 730-800 تومان با افزایش تقاضا و شکست مقاومت خط b-d با اهداف 1045 تومان، 1234 تومان، 1500 تومان و درنهایت 1950 تومان قابل بررسی باشد.

تحلیل تکنیکال سمگا 2 بهمن ماه 98
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر از دست رفتن حمایت خط a-c می توان محدوده های 663 تومان و 511 تومان را برای تغییر روند و حمایت سهم درنظر گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
    • سلام و وقت بخیر. درخواست شما به تیم تحلیل انتقال داده شد. همچنین میتونید برای مشاهده تحلیل های درخواستی بیشتر به کانال ما به آدرس signal_tahlil مراجعه کنید.