آموزش گام به گام تبدیل توکن های BTTOLD به BTT

آموزش گام به گام تبدیل توکن های  BTTOLD به BTT

با همکاری بنیاد تورن و شبکه بیت تورنت، شبکه بیت تورنت چین به وجود آمد. بیت تورنت چین که با علامت اختصاری BTTC شناخته می‌شود، در سال 2021 راه اندازی شد. بعد از ارائه و راه اندازی موفقیت آمیز شبکه بیت تورنت چین BTTC، دو تیم توسعه دهنده، با همکاری یکدیگر توکن جدیدی با عنوان BTT را رونمایی کردند که در شبکه زنجیره‌ای بیت تورنت چین حرکت می‌کند. با ایجاد توکن جدید BTT ، دیگر نمی‌شود مثل گذشته از توکن قدیمی این مجموعه یعنی BTTOLD بهینه استفاده کرد. بنابراین کاربران برای بهره‌مند شدن از مبادلات شبکه بیت تورنت چین، باید همه توکن های قدیمی خود را که BTTOLD خوانده می‌شود را به توکن جدید BTT تبدیل کنند.

اما چطور می‌توان توکن های قدیمی BTTOLD را به BTT تبدیل کرد؟

در ادامه این مقاله با آموزش گام به گام تبدیل توکن BTTOLD به BTT با ما همراه باشید..

چطور می‌توان توکن های قدیمی BTTOLD را به BTT تبدیل کرد؟

2 روش تبدیل توکن BTTOLD به BTT

1- اگر توکن های BTTOLD را در صرافی نگهداری می‌کنید:

قبل از تبدیل توکن های ETTOLD اطمینان حاصل کنید که صرافی شما از طرح تغییر نام BTT پشتیبانی می‌کند یا خیر؛ نامی همچون Gate.io. بنابراین اگر صرافی شما از تبدیل تورنت قدیمی یا همان BTTOLD پشتیبانی می‌کند، نیاز به انجام کار خاصی نخواهید داشت. چرا که خود صرافی، در زمان تغییرات شبکه به صورت خودکار و اتوماتیک بیت تورنت های قدیمی را به BTT جدید تبدیل می‌کند. هر BITTOLD معادل 1000 توکن BTT می‌باشد. بنابراین شما به ازای هر BTTOLD، 1000 BTT خواهید داشت. صرافی هایی مانند باینسس از این تغییر پشتیبانی می‌کنند.

2 روش تبدیل توکن BTTOLD به BTT

اما اگر صرافی که شما در آن دارایی خود را ذخیره کرده‌اید از تغییر نام مورد نظر پشتیبانی نمی‌کرد، تکلیف چیست؟

در این شرایط، شما باید توکن های BTTOLD خود را از مسیر شبکه Tron/TRC20 به کیف پول TronLink منتقل کنید. سپس از طریق کیف پول، توکن های BTTOLD خود را به BTT تبدیل کرده و در وب سایت زنجیره‌ای بیت تورنت مبادله کنید.

2- اگر توکن های BTTOLD را در کیف پول نگهداری می‌کنید:

توکن های BTTOLD ذخیره شده در کیف پول به دو دسته تقسیم می‌شوند. آن‌هایی که در کیف پول TronLink ذخیره هستند و آن‌هایی که در سایر والت ها نگهداری می‌شوند. اگر BTTOLD های خود را در کیف پول دیگری ذخیره کرده‌اید، همان‌طور که در پاراگراف قبل توضیح دادیم، آن‌ها را از مسیرشبکه Tron/TRC20 به کیف پول TronLink انتقال دهید.
به عنوان مثال در نظر بگیرید که BTTOLD های خود را در یک کیف پول غیر متمرکز ذخیره کرده‌اید. در این حالت راهکار زیر را دنبال کنید:

  • فرض کنید توکن‌ های BTTOLD شما بر روی BSC ذخیره و نگهداری می‌شوند.
    در این وضعیت، ابتدا BTTOLD(BEP20) های خود را به یک صرافی مانند بایننس که از تغییر نام پشتیبانی می‌کند انتقال داده و سپرده گذاری کنید. سپس BTTOLD را به عنوان BTTOLD(TRC20) برداشت کرده و به کیف پول TronLink انتقال دهید. حالا می‌توانید BTTOLD های خود را به راحتی بر روی وب سایت زنجیره‌ای بیت تورنت (BitTorrent) معامله کنید.

کیف پول تورن لینک TornLink را از کجا دانلود کنیم؟

برای دانلود والت TornLink به سایت اصلی ارائه دهنده این کیف پول به نشانی https://www.tronlink.org/ مراجعه کنید. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در قسمت بالا سمت چپ این سایت، چهار گزینه مختلف برای دانلود کیف پول TornLink تعبیه شده است. با توجه به سیستم عامل و دستگاهی که قرار است به وسیله آن از کیف پول استفاده کنید، گزینه مختص خود را انتخاب کرده و دانلود کنید.
در حال حاضر افزونه کیف پول تورن بر روی سیستم عامل‌های Andorid، IOS و مرورگرهای FireFox و همچنین Google Chrome قابل نصب می‌باشد.

کیف پول تورن لینک TornLink را از کجا دانلود کنیم؟

در گام بعدی، وارد سایت بیت تورنت به نشانی  https://bt.io/ شوید. حالا بر روی سربرگ مشخص شده Swap BTT کلیک کنید.

کیف پول ترون لینک

در صفحه جدید، ابتدا با کلیک بر روی گزینه Connect Wallet ، کیف پول تورن لینک خود را به سایت متصل کنید.

دانلود ترون لینک

با کلیک بر روی Connect Wallet، گزینه Connect to TRON Network را انتخاب کنید.

نصب کیف پول ترون لینک

در صفحه جدید دو قسمت مجزا را مشاهده می‌کنید. افرادی که دارایی خود را در Tornlink نگهداری می‌کنند از قسمت بالایی که با آیکن آبی رنگ مشخص شده است وارد خواهند شد. اما آن‌هایی که اتریوم خریداری کرده‌اند می‌توانند از طریق آیکن نارنجی رنگ MeteMask پایینی به شبکه متصل بشود.

نحوه اتصال کیف پول ترون لینک

در مرحله بعدی مقدار BTTOLD که قصد مبادله آن‌ها را دارید را در کادر مربوطه وارد کنید. حالا اطلاعات وارد شده را با فشردن دکمه SIGN تایید نمایید.

قیمت و ارزش بیت تورنت

هم اکنون توکن بیت تورنت در جایگاه 53ام لیست بلند و بالای رمز ارزها قرار گرفته است. این ارز دیجیتال از کل بازار سهمی حدودا 0.12% را در اختیار دارد. در همین لحظه، هر واحد از رمز ارز بیت تورنت 0.003157 دلار قیمت گذاری می‌شود. این عدد با در نظر گرفتن نرخ تتر، حدود 28 تومان، معادل 89 تومان ارزش داشته و در بازار معامله می‌شود.

قیمت و ارزش بیت تورنت

هدف از ایجاد شبکه بیت تورنت چین BTTC

شبکه بیت تورنت چین یک راه حل مقیاس پذیر 2 لایه است که با هدف حل مشکلات میان زنجیره‌ای ایجاد شده. مشکلاتی از قبیل نواقص برنامه‌های غیر متمرکز یا همان DAPP و همین‌طور، ایراداتی که در توکن های بی همتا NFT وجود دارد. شبکه بیت تورنت چین BTTC می‌تواند شبکه های مختلف را به یکدیگر متصل کرده و باعث افزایش بهره‌وری و قابلیت تمام شبکه های متصل از طریق همکاری آن‌ها بشود. یکی از مزایای ملموس و واضح اتصال شبکه های متفاوت به یکدیگر، کاهش هزینه‌ها و سرعت انتقال برای کاربران است. چرا که مخاطبان هر یک از شبکه‌های متصل در بیت تورنت چین می‌توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای دارایی خود را حرکت داده و در کمترین زمان ممکن به مقصد منظور، انتقال بدهند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • بمن میگید btt (new) چیه یا شاید بگید کدوم یک از bttc یا bittront میباشد؟