تحلیل تکنیکال ماهیانه نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا | 15 اردیبهشت ماه 1399

تحلیل تکنیکال ماهیانه نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا | 15 اردیبهشت ماه 1399

پس از شروع روند کاهشی ارزش واحد پولی اتحادیه اروپا در مقابل دلار آمریکا از تاریخ اوایل آوریل سال 2008 همزمان با شروع بحران مالی سال 2008 جهان به مدت طولانی شاهد تضعیف یورو در مقابل دلار آمریکا هستیم؛ به گونه ای که از نرخ 1€=1.6$  در سال 2008 به نرخ برابری هم اکنون یعنی 1€=1.09$  رسیده ایم که این نشان دهنده ی ضعف اتحادیه اروپا در مقابل سیاست های پولی دولت امریکاست.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده میکنید روند قیمتی نمودار در یک کانال نزولی با شیب تند قرار گرفته و اکنون در برهه ای حساس قرار دارد. از نقطه نظر تکنیکال با توجه به محدوده آبی رنگ مقاومتی نشان داده شده روی شکل میتوان دو نظریه در مقابل روند رفتاری قیمت اظهار داشت:

  • نظریه اول: در صورت شکست محدوده ی مقاومتی آبی رنگ مشخص شده و پولبک به سطح میتوان انتظار داشت بازار مقاومت های پایین تر از جمله سطح روانی 1.0000 و پس از آن نقطه 0.8500 را در سر راه خود ببیند.
  • نظریه دوم: در صورت بازگشت از سطح مقاومتی اشاره شده در صورت شکست از سقف کانال نزولی میتوان نقاط حمایتی ابتدا در 1.2500 و پس از آن 1.3900 را در سر راه قیمت متصور بود.
نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا | 15 اردیبهشت ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *