سوالات متداولِ ثبت نام و احراز هویت سجام با اپ سیگنال

این گزارش به منظور پاسخگویی به سوالات متداول احراز هویت سجام با استفاده از اپ سیگنال گردآوری شده است. لازم به ذکر است به علت حجم بالای درخواست‌ها اگر در طی مراحل ثبت نام یا احراز هویت خللی ایجاد شد، بدون نیار به پرداخت مجدد هزینه، می‌توانید فرآیند را تکرار کنید. اگر تلاش مجدد شما موفقیت آمیز نبود، سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان سیگنال در میان بگذارید. کارشناسان ما همواره سعی می‌کنند جوابگوی سوالات شما باشند.

متقاضیان محترم سیگنال لطفا توجه فرمایید:


در صورتی که بنا به هر دلیلی بعد از پرداخت وجه، موفق به تکمیل احراز هویت غیرحضوری با اپ سیگنال نشدید، ابتدا حتما آخرین نسخه اپ سیگنال را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود و نصب نموده سپس بدون نیاز به پرداخت مجدد وجه با گوشی خود یا گوشی فردی دیگر مراحل احراز هویت را از ابتدا انجام دهید تا مشکل شما برطرف شود.

لازم به ذکر است برای افراد زیر 18 سال و افرادی که کارت ملی هوشمند ندارند، در حال حاضر امکان استفاده از این سامانه میسر نیست.

ابتدا، چند نکته مهم

قبل از شروع ثبت نام یا احراز هویت با استفاده از اپ سیگنال متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد، در غیراینصورت امکان انجام فرآیند میسر نخواهد بود.

  1. متقاضی باید بالای 18 سال سن داشته باشد.
  2. متقاضی باید دارای کارت ملی هوشمند یا رسید آن باشد.
  3. فرد متقاضی باید شخص حقیقی و ایرانی باشد.
  4. فرآیند ثبت نام و احراز هویت باید توسط فرد متقاضی انجام شود و تمامی مدارک ارسالی (عکس، فیلم، امضا و …) معتبر و مربوط به متقاضی باشد.
  5. رعایت پوشش موجه و حجاب اسلامی برای کلیه احراز شوندگان الزامی است و درصورت تخلف قطعاً از سوی مرجع احراز هویت غیرحضوری مردود خواهد شد.
  6. احراز هویت غیر حضوری برای هر کد ملی صرفا یک مرتبه امکان پذیر است.
  7. دسترسی به این بخش صرفاً از داخل کشور و برای کاربران داخلی مجاز است.

***توجه*** در صورتی که هزینه را پرداخت کرده اما به هر دلیلی موفق به تکمیل احراز هویت خود نشدید، ابتدا حتما آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید، سپس می‌توانید مجددا فرآیند احراز هویت را با گوشی خود یا دیگران و بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه از سر بگیرید.

متقاضیان عزیز زیر 18 سال که موفق به انجام احراز هویت نشده‌اید، لطفا کد ملی، کد پیگیری 10 رقمی، نام و نام خانوادگی، شماره کارت و توضیحات مربوطه را به آدرس Sejam@isignal.ir ایمیل کنید، تا مشکل شما پیگیری شود.


سوالات متداول کاربران درباره ثبت نام و احراز هویت سجام

سوالات زیر متداول ترین سوالاتی هستند که ممکن است کاربران در طول فرآیند ثبت نام یا احراز هویت با آن مواجه شوند، بنابراین لیست سوالات زیر تا حد زیادی پوشش دهنده ابهامات کاربران اپ سیگنال است.

به منظور دسترسی راحت‌تر کاربران به ابهامات مد نظرشان، سوالات متداول ثبت نام و احراز هویت سجام را به سه دسته ” سوالات متداول”، “سوالات فرآیند ثبت نام” و ” سوالات فرآیند احراز هویت ” تقسیم بندی می‌کنیم.


سوالات متداول

تیم پشتیبانی سیگنال همواره در تلاش است تا تمامی سوالات و ابهامات شما متقاضیان گرامی را برطرف کند. لازم به ذکر است به علت حجم بالای درخواست‌ها امکان دارد کمی با تاخیر پاسخ سوال خود را دریافت کنید، با این حال مطمئن باشید که تمامی پیام‌های شما عزیزان بررسی شده و در اسرع وقت پاسخ داده می‌شود.

در صورتی که هزینه را پرداخت کرده باشم، اما به هر دلیلی در طول فرآیند احراز هویت به مشکل بخورم. راه حل چیست؟

متقاضی گرامی، در صورت مواجه با این مشکل در هر مرحله از این فرآیند ابتدا حتما آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را از گوگل پلی دانلود نمایید، سپس بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه با استفاده از گوشی خود یا گوشی فردی دیگر می‌توانید مراحل احراز هویت را دوباره انجام دهید.

در صورتی که بعد از چندین بار تلاش مجدد و استفاده از تلفن همراهی دیگر باز هم موفق به تکمیل فرآیند نشدم، چه کنم؟

در اینصورت کد ملی، کد پیگیری 10 رقمی، نام و نام خانوادگی ، شماره کارت بانکی متقاضی و توضیحات لازم را به آدرس sejam@isignal.ir ارسال کنید تا مشکل شما پیگیری شود.

آیا امکان استفاده از احراز هویت غیرحضوری با اپلیکیشن سیگنال برای افراد ناتوان در تکلم و افرادی که سواد خواندن متن ندارند، وجود دارد؟

بله، یکی از مراحل احراز هویت غیرحضوری با اپلیکیشن سیگنال ضبط فیلم و خواندن متنی تصادفی بود که این مرحله حذف شده است و به این ترتیب متقاضی تنها با استفاده از حرکات دست سه تصویری که نمایش داده می‌شود را از راست به چپ جلوی دوربین اجرا می‌کند تا فرآیند احراز هویتش کامل شود.

آیا ثبت نام یا احراز هویت سجام با اپ سیگنال برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر است؟

خیر، در حال حاضر امکان ثبت نام یا احراز هویت غیرحضوری برای افراد زیر 18 سال میسر نیست. متقاضیان زیر 18 سال همراه با ولی یا قیم خود باید بصورت حضوری فرآیند احراز هویت را انجام دهند.

افراد زیر 18 سال که هزینه را پرداخت کرده‌اند اما کارت ملی هوشمند ندارند، چه کنند؟

در حال حاضر احراز هویت برای افراد زیر 18 سال امکان‌پذیر نیست. در این صورت لطفا کد ملی، کد پیگیری 10 رقمی سجام، نام و نام خانوادگی، شماره کارت بانکی متقاضی به همراه توضیحات مربوطه را به آدرس Sejam@isignal.ir ایمیل کنید، تا در اسرع وقت پیگیری شود.

اپلیکشن سیگنال را از چه طریق می‌توان دریافت کرد؟

اپلیکیشن سیگنال برای دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل دانلود است، کافی است با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود اپ سیگنال را از کافه بازار، گوگل پلی، مای کت یا سیب اپ دانلود نمایید.

اپ سیگنال را دانلود کرده‌ام، اما دسترسی به سامانه احراز هویت سجام ندارم. علت چیست؟

برای رفع این مشکل حتما نسخه آپدیت سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد.

برای استفاده از سامانه ثبت نام و احراز هویت سجام به چه نسخه‌ای از اندروید نیاز است؟

برای استفاده از سامانه ثبت نام یا احراز هویت سجام، باید نسخه اندروید گوشی شما 5 به بالا باشد.

هزینه ثبت نام و احراز هویت سجام با اپ سیگنال چقدر است؟

هزینه ثبت نام در سجام مبلغ 10 هزار تومان و هزینه احراز هویت غیرحضوری هم 10 هزار تومان است. بدیهی است متقاضیانی که قبلا ثبت نام خود را انجام از طریق سایت سجام (Sejam.ir) انجام داده‌ و کد پیگیری 10 رقمی دریافت کرده‌اند، نیاز به انجام فرآیند ثبت نام و پرداخت هزینه این مرحله را ندارند، فقط کافی است هزینه احراز هویت غیرحضوری را پرداخت کرده و مراحل آن را طی کنند.

آیا ثبت نام یا احراز هویت بدون کارت ملی هوشمند امکان پذیر است؟

خیر، تنها افرادی که کارت ملی هوشمند یا رسید آن را دارند، می‌توانند از این سامانه استفاده کنند. لازم به ذکر است که این محدودیت هم برای افراد زیر 18 سال و هم افراد بالای 18 سال که کارت ملی هوشمند خود را هنوز دریافت نکرده‌اند، صدق می‌کند.

آیا می‌توانم از گوشی فرد دیگری برای ثبت نام یا احراز هویت خود استفاده کنم؟

بله، اگر گوشی متقاضی به هردلیلی (سخت افزاری، نرم افزاری) امکان استفاده از سامانه را به او ندهد، می‌تواند از گوشی سایر افراد برای ثبت نام یا احراز هویت خود استفاده کند. لازم به ذکر است اگر متقاضی با گوشی خود فرآیند ثبت نام یا احراز هویت را تا میانه راه رفته باشد اما به دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری امکان ادامه آن میسر نباشد، باید از تلاش قبلی متقاضی 1 ساعت گذشته باشد تا فرد بتواند با گوشی شخص دیگری فرآیند ثبت نام یا احراز هویت را تکرار کند.

آیا پس از تکمیل احراز هویت غیرحضوری کد بورسی برای من ارسال می‌شود؟

بله، پس از تکمیل احراز هویت سجام کد معاملاتی که به آن کد بورسی هم گفته می‌شود برای متقاضی فعال می‌شود (این کد شامل سه حرف و پنج عدد است) و حداکثر تا یک هفته کاری (از شنبه تا چهارشنبه) از طرف سازمان سپرده‌گذاری مرکزی برای او ارسال خواهد شد. کد معاملاتی متشکل از سه حرف و 5 عدد است.

بعد از تکمیل احراز هویت غیرحضوری با اپلیکیشن سیگنال باید چکار کنم؟

پس از تکمیل احراز هویت غیرحضوری حداکثر تا یک هفته کاری توسط سازمان سپرده گذاری مرکزی، کد بورسی برای شما ارسال می‌شود. اما برای شروع معاملات در بازار بورس و خرید و فروش سهام این کد به تنهایی کافی نیست. به این منظور باید در یکی از کارگزاری‌های مورد تایید توسط سازمان بورس و اوراق بهادار ایران ثبت نام کرده سپس از کارگزاریتان نام کاربری و رمز عبور برای استفاده از سامانه آنلاین معاملات دریافت کنید.

آیا ثبت‌نام یا احراز هویت برای افراد غیرایرانی هم امکان پذیر است؟

خیر، در حال حاضر تنها افراد حقیقی و ایرانی امکان استفاده از این سامانه را دارند.

کد پیگیری ثبت نام و نتیجه احراز هویت بعد از چه مدتی برای من ارسال می‌شود؟

کد پیگیری 10 رقمی سجام، کدی است که پس از تکمیل ثبت نام در سجام ظرف 24 ساعت به شماره همراه متقاضی ارسال می‌شود. پس از دریافت کد پیگیری می‌توانید احراز هویت خود را انجام دهید. پس از تکمیل احراز هویت پیامکی مبنی بر موفقیت آمیز بودن فرآیند برای شما ارسال شده و نتیجه احراز هویت شما به همراه کد بورسی حداکثر تا یک هفته کاری بعد برایتان ارسال خواهد شد.

نکته مهم: بنا بر اعلام سایت سجام، اگر دلیل رد شدن پرونده احراز هویت، از سمت خود متقاضی باشد (نامعتبر بودن اطلاعات، عدم تطبیق عکس و فیلم، عدم خواندن متن در هنگام ضبط فیلم و … ) امکان عودت وجه پرداختی وجود ندارد. پس لطفا مراحل ثبت نام و احراز هویت را با رعایت اصول ذکر شده، انجام دهید.

سوالات متداول مربوط به ثبت نام سجام

منظور از راستی‌آزمایی در سامانه سجام چیست؟

بعد از تکمیل مراحل ثبت‌نام در سامانه سجام و پذیرفتن تعهدات استعلام اطلاعات هویتی،‌ اطلاعات کدهای سهامداری و اطلاعات حساب بانکی شخص گرفته شده و در صورت تایید کد پیگیری برای شخص پیامک می‌شود،‌ در این مرحله شخص راستی‌آزمایی گردیده و در مرحله بعد باید احراز هویت خود را انجام دهد.


منظور از سجامی شدن در سامانه سجام چیست؟

بعد از دریافت کد پیگیری در سامانه سجام از زمانی که شرکت سپرده‌گذاری اعلام می‌نماید شخص با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا احراز هویت الکترونیکی، احراز هویت گردیده و سجامی محسوب می‌شود.


برای ثبت‌نام در سامانه سجام چه کاری باید انجام داد؟

در اپ سیگنال روی ” ثبت نام و احراز هویت سامانه سجام ” کلیک کرده و در مرحله بعد ” ثبت نام سجام ” را انتخاب کنید، یا با استفاده از سایت Sejam.ir ثبت نام اولیه خود را انجام دهید.


در صورت دریافت نکردن کد تایید چه باید کرد؟

در مرحله ورود کد تایید پس از ورود کد امنیتی دکمه ارسال مجدد را فشرده و منتظر دریافت کد بر روی تلفن همراه خود بمانید.


در صورت عدم دریافت کد تایید حتی پس از درخواست ارسال مجدد کد چه باید کرد؟

با بازگشت به مرحله ثبت‌نام اولیه در صفحه ثبت‌نام در ورود شماره تلفن خود دقت بیشتری بفرمایید.


جهت تکمیل اطلاعات آدرس سکونت چگونه اقدام کنیم؟

در مرحله بعد از اطلاعات ضروری و در صفحه اطلاعات ارتباطی اطلاعات را به ترتیب کشور – استان – شهر – بخش انتخاب کنید و الباقی اطلاعات را تکمیل بفرمایید. (تکمیل موارد ستاره‌دار الزامی می‌باشد)


برای ثبت کد معاملاتی (بورسی) خود چگونه اقدام کنیم؟

(لازم به ذکر است در صورت عدم اطلاع از کد معاملاتی یا نداشتن آن می‌ةوانید این مرحله را تکمیل نکرده و مراحل ثبت‌نام را ادامه دهید) در مرحله بعد از اطلاعات ارتباطی در صفحه کدهای معاملاتی مشتری بعد از انتخاب نام بورس در فیلدهای مربوطه کد معاملاتی مربوطه را درج و با فشردن دکمه افزودن کد معاملاتی خود را به جدول اضافه می‌نمایید.


برای ثبت اطلاعات بانکی مانند شماره حساب چه باید کرد؟

در صفحه حساب بانکی بعد از فشردن دکمه افزودن شماره حساب بعد از انتخاب نام بانک و تکمیل اطلاعات ذخیره را می‌فشارید، توجه شود انتخاب حداقل یک شماره حساب پیش‌فرض الزامی است. (توجه شود کلیه اطلاعات حساب بانکی باید تکمیل شود)


در اطلاعات بانکی چه شماره‌ حسابی باید ثبت نمود؟

در اطلاعات بانکی تنها حساب‌هایی مورد تایید مي‌باشد که به نام خود شخص ثبت‌نام شونده باشد.


آیا می‌توان حساب مشترک وارد نمود؟

حساب‌های مشترک برای ثبت در سامانه سجام مورد تایید نمی‌باشد و حساب به شخص تنها تعلق می‌باشد.


منظور از حساب پیش ‌فرض چیست؟

در هنگام تعریف شماره حساب در سجام با زدن تیک پیش‌فرض آن شماره حساب شما نسبت به الباقی شماره حساب‌ها دارای اولویت در هنگام پرداخت عایدات می‌باشد.


در صورتی که در مرحله‌ای از ثبت‌نام از روند ثبت‌نام خارج و یا از ادامه آن دست برداریم چگونه می‌توانیم دوباره ثبت‌نام را ادامه دهیم؟

با کلیک بر روی ورود به سجام با ورود شماره تماس ثبت کرده همانند ورود به ثبت‌نام می‌توانید وارد مراحل ثبت‌نام پیش برده شوید و ثبت‌نام را ادامه دهید.


آیا امکان ویرایش اطلاعات در سجام وجود دارد؟

بله، پس از تکمیل فرآیند ثبت نام در صورتی که نیاز به ویرایش یا اصلاح اطلاعات ثبت شده داشته باشید می‌توانید به سایت Sejam.ir مراجعه کرده و با توحه به توضیحات این لینک اصلاحات مربوطه را انجام دهید.


چه زمان می‌توان برای احراز هویت اقدام کرد؟

بعد از دریافت کد پیگیری ۱۰ رقمی در پیامک می‌توانید جهت احراز هویت به روش‌های زیر اقدام کنید: الف) دفاتر منتخب احراز هویت لیست موجود. ب) احراز هویت الکترونیک.


چرا کد پیگیری برای من ارسال نشده؟

ثبت نام شما در سامانه سجام با موفقیت انجام نشده است.


چگونه می‌توانیم متوجه شویم در کدام مرحله از سجامی شدن قرار داریم؟

پس از اتمام مراحل ثبت‌نام و پذیرفتن تعهدات در مرحله آخر و فشردن دکمه ذخیره، در هر بار ورود به سامانه سجام در صورت دریافت کد پیگیری، می‌توانید آن را در بالای محیط پروفایل خود مشاهده فرمایید.

سوالات متداول مربوط به احراز هویت الکترونیک

احراز هویت غیرحضوری به چه صورت است؟

بعد از ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد پیگیری و با استفاده از گزینه ” احراز هویت سجام ” در اپ سیگنال می‌توانید احراز هویت خود را کامل کنید.


آیا از طریق دستگاه های با سیستم عامل ویندوز میتوان احراز هویت غیر حضوری را انجام داد؟

خیر حتما باید از گوشی هوشمند (اندروید) یا ios  استفاده کرد.


شرایط احراز هویت با اپلیکیشن سیگنال چیست؟

پس از ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد پیگیری ده رقمی، با استفاده از گوشی هوشمند و دانلود اپلیکیشن سیگنال می‌توانید احراز هویت غیرحضوری را انجام دهید.


طریقه گرفتن فیلم چگونه است؟

فرد متقاضی یک فیلم سلفی 15 الی 20 ثانیه ای از خود ضبط می کند و متن پیش فرضی که نمایش داده می شود، را خوانده و فیلم خود را ضبط می کند.


 قوانین گرفتن فیلم و عکس سلفی چگونه است؟

  • کیفیت پایین نباشد.
  • سرعت اینترنت ضعیف نباشد.
  • گوشی نباید در فاصله ای زیاد از چهره متقاضی باشد.
  • نور مکان مناسب باشد.
  • فیلم و عکس باید بصورت انفرادی باشد.
  • چهره فرد باید فاقد گریم باشد.
  • تصویر سلفی و فیلم باید در یک مکان و یک وضعیت باشد.

 علت بارگزاری فیلم و عکس سلفی چیست؟

برای اثبات حضوور و زنده بودن فرد و همچنین مالک اصلی اطلاعات که خود متقاضی می باشد در واقع ویدئو  سلفی ضبط شده با الگوریتم پیچیده و قدرتمند هوش مصنوعی پردازش میشود و عدم مغایرت فیلم با عکس بررسی می‌شود.


