Kishu inu؛ میم کوچک با رویایی بزرگ

Kishu inu؛ میم کوچک با رویایی بزرگ

ارز دیجیتال کیشو چیست؟

بعد از ظهور میم‌کوین‌هایی از جمله دوج‌کوین، شیبا اینو یا همان قاتل دوج‌کوین و بیبی اینو، بالاخره در آوریل سال 2021 میم‌کوین دیگری با نام کیشو اینو به خانواده‌ دوج‌ها پیوست. kishu در حقیقت یک توکن ERC-20 است که بر پایه بلاکچین اتریوم ایجاد شده و مهمترین ویژگی‌اش غیرمتمرکز بودن آن است.

Kishu inu که خود را برادر کوچک دوج‌کوین عنوان کرده، برخلاف این میم‌کوین، هدفی فراتر از یک شوخی را دنبال می‌کند. ماموریت کیشو، تبدیل مفاهیم ارز دیجیتال به جریانی اصلی و آشنا کردن کاربران با مفاهیمی از جمله پاداش‌های مشارکت، NFT و همچنین همکاری با صنایع بزرگتر و کمک به خیریه است.

تاریخچه Kishu inu

کیشو اینو در فروردین سال 1400 با امید به تغییر فضای میم‌کوین‌ها راه‌اندازی شد. این سکه با تبلیغات گسترده‌ای که انجام داد و به واسطه شهرت میم‌کوین‌های قبل از خود نظیر دوج‌کوین، توانست به سرعت محبوب شود. محبوبیت کیشو به قدری بود که ظرف چند ماه، دارندگان و یا همان هولدرهای آن به 100هزارنفر رسید. این توکن در می سال 2021 به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 0.00000002 دلار رسید و در حال حاضر 0.0000000028 دلار است.

تفاوت Kishu inu و baby dog

شاید برخی کاربران پس ازدیدن تصویر بیبی دوج آن را با کیشو اینو اشتباه بگیرند. اما این دو میم‌کوین با یکدیگر متفاوتند. درحالی که کیشو برای ایجاد یک چشم‌انداز مناسب در بین میم‌‌کوین‌ها مطرح شده، بیبی دوج، با افزایش سرعت تراکنش‌ها، در جهت تحث تاثیر قرار دادن پدرش ایجاد شده است.

قیمت ارز دیجیتال kishu inu

قیمت کیشو اینو

ارزش معاملاتی کیشو اینو زمانی که در لیست CoinMarketCap قرار گرفت، در حدود 0.000000000011 دلار بود. در طول سه هفته اول حضور در بازار، کیشو تغییر قیمت خاصی را تجربه نکرد. با این وجود، هفته دوم ماه مه و تنها در 3 روز، کیشو اینو افزایشی 10 برابری را تجربه کرد و به قیمت 0.000000012 دلار رسید.

پس از آن قیمت کیشو اینو به 0.0000000078 دلار کاهش یافت. با این حال، در 14 می، قیمت آن بار دیگر افزایش و به ارزش معاملاتی 0.00000002 دلار رسید. این اتفاق با سود +19000٪ کاربران همراه شد.

قیمت کیشو اینو در زمان نگارش این مقاله 0.000000002819 دلار بوده و نسبت به 24 ساعت گذشته 5.20 درصد کاهش داشته. در حال حاضر، Kishu inu رتبه 2831ام CoinMarketCap را به خود اختصاص داده است.

از جمله صرافی‌هایی که امکان خرید کیشو از آن‌ها امکان‌پذیر است، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • KISHU SWAP
  • Gate.io
  • OKEx
  • Poloniex
  • ZB.com
  • Uniswap
  • BKEX
  • Bitrue
  • BiKi
  • Bilaxy
  • Hotbit

نقشه راه Kishu inu

کیشو اینو نقشه راه خود را در 4 فاز برنامه‌ریزی کرده که به شرح زیر است:

فاز LAUNCH

در این فاز که اصطلاحاً مرحله راه‌اندازی نامگذاری شده و به اتمام رسیده، کیشو اینو 1000 هولدر جذب و وبسایت خود را راه‌اندازی کرده است. اعضا تلگرام خود را به عدد 2000 رسانده و در لیست کوین مارکت کپ و coinGecko قرار گرفته. شروع جذب 5 هزار هولدر.

فاز GROWTH

در فاز رشد، هدف کیشو اینو، دستیابی به 5 هزار عضو تلگرام و شروع جذب تا 10 هزار عضو و همچنین افزایش هولدرها تا 20 هزار خواهد بود. طراحی و ری دیزاین سایت نیز یکی دیگر از برنامه‌های این فاز است.

فاز EXPANSION

راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز کیشو سواپ، قرارگیری در فهرست ابتدایی صرافی هات بیت، دستیابی به 15 هزار عضو تلگرام و 30 هزار هولدر از جمله اهداف فاز توسعه کیشو اینو است.

فاز UTILITY

فاز کاربردی، مرحله آخر نقشه راه کیشو اینو است. لیست شدن در صرافی‌های بزرگی مثل NowPayments و Shopping؛ ایجاد فروشگاه NFT و همچنین ردیاب کیف پول از جمله مهمترین اهداف این فاز به شمار می‌رود.

نحوه خرید ارز کیشو

شما می‌توانید با استفاده از کیف پول‌هایی نظیر MetaMask و Coinbase، ارز کیشو را خریداری کنید. با این حال در این بخش کیف پول پیش فرض ما Trust Wallet است. بنابراین قبل از هرچیز، تراست والت را دانلود کرده تا با استفاده از uniswap خرید ارز کیشو را انجام دهید. کیشو اینو یک ارز مبتنی بر community است بنابراین با داشتن این ارز در کیف پول دیجیتال خود، با هر تراکنش، 2 درصد سود کسب خواهید کرد.

مرحله اول

ابتدا Trust Wallet را روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید. برای دانلود این برنامه در سیستم عامل‌های اندروید می‌توانید از فروشگاه‌های رسمی مثل گوگل پلی استفاده کنید. یک کیف پول جدید ایجاد کنید و دو بار روی «ادامه» ضربه بزنید. عبارت بازیابی خود را کپی کرده و در جایی امن ذخیره کنید. با تایید عبارت بازیابی شما، کیف پول با موفقیت ایجاد خواهد شد.

خرید کیشو با تراست والت

مرحله دوم

حال که کیف پول شما ایجاد شده، می‌توانید ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را ارسال، دریافت و مبادله کنید. برای خرید کیشو اینو در تراست والت، بایستی از اتریوم برای تعویض آن استفاده کنید. بنابراین روی اتریوم کلیک کرده و کیف پول اتریوم خود را باز کنید. برای وارد کردن آدرس اتریوم خود، همانند تصویر زیر، گزینه کپی را انتخاب نمایید.

مرحله دوم خرید ارز کیشو

می‌توانید اتریوم مورد نیاز خود را با استفاده از تراست والت تهیه کنید؛ اما با این حال ما صرافی بایننس را پیشنهاد می‌دهیم. بایننس یکی از کمترین کارمزدها را در بین صرافی‌های ارز دیجیتال دارد، بنابراین بهتر است برای خرید اتریوم از این صرافی استفاده کنید.

مرحله سوم

در صورتی که اتریوم خود را از صرافی بایننس خریداری می‌کنید، ابتدا باید آن را به تراست والت خود منتقل کنید. برای اینکار کافیست ابتدا بر روی والت که در قسمت پایینی اپلیکیشن بایننس قرار گرفته کلیک کنید. پس از آن اتریوم را انتخاب کرده و بر روی Witdraw کلیک کنید.

مرحله سوم خرید کیشو اینو

در قسمت Witdraw ETH آدرسی را که از مرحله قبل کپی کرده بودید را پیست کنید. این آدرس همان آدرس اتریوم شما در کیف پول تراست والت است. در قسمت network گزینه ERC20 را انتخاب کنید. در قسمت Amount نیز، مقدار اتریومی را که قصد منتقل کردن آن را دارید وارد کرده و در نهایت بر روی Witdrawکلیک کنید.

مرحله چهارم

از آنجایی که کیشو اینو در کیف پول تراست وجود ندارد؛ بایستی آن را اضافه کنید. برای اینکار ابتدا با کلیک بر روی این پیوند، Kishu Inu را در CoinMarketCap پیدا ‌کنید. آدرس کیشو اینو را کپی کرده و در قسمت تنظیمات، در بخش جستجو، آن را جایگذاری کنید. همانند تصویر زیر، نماد کیشو به شما نشان داده خواهد شد. بر روی کلید سمت راست آن کلیک کرده تا این میم‌کوین در کیف پول شما فعال شود.

مرحله چهارم خرید کیشو

مرحله پنجم

اگر اولین بار است که از کیف پول تراست استفاده می‌کنید، بایستی مرورگر DApp را فعال کنید. مرورگر DApp به شما این امکان را می‌دهد که از چندین برنامه غیرمتمرکز در برنامه استفاده کنید. برای فعال کردن DApp ابتدا یک مرورگر مثل کروم را باز کنید. trust://browser_enable را جایگذاری کنید.

مرورگر DApp

پس از باز کردن صفحه در Trust Wallet، می‌توانید از مرورگر DApp در برنامه استفاده کنید. زمانی که DApp را در تراست خود فعال کنید، نماد مرورگر را در نوار ابزار پایین برنامه مشاهده خواهید کرد.

مرحله ششم

پس از فعال کردن DApp و فعال شدن مرورگر، برروی گزینه Browser کلیک کنید تا DApp باز شود. همانطور که در تصویر نیز مشخص است، در بخش هدر Popular، صرافی Uniswap مشاهده می‌شود.

تعویض اتریوم با کیشو اینو

با انتخاب صرافی یونی سواپ، می‌توانید اتریوم خود را با کیشو اینو تعویض کنید. برای اینکار کافیست بر روی Uniswap Exchange کلیک کنید. آدرس کیشو اینویی که در دو مرحله قبل کپی کرده بودید را در این بخش جایگذاری کرده و import را بزنید.

همانند تصویر زیر، مقدار اتریومی که می‌خواهید با Kishu inu مبادله کنید را وارد کنید. به این ترتیب کار خرید کیشو اینو به اتمام رسیده و می‌توانید موجودی Kishu خود را در trust wallet مشاهده کنید.

آینده ارز دیجیتال کیشو اینو

یکی از مشکلاتی که در خصوص میم‌کوین‌ها وجود دارد، اعتبار آن‌هاست. در حقیقت اعتبار یک رمز ارز باعث سرمایه‌گذاری کاربران بر روی آن‌ها خواهد شد. اما کیشو اینو چگونه می‌خواهد این اعتبار را حفظ کند و ارزش خود را بالا ببرد؟ ایجاد فروشگاه NFT، ردیاب کیف پول و دیگر مواردی که در نقشه راه این ارز دیجیتال به آن اشاره کردیم، از جمله تلاش‌های کیشو برای کسب اعتبار و افزایش سرمایه‌گذاری بر روی این رمز ارز است.

Price Prediction، یکی از سایت‌هایی است که قیمت کیشو را در سال‌های آتی پیش‌بینی کرده. طبق پیش‌بینی Price Prediction، توکن کیشو، تا مدتی در محدوده 0.00000001 دلار باقی خواهد ماند. در سال 2023 به ارزش معاملاتی 0.00000002 دلار می‌رسد و تا سال 2025 به ارزش معاملاتی 0.00000005 دست خواهد یافت.

سخن آخر

با تمام موارد اشاره شده، باید گفت کیشو اینو یک بازار بی‌ثبات و نامشخص است. بنابراین به خاطر داشته باشید که کیشو اینو نیز همانند دیگر ارزهای دیجیتال و میم‌کوین‌ها، ریسک‌های خاص خود را دارد. کیشو اینو زمانی مانند دوج‌کوین طول عمر قابل توجهی خواهد داشت که توسط افرادی همانند ایلان ماسک، تبلیغ شود.

پس در صورتی که مایل به پذیرش ریسک این توکن هستید، بر روی آن سرمایه‌گذاری کنید. بی‌ثباتی این ارزها تا حدی است که Adrian Zduńczyk، بنیانگذار گروه تجزیه و تحلیل YellowBlock نیز به آن اشاره کرده و گفته: فضای کوین‌های تبلیغاتی به حدی رسیده که ممکن است پس از ترکیدن حباب قیمت‌های ایجاد شده، سرمایه‌گذاران بسیاری آسیب ببینند.

سوالات متداول

آیا کیشو اینو در صرافی بایننس لیست خواهد شد؟

بایننس در فهرست کردن پروژه های رمزنگاری مانند میم‌کوین‌ها بسیار سخت گیر است. با این حال با قرار گرفتن Shiba Inu در لیست توکن‌های بایننس در سال جاری، امید است که به زودی شاهد قرارگیری کیشو اینو در لیست این صرافی باشیم.

کیشو اینو را از کجا بخریم؟

کیشو اینو در حال حاضر در صرافی‌هایی نظیر Gate.io، Poloniex، OKEx، MEXC، LBank، Shibaswap، Bitmart، BitForex و Uniswap در دسترس است.

چه کیف پول‌هایی کیشو اینو را پشتیبانی می‌کنند؟

Trust Wallet و Coinbase، MetaMask، imToken، BRD Wallet، SafePal، Math Wallet و HyperPay از جمله کیف پول‌هایی هستند که از ارز دیجیتال کیشو پشتیبانی می‌کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *