تحلیل تکنیکال نرخ برابری ارزش یورو در مقابل ین ژاپن (EURJPY) | تاریخ 11 خرداد ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ برابری ارزش یورو در مقابل ین ژاپن (EURJPY) | تاریخ 11 خرداد ماه 1399

در تاریخ 29 اردیبهشت 99 تحلیل تکنیکال نرخ برابری ارزش یورو در مقابل ین ژاپن ارائه گردید که از اینجا میتوانید آن را مشاهده کنید. برخلاف آنچه انتظار میرفت پس از بازگشت امید سرمایه گذاران به آینده بازارهای مالی جهان و گشایش تعدادی از صنایع و کارخانجات در اروپا و امریکا، در هفته ای که گذشت شاهد خروج پول از ارزهای امنی همچون فرانک سوئیس و ین ژاپن بوده ایم و جریان نقدینگی در اروپا کمی به سمت یورو حرکت کرده است. در هفته گذشته بخاطر کاهش جریانات ریسک گریزی و ورود جریانات پولی به سمت یورو نمودار نسبت ارزش یورو به ین ژاپن روند صعودی به خود گرفت.

پس از رشد شارپ گونه نمودار قیمت به مقاومت های اشاره شده واکنش منطقی داده و خود را به عدد 119.60 رسانده است.

  • فرضیه نزولی : در صورت برخورد به سقف کانال و تشکیل پین بار نزولی می توان انتظار برگشت قیمت تا محدوده های حمایتی در اعداد 117.30 و پس از آن 116.25 را داشت.
  • فرضیه صعودی : در صورت ادامه روند صعودی و به دست گرفتن غالب بازار توسط خریداران می توان انتظار داشت قیمت پس از شکستن سقف کانال و پولبک سطوح مقاومتی 121.00 و پس از آن  122.80 را بر سر راه خود مشاهده کند.
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *