در عرضه اولیه وکبهمن به هر نفر چند سهم رسید؟

در عرضه اولیه وکبهمن به هر نفر چند سهم رسید؟
خلاصه اخبار

فهرست عناوینعرضه اولیه شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن با نماد وکبهمن دومین عرضه اولیه پاییز امسال بود که، سه شنبه 18 آذر ماه ثبت سفارش و 19 آذر فرآیند تقسیم سهام آن انجام شد. در جریان این عرضه اولیه 250 میلیون سهم، از سهام این شرکت با نماد وکبهمن بین متقاضیان تقسیم شد، که […]

عرضه اولیه شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن با نماد وکبهمن دومین عرضه اولیه پاییز امسال بود که، سه شنبه 18 آذر ماه ثبت سفارش و 19 آذر فرآیند تقسیم سهام آن انجام شد.

در جریان این عرضه اولیه 250 میلیون سهم، از سهام این شرکت با نماد وکبهمن بین متقاضیان تقسیم شد، که در نهایت مطابق روال معمول با توجه به مشارکت زیاد، از سهمیه 100 عددی در نظر گرفته شده، تنها 56 سهم به هر نفر رسید.

در نتیجه مشارکت 4 میلیون و 691 هزار نفری در این عرضه اولیه به هر نفر حداکثر 56 سهم در قیمت 14484 ریال اختصاص پیدا کرد. در نتیجه ارزش ریالی این عرضه اولیه برای مشارکت کنندگان به حدود 82 هزار تومان رسیده است. این سهام حداکثر تا شروع هفته آینده به پورتفو همه خریداران اضافه خواهد شد و از روز شنبه شاهد شروع معاملات عادی آن هستیم.

بانک سینا به عنوان سهامدار عمده این شرکت، سود خالص ناشی از این عرضه اولیه را حدود 400 میلیارد برآورد و افشا کرده است.

شما می توانید جهت رصد بازار و اخبار عرضه های اولیه به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام من 85سهم سفارش دادم پول بود در-خسابم ولی سهمی برام خریداری نشدچرا؟آگاه کم کاری کرد؟

  • سلام ،سوالی داشتم لطفا راهنماییم کنید .من 200سهم خریدم وپولم روهم کسر کرد حالا بااین سهمی که برا هر نفر میده بقیه پول من چی میشه؟

    • سلام، باقیمانده تا قبل از شروع معاملات در اولین روز معاملاتی بعدی، به حساب شما برخواهد گشت

  • سلام هردودرجادرسبدبانم اومدوکبهمن هرکد۵۶سهم،،بوعلی هم۷۸سهم.موفق باشی سیگنال دوس داشتنی.