تحلیل تکنیکال نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا (EURUSD) | تاریخ 1 خرداد ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا (EURUSD) | تاریخ 1 خرداد ماه 1399

همانطور که در تحلیل قبلی این نرخ در تاریخ 15 اردیبهشت 99 (4 می 2020) توضیح دادیم در نمودار ماهانه این دو ارز شاهد روند نزولی بوده ایم که در نهایت با سطح مقاومتی محکمی در محدوده رسم شده برخورد کرده است. به نظر میرسد نمودار در تایم روزانه درگیر کانال مستطیلی حمایت 1.0980 و مقاومت 1.0777 میباشد و پس از شکست از هرکدام از این حمایت و مقاومت میتوان اظهار نظر نمود. در حال حاضر بدلیل بلاتکلیفی بازار در گرفتن جهت روندی مشخص در روزهای اخیر و اخبار ضد و نقیض درباره واکسن بیماری کرونا و امید به بهبود شرایط مالی اروپا و آمریکا، ماهیت بازار حالت نوسانی در یک محدوده مشخص بخود گرفته است.

به جهت آینده رفتاری قیمت می توان دو فرضیه صعودی و نزولی را بصورت زیر در نظر داشت:

  • فرضیه نزولی : در صورت شکست سطح مقاومتی کف مستطیل ایجاد شده انتظار میرود با قدرت گرفتن فروشنگان بازار اهداف بعدی نمودار به سطوح مقاومتی ابتدا در 1.0666 و پس از آن خط میانی کانال نزولی ماهیانه باشد.
  • فرضیه صعودی : با توجه به اینکه امکان در دست گرفته شدن بازار توسط خریداران هم وجود دارد میتوان امید داشت با شکست سقف مستطیل و پولبک به آن و تشکیل الگوی سر و شانه معکوس یکبار دیگر نمودار سقف کانال نزولی کوتاه مدت را لمس کرده و حمایت های پیش رو ابتدا عدد 1.1140 و پس از آن 1.1180 خواهد بود.
نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا (EURUSD) | تاریخ 1 خرداد ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *