ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر

ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر

لازمه ورود به دنیای بورس، ثبت نام در کارگزاری معتبر و سامانه سجام است. شما می‌توانید با ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر به عنوان یک کارگزاری معتبر و نام آشنا، فعالیت خود را در بورس آغاز کنید. بنابراین اگر تصمیم گرفته‌اید که بخشی از دارایی خود را در بازارهای مالی سرمایه گذاری کنید؛ انتخاب یک کارگزاری معتبر حائز اهمیت خواهد بود. در مقاله پیش رو قصد داریم چگونگی ثبت نام در این کارگزاری را به صورت گام به گام به شما آموزش داده و شما را تا ورود به بازارهای مالی همراهی کنیم.

نحوه ثبت نام آنلاین در کارگزاری گنجینه سپهر

اگر تصمیم گرفته‌اید در کارگزاری گنجینه سپهر ثبت نام کنید باید مراحل زیر را طی کنید:

گام اول

ابتدا از طریق وب سایت یا اپلیکیشن سیگنال، به قسمت کارگزاری‌ها مراجعه کرده و کارگزاری گنجینه سپهر را انتخاب کنید و ثبت نام آنلاین در این کارگزاری را شروع کنید.

گام دوم

سپس در این مرحله باید اطلاعات اولیه مانند کد ملی، شماره همراه، رمز عبور و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد کنید. رمز عبور خود را به خاطر بسپارید یا آن را در جایی یادداشت کنید. در صورت قطعی اینترنت یا هر گونه خروج ناگهانی از این صفحه، رمز عبور خود را برای ورود مجدد لازم خواهید داشت. برای ادامه ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر بر روی دکمه سبز رنگ «ثبت نام» کلیک کنید.

گام دوم ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر

گام سوم

در ادامه یک کد تایید به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. کد مربوطه را به همراه کد امنیتی در کادرهای خالی موجود وارد کرده و دکمه تایید را بفشارید.

گام سوم

گام چهارم

در مرحله بعد، اطلاعات شما با اطلاعات موجود در سامانه سجام تطبیق داده شده و استعلام گرفته می‎شود. در صورتی که ثبت نام شما در سامانه سجام به درستی انجام شده باشد، برای دریافت اطلاعات از سمت سامانه سجام کد تایید دیگری به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. کد تایید و کد امنیتی را در کادرهای مشخص شده وارد کرده و دکمه «ثبت نام» را بفشارید.

گام چهارم

در این مرحله اطلاعات شما از سامانه سجام دریافت خواهد شد. حالا اگر ایمیل شما در سامانه سجام به ثبت نرسیده باشد، کارگزاری گنجینه سپهر از شمامی‌خواهد ایمیل خود را ثبت کنید. پس از ثبت ایمیل به مرحله بعد هدایت می‌شوید.

گام چهارم ثبت نام آنلاین در کارگزاری بورس گنجینه سپهر

گام پنجم

در این قسمت از ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر، در صفحه‌ای جدید اطلاعات شما که پیش از این در سامانه سجام به ثبت رسیده است، به نمایش درخواهد آمد. داده‌هایی که شامل اطلاعات هویتی، ارتباطی، شغلی، بانکی و مالی شما می‌باشد. پس از بررسی اطلاعات و اطمینان از صحت آن‌ها، دکمه تایید را انتخاب کنید. اگر در این قسمت با اطلاعات نادرستی مواجه شدید، دکمه ویرایش را فشرده و اطلاعات معیوب را اصلاح فرمایید.

به عنوان مثال می‌توانید از طریق بخش ویرایش، یک شماره حساب جدید به اطلاعات خود اضافه کنید.

گام پنجم
گام

گام ششم

در گام بعد، مدارک خود را آپلود کنید. مدارک خواسته شده در این بخش شامل تصویر صفحه اول شناسنامه، توضیحات شناسنامه و کارت ملی می‌باشند.

گام ششم

پس از آن که مدارک خواسته شده را به دقت تصویربرداری کرده و در این صفحه بارگذاری نمودید؛ به مرحله بعدی انتقال داده خواهید شد. حالا مطابق تصویر پایین، در قسمت «انتخاب روش احراز هویت» تنها گزینه موجود، یعنی «الکترونیک غیرحضوری» را تیک بزنید. تعهد نامه‌ای که در این قسمت قرار گرفته است را به دقت مطالعه کرده و با ورود به مرحله بعد، احراز هویت غیرحضوری و آنلاین خود در کارگزاری گنجینه سپهر را تایید کنید.

گام ششم ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر

گام هفتم

در این بخش تمامی اطلاعات شما و مدارکی که به ثبت رسانده‌اید، به شما نمایش داده خواهد شد. اگر نکته‌ای را جا انداخته یا به اشتباه وارد سامانه کرده‌اید، با کلیک بر روی دکمه ویرایش، مشکلات موجود را اصلاح کنید.

گام هشتم

بعد از تایید اطلاعات، به صفحه آزمون هدایت خواهید شد. در صفحه آزمون 10 سوال 4 گزینه‌ای به شما ارائه خواهد شد. اگر از این 10 سوال حداقل به 7 سوال پاسخ صحیح بدهید به مرحله بعدی ورود پیدا خواهید کرد. اگر نتوانستید حداقل سوالات مورد نظر پاسخ درست بدهید، می‌توانید مجدد آزمون داده و حد نصاب نمره خواسته شده را به دست آورید.

گام هشتم

گام نهم

پس از آن که آزمون ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر را با موفقیت پشت سر گذاشتید؛ قراردادهای ارائه شده در صفحه بعد را به دقت مطالعه کرده و در صورتی که با موارد قید شده در آن‌ها مشکلی نداشتید، آن‌ها را تایید کنید. با کلیک بر روی دکمه «مشاهده و تایید» متن هر قرارداد را مشاهده کرده و بعد از خواندن، دکمه تایید را بفشارید.

گام نهم

حالا که قراردادهای مربوط به مشخصات مشتری را تایید نمودید؛ در قسمت پایین‌تر بخش معاملات اینترنتی آفلاین و معاملات بر خط را هم تایید کرده و با زدن دکمه تایید نهایی، تمامی قراردادها به صورت الکترونیک از سمت شما پذیرفته تلقی خواهند شد.

گام نهم ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر

گام دهم

در آخرین مرحله از ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر کد امنیتی جدیدی برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را وارد کادر مربوطه کرده و بر روی دکمه تایید کلیک کنید.

گام دهم

بعد از تایید الکترونیک قراردادها، فرآیند ثبت نام شما در کارگزاری گنجینه سپهر به نقطه پایان خود متصل خواهد شد. حالا تنها کافی است که منتظر تایید اطلاعات خود از طرف کارگزاری بمانید. پس از تایید اطلاعات، یک کد معاملاتی مخصوص شما به شماره موبایل همراهتان ارسال خواهد شد. ممکن است ارسال کد معاملاتی تا یک هفته زمان ببرد. کد معاملاتی که کارگزاری بورس برای شما ارسال خواهد کرد، کلید ورود شما به دنیا بورس خواهد بود.

گام آخر ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر

جمع بندی

انتخاب کارگزاری مناسب و معتبر یکی از مهم‌ترین اقدامات جهت ورود به دنیای بورس به شمار می‌رود. در این مقاله سعی کردیم ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر را به عنوان یکی از کارگزاری‌های معتبر، به صورت گام به گام و ساده آموزش داده و شما را برای ورود به دنیای بورس آماده کنیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *