ثبت نام در کارگزاری فارابی

ثبت نام در کارگزاری فارابی

با ثبت نام در کارگزاری به عنوان شرکت واسط بین خریداران و فروشنده‌ها، افراد می‌توانند به صورت مستقیم سهام شرکت‌های مختلف، صندوق‌های ETF و سایر اوراق بهادار را معامله کنند. یکی از راه‌های ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری ها، استفاده از سرویس کارگزای سیگنال است. با استفاده از این سرویس می‌توانید در کارگزاری‌های مختلف ثبت نام کنید. یکی از این کارگزاری‌ها، فارابی است که یکی از کارگزاری‌های شناخته‌شده و مطرح و دارای بیش از 60 شعبه در سراسر کشور است. ثبت نام آنلاین در کارگزاری فارابی که توانسته جایزه کارگزاری برتر در سال 1397 را بدست بیاورد دارای مراحل مختلفی است. در این مقاله قصد داریم ثبت نام کارگزاری فارابی را مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم. پس اگر قصد ثبت نام در این کارگزاری را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ثبت نام غیر حضوری در کارگزاری فارابی

در این مقاله قصد داریم تا با استفاده از صفحه ثبت نام کارگزاری سیگنال، مراحل ثبت نام آنلاین و غیر حضوری کارگزاری فارابی را با هم مرور کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ثبت نام کارگزاری فارابی

مرحله اول

برای ثبت نام غیر حضوری کارگزاری فارابی، در صفحه ثبت نام کارگزاری سیگنال روی گزینه فارابی کلیک کنید. پس از آن، وارد صفحه اول ثبت نام آنلاین کارگزاری مفید می‌شوید. در این صفحه که به ثبت نام در کارگزاری فارابی اختصاص دارد، از شما می‌خواهد که شماره موبایل، کد ملی و عدد تصویر را در فیلدهای مربوطه وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته‌شده، روی گزینه ثبت کلیک کنید. دقت داشته باشید که باید از قبل فرایند احراز هویت سجام را کامل کرده باشید. همچنین شماره موبایلی که وارد می‌کنید باید با شماره موبایلی که قبلا در فرایند ثبت نام سجام آن را ثبت کرده‌اید، یکسان باشد.

مرحله دوم

مرحله بعد، مرحله اعتبارسنجی شماره همراه است. در این صفحه باید کد تاییدی که به شماره همراه شما ارسال شده است و کد تصویر نمایش‌داده‌شده را در فیلدهای مربوطه وارد کنید تا ثبت نام کارگزاری ادامه پیدا کند.

مرحله اعتبارسنجی شماره همراه در ثبت نام کارگزاری فارابی

در صورتی که موارد مورد نظر را به درستی وارد کرده باشید، اطلاعات شما با موفقیت از سامانه سجام دریافت خواهد شد. با کلیک بر روی گزینه ادامه که بر پیغامی که روی صفحه نمایش داده شده است وجود دارد، به صفحه بعد منتقل خواهید شد. در صفحه بعد مشخصات شما نمایش داده می‌شود که باید ضمن بررسی و کسب اطمینان از صحت آن، آن را تایید کنید تا ثبت نام کارگزاری فارابی تکمیل شود.

دریافت موفقیت آمیز اطلاعات از سامانه سجام

مرحله سوم

بعد از کلیک بر روی گزینه ادامه، اطلاعات فردی شما در قالب چند بخش مختلف تفکیک‌شده به شما نمایش داده خواهد شد تا به راحتی بتوانید آن‌ها را بررسی و از صحت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

در صفحه اطلاعات فردی، شما اطلاعات اولیه خود شامل شماره همراه و کد ملی، اطلاعات هویتی خود شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه و سایر اطلاعات شناسنامه‌ای خود، اطلاعات ارتباطی خود از قبیل نشانی منزل، کد پستی، شماره تماس اضطراری، و نشانی ایمیل، اطلاعات حساب بانکی خود را مشاهده خواهید کرد. بعد از بررسی تمامی اطلاعات، می‌توانید بر روی گزینه «اطلاعات را تایید می‌کنم» کلیک کنید و به مرحله بعد ثبت نام بروید.

مرحله سوم-تایید اطلاعات

مرحله چهارم

بعد از تایید اطلاعات فردی، نوبت به تایید قراردادها می‌رسد. در این صفحه قراردادهایی که بین شما و کارگزاری فارابی بسته می‌شود را می‌توانید قبل از تایید، مشاهده کنید. با کلیک بر روی گزینه دانلود و مشاهده قراردادها که با رنگ آبی مشخص شده است، می‌توانید به متن قراردادهایی که برای تکمیل ثبت نام باید آن‌ها را تایید کنید، دسترسی پیدا کنید.

برای تایید قراردادها تنها کافی است تیک گزینه تمامی قراردادها را تایید می‌کنم را پر کنید. بعد از پر کردن این تیک، یک پیامک به شماره همراه شما ارسال می‌شود. کد ارسال‌شده به شماره موبایل خود را در فیل مربوطه وارد کنید. فیلد بعدی را با وارد کردن کد قابل مشاهده در تصویر پر کنید. با کلیک بر روی گزینه اطلاعات را تایید می‌کنم مراحل ثبت نام کارگزاری فارابی به پایان می‌رسد.

مرحله چهارم ثبت نام آنلاین در کارگزاری فارابی-تایید قراردادها

مرحله آخر ثبت نام در کارگزاری فارابی

بعد از پایان فرایند ثبت نام غیر حضوری کارگزاری فارابی، یک پیامک از این کارگزاری حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال می‌شود. بعد از این برای ورود به سایت باید از این نام کاربری و رمز عبور استفاده کنید.

گام پنجم

با اتمام این مراحل، ثبت نام شما در کارگزاری فارابی به درستی انجام خواهد شد و پس از آن می‌توانید فعالیت خود را در بازار بورس آغاز کنید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و قیمت‌های لحظه‌ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • بسیار ممنون و متشکرم از سیگنال با راهنمایی های مفید و بروز سایتشون،خسته نباشید به همه عوامل ومدیر محترم سیگنال