بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته پایانی اردیبهشت 1399)

بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته پایانی اردیبهشت 1399)

در این گزارش نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه تحلیل ها، کافی است روی لینک ها کلیک کنید.

شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی بعضی از نمادها به همراه نمودار، کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.

#شاخص_هموزن، این شاهص پس از پولبک به مقاومت شکسته شده از محدوده 306-307 هزار واحد با افزایش تقاضا در سهام کوچک با رشد مواجه شده است. به نظر می رسد این روند صعودی همچنان ادامه دار باشد.

#شاخص_کل، شاخص کل نیز با رسیدن به حمایت 967-970 هزار واحد با تقاضا روبرو شد، در صورت حفظ سطح حمایتی فوق، امکان افزایش تقاضا در کلیت بازار و رشد مجدد شاخص وجود خواهد داشت.

#شتران، این نماد به روند نزولی خود ادامه می دهد و حمایت 1370 تومان خود را از دست داده است، حمایت بعدی سهم 1230 تومان خواهد بود.

#حکشتی، این سهم پس از واکنش به حمایت محدوده 2300 تومان با افزایش تقاضا روبرو شده است و چند روزی است با صف خرید به پیشروی خود ادامه می دهد.

#دماوند، این نماد به حمایت 6570 تومان واکنش نشان داد و برای مدتی با افزایش تقاضا روبرو شد. اما مجددا عرضه ها در آن افزایش یافت. به نظر می رسد اصلاح سهم (اصلاح زمانی) برای مدتی ادامه دار باشد.

#شیران، با عمیق تر شدن اصلاح در این نماد، سهم به محدوده حمایتی 2065 تومان واکنش نشان داد و با افزایش تقاضا توانست تا 2380 تومان رشد کند. باید معاملات سهم را دنبال کرد تا ورند بعدی سهم مشخص شود

#فملی، با رسیدن سهم به هدف 1713 تومان، سهم با افزایش عرضه ها روند نزولی به خود گرفته است و این فشار فروش سهم موجب از دست رفتن حمایت 1460 تومان در آن شد، حمایت های بعدی سهم را می توان 1300 تومان و 1184 تومان دانست.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران