آموزش ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری دنیای نوین

آموزش ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری دنیای نوین

بعد از شیوع کرونا، بسیاری از نهادها و مراکز مختلف مالی و غیرمالی خدمات خود را از حالت حضوری به حالت غیرحضوری و آنلاین تغییر وضعیت دادند که از میان این‌ها می‌توان به کارگزاری‌ها اشاره کرد. کارگزاری‌ها شرکت‌های واسطی هستند که‌ معاملات بازار را برای افراد تسهیل می‌کنند. کارگزاران واسطه بین خریدارها و فروشنده‌ها هستند و کارمزدی که دریافت می‌کنند به ازای ارتباط برقرار کردن بین خریدار و فروشنده است. برای ثبت نام در کارگزاری می‌توانید از خدمت کارگزاری سیگنال استفاده کنید. یکی از کارگزاری‌هایی که با استفاده از سرویس کارگزاری سیگنال می‌توانید در آن استفاده کنید، کارگزاری دنیای نوین است. برای ثبت نام آنلاین کارگزاری دنیای نوین باید مراحل مختلفی را طی کنید. در این مقاله گام به گام این فرآیند را با استفاده از تصاویر مربوطه به شما آموزش داده‌ایم.

مراحل ثبت نام در کارگزاری دنیای نوین

گام اول

برای ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری دنیای نوین ابتدا به صفحه “کارگزاری” در اپلیکیشن سیگنال یا صفحه “ثبت نام کارگزاری” در وب سایت مراجعه کنید.

قبل از شروع فرآیند ثبت نام به این موارد دقت کنید:

  • قبل از ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری دنیای نوین باید حتما در سجام ثبت نام و احراز هویت کرده باشید.
  • برای ثبت نام آنلاین در کارگزاری دنیای نوین باید از یک شماره تلفن همراه که ترجیحا به نام خود شماست و به آن دسترسی دارید استفاده کنید.
  • در فرآیند ثبت نام از شما درخواست خواهد شد که تصویر پشت و روی کارت ملی، صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات شناسنامه خود را بارگذاری کنید. ترجیحا این موارد را از قبل تهیه کنید تا در فرآیند ثبت نام شما اختلالی ایجاد نشود.

پس از ورود به هر یک از این صفحات با انتخاب کارگزاری دنیای نوین به صفحه زیر منتقل خواهید شد.

شروع ثبت نام در کارگزاری دنیای نوین!

گام اول ثبت نام آنلاین در کارگزاری بورس دنیای نوین

گام دوم

در این مرحله باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و در ادامه کد امنیتی نمایش داده شده را ثبت کنید. با تایید این اطلاعات یک رمز عبور یکبار مصرف از طرف کارگزاری برای شما پیامک خواهد شد تا بتوانید مراحل ثبت نام آنلاین در کارگزاری دنیای نوین را ادامه دهید.

گام دوم

گام سوم

در گام بعدی با وارد کردن کد ارسال‌شده از طرف کارگزاری و ثبت کد ملی، استعلام وضعیت سجام شما انجام خواهد شد. در صورتی که قبلا سجامی شده باشید، یک کد یکبار مصرف از طرف سجام برای شما ارسال می‌شود که در مرحله بعد با وارد کردن آن، اطلاعات هویتی شما در اختیار کارگزاری قرار می‌گیرد.

گام سوم

گام چهارم

در ادامه اطلاعات دریافت شده از سجام به تفکیک اطلاعات هویتی، اطلاعات ارتباطی، اطلاعات کدهای سهامداری، اطلاعات شغلی و اطلاعات حساب بانکی برای شما نمایش داده خواهد شد.

گام چهارم

گام پنجم

حالا نوبت بارگذاری تصویر مدارک شناسایی است. در این گام شما باید مدارک خواسته‌شده را برای شخصی که اطلاعات هویتی وی در بالای صفحه درج شده بارگذاری کنید. اگر در فرآیند بارگذاری مدارک خطایی رخ داد و نیاز به تغییر تصویر بود کافی است که مدرک مورد نظر را از لیست پایین صفحه انتخاب و گزینه حذف را از بالای لیست مدارک انتخاب کنید.

گام پنجم
  • بعد از بارگذاری تصویر مدارک دو گزینه در پایین صفحه برای شما فعال خواهد شد. در صورتی که تمایل دارید تا شماره حسابی به جز شماره حساب ثبت شده در سجام را در اختیار کارگزاری قرار بدهید، از گزینه “درج حساب جدید” استفاده کنید.
گام پنجم ثبت نام در کارگزاری دنیای نوین
  • در ادامه با انتخاب گزینه درج ایمیل و رفتن به مرحله بعد، یک آدرس ایمیل معتبر که به آن دسترسی دارید را وارد کرده و گزینه ثبت را انتخاب کنید.
ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری دنیای نوین
  • در نهایت کلیه اطلاعات شما در یک صفحه نمایش داده خواهد شد. در صورت صحت اطلاعات گزینه قرارداد آنلاین و اینترنتی را در پایین لیست انتخاب کنید.
گام ششم ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری دنیای نوین

گام ششم

با انتخاب این گزینه سوالات آزمون آنلاین برای شما نمایش داده می شود.

گام ششم

گام آخر

بعد از پاسخ به سوالات آزمون آنلاین، متن قراردادهای مربوط به خدمات کارگزاری به شما ارائه می شود که در هر مورد، با زدن تیک تایید، قرارداد تایید می‌شود. در نهایت بعد از موافقت با کلیه‌ی قراردادها، پرونده شما برای تایید توسط کارگزاری ارسال خواهد شد.

گام هفتم

در صفحه آخر به شما اطلاع داده می‌شود که ثبت نام در کارگزاری دنیای نوین با موفقیت به پایان رسیده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و قیمت‌های لحظه‌ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران