تحلیل تکنیکال ولساپا به همراه نمودار (1 بهمن ماه 1398)

تحلیل تکنیکال ولساپا به همراه نمودار (1 بهمن ماه 1398)

شرکت لیزینگ رایان سایپا اواخر سال 1376 با نام شرکت “تولید قطعات برقی خودرو سایه روا” تاسیس و درسال بعد به شرکت “تولید لوازم برقی سایپا” و سپس به “رایان سایپا” و درنهایت در سال 1387 به “لیزینگ رایان سایپا” تغییر نام داد.

این شرکت در سال 1383 در سازمان بورس اوراق بهادار تهران مورد پذیرش واقع شد و در تیرماه سال 1384 به عنوان چهارصد و سی امین شرکت با نماد “ولساپا” در فهرست تالار فرعی بورس درج نماد و در پایان سال 1385 به تابلو اصلی انتقال یافت.

طی معاملات امروز بالغ بر 168 میلیون برگ سهم به ارزش 437 میلیارد ریال با قیمت پایانی 2600 ریال داد و ستد شد. طی معاملات روزهای گذشته این نماد، حجم معاملات به طور محسوسی افزایش یافته است که می تواند در ادامه، روند آتی سهم را مشخص کند.

از دید تکنیکالی، به نظر می رسد این نماد درون موج اصلاحی خود قرار دارد و درصورت عبور این سهم از محدوده مقاومتی 270 تومان می تواند با اهداف بازه 330-345 تومان و 448 تومان قابل بررسی باشد.

تحلیل تکنیکال ولساپا به همراه نمودار (1 بهمن ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم با افزایش عرضه روبرو شود می توان محدوده های حمایتی 238 تومان، 225 تومان، 213 تومان و درنهایت 195 تومان برای سهم در نظر گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • واقعا این چه سهمیه ،اینقدر هم ریزش ،یدفعه بردارن ببندن دیگه من بیشتر از نصف پولم رو تو ضررم تاکی میخواد ادامه پیدا کنه؟؟

    • با سلام
      درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

    • سلام دوست عزیز… درخواست شما به تیم تحلیلی سیگنال منتقل شد.

  • این روند تاکی همین جوری ادامه پیدامیکنه چراقیمتهاروزبه روز کاهش پیدامیکنه مردم رانیز درنظربگیرید اینهمه سهام خریداری شده بخاطرسودشه اما برعکس شده هی ضرر میدیم

  • سلام و وقت بخیر خدمت شما
    در درجه ی اول ممنون از نرم افزار خوبتون
    در درجه دوم اگه امکانش هست فیبوناچی که یک ابزار مهم در تحلیل تکنیکاله رو هم جزو ابزارهای تحلیلی در نمودار سهم قرار بدین تا خیلی خیلی عالی شین

    • سلام دوست عزیز. ممنون از همراهی شما. پیشنهاتون در آپدیت های بعدی حتما مد نظر ما خواهد بود.

  • بادرود، اشارات نکات مهم درمرد نماد ولساپامارا شیفته بورس کرده است ! پیروز باشید!

  • اپلیکیشن بسیار جامعی دارید فقط من تازه وارد بورس شدم واقعا میتونیم اعتماد کنیم به تحلیل هاتون

    • سلام و سپاس از شما. تحلیل های ما صرفا برای کمک به کاربران در تصمیم گیری هستند و معیار خرید و فروش نمیباشند. خرید و فروش هر نمادی به عهده و مسئولیت خود شماست. میتونید از تحلیل های ما استفاده کنید.