ثبت نام لاماری ایما آرین موتور در بورس کالا + اسفند 1401
قیمت کشف شده لاماری در بورس کالا در عرضه 4 بهمن، در رنج یک میلیارد و 820 میلیون تا یک میلیارد و 824 میلیون تومان بود. همچنین، قیمت معامله شده لاماری ایما در بورس هم، یک میلیارد و 823 میلیون تومان اعلام شد. جزئیات بیشتر را در این مطلب بخوانید.
استعلام سهام عدالت و ارزش سهام عدالت با کد ملی | آموزش تصویری
در این مقاله به آموزش تصویری استعلام دارایی سهام عدالت با استفاده از هر دو روش اپلیکیشن و وب سایت خواهیم پرداخت.
فصل دوم _ قسمت پانزدهم : روش کسب درآمد از بورس
بله ما 14 قسمت حرف زدیم تا تازه برسیم به روش‌های کسب درآمد! حقیقتش اینه که اول باید یه سری چیزا رو یاد می‌گرفتیم و با اصطلاحات و مفاهیم مهم بورس آشنا می‌شدیم، تا برسیم به این قسمت و سوال مهم «چطور میتونیم از بورس سود ببریم؟»
فصل دوم _ قسمت چهاردهم : افزایش سرمایه در بورس به چه معناست؟
احتمالا خبرایی از افزایش سرمایه شرکت‌ها شنیدین و براتون این سوال پیش اومده که افزایش سرمایه چی هست، چه انواعی داره و چه تاثیری روی قیمت سهم میذاره؟ یا شاید می‌خواین بدونین که خرید سهام شرکتی با پتانسیل افزایش سرمایه، سودده هست؟ توی این قسمت میخوایم به همه این سوالا جواب بدیم!
فصل دوم _ قسمت سیزدهم : شاخص بورس چیست؟
حتما در برنامه های خبری و یا در روزنامه ها درباره تغییرات شاخص بورس اوراق بهادار شنیده اید. اینکه شاخص بورس چند واحد رشد داشته و یا با افت مواجه شده است. با مطالعه این مقاله درباره شاخص بورس، انواع شاخص و تحلیل آن صحبت می‌کنیم. شاخص ها ابزاری برای بررسی تغییرات هستند که در […]
فصل دوم _ قسمت دوازدهم : منظور از صف خرید و فروش سهام در بازار بورس چیست؟
هرکسی که وارد بورس میشه، خیلی زود با دو عبارت صف خرید و صف فروش مواجه میشه که اتفاقا دوتا مفهوم بسیار مهم هستن و سرمایه‌گذارا باید باهاشون آشنا باشن و بدونن وقتی سهامشون وارد صف خرید یا صف فروش شد، باید چه واکنشی نشون بدن. تو این قسمت، این دو مفهوم رو کامل یاد میگیرید.
فصل دوم _ قسمت یازدهم : عرضه اولیه (IPO) چیست؟
توی این قسمت، عرضه اولیه رو معرفی کریم؛ هرچند که همه باهاش آشنایی دارن و بین سرمایه‌گذارا از محبوبیت خوبی برخورداره، ولی بازم بد نیست این قسمت رو گوش کنید تا متوجه اهمیت عرضه‌های اولیه و میزان سوددهی اونا بشید و یک سری اصطلاحات مهم رو هم یاد بگیرید.
فصل دوم _ قسمت دهم : راهنمای گام به گام احراز هویت غیرحضوری سجام در اپلیکیشن سیگنال
از اونجایی که اپ سیگنال تونست به عنوان اولین اپ، احراز هویت غیرحضوری سجام رو انجام بده، لازم دونستیم یک قسمت برای معرفی و راهنمای ثبت نام و احراز هویت سجام از طریق اپ سیگنال تهیه کنیم و در کنارش سوالات احتمالی رو هم پاسخ بدیم.
فصل دوم _ قسمت نهم : راهنمای دریافت کد بورسی آفلاین برای افراد زیر 18 سال
توی قسمت دریافت کد بورسی گفتیم که یکی از شرایط دریافت کد بورسی آنلاین، رسیدن به سن قانونی 18 ساله. حالا اگه یه نفر بخواد برای بچه‌هاش کد بورسی بگیره و به جای اونا سرمایه‌گذاری کنه، راه حل چیه؟ درست اومدید، توی این قسمت راه‌ حل و نحوه دریافت کد بورسی آفلاین برای افراد زیر […]
فصل دوم _ قسمت هشتم : کارگزاری بورس چیست و چگونه بهترین کارگزاری را انتخاب کنیم؟
معمولا تازه واردای بورس، برای پیدا کردن یک کارگزاری مناسب سوالای زیادی دارن و همین باعث میشه وقت زیادی ازشون گرفته بشه و سرمایه‌گذاریشونو دیرتر شروع کنن. اما اگر درباره خدمات کارگزاری‌ها بیشتر بدونن، کارشون راحت میشه. این قسمت کمکتون میکنه درمورد کارگزاری‌ها و خدماتشون بیشتر بدونید و بتونید بهترین کارگزاری رو خودتون انتخاب کنید.