اعلام نتیجه احراز هویت الکترونیکی چه مدت زمان می برد؟

پس از دریافت پیامک مبتنی بر موفقیت آمیز بودن فرآیند، نتیجه احراز هویت حداکثر تا یک هفته برای شما ارسال می‌شود.


علل احتمالی رد پرونده احراز هویت متقاضیان چیست؟

  • عدم تطبیق اطلاعات وارد شده با ثبت احوال
  • عدم تطابق عکس سلفی با فیلم
  • کیفیت پایین فیلم یا عکس
  • سرعت ضعیف اینترنت
  • گریم یا آرایش صورت متقاضی
  • استفاده از عینک، ماسک و کلاه و …
  • سایر موارد

امضای متقاضی باید روی چه نوع کاغذی باشد؟

کاغذ کاملا سفید، در صورت استفاده از کاغذهای خط دار احراز هویت به مشکل خواهد خورد.


نحوه پوشش چگونه باید باشد؟

رعایت حجاب و پوشش اسلامی برای خانم ها و اقایان الزامی است.


نحوه گرفتن تلفن همراه به چه صورت باشد؟

برای ضبط فیلم و عکس حتما باید تلفن همراه در حالت عمودی و روبه روی صورت در زاویه مناسب قرار بگیرد.


شرایط محیطی و قوانین گرفتن فیلم و عکس به چه صورت باید باشد؟

  • پشت سر متقاضی شیشه و با منبع نورانی ( لامپ، نور خورشید و …) نباشد.
  • پس زمینه فیلم و عکس سلفی باید یکسان باشد.
  • لباس متقاضی در فیلم و عکس سلفی باید طبق شئونات اسلامی و حتما از یک لباس استفاده کنند.
  • پوشش خانم ها باید با مقنعه و بدون آرایش و گریم باشد(ترجیحا شبیه عکس های پرسنلی) .
  • آقایان حتی‌الامکان از پوشش رسمی استفاده کنند.(ترجیحا با تیشرت و لباس راحتی عکس و فیلم سلفی گرفته نشود)
  • زاویه دوربین هنگام فیلم برداری و گرفتن فیلم سلفی باید کاملا در روبه روی صورت بوده و لطفا از فیلم برداری از بالا و پایین صورت خودداری شود.
  • حتی‌الامکان فیلم و عکس سلفی باید بدون لرزش دست ثبت شود.

منظور از اطلاعات  و داده های ورودی به اپلیکیشن چیست؟

  • کد پیگیری حاصل از ثبت نام در سجام
  • سریال پشت کارت ملی
  • کد ملی

توجه: در صورتی که ابهامات شما خارج از سوالات متداول ثبت نام و احراز هویت ذکر شده در این گزارش است، می‌توانید سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ اپ سیگنال مطرح کنید، تا کارشناسان ما پس از بررسی به سوالات شما پاسخ دهند. لازم به ذکر است با توجه به حجم بالای پیام‌ها ممکن است کمی با تاخیر جواب سوال خود را دریافت کنید، روش ارسال پیام به کارشناسان سیگنال در زیر توضیح داده شده است.

ارتباط با کارشناسان سیگنال برای سوالات احتمالی

در صورتی که پاسخ سوالات و مشکلات خود را در این گزارش پیدا نکردید، به روش زیر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ابتدا مانند تصویر زیر در صفحه اول اپ سیگنال گزینه سه خط را انتخاب کنید.

سپس از منوی باز شده گزینه پیام و پاسخ را مانند تصویر انتخاب کنید.

در مرحله بعد موضوع، عنوان و توضیحات مشکل یا سوال خود را نوشته و پیام خود را ارسال کنید.

کارشناسان ما سعی می‌کنند در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند، لازم به ذکر است به علت حجم بالای پیام‌ها ممکن است پاسخ سوالات کمی با تاخیر به دست شما برسد، پس لطفا صبور بوده و با سیگنال همراه باشید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام
    من ثبت نام روانجام دادم وکدپیگیری هم دارم برای احرازهویت به من پیام میده بروبه سامانه سجا این یعنی چی برم سامانه سجاچکارکنم همه اطلاعاتم درسته

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر بخش احراز هویت سجام در اپلیکیشن سیگنال در حال بروز رسانی هست و امکان تکمیل فرایند از این طریق وجود نداره. لطفا در روزهای اتی مجددا امتحان کنید.

  • سلام وقت بخیر،دیشب پدر و مادرم را از طریق این برنامه احراز هویت کردم ولی به دلیل اینکه سن آنها بالا است و نمیتوانستن متن را به خوبی بخوانند مجبور به حرکت اشاره شدند اما به دلیل لرزش دست باز آن حرکات اشاره را خوب انجام ندادن خواهشمندم درخواست احراز هویتشان را تایید کنید چون نمیتوانند در باجه های دولتی بخاطر کرونا احراز را انجام دهند.

    • سلام دوست عزیز منتظر دریافت نتیجه احراز هویت بمونید. اگه اطلاعات تایید نشد می تونید فرایند رو بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنید.

  • کسی که جراحی پلاستیک کرده چی عکسش مطابقت پیدا نمیکنه؟

    • سلام دوست عزیز بستگی به میزان تغییر چهره داره. بهتره متقاضی فرایند رو به صورت حضوری تکمیل کنه.

  • بعد از تکمیل ثبت نام کد ده رقمی برای ادامه فراین برام ارسال نشد چیکار باید کنم

    • سلام دوست عزیز اگه تا ۲ روز کاری بعد کد پیگیری تونو دریافت نکردین می تونید با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • از درگاه سیگنال نمیتوانم برای احراز هویت پول پرداخت کنم برای پایان ثبتنام چه کنم؟

    • سلام دوست عزیز می تونید فرایند رو با گوشی فرد دیگه ای تکرار کنید. نسخه اندروید گوشی باید ۵ به بالا باشه.

  • سیمکارت مامانم به اسم بابام بوده از دیروز سندسیمکارت انتقال دادن توی ایرانسل من هم نشون میده که سیمکارت به اسم مامانم شده ولی برای ثبت سجام مامانم میزنه سیمکارت با کدملی مغایرت ندارد چیکار کنم؟

    • سلام دوست عزیز با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • سلام مراحله ثبت نام رو تو اپ رفتم ولی احراز هویت رو تو سیگنال رفتم الان تموم شد اخرین پیامی که باید دریافت کنم چه پیامی هست؟از کجا باید مطمین بشم ثبت شده؟

    • سلام دوست عزیز اگه فرایند رو با موفقیت پشت سر گذاشته باشین، کد بورسی تا دو روز کاری بعد براتون ارسال میشه. اگر پیامی دریافت نکردین از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشین تا مشکل تون بررسی بشه.

  • کسانی که کد ۱۰رقمی پشت کارت ملی ندارن باید چیکار کنن

    • سلام دوست عزیز تنها افرادی که کارت ملی هوشمند یا رسید اون رو دارن، می تونن از سامانه احراز هویت غیرحضوری سجام استفاده کنن. افرادی که رسید کارت ملی هوشمند رو دارن، می تونن از کد پیگیری اون به جای شماره سریال کارت ملی استفاده کنن.

  • سلام خسته نباشید من ابتدا با یکی از برنامه های دیگه خواستم احراز هویت کنم و ابتدا هزینه رو گرفت ازم بعد دیگه هی خطا میدا و با اپ شما بعدا احراز کردم الان منتظر جوابم ایا میشه اون پولی رو که به اون اپ دادم بر گردوند؟؟؟؟؟

    • سلام، در این مورد با پشتیبانی اون شرکت تماس بگیرید تا مراحل کارو برای شما توضیح بدن

  • سلام من برا کس دیگه ثبت نام کردم فیلمش رو قبول نکردن دوباره ثبت کردم بازهم پول گرفت

    • سلام دوست عزیز از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید تا مشکل تون بررسی بشه.

  • پسرم زیر۱۸سال هس چطوری بااین برنامه سیگنال احرارهویتش انجام بدم

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر متقاضیان زیر ۱۸سال همراه با ولی یا قیم خود باید به صورت حضوری فرایند احراز هویت رو انجام بدن. اگه متقاضی زیر ۱۸ سال هستین و هزینه فرایند رو در سیگنال پرداخت کردین می تونید از گزینه انصراف از احراز هویت استفاده کنید.

  • با سلام کسی که سواد نداره و امضا نمیتونه بزنه باید چیکار کنه؟

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر تنها امضا یا مهری پذیرفته میشه که برای فعالیت های بانکی ازش استفاده می کنید.

  • سلام من برای مادربزرگم بخاطر سهام عدالت ثبت نام کردم و احراز هویت رو با برنامه شما انجام دادم اما پیام فرستاده امضا مورد تایید قرار نگرفته و نیاز به پرداخت مجدد وجه نیست.ولی هرچی تلاش میکنم برم دوبارم احرار هویت رو انجام بدم با اون شماره ملی قبول نمیکنه.چیکار باید بکنم؟
    کاش برنامتون یه فرصت دوباره میداد

    • سلام دوست عزیز شما می تونید اپلیکیشن سیگنال رو بروز رسانی کرده و فرایند رو بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنید.

  • سلام
    اگه رسید دریافت کارت ملی داشته باشیم
    به جای سریال پشت کارت ملی باید کد رهگیری رو بزنیم؟!

  • سلام
    میخواستم مادرم رو احراز هویت کنم با سیگنال اول با گوشی خودش تا صفحه پرداخت پیش رفتم ولی نمیدونم چرا نمیشد،اطلاعات کارت بانکی رو میخواستم وارد کنم صفحه کلید کار نمیکرد در کادرهای مربوط به شماره کارت و غیره هیچ عددی وارد نمیشد بعد با گوشی خودم امتحان کردم خطای استفاده همزمان از دوگوشی برام میاد بعد دوساعت دوباره امتحان کردم باز هم همین خطا میاد لطفا راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز شما می تونید اپلیکیشن سیگنال رو بروزرسانی کرده و مجددا امتحان کنید.

  • سهام عدالت من در بورس به چه نامی یا شرکتی است.چگونه بررسی کنم تا سهامی که به نام من است پیدا کنم

    • سلام دوست عزیز اگه روش مدیریت غیرمستقیم رو انتخاب کردین سهامدار شرکت سرمایه گذاری استانی هستین در غیر این صورت سهامدار شرکت های مربوطه هستین. برای کسب اطلاعات بیشتر این لینک رو ببینید.

  • من احراز غیر حضوری نموده ام ولی برایم تاکن.ن که بیشتر از یک هفته شده ولی کد بورسی نیامده است با از کجا پیگیری نمایم

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود با ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید.

  • سلام خسته نباشید من کد رهگیری کارت ملی که هنوز نیومده رو میزنم به جای سریال پشت کارت ملی قبول نمیکنه الان باید چیکار کنم.

    • سلام دوست عزیز اپلیکیشن سیگنال رو بروز رسانی کنید و مطمئن بشین نسخه اندروید گوشی تون ۵ به بالا هست. اگه مشکل برطرف نشد، فرایند رو از طریق گوشی فرد دیگه ای تکرار کنید.

  • سلام من چطور بدونم الان احضار هویتم درست انجام شده یا نه وجه ازم گرفتن ولی حواب نیومد

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات در سایت سجام مراجعه کنید. اگه وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود با ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید تا مشکل تون بررسی بشه.

  • سلام،درسجام ثبت نام کردم وکد پیگیری هم گرفتم می خواهم احرازهویت کنم نمیشه و پیام ثبت نام تکمیل نشده میاددرحالی که مراحل ثبت نام را درست انجام دادم چه کار باید بکنم

    • سلام دوست عزیز می تونید فرایند رو مجددا از گوشی فرد دیگه ای تکرار کنید.

  • سلام، من احراز هویت غیرحضوری با سیگنال را انجام داده امه پایانی پرداخت وجه و تایید متوقف شده و موفق به تکمیل ثبتنام نمیشم علت چیه

    • سلام دوست عزیز شما می تونید فرایند رو از طریق گوشی فرد دیگه ای تکمیل کنید.

  • سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم دلیل احراز هویت چیه؟من همون سالهای اول ثبت نام کردم سهام عدالت و الان دوباره تو سایتتون ثبت نام کردم و احرازه هویت کردم میخواستم بدونم دلیل این کار چیه…و اینکه من من نمیخوام وارد بورس شم و اینکه سهاممو ازاد کنم..اگه احراز هویت نکنم یا ثبت نام دوباره نکنم میسوزه سهامم؟

    • سلام دوست عزیز بر اساس قانون تمام دارندگان سهام عدالت باید فرایند ثبت نام و احراز هویت سجام رو تکمیل کنن. این کار با توجه به این که احتمال پرداخت سود از طریق سجام وجود داره نیازه. اگر تمایلی ندارین به سامانه معاملاتی دسترسی داشته باشید، می تونید در کارگزاری ثبت نام نکنید.

  • سلام من در مرحله احراز هویت فکر کنم سریال پشت کارت ملی رو اشتباه وارد کردم وجه رو هم پرداخت کردم الان باید چکارکنم برای ویرایش سریال کارت ملی

    • سلام دوست عزیز در این صورت اطلاعاتتون تایید نخواهد شد. می تونید فرایند رو بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار و موارد مورد نیاز رو اصلاح کنید.

  • با سلام من احراز هویت از طریق سیگنال رو انجام دادم الان پیام اومده مرحله ضبط ویدیو تایید نشده باید ویرایش کنید
    یعنی باید داخل برنامه سیگنال از اول همه مراحل رو انجام بدم یا فقط مرحله ضبط ویدیو؟؟ و اینکه دوباره باید پول پرداخت کنم یا نه؟؟

    • سلام دوست عزیز در صورت تمایل می تونید فرایند رو تکرار کنید اما نیازی به پرداخت مجدد هزینه نیست.

  • با سلام من به مدت دو روز است که خود و خانواده ام را در سامانه اهراز هویت سیگنال ثبت نام نموده ام و پیامک تایید برای خودم آمده است ولی هنوز برای خانواده ام نیامده علت آن را می دانید

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات در سایت سجام مراجعه کنید. نام، نام خانوادگی و کد ملی هر متقاضی که وضعیتش «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود رو از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید تا مشکل شون بررسی بشه.

  • سلام نتیجه احراز هویت کی اعلام میشه و بعد از اون باید چیکار کنیم

    • سلام دوست عزیز نتیجه معمولا تا ۲ روز کاری بعد اعلام میشه. اگه فرایند رو با موفقیت پشت سر بذارین، کد بورسی براتون ارسال میشه. پس از اون اگه بخواین به سامانه معاملاتی دسترسی داشته باشین، باید در کارگزاری دلخواه تون ثبت نام کنید.

  • سلام من برای بچه‌های خودم با شماره تلفن همراه خودم به عنوان پدر ثبت نام سجام کردم و لی کد تأیید نمی آید دو روز گذشته چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • سلام من برای پدربزرگم احراز هویت الکترونیکی زدم امضا قبول نشده ایشون کم سواد هستند خواهش میکنم قبول کنید تو حساب های بانکیشون همین امضارو زدن تو این شرایط نمیتونن بیرون برن لطفا قبول کنید

    • سلام دوست عزیز ایشون می تونن فرایند رو بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنن. برای ثبت امضا باید از کاغذ سفید بدون خط استفاده بشه.

  • باسلام.
    من میخواستم احراز هویت کنم با استفاده از رسید دریافت کارت ملی و کد رهگیری اما نمیشه میزنه اشتباه و سریال پشت کارت ملی رو میخواد ک من کدرهگیری دارم فقط چکارکنم؟

    • سلام دوست عزیز اپلیکیشن سیگنال رو بروز رسانی کنید. اگه مشکل تون حل نشد فرایند رو با گوشی فرد دیگه ای تکرار کنید.

  • با سلام اگرهمه مراحل احراز هویت را انجام داده باشیم ولی در مرحله پرداخت وارد نشیم یعنی سایت باز نشه چه کنیم وچگونه مشکل را رفع کنیم؟

    • سلام دوست عزیز می تونید فرایند رو با گوشی خودتون یا فرد دیگه ای تکرار و هزینه رو پرداخت کنید.

  • سلام.
    من اول احراز هویت از طریق اپلکیشن آپ تا مرحله عکس رفتم بعد موفق نشدم احراز هویت انجام بدم و پول واریز کردم.
    بعد اومدم از طریق سیگنال موفق شدم احراز هویت انجام بدم یعنی من دوبار پول واریز کردم آیا پولو بهم پس میدن

    • سلام دوست عزیز برای پیگیری وجه تون بهتره از طریق پشتیبانی اپلیکیشن آپ اقدام کنید.

  • باسلام من تو کارگزاری مفید ثبت نام کرد بعد احراض هویت غیر حضوری رو از سایت انجام دادم اما بایه مشکلی مواجه شدم که بعد چند ساعت این پیام
    کاربر گرامی
    مرکز احراز هویت الکترونیکی برنامه به دلایل زیر موفق به احراز هویت شما نشد:
    عدم تطابق خویش انداز با ویدئو
    عدم احراز هویت در خویش‌انداز
    عدم تطابق خویش انداز با ثبت احوال
    درصورت تمایل می‌توانید با اصلاح موارد فوق، مراحل احراز هویت را دوباره بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه انجام دهید. برایم ارسال شد الان اگه بخوام از طریق نرم افزار این مراحل رو انجام بدم اونوقت باید دوباره احراض هویت کنم ممنون میشم در این مورد راهنمایی کنید؟

    • سلام دوست عزیز در صورت تمایل می تونید فرایند رو بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنید.

  • من همه مراحل احراز هویت و رفتم ولی امضا رو واسه مامانم میگه خطا مامانم هر وقت یجور ام%ا میکنه الان باید چیکار کنم؟

    • سلام دوست عزیز در بخش مربوطه می تونید از امضا یا مهری استفاده کنید که برای کارهای بانکی تون ازش استفاده می کنید. همچنین باید از کاغذ سفید بدون خط استفاده بشه.

  • سلام برای ثبت نام آیا سیم کارت باید به نام خود شخص باشه توی خوده سامانه سجام یکی تز دوستان گفته ثبت نام کردم شماره هم از خودش نبوده ولی با آپ سینگال نمیشه یعنی باید سیم کارت فقط به نام خود طری با‌ه

    • سلام دوست عزیز برای ثبت نام سجام، افراد بالای ۱۸ سال باید از شماره تلفن بنام خودشون استفاده کنن ولی افراد زیر ۱۸ سال می تونن از شماره ولی یا قیم شون هم استفاده کنن.

  • باسلام فرزندم را در سجام بصورت غیر حضوری ثبت نام کردم بعد از اخذ شماره پیگیری ازطریق سینگال داداشدم با توجه به اینکه زیر ۱۸ساله نتونستم وارد شوم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان احراز هویت غیر حضوری برای افراد زیر 18 سال فراهم نیست. متقاضیان زیر 18 سال همراه با ولی یا قیم خود باید به صورت حضوری فرایند احراز هویت رو انجام بدن.
      اگه هزینه احراز هویت رو توسط اپلیکیشن سیگنال پرداخت کردین، می تونید در قسمت احراز هویت سجام روی دکمه “انصراف از احراز هویت” کلیک کرده و اطلاعات و توضیحات مربوطه رو ثبت کنید تا مشکل تون بررسی بشه.

  • با سلام و خسته نباشید
    من اقدام به دریافت کدملی هوشمند کردم،ولی یکی از سوالا اینه شماره پشت کارت ملی رو وارد کنید
    اون شماره رو از کجا بیارم وارد کنم؟

    • سلام دوست عزیز در فرایند احراز هویت سجام، شما می تونید از کد پیگیری رسید کارت ملی هوشمند به جای شماره پشت کارت ملی استفاده کنید.

  • با سلام ، بنده ثبت نامم رو انجام دادم در سامانه سجام ولی شماره تماس خودم به نام یکی از اعضا خانواده هست، ویرایش رو انتخاب کردم و شماره جدید رو وارد کردم مبلغ رو هم پرداخت / پیام دادن یکماه بعد میتونند ویررایشش کنم الان دقیقاا باید چیکار کنم ؟

    • سلام دوست عزیز برای پیگیری بیشتر می تونید با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • سلام
    من برادرم مشکل تکلم و اعصاب داره، یعنی نہ میتونہ صحبت کنه و نه میتونه حرکتی انجام بده ، برای احراز هویت چکار کنم؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر احراز هویت غیر حضوری سجام تنها از طریق خواندن متن یا استفاده از حرکات دست امکان پذیره.

  • باسلام افرادی که امضا ندارند واثر انگشت دارند چه کارباید بکنند

    • سلام دوست عزیز می تونن از مهری استفاده کنن که کارهای بانکی شونو با اون مهر انجام میدن.

  • آیا افراد بی سواد که امضا ندارند می‌توانند احراز هویت غیرحضوری انجام دهند لطفا جواب دهید با تشکر ازبرنامه خوبتان

    • سلام دوست عزیز در صورتی که افراد بیسواد کارهای بانکی شونو با مهر انجام میدن، می تونن برای احراز هویت غیرحضوری سجام هم از همون مهر به جای امضا استفاده کنن.

  • درسایت سجام ثبت نام کردم ولی هنو کد پیامک نشده چرا

    • سلام دوست عزیز با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • سلام واسه ثبت نام تو سامانه سجام شماره ای یه نام خودم ندارم و بجاش شمارهای و دادم ک به اسم بابامه ولی دست خودمه مشکلی داره؟

    • سلام دوست عزیز اگه به سن قانون ۱۸ سال رسیدین باید از شماره تلفن بنام خودتون استفاده کنید. در غیر این صورت می تونید از شماره ولی یا قیم تون استفاده کنید.

  • با سلام من سیم کارتم بنام خودمه ولی پیام زده سیمکارت بنام شما نیست؟

    • سلام دوست عزیز اگه در فرایند ثبت نام سجام با این مشکل مواجه میشین، با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • ببخشید من زیر ۱۸ سال سن دارم کد پیگیری رو هم دریافت کردم ببخشید الان نمیتونم از یه مرحله که باید احراز هویت کنم مرحله قبلش میزنه لطفا دقایقی دیگه تلاش کنید دقایقی دیگه تلاش کنم تا ۱۰ دقیقه مسدودم میکنه

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان احراز هویت غیر حضوری برای افراد زیر 18 سال فراهم نیست. متقاضیان زیر 18 سال همراه با ولی یا قیم خود باید به صورت حضوری فرایند احراز هویت را انجام دهند.

  • من ۱۰۰۰۰۰ریال پرداخت کردم اما پول و واریز شد بعدش قبول نکرد حالا تکلیف پول من چی میشود

    • سلام دوست عزیز از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید تا مشکل تون بررسی بشه.

  • چر ثبت نام احراز هویت همش با خطای تایید امضاء مواجه میشه ندین مورد

    • سلام دوست عزیز برای امضا باید از کاغذ سفید بدون خط استفاده کنید. شما می تونید فرایند رو بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنید.

  • من با اپلیکشن اپ معمولی ن سیگنال اخراز هویت غیرحضوری کردم حتی ثبتم شده اره امضا عکس انداختم با فیلم سلفی ۱۲ثانیه انجام دادم ولی متنی همراه با فیلم دگه نداشت میخاستم بپرسم ایرادی نداره من متن نگفتم چون تو اپلیکشن اپ ازم نخاست ؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز با توجه به این که احراز هویت تونو با اپلیکیشن آپ انجام دادین، بهتره این موضوع رو از طریق پشتیبانی اپلیکیشن آپ پیگیری کنید.

  • برای افرادی که فاقد امضا می باشند از طریق گوشی چه باید کرد؟

    • سلام دوست عزیز می تونن از مهری استفاده کنن که برای کارهای بانکی از اون استفاده میکنن.

  • با سلام شخصی معلول است توان اومدن به شهر برای دریافت سیم کارت و احراز هویت را ندارد تو روستا هم اینترنت نیست چطوری احرازهویت شود لطفاً راهنمایی بفرمایید باتشکر

  • با سلام
    فردی ک کارت ملی هوشمند ندارد ولی رسید ان را دارد برای وارد کردن سریال کارت ملی باید کدام قسمت رسید را وارد کند
    رسید دارم برای سریال کارت ملی چ باید بزنم؟؟؟؟

    • سلام، به جای سریال کارت ملی از کد رهگیری رسید استفاده کنید

  • سلام،افرادی که کارت ملی هوشمندندارند برای احراز هویت سریال پشت کارت ملی چکارکنند؟

  • سلام در قسمت شماره شناسنامه افراد زیر 18سال چی بنویسیم.

    • سلام دوست عزیز برای ثبت نام سجام می تونید از شماره شناسنامه استفاده کنید اما در حال حاضر امکان احراز هویت غیر حضوری برای افراد زیر 18 سال فراهم نیست. متقاضیان زیر 18 سال همراه با ولی یا قیم خود باید به صورت حضوری فرایند احراز هویت را انجام دهند.

  • سلام اپیکیشن سیگنال زیر نظر کدام کارگذاری است من از طریق اپیکیشن سیگنال احراز هویت شدم و کد بورسی برام آمده ولی نمیدانم مال کدام کارگذاری هستش در هر کارگذاری میرم مینویسه شما کارگذار ناظر انتخاب کردید
    الآن از کجا بدونم کد بورسی من از کدام کارگذار ناظر است

    • سلام دوست عزیز شما با دریافت کد بورسی فرایند احراز هویت سجام رو پشت سر گذاشتین. انتخاب کارگزاری کاملا بر عهده خودتونه و می تونید به دلخواه یک یا چند کارگزاری رو انتخاب کرده و در انها ثبت نام کنید.

  • سلام من برای احراز هویت اقدام کردم و رسید کارت ملی دارم برای وارد کردن رسید باید خط فاصله رو بزنیم؟؟ این مرحله رو توضیح بدین لطفا

    • سلام دوست عزیز خیر نیازی به تایپ خط فاصله نیست.

  • سلام احراز هویت غیر حضوری کردم ی هفته شده کد معلملاتی و کد بورسی نیومده و پیامک موفق آمیز ارسال احراز هویت نیومده چکار کنم لطفا بگید !??

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید تا مشکل تون بررسی بشه.

  • سلام
    من چن بار واسه مامان بزرگم احراز هویت انجام دادم ولی هر بار امضا رو تایید نمیکنه چیکار کنم؟ممنونم

    • سلام دوست عزیز برای امضا باید از کاغذ سفید بدون خط استفاده کنید. اگر مهری دارن که برای کارهای بانکی شون استفاده می کنن، می تونن برای احراز هویت هم ازش استفاده کنن.

  • سلام . پدرم در کشور کویت کار می کند . چگونه باید احراز هویت کند؟

    • سلام دوست عزیز دسترسی به بخش احراز هویت غیرحضوری سجام صرفاً از داخل کشور و برای کاربران داخلی مجاز است.

  • سلام من کد رهگیری که ثبت احوال بهم داده به جای سریال پشت کارت ملی میزنم میگه اشتباه باید چیکار کنم؟

    • سلام دوست عزیز شما می تونید فرایند رو با یک گوشی دیگه بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنید.

  • سلام. به ما گفتن که کسانی که سهام عدالت دارند حتما باید احراز هویت کنند تا سود سهام به حسابشان واریز شود حالا من مراحل ثبت نام رو در کافی‌نت و احراز هویت رو در برنامه سیگنال انجام دادم و کد معاملاتی برام ارسال شد ولی نمیخوام سهامم رو آزاد کنم و در معاملات بورسی و اینجور چیزا شرکت کنم فقط میخوام اون سودی رو که گفتن بدن آیا لازمه که به غیر از این مراحل کارایی دیگه ای هم انجام بدم… لطفا کاملا واسم توضیح بدین.

    • سلام دوست عزیز برای دریافت سود سهام، ثبت نام و احراز هویت سجام کافیه. اما توجه کنید که سودی مثل سالهای قبل به حساب بانکی سهامداران واریز نمیشه بلکه سود سهام عدالت هم مثل سود بقیه سهم های بازار محاسبه میشه. برای کسب اطلاعات بیشتر این لینک رو ببینید.

  • ببخشید من برا پدرم احراز هویت غیرحضوری انجام دادم سواد ندارن براشون خوندم میشه قبول کنین براش مقدور نیس حضوری مراجعه کنه

    • سلام دوست عزیز اگه احراز هویت تایید نشد میتونید فرایند رو با استفاده از حرکات دست و بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنید. از این لینک کمک بگیرید.

  • سلام
    برای ثبت نام سلام ایمیل باید حتما متعلق به شخص ثبت نام کننده باشه یا با هر ایمیلی میشه ثبت نام کرد؟

    • سلام، اطلاعات ایمیل برای اطلاع رسانی های بعدی مورد استفاده قرار میگیرد و مالکیت آن بررسی نمیشود

  • حدود ده روز است که ثبت نام انجام دادیم مشخصات درسته و ویرایش لازم نداره ولی کد ده رقمی برامون نیومده لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنیم

    • سلام دوست عزیز با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • سلام اینجانب ثبت نام و احراز هویت کرده ام و پیام موفقیت بودن احراز هویت اینجانب ارسال شد ولی الان بعد از سه هفته هنوز کد معاملاتی برای من ارسال نشده است اینجانب باید چگونه کد معاملاتی را دریافت کنم ممنون

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  • سلام.تا چند ساعت در انتظار تایید اطلاعات بمونیم؟

    • سلام دوست عزیز اگه تا دو روز کاری بعد کد بورسی تونو دریافت نکردین، به بخش ویرایش اطلاعات در سایت سجام مراجعه کنید. اگه وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود، از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشین.

  • با سلام میخواستم بدونم من که کافی نت دارم میتونم با گوشی خودم چند نفرو احراض هویت کنم یا محدودیت داره

    • سلام دوست عزیز کاربران می تونن از گوشی خودشون یا فرد دیگه ای برای تکمیل فرایند احراز هویت سجام استفاده کنن.

  • سلام وقتتون بخیر در رابطه با احراز هویت، تمام مراحل انجام شده اما در قسمت پرداخت وجه یک ساعت هست که مونده و درانتظارپرداخت زده، الان باید چیکارکرد؟

    • سلام دوست عزیز می تونید فرایند رو تکرار کنید.

  • با سلام خسته نباشید
    من توی روستا هستم و خدمات کامپیوتری انجام میده ثبت نام سجام انجام میدم که مردم کمتر به شهر برن تو این شرایط کرونایی که ناقل نباشن
    میخاستم بدونم ایا از طریق نسخه وب میتونم احراز هویت انجام بدم برای مردم
    همچنین تفاوت زبان ها و ناتوانی سالمندان برای گفتن جمله ی احراز هویت خیلی سخته و نمیتونن به طور صحیح تلفظ کنن ایا راهی هست که براشون انجام بدم
    اگه راهنماییم کنید خیلی خوشحال میشم
    با تشکررررر

    • سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با سیگنال
      در حال حاضر نسخه تحت وب در دسترس نیست. برای احراز هویت غیرحضوری سجام افراد بیسواد و ناتوان در تکلم می تونید از این لینک کمک بگیرید.

  • سلام چرا سامانه سجاد نمیاره فقط میزنه درحال بروز رسانی

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر بخش ثبت نام سجام در اپ سیگنال در حال بروز رسانی هست. شما می تونید از سایت سجام برای ثبت نام و از اپ سیگنال برای احراز هویت غیرحضوری سجام استفاده کنید.

  • پر کردن فرم نماینده قانونی کجاست؟؟؟ نمیبینم

    • سلام، در فرآیند ثبت نام بعد از تکمیل اطلاعات مربوط به شخص متقاضی تیک نماینده را بزنید تا صفحه مربوط به اطلاعات نماینده برای شما نمایش داده شود

  • سلام برای مادر خانمم احراز هویت غیر حضوری انجام دادم و فقط صحت امضاش تایید نشده بود .ایا دوباره باید از اول همه مراحل عکس و فیلم رو انجام بدیم

    • سلام دوست عزیز برای امضا باید از کاغذ سفید بدون خط استفاده کنید. ایشون می تونن فرایند رو بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنن.

  • سلام من تمام فرم ها تکمیل کردم هزینه کم کرد هیچ مشکلی ندارد فقط برام پیام نیومده چکار باید بکنم

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات در سایت سجام مراجعه کنید. اگه وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود، از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  • باسلام احراز هویت انجام شده فقط امضا تایید نشده چطور باید امضا رو تصحیح کرد؟

    • سلام دوست عزیز برای امضا باید از کاغذ سفید بدون خط استفاده کنید. می تونید فرایند رو بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنید.

  • سلام من برای پدرم احراز هویت انجام دادم تایید نشد مجدد انجام دادم و نوشت 48ساعت دیگه پیامک میاد ولی همون لحظه پیامک نیومد که احراز هویت انجام شده و نتیجه بعدا میاد، چطور بفهمم انجام شده یا نه؟

    • سلام دوست عزیز ۴۸ ساعت بعد از تکمیل فرایند احراز هویت سجام، به بخش «ویرایش اطلاعات» در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود، از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید تا مشکل تون بررسی بشه.

  • ضمن تشکر از شما بابت پاسخ گویی شما عزیزان
    سوالی داشتم.از شما تقاضا داریم که در اپیکیشن سیگنال احراز هویت سجام زیر ۱۸ سال رو هم در این اپیکیشن اضافه کنید خیلی بهتره
    با این بیماری کرونا نمیدانید چه کمکی به مردم میکنید چون صف ها در سیستان و بلوچستان به خصوص از زاهدان به جنوب که بورس نیست همه جلوی دفاتر پیش خوان دولت جمع شدند که خیلی در افزایش این بیماری دخالت مستقیم داره

    • سلام دوست عزیز، این موضوع به تیم پشتیبانی سیگنال منتقل شد.
      از پیشنهاد شما سپاسگزاریم.

  • من در مرحله ثبتنام شماره ای رو وارد کردم که به نام خودم بوده اما در مرحله اهراز هویت شماره دیگه ای رو وارد کردم اما بهم پیام اومد که اهراز هویتم موفق بوده
    بعدا با مشکل مواجه نمیشم؟
    میتونم دوباره اهراز هویت رو با شماره خودم انجام بدم؟
    سیمکارت حتما بنام خود شخص باید باشه؟

    • سلام دوست عزیز افراد بالای ۱۸ سال باید از شماره ای که بنام خودشون هست، استفاده کنن. می تونید بدون پرداخت مجدد هزینه فرایند رو تکرار و اطلاعات مورد نیاز رو ویرایش کنید.

  • سلام وعرض ادب
    ببخشید درمورد احراز هویت غیر حضوری با سیگنال سریال کارت ملی هوشمند لازمه،یا حداقل رسید کارت هوشمند..
    حالا بعضی ها که برای کارت هوشمند ثبت نام نکردند و کارت ملیشون قدیمیه چطور میتونن اخراز هویت رو با برنامه سیگنال انجام بدن
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر احراز هویت غیرحضوری سجام تنها با استفاده از کارت ملی هوشمند یا رسید اون امکان پذیره.

  • سلام هفته پیش احراز هویت کردم ولی کد بورسی برام نیامده

    • سلام دوست عزیز به بخش «ویرایش اطلاعات» در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود با ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید تا مشکل تون بررسی بشه.

  • بنده پدر بزرگم رو برای سهام عدالت می‌خوام وارد بورس کنم اما ایشان کسالت دارند و در مرحله احراز هویت مشکل داره و سواد ندارن و تو قسمت جمله متنی مجبور شدم خودم جمله رو بگم و صدای من ضبط شده در حالیکه فیلم ایشان گرفته شده لطفاً یه قسمت برای افراد بیمار و بی سواد در نظر بگیرید.

    • سلام دوست عزیز، در حال حاضر برای تکمیل فرایند احراز هویت غیرحضوری سجام دو راه وجود داره. یکی خواندن متن که می تونید متن رو به ارامی بخونید و ایشون تکرار کنن. و دیگری استفاده از قابلیت احراز هویت با حرکات دست برای افراد بیسواد و ناتوان در تکلم. برای اشنایی با این قابلیت این لینک رو ببینید.

  • سلام.افراد بیسواد که ب جای امضا مهر دارند در محل امضا باید چکار کنند

    • سلام دوست عزیز می تونن از یک امضای ساده استفاده کنن.

  • آیا کسانی که امضا ندارند می‌توانند اثر انگشت بزنند

    • سلام دوست عزیز بهتره که از امضا استفاده کنید. میشه از یک امضای ساده تر استفاده بشه.

  • سلام و خسته نباشید حدود یک هفته احراز هویت رو انجام دادم ولی متاسفانه هنوز جوابی نیومده چه جوری می توانم پیگیری کنیم

    • سلام دوست عزیز به بخش «ویرایش اطلاعات» در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید تا مشکل تون پیگیری بشه.

  • سلام وقتتون بخیر
    مهلت احراز هویت چه حضوری چه غیرحضوری و الکترونیکی تا کی هست!؟

    • سلام دوست عزیز مهلتی برای تکمیل فرایند احراز هویت سجام تعیین نشده و شما می تونید هر زمان که مایل بودین فرایند رو تکمیل کنید. پاسخ احراز هویت هم تا ۴۸ ساعت بعد براتون ارسال میشه.

  • عرض سلام و ادب و احترام
    بنده می خواستم برای ماردم که سالمند است احراز هویت با سیگنال را انجام دهم که مراحل به طور کامل انجام می گیرد ولی یک پیامک مبنی بر مشکل در مرحله ژست میاد که ماردم هم بی سواد است و هم دست ها شو بخوبی نمی تونه حرکت بده لطفا راهنمایی بفرمایید … ممنون

    • سلام دوست عزیز در صورتی که ایشون نمی تونن حرکات دست رو به درستی انجام بدن، می تونید گزینه خواندن متن رو انتخاب کنید. متن رو به ارامی بخونید و ایشون تکرار کنن. لازم به ذکر هست که ایشون می تونن فرایند رو بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه تکرار کنن.

  • سلام ،، خسته نباشید ،، من ۱۸ سالمه از طریق برنامه سیگنال تا مرحله ای ادامه رفتم ک میاد ،، دو گزینه یکی( خروج از وبسایت) بعدی هم (چاپ رسید ) و چاپ رسید را زدم بعد صفحه را به صورت pdf در تلفنم ذخیره کردم چون رایانه با چاپگر نداریم الان دیگه باید چیکار کنم،،، با تشکر از شما،،،

    • سلام دوست عزیز در صورتی که فرایند رو تکمیل و پرداخت رو هم انجام دادین منتظر دریافت کد بورسی تون بمونید.

  • سلام
    آیا بعد از احراز هویت غیر حضوری ( الکترونیکی ) و دریافت کد بورسی نیاز به مراجعه به دفاتر کارگزاری هست ؟

    • سلام، در صورت تمایل به خرید و فروش سهام ثبت نام در یک کارگزاری الزامی هست

  • من ازعابربانک پسرم برای ثبتنام خانمم استفاده کردم وپول کسرشد ولی درثبتنام بامشکل تلفن نامعتبرکه معتبره مواجه می شم چر

    • سلام، سیم کارت به نام شخص متقاضی نیست

  • با‌ سلام‌
    من‌ خودم‌ برای‌ مردم‌ سپت‌‌ نام‌ میکنم‌
    چگونه‌ بفهمم‌ ‌که‌ کد‌ معاملاتی‌ امده‌ یا‌ نه‌ ‌ متشکرم

    • سلام، در صورت صدور کد بورسی، این کد از طریق سایت سجام قابل مشاهده است

  • سلام. مراحل ثبت نام را یکبار انجام دادم و بعد از یکی دو ساعت پیام اومد که امضا مشکل داره. (مادر بنده امضا نداره و بجاش از اثر انگشت به همراه مهر اسم استفاده کردم). بعد از احراز هویت مجدد که فقط از اثر انگشت بجای امضا استفاده شد هیچ پیامکی مبنی بر تایید یا رد ثبت نام دریافت نکردیم در حالی که سه روز از احراز هویت میگذره

    • سلام دوست عزیز به بخش «ویرایش اطلاعات» در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید تا مشکل تون پیگیری بشه.

  • باسلام میخواستم بدونم چرا من تمام مراحل احراز هویت رو انجام میدم مرحله اخر ک باید پول پرداخت بشه میزنه توکن منقضی شد و کار انجام نمیده لطفان راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز ابتدا اپلیکیشن سیگنال رو بروز رسانی کنید و مطمئن بشین نسخه اندروید گوشی تون ۵ به بالا هست. سپس فرایند رو از گوشی خودتون یا فرد دیگه ای بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنید.

  • سلام
    ویدیوی سلفی حدااقل 15 ثانیه هست.
    حال اگر متن تمام شود چند بار باید تا انتهای ویدیو خوانده شود

    • سلام، خیر متن ارائه شده را تنها یکبار بخوانید

  • با عرض سلام و خسته نباشید
    2 سوال از خدمتتون داشتم. ممنون میشم هر 2سوالمو پاسخ بدین.
    اول اینکه هر سیم کارتی که به نام فرد و مطابق با کد ملی باشه، برای استفاده در سجام معتبره و تفاوتی در نوع و طرحش نداره؟؟ بعنوان مثال والدین میتونن از سیم کارت دانش آموزی یا هر طرح دیگه ای ک برای فرزندشون گرفتن و بنام خوده والدین هست استفاده کنن؟؟
    و سوال دوم اینکه آیا نوع حساب مشخص شده در سجام مثل کوتاه مدت یا قرض الحسنه باید حتما دقیق وارد بشه؟؟ و اگر کسی اینو مطمئن نباشه، تکلیفش چیه؟؟
    با تشکر از کارشناسان محترم

  • سلام. ببخشید من دوباره سوالمو رو تکرار میکنم آخه تو سایت نزدید
    من ندانسته روش مستقیم آزاد سازی کردم نه تنها من حدود ۲۰۰ نفر از بستگان که دولت اطلاع رسانی نکرد خوب و ما هم از بورس سر در نمیاریم این و آن گفتند مستقیم بهتره ما هم گفتیم بزنید حالا موندیم سود سهام عدالت به روش مستقیم چطور واریز میشه آیا میشه با کارگذاری قرارداد بست مثل همین شرکت های استانی سود رو خودشان جمع کنند و واریز کنند آخه قسط فروش خود سهام رو نداریم و فقط سود رو میخواهیم بگیریم ولی در روش مستقیم میگن خیلی درد سر داره و ما به کل از بورس سر در نمیاریم
    خیلی از شما ممنون میشم جواب من رو بدید تا بتونیم چی به چیه البته سجام ثبت نام کردم. در کل بحثم رو سود روش مستقیم است که ما ندانسته روش مستقیم زدیم الان هم موندیم چکار کنیم کاش میشد دوباره واگذار میکردیم به همون شرکت استانی

    • سلام، در حال حاضر امکان تغییر روش مدیریت وجود ندارد، از طرفی امکان انجام درخواستی که شما دارید هم فعلا توسط کارگزاری ها وجود ندارد و دریافت سود توسط خود افراد انجام میشود، البته در صورتی که شرکت ها از سجام برای پرداخت سود استفاده کنند نیازی به انجام کارخاصی توسط شما نخواهد بود

  • با سلام.من احراز هویت رو انجام دادم الان یک هفته هست ولی پیامی دریافت نکردم که احراز هویت با موفقیت انجام شده یانه

    • سلام دوست عزیز به بخش «ویرایش اطلاعات» در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید تا مشکل تون پیگیری بشه.

    • سلام دوست عزیز افراد زیر ۱۸ سال میتونن با استفاده از اطلاعات خودشون و ولی شون در سایت سجام ثبت نام کنند اما در حال حاضر امکان احراز هویت غیر حضوری برای افراد زیر 18 سال فراهم نیست و باید به همراه ولی یا قیم شون به صورت حضوری فرایند احراز هویت رو انجام بدن.

  • من کارت ملی هنوز صادر نشده برای احرازهویت سریال کارت ملی پشت کارت چه عددی بنویسم

    • سلام دوست عزیز افرادی که رسید کارت ملی هوشمند رو دارند، می تونن از کد پیگیری اون به جای شماره سریال کارت ملی استفاده کنن. اگه نه کارت ملی هوشمند دارید و نه رسید اون رو، امکان احراز هویت غیر حضوری برای شما فراهم نیست و باید حضوری به دفاتر پیشخوان یا دفاتر کارگزاری ها مراجعه کنید.

  • سلام ودرود من در خارج کشور زندگی میکنم چطور میتوانم کد سجام بگیرم

    • سلام دوست عزیز بهتره با دفاتر کارگزاری ها تماس بگیرید.

  • سلام خسته نباشید اگر کسی در فرایند ثبت نام بعد از ارسال پول به مشکل بخورد و از سایت خارج شود باید دوباره برای ثبت نام پول بدهد یا نه ممنون میشم که به سوالم جواب دهید

    • سلام دوست عزیز فرایند رو تکرار کنید اگه نیاز به پرداخت مجدد بود با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • با سلام.بنده از پریشب هر وقت به برنامه سیگنال برای احراز هویت سجام مراجعه میکنم با اخطار (سامانه در حال بروزرسانی است) مواجه میشم میخواستم بدونم سامانه کی در دسترس خواهد بود. با تشکر

  • بروز رسانی سامانه احراز هویت چقدر طول میکشد

  • سلام ۰ بنده مدیریت سهام عدالت به شیوه ی غیر مستقیم را انتخاب کردم ۰ دیروز در سامانه سجام ثبت نام کردم و کد پیگیری هم دریافت نمودم ۰ چون قصد انجام هیچ معامله و فعالیت در بورس را ندارم آیا لازم است احراز هویت را هم انجام دهم ؟ و واریز سود به حساب شخصی سهامدار با ثبت نام در سجام کافیست یا حتما باید احراز هویت هم انجام شود ؟

    • سلام دوست عزیز باید فرایند ثبت نام و احراز هویت سجام رو انجام بدین. در صورتی که تمایلی به معامله ندارید، می تونید از ثبت نام در کارگزاری صرف نظر کنید.

  • سلام من چندین بار تلاش به انجام احراز هویت کردم اما هر بار با این ارور روبه رو میشم:
    سامانه در حال بروز رسانی می باشد
    الان مشکل از اپلیکیشن هست یا چیز دیگه و اینکه کی حل میشه؟

    • سلام دوست عزیز لطفا اپلیکیشن رو بروزرسانی کنید و دوباره امتحان کنید. در حال حاضر مشکلی وجود نداره.

  • با سلام بنده صاحب دو فرزند شش و دو ساله هستم، آیا سهام عدالت شامل فرزندان من میشود؟

    • سلام دوست عزیز اخرین مهلت ثبت نام سهام عدالت سال ۹۴ بوده و بعد از اون امکان ثبت نام فراهم نشده. شما می تونید به سامانه سهام عدالت مراجعه کنید و ببینید ایا فرزندان شما سهام عدالت دارند یا خیر.

  • سلام
    خسته نباشید
    چطور میشه فهمید که فرد قبلا احراز هویت شده است یا نه؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام، میتونید به سامانه سجام مراجعه کنید یا در سامانه های احراز هویت مثل سیگنال فرآیند احراز هویتو شروع کنید، در صورتی که قبلا احراز هویت کرده باشید بعد از وارد کردن کد ملی خطای انجام احراز هویت برای شما نمایش داده میشه

  • سلام.واسه مادربزرگم درسیگنال احراز هویت انجام دادم.امضا نداره ینی سواد نداره.مهراسمش استفاده کردم.قبول نکرد

    • سلام دوست عزیز بهتره از یک امضای ساده استفاده کنید. شما می تونید فرایند رو بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه تکرار کنید.

  • سلام . ما به دلایلی الان نه پلاک منزل داریم و نه تلفن ثابت. فقط کد پستی رو میتونم پر کنم.این قسمتها باید حتما پر بشه برای ثبت نام در سجام. حالا من باید چیکارکنم،؟؟؟

    • سلام دوست عزیز با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • خودم ازطریق سیگنال احرازهویت درست کردم

  • سلام،وقت بخیر!ببخشید من دد سامانه سجام ثبتونام کردم و کد پیگری هم دریافت کردم و تمام مراحل احراز هویت رو هم انجام دادم اما هنوز کد تاییدی احراز هویت برام نیومده(یک روزی میشه).اگه احراز هویت تایید نشه چیکار باید بکنم؟

    • سلام، در صورت عدم تایید احراز هویت میتونید مجددا و بدون نیاز به پرداخت مجدد، درخواست احراز هویت بدید

  • من میخوام انصراف بدم، قبل از احراز هویت، چکار کنم؟

  • افرادی که ای تی اف جدا گانه احراز هویت داشتن نیاز هست دوباره برای سهام عدالتشون احراز هویت بکنند؟

  • با عرض سلام و خسته نباشی،من ثبت نام انجام دادم و کد پیگیری برام ارسال شده ولی متاسفانه گوشیم مشکل پیدا کرده و الان ندارمش بایستی چکار کنم،ممنون میشم راهنمایی کنین.

    • سلام، در سایت سجام از گزینه بازیابی کد رهگیری استفاده کنید

  • با عرض سلام و خسته نباشید.
    ببخشید من احراز هویت بصورت غیر حضوری برای پدرم انجام دادم و برای فرستادن فیلم سلفی از حرکات دست استفاده کردیم و در موقع فیلم گرفتن هیچ علامت دستی به ما در بالای صفحه نشان نداد که همان حرکات را در فیلم انجام بدیم و الان تو سایت متوجه شدم و متاسفانه ما فیلم را ارسال کردیم و تمام موارد انجام شد(اپلیکیشن هم بروز بوده)بعد ۲۴ ساعت گفته اطلاعات شما ناقض است. حالا میشه از طریق تلفن همراه دیگر احراز هویت غیر حضوری برای پدرم انجام بشه یا باید بصورت حضوری اقدام‌کنیم؟
    با تشکر🌹

    • سلام، در صورتی که احراز هویت شما تایید نشده میتونید مجددا با یک تلفن همراه دیگه، بدون نیاز به پرداخت مجدد اقدام کنید

  • سلام
    برای افراد کهنسال که موبایل نداشته و سیمکارتی به اسمشان نیست چکاری باید انجام بدیم؟چگونه میتونیم توی سجام ثبت نام کنند. چون اخیرا استان یزد برای واریز سود سهام عدالت گفته شده باید در سجام ثبت نام کنند.

    • سلام، برای ثبت نام در سجام باید شماره تلفن به نام خود متقاضی باشد

  • اگر احراز هویت اینترنتی را انجام دهیم و هزینه نیز کم شود ولی تائید نشود و بخواهیم ک به دفاتر پیشخوان مراجعه کنیم باز هم باید هزینه را پرداخت کنیم؟

    • سلام دوست عزیز شما می تونید فرایند رو بدون پرداخت مجدد هزینه از گوشی خودتون یا فرد دیگه ای تکرار کنید یا از گزینه انصراف از احراز هویت استفاده کنید تا وضعیت شما بررسی بشه و سپس فرایند رو به صورت حضوری با پرداخت هزینه مربوطه تکمیل کنید.

  • باسلام.در ثبت نام سجام برای کودکم, وقتی به عنوان ولی ، فایلpdf اصل شنامه و کارت ملی خود و فرزندم را آپلود میکنم سیستم خطا میزنه(میگه کد ایمنی به درستی وارد نشده،در حالی که درست وارد کردم).
    مشکل چیست؟ (من رسید کارت ملیام را آپلود میکنم،کارت ملی ام هنوز بدسنم نرسیده، ایا مشکل از اینه؟)

  • سلام من قبلا کدبورسی گرفته ام و مراحل رو طی کردم و به راحتی خرید و فروش می کنم ولی برای دارا یکم و برای احراز هویت غیر حضوری در سیگنال هر زمان میخوام وارد سیگنال بشم هر زمان که کد ملی و کدپیگیری سجام را به درستی وارد می کنم می گوید به سامانه سجام مراجعه کنید.چرا؟

    • سلام دوست عزیز از صحت اطلاعات تون در سامانه سجام مطمئن بشین. در صورتی که همچنان با مشکل مواجه شدین، می تونید فرایند رو از طریق گوشی فرد دیگه ای بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنید.

  • سلام.ببخشید ما از طریق گوشی احراز هویت انجام دادیم فقط بخاطر عکس ارور داده که ویرایش اطلاعات انجام بدیم بدیم فقط عکس میخواست ده تومان رو از طریق گوشی ریختیم الان بخاطر عکس رفتیم دفتر پیش خوان مجدد ده تومان رو گرفتن بعد میگن اینجا فرق میکنه باید از اول انجام بدین حضوری!!!!اون ده تومنالان چطور میشه؟

    • سلام دوست عزیز لطفا نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره کارت بانکی تونو به همراه توضیحات مربوطه از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید تا پیگیری های لازم انجام بشه.

  • سلام من چند روز پیش برای مادرم مراحل احراز هویت غیر حضوری رو کامل انجام دادم هزیزنه رو هم پرداخت کردم وبعد از ان دو پیام برایم ارسال شد یکی کد پیگیری پرداخت وپیام دیگر ی که در ان ذکر شده بود نتیجه احراز هویت برای شما ارسال خواهد شد .
    اما با گذشت چند روز هنوز هیچ پیامی دریافت نکردم و کد معاملاتی هم برام ارسال نشده است .باید چکار کنم

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات قبلی در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  • سلام من کد10رقمی سجام گرفتم بخاطری کارت ملی ام هوشمندنبوده گفتن بایدبری دفترپیش خوان احرازهویت این چیزاخیلی شلوغ بود بخاطر شیوه کرونانتونستم برم این کد10رقمی که دارم تا کی اعتبارداره؟ یعنی میتونم هفته بعدی که خلوط شد برم کاراش کنم؟ اونوقت ثبت میشم یا وقتش فقط تاهمون یکشنبه هس؟

    • سلام، کد ده رقمی سجام تاریخ انقضا نداره و در هر زمانی میتونید ازش استفاده کنید

  • سلام من در سامانه احراز هویت عکس و فیلم و امضا رو بارگذاری کردم ولی وقتی با کارت خواهرم میخوام پرداخت کنم پرداخت انجام نمیشه میگه شماره کارت با شماره ملی اعلام شده از طرف پذیرنده تطابق ندارد علت چیه؟

    • سلام دوست عزیز شما می تونید از کارت بانکی به نام متقاضی استفاده کنید.

  • ببخشید من برنامه تامین سرمایه نوین احراز هویت انجام دادم پرداخت هم کردم اماخطا زد از حسابمم کم شد چه کار باید بکنم؟

  • با یک گوشی میتونیم برای چند نفر اهراز هویت انجام بدیم؟

  • سلام خسته نباشی احرازهویت انجام دادم عکس .امضا .وفیلم درست انجام ولی هیچ پیام ارسال نشد این یک شده

    • سلام دوست عزیز بعد از دو روز کاری از زمان تکمیل فرایند، به بخش ویرایش اطلاعات قبلی در سایت سجام مراجعه کنید. اگه وضعیت تون «در انتظار مراحعه به مراکز احراز هویت» بود از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  • با سلام من در مرحله‌ی یکی مونده به آخر ثبت نام در سجام بودم که دیگه صفحه بالا نیومد و فقط نوشت صفحه مورد نظر یافت نشد الان تکلیف هزینه ای که پرداخت کردم چی میشه؟

    • سلام دوست عزیز برای پیگیری وضعیت تون در فرایند ثبت نام سجام با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • سلام من ثبت نام کردم بعد اهراز هویت هم برای مادرم از همین برنامه سیگنال کردم ک اس ام اس آمد اهراز هویت شما با موفقیت ثبت شد ولی هنوز کد بورسی برای من نیامده است دوهفته میگزرد

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات قبلی در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  • سلام من حدود۳ماهدپیش سامانه سجام ثبت نام کردم احرازهویت هم انجام دادم حدودایک میلیون ونیم برام واریزکردن ایا بازهم بایداحرازهویت انجام بدم ممنون ازراهنماییتون

    • سلام دوست عزیز احراز هویت سجام هر فرد تنها یکبار انجام میشه و نیازی به تکرار نیست.

  • با سلام بنده کارت ملی ثبت نام کردم اما هنوز نیومده بعد رسیدش دارم، و داخل برنامه سیگنال گفته شده که با رسید هم میتونید احراز هویت انجام بدید و مشکل اینجاس که نمیدونم از رسید کجا باید استفاده کنم و جای سریال کارت ملی چیکار کنم؟

    • سلام، به جای سریال پشت کارت ملی از کد رهگیری رسید کارت ملی استفاده کنید

  • با سلام، من شماره تلفنی رو که تو سامانه سهام عدالت ثبت کردم بنام خودم نبود، الان میخوام تو سجام ثبت نام کنم میگه شماره تلفن تطابق نداره با شماره ملی، تو سامانه سهام عدالت هم رفتم شماره تلفن رو عوض کردم بعد 48 ساعت باز تو سجام نمتونم ثبت نام کنم، باید چکار کنم؟

    • سلام دوست عزیز با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • با سلام ،کسانی که امضا ندارن وبی سوادن ،میتونن به‌جای امضا از اثر انگشت یا مهر استفاده کنن

    • سلام دوست عزیز این افراد می تونن از یک امضای ساده استفاده کنن.

  • سلام من برا یاعضای خانواده انجام داده کد ده رقمیشم اومده احراز هویتم انجام دادم الان نمیدونم ثبت نام شدن احراز هویت ثبت شده یانه

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات قبلی در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  • سلام کارت ملی هوشمند را گم کرده ام باتوجه به اینکه یکی از مراحل ثبت نام احراز هویت ثبت سریال کارت ملی هست ازکجا می اوانیم این راسریال را تهیه کنیم؟

    • سلام دوست عزیز می تونید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید.

  • چندبارباچندین امضااثرانگشت.مهراسم امتحاندکردم اماموردتاییدقرارنمیگیره چراومشکل چیه

    • سلام دوست عزیز برای ثبت امضا باید از کاغذ سفید بدون خط استفاده کنید. اگر به مشکل خوردین فرایند رو از گوشی شخص دیگه ای بدون پرداخت مجدد هزینه تکرار کنید.

  • سلام ببخشید من بعد از وارد کردن کد پیگیری سجام و کد ملی مرحله بعد که باید کدی رو که پیامد میشه رو وارد کنم میگه لطفا در دقایقی دیگر تلاش کنید مشکل از کجاست

    • سلام دوست عزیز فرایند رو با گوشی دیگه ای امتحان کنید.

  • سلام اگر فردی در زندان باشد و به مادرش وکالت داده باشد و به جای ان فرد از مادرش احراز هویت انجام دهیم مشکلی ندارد

    • سلام دوست عزیز برای این موضوع بهتره به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید.

  • سلام آیا برای احراز هویت از طریق اپلیکیشن سیگنال در موقع سلفی گرفتن و ضبط ویدئو برای افراد عینکی بایستی حتما بدون عینک باشند؟ یا ضرورتی ندارد عینک خود را بر دارن؟

    • سلام دوست عزیز استفاده از عینک در فرایند احراز هویت غیر حضوری سجام مجاز نیست.

  • سلام مرحله ثبت نام احراز هویت سریال پشت کارت ملی ک وارد میکنم میزنه کد ملی یا سریال پشت کارت ملی اشتباه است بااینکه همه اطلاعات درست…چکار کنم؟

    • سلام دوست عزیز از درست بودن اطلاعات تون در سایت سجام مطمئن بشین و اگه مشکل حل نشد می تونید فرایند رو بدون پرداخت مجدد هزینه از گوشی فرد دیگه ای تکرار کنید.

  • سلام من از سایت سیگنال احراز انجام دادم در مرحله ارسال ویدیو کلا ارور میده که گوشی شما فاقد دوربین می باشد این در صورتیکه اجازه دسترسی به دوربین داده شده اما باز همین پیغام لطفا راهنمایی کنین

    • سلام دوست عزیز برای انجام فرایند باید نسخه اندروید گوشی تون ۵ به بالا باشه. میتونید فرایند رو از گوشی شخص دیگه ای بدون پرداخت مجدد هزینه هم تکمیل کنید.

  • سلام من پدربزرگم رو ثبت نام سجام کردم حتی کد پیگیری را گرفته ام اما برای احرازهویت ایشان هیچ کدی جهت ورود به برنامه سیگنال ارسال نمیشه به شماره تلفن همراه ایشان اشکال در چیست؟؟

    • سلام دوست عزیز شما می تونید فرایند رو با گوشی فرد دیگه ای امتحان کنید.

  • با سلام
    افراد زیر هجده سال دارای حکم رشد برای احراز هویت باید عکس خود را ارسال کنند ؟

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان احراز هویت غیر حضوری برای افراد زیر 18 سال فراهم نیست. متقاضیان زیر 18 سال همراه با ولی یا قیم خود باید به صورت حضوری فرایند احراز هویت را انجام دهند.

  • سلام ایا میتوان از نمونه اضای خودم با گوشی دیگزی عکس بگیرم و بفرستم رو گوشی خودم بهد اپلودش کنم چون دوربسن پشت گوشیم ضعیفه ثبت نام کردم پیامک عدم تطابق امضا اومده

    • سلام، بله این امکان وجود دارد، دقت کنید که امضای شما باید روی کاغذ بدون خط ، واضح و بدون خط خوردگی باشد

  • سلام در فرآیند تکمیل حساب اگر برای انتقال اطلاعات قرار داد از سجام به کار گزاری سرو ر سجام پاسخ ندهد میشه از یه دفتر پیشخوان دیگه دوباره سجام رو انجام داد؟ ممنون راهنمایی کنید

  • چگونه از رسید کارت ملی برای احراز هویت استفاده کنیم؟

    • سلام، به جای سریال پشت کارت ملی از کد رهگیری رسید کارت ملی استفاده کنید

  • با سلام وخسته نباشید یه سوالی داشتم من تو سجام برا بورس قبلاً ثبت نام کردم آیا باید برا سهام عدالت دوباره ثبت نام کنم یا نه

    • سلام، برای هر شخص این فرآیند تنها یکبار انجام می شود و نیازی به تکرار نیست

  • سلام و خسته نباشید
    برای احراز هویت با برنامه ی سیگنال کسی که رسید کارت ملی داره چطور ثبت نام انجام بدیم؟ یعنی به جای کد پشت کارت ملی هوشمند چ چیزی از رسید باید وارد بشه؟
    و اینکه برای پیش ثبت نام فرزندشون که زیر 18سال هست به جای اسکن کارت ملی پدر همون رسید رو اسکن بگیریم کفایت میکنه؟

    • سلام دوست عزیز افرادی که رسید کارت ملی هوسمند دارن می تونن از کد پیگیری ان به جای شماره سریال کارت ملی استفاده کنن. برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام سجام هم با پشتیبانی سجام تماس بگیرید.

  • باسلام بنده احراز هویت الکترونیکی سایت سجام رو گرفتم و باکد به مراکز احراز هویت مراجعه کردم و فرمها رو هم تکمیل کردم یکسالی هست کد معاملاتی دارم و معامله می کنم در ورود به سایت سجام که چک کردم زده (سجامی ناقص )حالا نمیدانم چیکارکنم هیچ سود مجمعی برام واریز نشده میشه راهنمایی کنید ؟عجیبه

    • سلام دوست عزیز با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • سلام مامانمو واسه احراز هویت تو توخونه ثبت نام کردم پیام اومده که امضاش تایید نشده مامانم بیسواد هسته امضاش خیلی ساده هسته.حالا مجدد باید امضاشو بفرستم چکار کنم همون امضا قبلیشو بفرستم یا امضا جدید یادش بدم بفرستم با تشکر

    • سلام دوست عزیز، شما می تونید فرایند احراز هویت رو بدون پرداخت مجدد وجه تکرار کنید. قبل از ثبت امضا لطفا راهنمای شرایط تصویر مناسب امضا رو در همون صفحه مطالعه کنید.

  • سلام وقت بخیر و خسته نباشید
    پدرو مادر من سنشون بالا و بیسواد هستن تلفن همراه هم اصلا ندارن اما میشه با شماره همراه فرد دیگری در سامانه ثبت نام کنند
    با تشکر

    • سلام دوست عزیز شماره ثبت شده در سجام باید به نام خود فرد باشه.

  • سلام
    من در مرحله وارد کردن
    کد ملی و کد پیگیری
    گیر کردم
    همش ارور میده یا میگه 1 دقیقه دیگه امتحان کنید
    چه مشکلی داره؟

    • سلام دوست عزیز لطفا اپلیکیشن سیگنال رو به نسخه ۲.۸.۲ ارتقا بدین و فرایند رو از گوشی خودتون یا فرد دیگری بدون پرداخت مجدد وجه تکرار کنید.

  • سلام من میخوام احراز هویت رو تایید کنم همه کاراش تایید میشه فقط قسمت اخر که باید مبلغ۱۰هزارتومان واسه تایید بزنم هرکار میکنم وارد سایت پرداخت نمیشه ارور میده

    • سلام دوست عزیز اپلیکیشن سیگنال رو به نسخه ۲.۸.۲ ارتقا بدین و فرایند رو از گوشی خودتون یا فرد دیگه ای تکرار کنید.

  • باسلام،بنده خودم چندماه قبل سجامی شدم والان سهام هم دارم،ولی برای بچهاییم که اقدام به ثبتنام سجام کردم میزند ولایت شما قبول نیست.این اشکال برای چه چیزی است؟؟؟؟؟؟!

    • سلام دوست عزیز این مشکل رو از طریق پشتیبانی سایت سجام پیگیری بفرمایید.

  • باسلام خسته نباشید.من تمام مراحل سیگنال رو برای احرازهویت مادرم انجام دادم هیچ پیغامی نیومدکه بمن بگه انجام شده یانه،احرازهویت براسودسهام عدالت انجام دادم،زیادم وقت نداره،سینگال هم بروز شده هس،باتشکر راهنمایی کنید بنده رو

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات قبلی در سایت سجام مراجعه کنید. اگر کد بورسی تون در کادر مربوطه نبود و وضعیت تون «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» ثبت شده بود، با ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید.

  • سلام من احراز هویت کردم ولی پیام امد که تایید نشده، دوباره باید 10 هزار تومن رو پرداخت کنم؟؟؟

    • سلام دوست عزیز خیر، شما می‌تونید فرایند رو از گوشی خودتون یا فرد دیگری بدون واریز مجدد وجه تکرار کنید.

  • سلام پس از انجام احراز هویت پیامی مبنی بر “عدم صحت امضاء” دریافت کردم.
    علت آن چیست؟
    آیا نیاز به تغییر امضای ترسیم شده دارم یا نحوه عکس برداری مورد داشته یا …
    با تشکر

    • سلام دوست عزیز این پیام معمولا به دلیل رعایت نکردن شراط لازم در ثبت امضا ارسال میشه. برای اطلاعات بیشتر این لینک رو مطالعه کنید.

  • با سلام میخواستم بدونم لازمه که با همون گوشی که اپ سیگنال بر روی آن نصب شده پرداخت هم انجام بشه یا خیر؟

    • سلام دوست عزیز برای پرداخت هزینه احراز هویت سجام از طریق سیگنال، نیاز به دسترسی به اپلیکیشن سیگنال دارید. اما می تونید از طریق گوشی خودتون یا فرد دیگه ای وارد اپلیکیشن شده و فرایند رو تکمیل کنید.

  • سلام خسته نباشید
    ممنون بابت برنامه خوبتون
    بنده مادرم به جای امضا مهر داره وقتی احراز حویت الکترونیکی با نرم افزار شما انجام دادم مهر قبول نمیکنه پشتیبانتون گفتن باید برجسته باشه در حالی که ما از این مهر برای حساب بانکی استفاده کردیم و برجسته نیست

    • سلام دوست عزیز در صورتی که شرایط استفاده از مهر رو ندارین می تونید از یک امضای ساده استفاده کنید.

  • باسلام بعداز احراز هویت کدبورسی را چگونه وازکجاتهیه نمایم و سوال دوم اینکه آیا بعدازتاییداحرازهویت میتوانم مستقیم سهاممودرکارگزاری فارابی بفروشم.ممنون میشم اگرراهنماییم کنید

    • سلام، بعد از احراز هویت موفق کد بورسی توسط سپرده گذاری مرکزی برای شما ارسال می شود. در صورت عدم دریافت کد میتوانید با مراجعه به سایت سحام این کد را بعد از ورود با استفاده از کد ملی، در بخش اطلاعات شخصی مشاهده کنید. در ادامه برای معامله سهام عادی باید از یک کارگزاری نام کاربری و رمز عبور دریافت کنید اما برای فروش سهام عدالت کافیست وارد سامانه سهام عدالت کارگزاری مورد نظر بشید و درخواست خودتونو ثبت کنید

  • سلام من احرازهویت خودرابه ثبت رساندم هیچ مشکلی نبودولی متوجه حرکت اشاره بادست نبودم واین کارراانجام ندادم مشکلی پیش نمیاد

    • سلام، در صورتی که از احراز هویت با استفاده از اشاره استفاده کرده باشید اما این علائم را اجرا نکرده اید احراز هویت شما انجام نمیشود، لطفا بعد از دریافت نتیجه مجددا امتحان کنید

  • سلام من تو احزار هویت ثبت نام کردم بعداز ۴۸ ساعت پیامک امده تصویر شما با تصویررکارت ملی مطابقت ندارد چکار باید انجام بدم؟

    • سلام، احتمالا به دلیل کیفیت پایین تصویر یا شرایط محیطی نا مناسب مثل نور زیاد یا کم این مشکل ایجاد شده، لطفا دوباره مراحل احراز هویت را انجام بدید

  • سلام ۳ روز پیش احراز هویت کردم ولی پیامک تایید دریافت نکردم دوباره اقدام کردم برا ثبت سایتتون میکنه درخواست شما قبلا ثبت شده

    • سلام، در این شرایط احراز هویت شما ثبت شده و باید منتظر نتیجه بمانید

  • سلام،من کد رهگیری رسید کارت هوشمند ملی رو در برنامه سیگنال وارد میکنم، خطا میدهد، باید چیکار کنم؟

  • سلام ببخشید مارسید کارت ملی هوشمند رو داریم شماره سریال نداره چکار کنیم چی باید بزنیم؟ممنون

    • سلام، از کد رهگیری رسید استفاده کنید

  • سلام وقت بخیر
    من پدر و مادرم رو احراز هویت کردم برای پدرم پیامک و شماره پیگیری پرداخت اپومده وای برای مادرم نیومده ۴۸ ساعت هم گذشته
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  • سلام من قصد دارم برای پدر و مادرم احراز هویت غیر حضوری انجام بدم از طریق برنامه سینگال ولی مشکل اینه که اونا عینکی هستن و متن فیلم رو بدون عینک نمیتونن ببینن با این شرایط آیا احراز هویتشون انجام میشه ؟ یا باید غیر حضوری اقدام کنن

    • سلام، اگه خوندن متن براشون سخت هست میتونید از احراز هویت با استفاده از اشاره استفاده کنید

  • سلام

    من وجه رو پرداخت کردم و متأسفانه نتونستم بقیه مراحل رو تکمیل کنم
    الانم میخوام دوباره احراز هویت بزنم
    کد سجام میخواد که به من نداد اصلا
    حالا باید چیکار کنم

    • سلام، برای احراز هویت داشتن کد پیگیری 10 رقمی سجام ضرووی است، در صورت تکمیل ثبت نام این کد برای شما پیامک میشه

  • با سلام در مرحله احراز هویت جایی که باید سریال پشت کارت ملی رایزنیم باتوجه به اینکه هنوز کارت ملی جدید رادریافت نکردم وفقط رسید دارم کد پیگیری راکه می زنیم سیگنال متوقف می شود

    • سلام دوست عزیز اپلیکیشن سیگنال رو به نسخه ۲.۸.۲ ارتقا بدین و فرایند احراز هویت رو از گوشی خودتون یا فرد دیگه ای بدون نیاز به پرداخت مجدد وجه تکرار کنید. در صورت بروز هر مشکلی با ما از طریق ایمیل در ارتباط باشین.

  • با سلام
    بنده برای احراز هویت پدر از لپ تاپ استفاده کردم و فیلم و عکس خواسته شده را از طریق وب کم لپ تاپ گرفته شده و واضح و مشخص هم بود آیا در تایید آن دچار مشکل میشود ؟

    • سلام، در صورتی که حداقل ها مورد نیاز یعنی وضوح صدا و تصویر رعایت شده باشد ، مشکل خاصی نخواهید داشت

  • سلام
    ببخشید دختر من ۱۸ سالش نشده بود و من به عنوان قیم شماره خودم رو وارد کردم و الان هجده سالش شده و من بدون ویرایش اطلاعات شماره همراهش احراز هویتش کردم الان منتظر پیامک تایید هستم آیا ممکنه به خاطر تغیر ندادن سماره همراه مشکلی پیش بیاد؟واگر الان اطلاعاتشو ویرایش کنم دوباره باید برای احراز هویت اقدام کنم؟

    • سلام دوست عزیز منتظر نتیجه احراز هویت بمونید. اگر مشکلی پیش اومد میتونید شماره تلفن رو در سایت سجام تغییر داده و فرایند احراز هویت رو هم بدون نیاز به پرداخت مجدد تکرار کنید.

  • آیا میتونم با وکالت تام از کسی که در خارج از کشور است و شیوه ی غیرمستقیم در مدیریت سهام راانتخاب کرده سهام او را بفروشم ؟

    • سلام، برای این کار باید به نمایندگی از ایشان در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کنید و در ادامه از یک کارگزاری نام کاربری و رمز عبور بگیرید

  • درود بر شما برای تماس تلفنی با کارگزاران سهام عدالت با چه شماره ای تماس بگیرم ؟

    • سلام، در حال حاضر اکثر شرکت های کارگزاری امور مربوط به سهام عدالت را انجام میدن و میتونید از طریق پشتیبانی هرکدوم سوالات خودتونو بپرسید

  • با سلام
    من سجام را با یک کارت و کارگزاری را با کارت دیگرم ثبت کردم الان مشکلم اینجاست نمی توانم پولم را از حساب کارگزاریم بکشم ؟ باید چکار کنم ممنون میشهم جواب بدهید

    • سلام دوست عزیز می تونید از طریق سامانه سجام اطلاعات بانکی تونو ویرایش کنید یا با کارگزاری تماس بگیرید و شماره حساب تونو تغییر بدین تا هر دو یکی بشه.

  • بیش از دو هفته هست احراز هویت الکترونیکی کردم همون موقع پیام اومدکاربر گرامی
    مراحل احراز هویت الکترونیکی تکمیل گردید. نتیجه احراز هویت برای شما پیامک خواهد شد. اما هیچ پیامی برام نیامده کد معاملاتی هم برام نیامده چطور میتونم احراز هویتم رو پیگیری کنم ببینم ثبت شده یا نه؟ دوباره خواستم احراز هویت انجام بدم باز آخرش هزینه خواست در صورتی که من هزینه رو پرداخت کردم

    • سلام، گاهی اوقات پیامک های ارسالی به دست کاربرها نمی رسه، لطفا از طریق شماره تماس ارائه شده در بخش احراز هویت (پایین صفحه) وضعیت درخواستتونو پیگیری کنید

  • سلام .
    سوالم اینه که من برای پدرم کار ثبت نام سجام و احراز هویت غیر حضوری رو انجام دادم برای سهام عدالت، همین کارو باید برای مادرم هم انجام بدم؟

    • سلام دوست عزیز هر فردی که قصد خرید و فروش سهام رو داره باید فرایند ثبت نام و احراز هویت سجام و کارگزاری رو انجام بده و کد مخصوص به خودش رو دریافت کنه.

  • سلام شبتون بخیر
    اگر برای احراز هویت حضوری مراجعه به دفتر کارگزاری بشه باز هم نیاز به ویدیو گرفتن مثل احراز هویت الکتریکی هست؟؟

    • باسلام برای اطلاع از شرایط ثبت نام در کارگزاری ها بهتره با دفاتر انها تماس بگیرید.

  • سلام.
    آیا ثبت نام در کارگزاری برای سهام داران سهام عدالت ک روش غیرمسقیم را انتخاب نموده اند ضروریست؟
    و سوال دوم اینکه بنده فقط فیش کارت ملی هوشمند رو دارم جهت واردنمودن سریال،سریال کارت ملی ای ک در دست دارمو وارد کنم؟

    • سلام دوست عزیز در مورد سوال اول، افرادی که روش غیر مستقیم رو انتخاب کردن باید در سامانه سجام ثبت نام و فرایند احراز هویت رو تکمیل کنن. اگر قصد خرید و فروش سهام رو دارن باید در کارگزاری هم ثبت نام کنن.
      در مورد سوال دوم، اگر رسید کارت ملی هوشمند دارید، می تونید از کد پیگیری ان به جای سریال کارت ملی استفاده کنید.

  • سلام خسته نباشید
    من احراز هویت سجام رو انجام دادم و بعد اومدم این صفحه دیدم نوشتین باید امضا روی کاغذ بدون خط زده شود اما من روی کاغذ معمولی که خط‌دار هست انجام دادم الان چی کار باید بکنم؟؟

    • باسلام منتظر دریافت نتیجه احراز هویت باشید. اگر احراز هویت شما رد شد میتونید بدون پرداخت مجدد وجه فرایند رو از گوشی خودتون یا فرد دیگری تکرار و موارد مورد نیاز رو اصلاح کنید.

  • بنده سه فرزندم برا ادامه تحصیل در خارج از کشور به سر میبرند ۰برای احراز هویت چگونه میتوانند فیلم و عکس بگیرند در حالیکه نمی توانند سامانه سیگنال رادرکشور دیگر نصب کنند باتوجه به اینکه بنده وکالت تام از ایشان دارم امکان ثبت نام و احراز هویت آنها را میتوانم خودم انجام دهم ؟

    • سلام دوست عزیز در این مورد بهتره با کارگزاری تماس بگیرید.

  • آیا روش غیرمستقیم در مدیرت سهام عدالت برداشته شده و همه ی سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند ملزم به احراز هویت هستند؟

    • سلام دوست عزیز افرادی که روش غیر مستقیم رو انتخاب کردن سهامدار شرکت سرمایه گذاری استانی هستن و باید فرایند ثبت نام و احراز هویت سجام رو تکمیل کنن.

  • دانشجویان مقیم خارج از کشور که موفق به تقاضای کارت ملی هوشمند نشده اند چگونه میتوانند احراز هویت در سامانه را انجام دهند؟

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر دسترسی به بخش احراز هویت تنها از داخل کشور و برای کاربران داخلی مجازه.
      افراد داخل کشور می تونن از طریق کارت ملی هوشمند یا رسید ان اقدام کنن.

  • سلام بنده رسید کارت ملیو دارم ولی در رسید شماره سریال کارت ملی نوشته نشده.میشه بگید از رسید کارت ملی چه چیزی را وارد کادر شماره سریال کارت ملی کنیم؟

    • سلام، از کد پیگیری رسید کارت ملی استفاده کنید

  • با سلام من در خارج از کشور زندگی میکنم و خودم احراز هویت شدم ولی واسه فرزندم که 14 ساله است نتونستم احراز هویت کنم باید چه کاری انجام بدم در ضمن برادر من که در ایران هستند از من وکالت تام محضری دارند اگه میشه منو راهنمایی کنید .ممنون

    • سلام، شما برای احراز هویت میتونید از طریق دفاتر و سفارتخانه های ایران اقدام کنید

  • سلام درقسمت گرفتن عکس هیچ اتفاقی نمیفته و کادری برای گرفتن عکس باز نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید

    • باسلام فرایند رو از طریق گوشی تلفن همراه یک فرد دیگه امتحان کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  • سلام. ببخشید من توی اپلیکیشن سیگنال توی قسمت سلفی که میرم کادری برام باز نمیشه که عکس بگیرم باید چیکار کنم؟

    • سلام دوست عزیز فرایند رو با گوشی فرد دیگه ای امتحان کنید. اگه همچنان مشکل برطرف نشد از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  • سلام در قسمت شماره سریال کد ملی چون من کارت ملی هوشمند ندارم ، کد رهگیری که بهم دادن هنگام ثبت نام کارت ملی هوشمند وارد کردم .اشکال نداره؟

    • سلام دوست عزیز خیر افرادی که کارت ملی هوشمند ندارن می تونن از کد رهگیری رسید کارت ملی به جای شماره سریال استفاده کنن.

  • سلام مراحل احراز هویت را کامل انجام دادم و مدارک را ارسال کردم ولی در پرداخت صفحه ای باز شد که توکن منقضی شده است برای پرداخت۱۰۰۰۰ تومان چکاری باید انجام بدهم؟؟؟

    • سلام، مجددا فرآیند احراز هویتو شروع کنید، تا ادامه روند قبلی برای شما نمایش داده بشه

  • سلام. افرادی که امضا ندارند و بیسواد هستند چطور باید احراز هویت کنند ؟ به جای امضا میشه اثر انگشت زد ؟

    • سلام، جایگزین امضا میتونه مهری باشه که در بانک برای امضای چک ها استفاده میکنید

  • بنده الان حدود ۱۰ روز پیش رفتم به سایت کارگزاری مفید و در اون سایت احراز هویت الکترونیکی سجام رو از طریق سیگنال رو زدم و بعد از اونم پیامک احراز هویت شما با موفقیت انجام شد، برام ارسال شد ولی هنوز کد بورسی رو ارسال نکرده اند الان چیکار باید بکنم؟

    • سلام، کد بورسی از طرف شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال میشه و حداکثر طی پنج روز کاری ارسال میشه

  • کارت ملی مادر من المثنی است و وقتی سریال پشت کارت رو وارد میکنم میگه اشتباهه و از کارت قبلیش هم فتوکپی نداریم چیکارش کنم؟

  • سلام نام افزارسیگنال بسیارخوبه،،من ثبت نام سجام از طریق آگاه اکسپرس انجام دادم واحرازهویت از طریق سیگنال انجام دادم ۱۰روزپیش،پیغام موفقیت امد،ولی کد بورسی نیامده،چکارکنم راهنمایی لطفا

    • با سلام
      جهت دریافت کد بورسی باید از سایت کارگزاری ها اقدام نمایید.

  • سلام, برای من خطا پیامک شده که تصویر خویش انداز یا همون سلفی با ثبت احوال همخوانی نداره. خوب من اون عکس رو 4-5 سال پیش برای کارت ملی انداختم و قیافه ام شاید فرق کرده باشه. بخاطر همین تغییر چهره در گذر زمان هستش یا عکسی که انداختم زمینه و نورش خوب نبوده؟ یا اینکه لباس و ظاهرم؟
    با تشکر

    • سلام دوست عزیز راهنمای شرایط تصویر سلفی رو می تونید در این لینک ببینید.

  • با سلام
    من سوالی نسبت به شماره تلفن همراهی کا سجام می خواهد دارم
    (حتما باید شماره داده شده به اسم ثبت نام شونده باشه آخه منی که زیر ۱۸ سالم چطوری یه شماره به اسمم داشته باشم)
    و یا می توان از شماره های دیگر استفاده کرد و اینکه مادر من کد ۱۰ رقمیش اومده ولی میگه باید اطلاعات ویرایش بشه و در بخش ویرایش اطلاعات هیچ بخشی مشخص نشده از کجا بفهمم چیرو باید ویرایش بدم
    ممنون

    • سلام دوست عزیز افراد زیر ۱۸ سال می تونن از شماره تلفن همراه به نام ولی استفاده کنن. برای رفع مشکل مادرتون بهتره با پشتیبانی سایت سجام تماس بگیرید.

  • سلام خسته نباشید سجام ثبت نام کردم کد ۱۰ رقمی رو هم دریافت کردم و با سیگنال احراز هویت شدم و پیام اومد که شما با موفقیت احراز هویت شدید و کد معاملاتی تا یک روز دیگه براتون ارسال میشه ولی الان نزدیک به یک هفته یا بیشتر میگذره ولی کد معاملاتی برام نیومده با همکارتون هم صحبت کردم گفتن برو سایت سجام و قسمت ویرایش اطلاعات رو بزن ببین تو چه وضعیتیه به ما اطلاع بده رفتم سجام اونجا نوشته بود در انتظار مراجعه حضوری که باز به همکارتون زنگ زدم گفتن مشکل از سجامه به سجام زنگ زدم گفتن مشکل از سیگناله نمیدونم دیگه چی کار کنم لطفا راهنمایی کنید
    مشخصات و نام و نام خانوادگیم رو به همکاراتون دادم (از طریق تماس تلفنی)
    لطفا پیگیری کنید.

    • سلام دوست عزیز لطفا نام، نام خانوادگی و کد ملی خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید تا پیگیری های لازم انجام شود.

  • سلام .من مراحل احراز هویت رو انجام میدم تا جایی که میخواد از خودم فیلم بگیرم. تو این مرحله هر کدوم از دو روش رو انتخاب میکنم میزنه خطای دوربین. مشکل از کجاست ؟ لطفا راهنماییم کنید.

    • سلام دوست عزیز برای احراز هویت، نسخه اندروید گوشی تون باید بالاتر از ۵ باشه. فرایند رو بدون پرداخت مجدد هزینه از گوشی فرد دیگه ای امتحان کنید.

  • سلام وقت بخیر. بنده منطقه ما فاقد تلفن ثابت میباشد تکمیل فرم احراز هویت مقدور نیست و ناتمام ماند لطفا به اینجانب در امر در یافت کد بورس همکاری بفرمایید

    • سلام، از یک تلفن ثابت که مالک آن امکان دسترسی به شما را دارد استفاده کنید

  • سلام. مرسی از خدمات و برنامه خوبتون. من یک ساله برا کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم ولی به جز رسید کارت ملی فعلا چیزی ندارم. الان برا احراز هویت غیرحضوری به مشکل خوردم بخاطر نداشتن سریال کارت ملی. باید چیکار کنم؟

    • سلام، به جای سریال پشت کارت ملی میتونید از کد رهگیری ثبت شده روی رسید کارت ملی استفاده کنید

  • سلام.. دو هفته‌ای میشه احراز هویت سیگنال رو انجام دادم و موفق هم بود ولی کد معاملاتی هنوز برام نیومده، ممنون میشم کمکم کنید

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات قبلی در سایت سجام مراجعه کنید در صورتی که کد بورسی تون در فیلد مورد نظر نبود و وضعیت تون در حالت «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  • من احراز هویت رو با موفقیت انجام دادم ولی تو سامانه سجام هنوز ثبت نشده؟؟؟

    • با سلام
      تا دریافت کد پیگیری خودتون شکیبا باشید

  • با سلام و خسته نباشید
    در طی مراحل ثبت نام سجام بخش مربوط به اطلاعات حساب مثل شعبه صادر شده کارت بانکی یا کد شعبه و غیره اگر اطلاعی نداشته باشیم چه عددی وارد کنیم؟
    لزوما باید کد شعبه درست باشد؟

    • سلام، این اطلاعات باید درست وارد بشن اما در صورت خطا امکان ویرایش آن را در آینده خواهید داشت

  • من یک ماه پیش اهراز هویت کردم با سیگنال ولی کد بورسیم نمیاد چیکار باید بکنم؟
    با تشکر

    • سلام دوست عزیز برای مشاهده کد بورسی تون به بخش «ویرایش اطلاعات قبلی» در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون در مرحله «تایید سهامدار در سجام» بود منتظر دریافت کد بمونید. اگر مشکلی وجود داشت با ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید.

  • برای کسانی که روش غیر مستقیم انتخاب کرده اند شماره شبا متعلق به کارت بانکی در مراحل ثبت نام سجام باید همان کارتی باشد که در سامانه سهام عدالت شماره شبای آن ثبت شده یا فرقی ندارد؟

    • باسلام تنها کافیه هر دو حساب به نام متقاضی باشه. لزومی نداره هر دو یکی باشه.

  • سلام.
    وقتتون به خیر
    من تمام مراحل ثبت نام در سجام و احراز هویت رو در اپ سیگنال انجام دادم، اما هنوز کد بورس برام ارسال نشده.
    برای دریافت کد بورس چه اقدامی باید انجام بدم؟

    • سلام دوست عزیز برای مشاهده کد بورسی تون به بخش «ویرایش اطلاعات قبلی» در سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون در مرحله «تایید سهامدار در سجام» بود منتظر دریافت کد بمونید. اگر مشکلی وجود داشت با ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید.

  • سلام وقتتون بخیر با رسید کارت ملی احراز هویت خواستم انجام بدم نمیشه چکار منم؟

    • سلام دست عزیز شما می تونید از کد پیگیری رسید کارت ملی استفاده کنید. در صورت بروز مشکل فرایند احراز هویت رو از گوشی تلفن همراه فرد دیگه ای بدون واریز مجدد وجه تکرار کنید.

  • سلام
    من کد اهراز هویت را گم کرده ام چگونه مجدد انرا دریافت کنم

    • سلام، اگر منظورتون کد پیگیری ده رقمی هست میتونید اونو از طریق سایت سجام بازیابی کنید

  • سلام من بعد تکمیل فرایند احراز هویت که موقع پرداخت میشه پیغام میده توکن منقضی شده.لطفا راهنمایی بفرمائید

    • سلام دوست عزیز فرایند رو بدون پرداخت مجدد وجه از گوشی فرد دیگری تکرار کنید و در صورت برطرف نشدن مشکل با ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید.

  • سلام
    فرزندم یک ماه هست که دنیا اومده و تا 15 سالگی کارت ملی بهش نمیدن چطور باید احراز هویت کنمش

    • سلام دوست عزیز متقاضیان زیر 18 سال همراه با ولی یا قیم خود باید به صورت حضوری فرایند احراز هویت را انجام دهند.

  • با سلام.خدمت تمامی پرسنل محترم.
    بنده یک هفته هست که با اپلیکیشن سیگنال احراز هویت الکترونیکی راست انجام دادم.پیامک موفقیت آمیز بودن برام اومد.ولی هنوز خبری از دریافت کد بورسی نیست

    • سلام دوست عزیز در صورتی که احراز هویت تون تایید شده باشه، می تونید در بخش ویرایش اطلاعات قبلی در سایت سجام کد بورسی تونو ببینید. اگر وضعیت تون در مرحله «تایید سهامدار در سجام» بود منتظر دریافت کد بمونید. در صورت بروز مشکل از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  • سلام روزتون بخیر.من کد ده رقمی سجامو گرفتم.احراز هویت هم پیامک اومد که با موفقیت انجام شد البته این کارهاروتوخونه انجام دادم ولی وسواس دارم که درسته بخصوص احراز هویت.از کجا متوجه بشم و پیگیری کنم.ممنونم

    • سلام دوست عزیز تا ۷ روز کاری فرصت هست که کد معاملاتی براتون پیامک بشه. اگر بعد هفت روز کاری کد رو دریافت نکردین به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت ویرایش اطلاعات قبلی می تونید کد بورسی تونو ببینید. اگر وضعیت تون در مرحله «تایید سهامدار در سجام» بود منتظر دریافت کد بمونید. در صورت بروز مشکل می تونید با ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید.

  • سلام .من يادم نمياد احراز هويت كردم يا نه.ايا راهي براي فهميدن هست؟در سجام فقط قسمت اخر كه نوشته تاييد سهامدار در سجام رو نشون ميده و ي مرحله قبلش كه نوشته در انتظار مراكز تعيين هويت رو نميتونم ببينم

    • سلام، در صورتی که به مرحله تایید هئیت رسیده اید احراز هویت شما انجام شده

  • باسلام بنده جهت سجام برای دوفرزندم که زیر ۱۰ سال دارند میخام ثبت نام کنم ولی سیم کارت تلفن به نامشون نمیشه کرد چون سنشون به سن قانونی نرسیده سیم کارت تلفن بهشون نمیدن و قابل نام نویسی وگرفتن سیم کارت نیستن جهت سجام که بخان انجام بدن باید چیکار کنند من خودم کد بورسی دارم

    • سلام دوست عزیز برای ثبت نام سجام افراد زیر ۱۸ سال، ولی می تونه از شماره همراه بنام خودش استفاده کنه.

  • با سلام من در صندوق گنجینه امید ایرانیان بانک سپه سرمایه‌گذاری کرده بودم از طریق بانک الان چجوری بفهمم در سجام ثبت نام کردم یا نه یا کد بورسیم چیه الان میخوام آنلاین در صندوق گنجینه زرین شهر سرمایه‌گذاری کنم اصلا این کارها لازمه با تشکر

    • سلام دوست عزیز برای خرید و فروش واحد های تمام صندوق های سرمایه گذاری باید ثبت نام و احراز هویت سجام رو انجام بدین.
      به بخش ویرایش اطلاعات قبلی در سایت سجام مراجعه کنید. اگر کد پیگیری و کد بورسی داشته باشین اونجا می تونید ببینید. در صورتی که فیلد کد ها خالی بود می تونید از طریق سایت سجام ثبت نام و از طریق اپلیکیشن سیگنال به صورت غیرحضوری احراز هویت کنید.

  • با سلام.مادر من بی سواد هستن و همچنین بخاطر کرونا امکان احراز هویت حضوری براشون مقدور نیس.اگه من متن آنلاین براشون بخونم و مادرم تکرار کنن ایا مورد تایید قرار میگیره یا ن؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام، برای افرادی مثل مادر شما امکان احراز هویت با استفاده از اشاره را فعال کرده ایم، کافیه ایشون در زمان ضبط ویدیو علائمی که در تصویر نشان داده شده را به ترتیب با دست نشان دهند

  • با سلام ببخشید بعد از احراز هویت غیر حضوری باسیگنال فقط یه عدد ۵رقمی برای من ارسال شده البته سه تا حرف فارسی هم اومده باهاش من فکر کردم اشتباه متنی پیامک هست پس سه تا حروف فارسی چسبیده به هم بایه عدد۵رقمی انگلیسی میاد این درسته وفونت ارسالی همین هستگفتم البته منظورم بیشتر حروف هست که فارسی اومده

    • سلام دوست عزیز کد بورسی شامل ۳ حرف و ۵ عدد هست که بعد از تایید احراز هویت براتون ارسال میشه.

  • سلام خسته نباشید حدود ۳ هفته هست که میخوام از طریق اپ سیگنال سجام ثبت نام کنم ولی مینویسه سرویس ثبت نام سجام در حال بروز رسانیه باید چیکار کنم؟ بروزرسانی کی تموم میشه

    • سلام دوست عزیز فعلا این بخش در حال بروز رسانی هست. شما می تونید از سایت سجام برای ثبت نام استفاده کنید و برای احراز هویت به سیگنال مراجعه کنید.

  • سلام. ببخشید من ثبت نام انجام دادم هزینه ده تومن هم پرداخت کرد شماره هم بنام خودمه . اما باز میگه اطلاعات هویتی نادرست است.. همش درسته چیکار بایدانجام بدم

    • سلام دوست عزیز در صورتی که برای احراز هویت به مشکل خوردین، به سایت سجام مراجعه کنید. اگر وضعیت تون نیاز به ویرایش داشت تغییرات لازم رو انجام بدین و مجدد امتحان کنید. اگر وضعیت تون در سجام «در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت» بود و همچنان در احراز هویت خطای «اطلاعات هویتی نادرست است» دریافت کردین ابتدا فرایند رو با یک گوشی دیگه تکرار کنید. اگه مشکل حل نشد از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  • سلام.وقتتون بخیر من برای فروش سهام عدالت پسرم ک زیر18سال بود اقدام کردم هردومون در سجام ثبت نام کردیم وبنده خودم بصورت الکترونیکی احراز هویت رو انجام دادم و کد بورسی دریافت کردم اما پسرم خطی ب نامش نیست چون زیر18ساله و با شماره خودمم ک میخوام بفروشم سامانه قبول نمیکنه میشه بخاطر این باشه ک از این شماره برای فروش سهام خودم از قبل استفاده کردم؟؟لطفا راهنماییم کنید چندروزه باهاش درگیرم

    • سلام، با پشتیبانی سجام تماس بگیرید و بعد از اتصال به اپراتور از اون ها بخواید که وضعیت درخواست شما رو بررسی کنند

  • سلام
    پس از احراز هویت با سیگنال پیامکی مبنی بر موفقیت آمیز بودن مراحل ارسال نشده.
    باید دوباره احراز هویت کنم؟
    کد بورسی هم دارم.

    • سلام، مجددا گزینه احراز هویت را بزنید، در صورتی که احراز هویت شما موفق بوده و صرفا پیامک به شما نرسیده باشد، پیغامی مبنی بر انجام احراز هویت به شما نمایش داده خواهد شد

  • سلام.
    من ۱۵ سال سن دارم، ثبت نام و انجام دادم و پدرم ولی مِ الان ک پیامک کد پیگیری واسم اومد میخواستم احراز هویت کنم با مشکل برخوردم، وقتی وارد قسمت احراز هویت میشم کد سریال کارت ملی رو میخواد من الان باید چیکار کنم؟؟؟)

    • سلام، برای احراز هویت افراد زیر 18 سال ولی باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کند

  • سلام من 17 سالمه و نمی تونم در بورس ثبت نام کنم اما به نام مادرم می خوام وارد بورس شوم
    مشکلی نداره که شماره تلفن به نام او نباشد اما بقیه اطلاعات به نام مادرم باشه؟

    • سلام، شماره تلفن برای افراد بالای 18 سال باید به نام متقاضی باشه

  • با سلام آیا برای ثبت نام سجام باید شماره تلفن به نام خودم باشه؟؟؟

    • سلام، بله شماره تلفن مورد استفاده در سجام باید به نام متقاضی باشد

  • سلام ، بنده ۲ هفته پیش از این برنامه احراز هویت انجان دادم ولی هنوز برایم کد بورسی ارسال نشده است؟؟ مشکل از کجاست؟؟؟

    • سلام، در صورتی که احراز هویت شما تایید شده احتمالا پیامک ارسال شده از طرف شرکت سرمایه گذاری به دست شما نرسیده، برای اطمینان وارد سایت سجام بشید و بعد از وارد کردن کد ملی در قسمت اطلاعات وضعیت احراز هویت و صدور کد خودتونو بررسی کنید

  • سلام خسته نباشید با سیم کارت من میشه احراز هویت یا همان ثبت نام سجام رو انجام داداش یا برای هر فرد سیم کارت میخواد

    • سلام، شماره تلفن ثبت شده برای افراد بالای 18 سال باید به نام خود متقاضی باشد

  • سلام ببخشید من کد پیگیری سهام (که ده رقمی هست و مرحله اول ارسال میشه)را پاک کردم. الان باید چیکار کنم؟؟

    • سلام، از طریق سایت سجام برای بازیابی آن اقدام کنید

  • سلام . وقت به خیر
    من از طریق سایت کارگزاری (آگاه) ثبت نام رو انجام دادم و یک کد پیگیری 10 رقمی سجام برام ارسال شد و گفتن برای تکمیل ثبت نام باید برم به یکی از مراکز اهراز هویت.
    الان می خواستم بدونم میشه من از مرحله دوم توضیحاتتون شروع کنم؟ ینی توی اپلیکیشن مسقیم بزنم اهراز هویت الکترونیکی و اون کد رقمی رو وارد کنم؟
    ممنون میشم جواب بدید

  • ببخشید احراز هویت زیر 18 سال زیر نظر والدین انجام میشود درسته دقیقا همون کاری که دفاتر پیشخوان انجام میدهد همین کار رو دفاتر پیشخوان برای کمتر 18 سال انجام میدن از خود سر پرست پدر فیلم و ویدیو میگرن خواستم بپرسم از نرم افزار سیگنال این امکان وجود دارد درسته

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر احراز هویت غیر حضوری افراد زیر ۱۸ سال از طریق سیگنال امکان پذیر نیست.

  • سلام
    من برای ماادربزرگم احراز هویت با اپ سیگنال انجام دادم، مادربزرگم امضا نداره و از مهر استفاده میکنه و من هم عکس مهر رو به عنوان امضا تو اپ میفرستم، همش پیامکی که برام میاد میگه که به دلیل مشکل تو امضا تایید نشده! برای این افراد که امضا ندارن نمیشه احراز هویت انجام داد؟

    • سلام دوست عزیز ایشون می تونن از یک امضای ساده استفاده کنن.

  • سلام خسته نباشید
    سوالی داشتم که ممنون میشم پاسخ بدید
    من خودم قصد شرکت در بورس رو ندارم اما یکی از اقوام از طریق کد ملی و اطلاعات من ثبت نام کرده اما سرمایه از خودشه
    من سر رشته ای در این زمینه ندارم از این رو میخواستم بدونم بعدا مشکلی برای من پیش نمی آد؟
    و یا اینکه ممکنه در آینده چه کارهای دیگری رو نیاز باشه انجام بدم؟

    • سلام دوست عزیز بهتره اطلاعات شخصی تون رو در اختیار افراد دیگه قرار ندین. اطلاعات هر کس باید نزد خودش محفوظ بمونه.

  • سلام وقتتون بخیر
    من برای کد بورسی، سجام ثبت نام کردم، احراز هویت کردم و آگاه اکسپرس هم ثبت نام کردم و حتی کارام تو دفتر پیشخوان دولتی هم انجام دادم یعنی تمامی مراحل رو تموم کردم اما الان متوجه شوم احراز هویتم قبول نشده، حالا باید چیکار کنم، ممنون میشم جواب بدین

    • سلام دوست عزیز در صورتی که احراز هویت سجام تون رو از طریق دفاتر پیشخوان انجام دادین لطفا از همون طریق یا از طریق پشتیبانی سایت سجام پیگیری کنید. در صورتی که از طریق سیگنال احراز هویت کردین، لطفا نام، نام خانوادگی، کد ملی و شرح مشکل تون رو برای ما ایمیل کنید تا پیگیری های لازم انجام بشه.

  • از طریق سیگنال ثبت نانم کردم یه کد بورسی برام ارسال شد برای ثبت نام تو کار گذاری ها رمز عبور و نام کاربری میخواد چطور میتونم رمز نام کاربریمو فعال کنم برای به جز کد بورس چیزی ارسال نشده

    • سلام، این نام کاربری و رمز عبور بعد از ثبت نم در کارگزاری و توسط همان کارگزاری برای شما ارسال میشه

  • سلام‌خسته نباشید من‌به تازگی ۱۸ سالم شده ولی قبل از این داخل بورس معامله انجام دادم و هیچ‌مشکلی هم نداشتم و الان‌که ۱۸ سالم شد گفته باید احراز هویت جدید‌کنید. ایا بعد از احراز هویت جدید باید دوباره کد بورسی و نام کاربری و غیره جدید بگیرم یا همون قبلی ها کافیه؟

    • سلام، در این مورد برای دسترسی به اطلاعات دقیق از طریق پشتیبانی سجام پیگیری کنید

  • سلام من احراز هویت هم شدم فقط ی پیامک اومده کد معاملاتی شما در بازار سرمایه :xxxxهست ولی پیامکی دیگه ایی نیومده مبنی بر کد بورسی و اپیکیشن مربوطه

    • سلام، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور باید در سایت کارگزاری ثبت نام کنید

  • سلام من برای احراز هویت کردم و پیام تایید هم اومد اما کد بورسی هنوز نیومده و یک هفته گذشته

    • سلام، ارسال پیامک کد بورسی از طرف شرکت سپرده گذاری مرکزی معمولا حداکثر یک هفته کاری طول میکشه اما در صورتی که بیشتر از این مقدار طول کشید میتونید با مراجعه به سایت سجام و ورود با کد ملی خودتون این کد را مشاهده کنید

  • سلام
    من بهمن 98 در سامانه سجام ثبت نام کردم و کد بورسی هم گرفتم و تا الان هم ازش استفاده می کنم. برام این پیامک اومده:

    … گرامی،
    جهت تکمیل فرایند سجامی شدن و فعالیت در بازار سرمایه، نسبت به احراز هویت از طریق شعب منتخب بانک و یا احراز هویت غیر حضوری اقدام نمایید.
    https://www.sejam.ir/fa/au
    شرکت سپرده گذاری مرکزی

    آیا نیاز هست کاری انجام بدم؟ لازم به ذکره که من الان ایران نیستم.

    • سلام، در صورتی که تا الان احراز هویت نکردید انجام این کار لازم هست، اما اگر قبلا احراز هویت کردید این پیامو نادیده بگیرید

  • سلام.من قبلا با شماره ای که ب اسم خودم نبود ازاد سازی سهام عدالتم رو انجام دادم.
    برای ثبت نام در سجام گفتن باید شماره به نام خودتون باشه اما وقتی با یه شماره به اسم خودم وارد شدم گفتن کد ملی با شماره دیگه ای ثبت شده.
    شماره رو تغییر دادم ولی همچنان میگه کد ملی با شماره ی دیگه ای ثبت شده.
    میگن باید یک سال صبر کنی تا دوباره بتونی انجامش بدی..
    میشه لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم

    • سلام، نیازی به گذشت یک سال نیست، در صورتی که بعد از یک هفته اصلاح شماره تماس اعمال نشد، از طریق پشتیبانی سجام پیگیری کنید

  • با سلام من دوبار توی سیگنال احراز هویت انجام دادم نه پیامکی اومده نه جوابی نه کد بورسی هر دوبار هم ده هزار تومان پرداخت انجام دادم

    • سلام، لطفا اطلاعات هویتی شامل نام و نام خانوادگی و کد ملی خودتونو همراه با شرح این مشکل به ایمیل sejam@isignal.ir ارسال کنید تا کارشناسان مربوطه موضوعو برای شما پیگیری کنند

  • من پسرم را وکیل من است به عنوان نماینده معرفی کردم و بعد اسکن مدارک وکالت پیام آمده خانم آژرپور پرونده نماینده شما در حال بررسی است و با گذشت یک هفته هنوز کد ده رقمی نیامده

    • سلام، در این موارد بررسی مدارک معمولا به دلیل نیاز به استعلام از مراجع مختلف کمی زمانبر میشود، با این وجود برای پیگیری وضعیت درخواست میتونید از طریق پشتیبانی سجام اقدام کنید

  • سلام ببخشید چیجوری احراز هویت سجام رو پیگیری کنیم؟

  • با سلام و خسته نباشید بنده در سامانه سجام ثبت نام کردم و تمام فرایند احراز هویت رو انجام دادم ولی اخرش پرداخت رو انجام نمیده واسه احراز هویت سایتش مشکل داره ی صفحه سفید میاد و پرداخت انجام نمیشه راهنمایی کنید لطفا

  • سلام
    واسه من پیام اومد که کد معاملاتی طی یک روز ارسال میشه
    بعدش گوشی من چند روز خواموش شد حالا چیکار کنم

    • سلام دوست عزیز به سایت سجام مراجعه کنید در قسمت ویرایش اطلاعات قبلی کد بورسی تون نوشته شده. اگر وضعیت تون در مرحله «تایید سهامدار در سجام»بود منتظر دریافت کد بورسی بمونید.

  • باسلام
    ببخشید من چون سنم کمتر از ۱۸ ساله کارت ملی ندارم بعدمیخواستم ببینم تو مرحله اهراز هویت اونجا که گفته شماره پشت کارت ملی چه شماره ای رو باید وارد کنم
    ممنون

    • سلام دوست عزیز افراد زیر ۱۸ سال فعلا نمیتونن از سامانه غیر حضوری استفاده کنن. لطفا از گزینه انصراف از احراز هویت استفاده کنید و برای تکمیل فرایند حضوری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید.

    • سلام، بعد از ثبت کامل اطلاعات در فرآیند احراز هویت، حداکثر 5 روز کاری طول میکشه تا وضعیت شما بررسی و نتیجه اعلام بشه

  • سلام ،بنده باتوجه به اینکه ثبت نام کرده ام‌وتاییدهوییت شده ام اماکدمعاملاتی خودرادریافت نکرده ام ،الان بنده بایدچیکارکنم وازکجاپیگیری کنم

    • سلام، در صورتی که کد بورسی شما بعد از گذشت چند روز از احراز هویت به دست شما نرسیده، میتونید با مراجعه به سایت سجام و ورود با کد ملی خودتون، به این کد دسترسی داشته باشید

  • سلام‌بنده‌برای‌دربافت‌کارت‌ملی‌اقدام‌کردم‌ورسیدآنرادریافت‌نمودم‌وازطریق‌اپ‌سیگنال‌اقدام‌به‌احرازهویت‌کردم‌،لطفابفرماییدبجای‌سریال‌مندرج‌درپشت‌کارت‌ملی‌هوشمندچه‌بایدکنیم‌چون‌نه‌میتوان‌کادرراخالی‌گذاشت‌نه‌شماره‌ملی‌راواردکرد،لطفااین‌مشکل‌رابرطرف‌نمایید،سپاس

    • سلام، باید از کد رهگیری مربوط به رسید کارت ملی استفاده کنید

  • سلام‌ من‌به تازگی ۱۸ سالم شده و قبل از اون سجامم به اسم‌ پدرم‌بود الان‌ک‌هجده سالم شده گفته ک باید احراز هویت‌جدید انجام بدم ایا باید یه سیمکارت به اسم‌خودم‌خریداری کنم یا هر سیم‌کارتی میشه؟

    • سلام، شماره تلفن برای همه افراد بالای 18 سال باید به نام خودشان باشد

  • سلام من احراز هویت در سیگنال انجام دادم پیامک تاییدش اومد ولی دو روز ازش میگذره کد بورسی نیامده چکار کنم؟

    • سلام، معمولا بعد از تایید هویت طی کمتر از یک هفته کاری کد بورسی ارسال میشه اما اگر بیشتر از این مدت طول کشید میتونید با مراجعه به سایت سجام این کد رو ببینید

  • سلام وقت بخیر من برای پسرم سجام ثبت نام کردم وخودم به عنوان ولی معرفی کردم من خودم کد بورسی دارم برای فرزندم دوباره باید احراز هویت بشم؟

    • سلام، بله باید به عنوان ولی یکبار دیگه احراز هویت بشید

  • سلام خسته نباشید آیا میشود برای ثبت نام از شماره کسی دیگر استفاده کرد؟ البته شماره داخل گوشیه خودمه

    • سلام، شماره ثبت شده در فرآیند ثبت نام سجام باید به نام فرد متقاضی باشه

  • گذرواژه و کلمه عبور و فراموش کردم باید به کدوم قسمت مراجعه کنم

  • زمان ثبت نام پسرم برای سهام دارا دوم مشخصات و کد ملی رو که میزنم میگه مشخصات شما در ثبت احوال موجود نیس البته پسرم ۵ سالشه مشکل چیه

  • با سلام. آیا امکان احراز هویت برای افراد زیر 18 سال فراهم شده است؟

  • سلام
    من در اپلیکیشن سیگنال در سجام احراز هویت شدم و کد بورسی برام ارسال شد اما الان وقتی وارد اپلیکیشن سیگنال میشم نمیتونم نام کاربری خودمو داشته باشم و کد به تلفنم ارسال نمیشه
    از کارشناسای خودش هم نمیتونم سوال بپرسم چون میزنه ابتدا ثبت نام کنید اما نمیشه چیکار باید بکنم؟

    • سلام، برای استفاده از خدمات یگنال نیازی نیست که حتما از نام کاربری استفاده کنید، در صورتی که قصد خرید و فروش سهام دارید باید از خدمات کارگزاری ها استفاده کنید

  • سلام روزتون بخیر. احرازهویت من کامل انجام شده ولی کدبورسی من بعداز 3هفته هنوزنیومده بایدچیکارکنم. اگه دوباره بخوام ثبت نام نمیشه

    • سلام دوست عزیز به بخش ویرایش اطلاعات قبلی در سایت سجام مراجعه کنید. در صورتی که احراز هویت شما موفقیت امیز بوده ، کد بورسی و کد پیگیری سجام تون قابل رویته.

  • سلام
    من واسه خانمم تقریبا دو ماه پیش ثبت نام و احراز هویت انجام دادم به صورت غیرحضوری ولی کد بورسی فعال نشده؟؟
    چرا؟؟
    لطفا راهنمایی کنید
    واسه بارِ چندوما دارم سوال میپرسم ولی هیچ جوابی نگرفتم
    با تشکر

    • سلام، بابت مشکلی که برای شما پیش اومده عذر میخوایم، لطفا نام و نام خانوادگی ایشون رو همراه با کد ملی و شرح این مشکل به ایمیلsejam@isignal.ir ارسال کنید تا کارشناسان ما بتونن موضوع رو بررسی کنند.

  • سلام برای بچه های خودم توی سجام ثبت نام کردم ولی برای احراز هویت سریال پشت کارت ملی میخواد که کارت ملی ندارن . سنشون زیر ۳ سال . باید کارت ملی بگیرم براشون؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز افراد زیر ۱۸ سال برای احراز هویت باید حضوری به دفاتر پیشخوان یا دفاتر کارگزاری مراجعه کنن.

  • با سلام،موقع وارد کردن اطلاعات در احراز هویت سجام در برنامه سیگنال، کد رهگیری کارت ملی با کد ملی میگه مطابقت نداره در صورتیکه درست وارد میکنم هنوز کارت ملی نیومده کد رهگیری رو میزنم

  • با سلام من داز طریق اپ سیگنال احراز هویت کردم اما متاسفانه پس از دریافت کر بورسی ان را حذف کردم راهی برای بازیابی وجود دارد؟

    • با سلام
      شما می توانید با ارتباط با کارگزاری مربوطه اطلاعات معاملاتی خود را مجددا دریافت کنید.

  • سلام روز بخیر من پارسال سجام ثبت نام کردم و زمان ما احراز هویت نبود همه کارامونو تو کارگزاری انجام دادم.ومن الان کد پیگیری ۱۰ رقمی رو ندارم.چه جوری الان احراز هویت انجام بدم؟

    • سلام، وارد سایت سجام بشید و بعد از ورود با کد ملی خودتون، به بخش اطلاعات کاربر برید، اونجا کد پیگیری شما نمایش داده میشه

  • سلام من تا الان دو بار احراز هویت رو در کافی نت انجام دادم ولی هردوبار پیامک اومده ک عکس م مشکل داره. من بینی مو عمل کردم و روی بینی م چسب دارم آیا علت قبول نشدن عکسم چسب بینی م هست یا مشکل دیگه ای هست

    • سلام، در زمان احراز هویت غیر حضوری هیچ چیزی نبایدبخشی از صورت شما رو بپوشونه، در این شرایط بهتره که به صورت حضوری اقدام کنید

  • با سلام میخواستم بپرسم که احراز هویت برای همه افراد اجباریه؟؟؟ ،و اینکه اگه احراز هویت کنیم وارد بورس میشیم و خودمون باید سهاممون رو اداره کنیم ؟

    • سلام، ثبت نام و احراز هویت در سجام برای همه افرادی که میخواهند از خدمات بازار بورس استفاده کنند الزامی هست اما انجام این کار به این معنا که باید همه خرید و فروش ها به وسیله شما انجام بشه نیست

  • سلام مرحله اخر احراز هویت غیرحضوری برای پرداخت هزینه همش میگه رمز بیش از حد مجاز وارد شده دو روز با دو گوشی امتحان کردم ولی نمیشه

  • من زیر ۱۸ سال هستم در سجام هم ثبت نام کردم به عنوان نماید پدر خود را انتخاب کردم الان باید من احضار هویت شوم یا پدرم

    • سلام، پدر شما به عنوان ولی باید برای احراز هویت اقدام کنند(حتما ذکر کنند که به عنوان ولی شما قراره احراز هویت بشن)

  • باسلام
    احراز هویت برای افراد بیسواد که دارای امضا نمی باشند به چه صورت می باشد.
    آیا باید از مهر یا اثر انگشت استفاده کنند.
    ممنون

    • سلام، مهری که در بانک به جای امضا استفاده میشه اینجا هم معتبر هست

  • سلام خسته نباشید من در سامانه سجام ثبت نام کردم ی کد ده رقمی بهم داد که اومدم در سامانه احراز هویت غیر حضوری سیگنال ثبت نام کردم در اخر گفت احراز هویت با موفقیت انجام شد من باید کجا کارگذاریم مشخص کنم واین بعد مشخص شدن کارگزاری کد بورسی میاد
    سوال بعد اینکه در روش غیر مستقیم سهام عدالت فقط باید تو سامانه سجام ثبت نام کنیم یا کد بورسیم میخاد

    • سلام، برای خرید و فروش سهام باید حتما از یک کارگزاری نام کاربری و رمز عبور بگیرید، این کار با ثبت نام در سایت کارگزرای مورد نظر انجام میشه

  • سلام. خسته نباشید
    من احراز هویت را که انجام میدم در قسمت آخر واسه تکمیل فرآیند میره برای پرداخت، اما هیچ درگاهی نمیاد که من پول رو پرداخت کنم
    در آخر هم پیام داد که احراز هویت با موفقیت ثبت شده و در صورت پرداخت کد معاملاتی فرستاده میشه. چیکار کنم حالا؟؟

    • سلام، لطفا نام و نام خانوادگی خودتون رو همراه با کد ملی و توضیح این مشکل به ایمیل sejam@isignal.ir ارسال کنید تا کارشناسان مربوطه بتونن موضوع رو پیگیری کنند

  • سلام من وهمسرم هیچکدام واردسامانه سهام عدالت نشدیم امادیروزبعددوماه پیامی فرستادن که سجام ثبت نام کنیدموضوع چیه؟؟

    • سلام، این پیام برای همه افرادی که دارنده سهام عدالت هستند ارسال شده، با ثبت نام در سجام میتونید به سهام سرمایه گذاری استانی که در روش غیر مستقیم مالک سهام اون خواهید بود دسترسی پیدا کنید

  • باسلام من احراز هویت انجام دادم پیامک اومد تایید نشد بخاطر ویدئو ولی وقتی خواستم دوباره انجام بدم برنامه مینویسه احراز هویت تایید شده

    • سلام، لطفا کد ملی و نام و نام خانوادگی خودتون رو همراه با همین توضیحات به ایمیل sejam@isignal.ir بفرستید تا کارشناس های ما وضعیت درخواست شما رو بررسی کنند

  • سلام همه مراحل احراز هویت غیر حضوری انجام دادم ولی وقتی که خواستم پرداخت کنم انترنت قطع شد و نتوانستم پرداخت کنم و این یک هفته گذشت هر چی تلاش میکنم داخل یک کادری میگه
    (توکن منقضی شده است!
    شماره ملی خودم باچند عدد اضافی
    بازگشت به فرایند احراز هویت)
    لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام دوست عزیز می تونید فرایند رو از گوشی فرد دیگری بدون واریز مجدد وجه تکرار کنید.

  • سلام من ثبت نام و احراز هویت با اپ جدید انجام دادم شماره پیگیری تراکنش هم دارم ولی کد بورسی واسم نیومده

    • سلام دوست عزیز دریافت کد بورسی ممکنه تا ۷ روز کاری طول بکشه. به سایت سجام مراجعه کنید در صورتی که احراز هویت شما تایید شده باشه در قسمت ویرایش اطلاعات قبلی می تونید کد بورسی تونو ببینید. اگر بیش تر از ۷ روز از احراز هویت تون گذشته و کد بورسی به دستتون نرسیده لطفا مشکل تون رو از طریق ایمیل با ما در میون بذارید تا پیگیری های بیشتر انجام بشه.

  • اپلیکیشن بسیار عالی است. لطفاً پیگیری بفرمائید برای افراد زیر 18 سال هم امکان احراز هویت غیرحضوری فعال بشه . بخصوص در این شرایط حساس کرونایی و شلوغی دفاتر پیشخوان بعلت فروش سهام عدالت

  • سلام اگه خط به اسم خودمون نباشه امکانش است داخل سامانه سجام ثبت نام کرد؟؟؟

    • سلام دوست عزیز خیر متقاضی ثبت نام در سجام باید از شماره تلفن همراه و اطلاعات بانکی بنام خودش استفاده کنه.

  • سلام در سامانه سجام و کارگزاری آگاه ثبت نام کردم ،برای احراز هویت(چه حضوری یا غیر حضوری)باید جداگانه هزینه هر کدوم پرداخت بشه یا هر دو با یک مبلغ میشه احراز هویت کرد؟؟(سجام و آگاه)

    • سلام، هزینه این موارد جدا از هم است، البته در صورتی که برای احراز هویت کارگزاری به شعب اون ها مراجعه کنید هزینه این بخش از شما گرفته نخواهد شد

  • خوب اگه قراره واسه کارگزاری ها حضوری مراجعه بشه خوب سجام این وسط به چه دردی میخوره؟ ناموسا معنی میده؟

  • سلام.باتشکرازهمکاری وهمراهی شما عزیزان .کلابرنامه خیلی خوب است ولی برای بعضی از ازمشکلات هنوز راهکارمشخصی ندارند.وکاربران گیج میشوند ولی درهرصورت برنامه خوب وکارگشایی می‌باشد.ممنو

  • اگه شخصی بی سواد باشه و امضا نداشته باشه تکلیف چیه

    • سلام دوست عزیز چون در حال حاضر تنها امضا توسط سیستم پذیرفته میشه، افراد بیسواد میتونن از یک امضای ساده استفاده کنن.

  • سلام با خواندن مطالب بالا خیلی در زمینه ثبت نام و اهراز هویت توجیح شدم ، ممنون

  • سلام
    وقتی هویت ما تایید شد و کد بورسی اومد،حتما باید حضوری بریم نمایندگی کارگذاری یا میشه آنلاین هم رمز عبور و نام کاربری رو گرفت؟؟!!

    • سلام، برای احراز هویت کارگزاری بعضی از اون ها خدماتی مثل مراجعه حضوری در محل سکونت مشتری دارند که البته باید برای اطلاع از این خدمات با نزدیک ترین شعبه اون ها تماس بگیرید

  • سلام وقت بخیر ببخشید من با یک گوشی قسمت پرداخت احراز هویت غیر حضوریو انجام دادم و میخوام با گوشی دیگه ای احراز هویت رو انجام بدم ولی وقتی میخوام شروع کنم مراحل رو خطای استفاده از دو گوشی میده خب من الان به اون گوشی که پرداخت باهاش انجام شده دسترسی ندارم باید چکار کنم . یعنی ممکنه سیگنال پولم رو پس نده و احراز هویتم رو انجام نده؟ لطفا راهنماییم کنید

    • سلام ، قطعا تا زمانی که ارسال اطلاعات شما برای احراز هویت موفقیت آمیز نباشد هزینه پرداختی شما معتبر هست ؛ دقت کنید که بین آخرین تلاشی که با یک گوشی داشته اید تا اولین تلاش با یک گوشی دیگر باید حداقل یکساعت فاصله زمانی وجود داشته باشه. در صورتی که بیشتر از این مدت گذشت و همچنان با این پیام مواجه شدید به ما اطلاع بدید تا موضوع رو بررسی کنیم، با تشکر از همراهی شما

  • سلام من احراز هویتو انجام دادم اخرین مرحله یه کد ۵رقمی برام اومد زده ع ب ض این کد همون کد بورس هست یا نه چون الان نزدیک ۵۰روزه گذشته

    • سلام، کد بورسی شامل سه حرف فارسی و یک کد 5 عددی میباشد

  • سلام ثبت نام من تمام شده وکد بورسی هم امن خودم عرضه سه شنبه را نمی خواهم میماند چهارشنبه آن هم حدود 170میخواهد 50دارید 120 هم برای هر کدام شارژکنید عرضه چهارشنبه را برایتان می خرم به نظرم سهم خوبی هم خواهد بود. ایجاد شده است اما از نام کاربری ورمز عبور برایم نیامده است. اگر کارگزاری راتغییر دهم مشکلم حل می شود؟

    • سلام، برای دریافت نام کاربری و رمز عبر باید از طریق کارگزاری درخواست بدید

  • سلام شمارع موبایل حتما باید ب نام خودمون باشع ؟ نباشه احرااز تایید نمیشع؟

  • با سلام بنده حدود دو هفته پیش از طریق سیگنال اقدام به ثبت نام و احراز هویت نموده ام و پیام مدارک احراز هویت شما دریافت شد و نتیجه برای شما پیامک می شود برای من ارسال شده ولی تا کنون پیامی در این مورد دریافت نکرده ام. قبلا کد بورسی داشتم.چگونه می توانم پیگیری نمایم

    • سلام، به سایت سجام مراجعه و بعد از ورود به صفحه شخصی خودتون رو بخش اطلاعات کلیک کنید، کد بورسی در بالای صفحه نمایش داده می شود

  • سلام باشماره موبایل داداشم ثبت نام کردم پول کم کرد اما ثبت نشد حالا با شماره موبایل خودم میزنم میگه قبلاً با شماره دیگری ثبت شده باید چکار کرد

  • سلام…من از سامانه سهام عدالت یه بار شماره مو تغییر دادم sahamedalat. شماره جدید گرفتم دوباره تغییر دادم که بعداز سه هفته هنوز شماره جدید تایید نشده دوباره رفتم تو سامانه سجام از اونجا هزینه تغییر تلفن رو پرداخت کردم ولی بازم بعداز یک هفته هنوزدرسایت سهام عدالت تایید نشده وکد به شماره قبلی ارسال میشه.. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    • سلام، سامانه های سجام و سهام عدالت کاملا جدا از هم هستند و تغییر اطلاعات در یکی باعث تغییر اطلاعات در سامانه دوم نمیشه

  • سلام. من به مرجله تصویربرداری که می رسم، موفق به ضبط نمی شوم. مدام پیام می آید که خطا در ضبط. دوباره تلاش کنید. اصلا صبط نمی کند. چه کنم؟

    • سلام، لطفا با یک دستگاه دیگر مجددا تلاش کنید

  • سلام من برام پیام اومده هویت شما تایید نشد چیکار باید بکنم؟

    • سلام، میتوانید برای احراز هویت مجددا تلاش کنید

  • سلام
    حدود 15 روز قبل احراز هویت الکترونیکی انجام دادم و واسم پیام تایید احراز هویت اومد ولی هنوز کد نیومده

    • سلام، گاهی به دلیل حجم بالای درخواست ها ارسال پیامک کد بورسی توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی با تاخیر انجام میشه یا حتی این پیامک به دست متقاضی نمیرسه، در این شرایط وارد سایت سجام بشسد و بعد از ورود به صفحه شخصی خودتون، از قسمت اطلاعات این کد رو دریافت کنید

  • با سلام من عکس گرفتم خوب نشد مرحله قبل رو زدم کلا از اون مرحله اومد بیرون الان چیکار کنم

    • سلام، مجددا این مراحل رو انجام بدید

  • سلام من هم در سامانه سجام ثبت نام کردم هم در کارگزاری آگاه و احراز هویتم رو از طریق سیگنال انجام دادم نوشته احراز هویت شما باموفقیت انجام شد ولی با گذشت ۱۵ روز هیچ کد بورسی برام نیومده

    • با سلام
      در صورت تایید احراز هویت، جهت دریافت کد بورسی با کارگزاری خود ارتباط بگیرید

  • باسلام. بنده در قسمت اطلاعات شغلی به مشکل خوردم چون دانشجو هستم و درحال حاضر شغل ثابت ندارم

    • سلام، در صورتی که عنوان شغل موجود نیست از گزینه بی کار استفاده کنید

  • سلام موقع ثبت نام در سجام شماره همراهم به نام خودم نبود.بعد پیامک اومد شماره بنام خودت نیست.رفتم دفتر پیشخوان شمارمو بنام خودم کردم.وقتی خواستم در قسمت ویرایش شماره همراه،شمارمو وارد کنم پیام میده شما با این شماره در سایت ثبت نام کردید. باید چکار کنم ؟

    • سلام، با پشتیبانی سجام تماس بگیرید تا مجددا وضعیت شماره تلفن شما استعلام گرفته بشه، نیازی به ویرایش مجدد نیست

  • سلام من با این اپ احراز هویت کردم و تایید شد یماه پیش الان رفتم اپلیکیشن مدیریت بورس بزنم میجه برید احراز هویت در دفاتر داستان چیه!؟

  • سلام خسته نباشید من تو اطلاعات بانکی اشتباه به جای حسب جاری زدم بلند مدت الان نمیشه ویرایش کرد به نظرتون چیکار باید بکنم؟

    • سلام، در صورتی که وضعیت این اطلاعات رد شد امکان ویرایش خواهید داشت

  • من 2 روزه احراز هویت الکترونیک زدم اما هنوز کد بورسی نگرفتم باید چکار کنم?

    • سلام، معمولا این فرآیند حداکثر 7 روز کاری طول میکشه

  • سلام ببخشید چند روز طول میکشه تا شماره تلفن جدید در سجام ثبت بشه

  • سلام من هرچی میزنم که صدا وحرکات دست رو ضیط کنم نمیشه باید چیکارکنم

    • سلام، مطمئن بشید که آخرین نسخه سیگنال روی تلفن همراه شما نصب شده است

  • سلام.بنده برای دو تا از بچه هام سجام و احزار هویت انجام دادم .فقط روی یک خط موبایل انجام شده بعد از چند روز هنوز رمز کاربری نیامده است و نمی تونم وارد ایزی تری بشم.دلیلش را لطف می کنید.

    • سلام، برای استفاده از خدمات کارگزاری ها باید در سایت اون ها ثبت نام و احراز هویت مخصوص اون ها رو انجام بدید

  • سلام من یازده خردادسهام فروختم کافی نت به بانک صادرات الان بیست وسومه مردادهنوزهیچی نریختن برام شماره شباهمه چی درسته رفتم بانک میخندن میگن سهام چیه برودنبال کارت برای کارت عتباری هم گفتم میگن کلامابیخبریم تحقیرهم شدم جلوی بقیه

  • آیا همچنان برای احراز هویت غیر حضوری افراد زیر ۱۸ سال در اپلیکیشن سیگنال امکانی وجود ندارد؟

    • سلام، در حال حاضر امکان احراز هویت افراد زیر 18 سال از طریق سیگنال وجود ندارد

  • با سلام، من اهراز هویت در سجام را گرفته ام ولی آیا مجدد باید برم دفاتر پیشخوان؟ کد بورسی رو چطور باید بگیرم؟

    • سلام، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور در سایت کارگزاری مورد نظرتون ثبت نام کنید و احراز هویت مخصوص اون ها رو انجام بدید تا نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال بشه

  • باسلام من تمامی مراحل انجام کدبورسی هم گرفتم وقتی وارد برنامه ها میشم رمز عبور میخواد هر رمزی میزنم نامعتبره کیبوردم هم خارجی تبدیل میکنم باز نامعتبر نمیدونم باید چ رمزی بزنم ک وارد بورس بشم

    • سلام، نام کاربری و رمز عبور توسط کارگزاری ها و بعد از تکمیل ثبت نام و انجام احراز هویت مخصوص آن ها برای شما ارسال می شود

  • حین ثبت نام سجام شماره موبایل به نام همسرم بوده …و بعدا حین آزاد سازی سهام عدالت با توجه به پیغام مبنی بر ایراد در شماره موبایل، اقدام به نام زدن همان شماره به اسم خودم کردم..ولی باز هم همان ارور را میدهد.آیا در سجام باید ویرایش کنم؟ چون همان شماره را مجدد باید بزنم این ویرایش بیهوده نیست؟
    ممنونم

    • سلام، بریا سهام عدالت باید شماره تماس در سامانه سهام عدالت ویرایش بشه

  • سلام در ثبت نام اولیه سجام از شماره همراه دیگری استفاده کردم برای مادرم بعد از دوهفته شماره به نام خودش گرفتم و ویرایش شماره همراه زدم مبلغ 50000ریال پرداخت کردم پیام اومد تا 30 روز دیگر الان سر سی روز چرا شماره مادرمو وارد میکنم ویرایش اطلاعات نمیاد و ارور میده ک قبلا ثبتنام شده؟میشه راهنماییم کنید

    • سلام، احتمالا وضعیت شماره تماس ایشون هنوز تایید نشده، با پشتیبانی سجام تماس بگیرید تا موضوع بررسی بشه

  • سلام دو سه بارفیلم گرفتم ۵یا ۶ ثانیه اما مورد تایید قرار نگرفته و ضمنا جملات مشخص شده کدام اند

  • سلام. من رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند رو دارم. در فرم احراز هویت سجام شماره ی سریال کارت ملی رو میخواد من که هنوز کارت ملی هوشمند نگرفتم از کجا این سریال رو باید داشته باشم!؟

  • با سلام
    احراز هویت غیر حصوری کسانی ک کارت ملی هوشمند بدستشون نرسیده و فقط رسید ثبت نام دارند از کارت ملی، انجام میشه؟

    • سلام، برای احراز هویت از کد پیگیری رسید استفاده کنید

  • باسلام وخسته نباشدخواستم مقدارسهام خودرابدون چقدرهست چکارکنم

    • سلام
      به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه مراجعه کنید.

  • متاسفانه بیش از یک ماهه احراز هویت انجام دادم وباموفقیت ثبت شد ولی کد بورسی من صادرنشده

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • باسلام برای ثبت نام در سامانه ۲ بار باید مبلغ ۱۰۰۰۰تومان پرداخت بشود؟

    • سلام دوست عزیز هزینه ثبت نام در سجام مبلغ 10 هزار تومان و هزینه احراز هویت غیرحضوری هم 10 هزار تومان است.

  • سلام اهراز هویت و گرفتن کد معاملاتي واس کهن سال ها و نياز نیست

    • سلام دوست عزیز تمام افرادی که قصد فعالیت در بازار سرمایه رو دارن باید در سجام ثبت نام و احراز هویت شون رو تکمیل کنن.

  • کد احراز هویت من نمیاد ۱۱ روز گذشت چیکار باید کنم ؟ به کجا زنگ بزنم پیگیری کنم ؟ کلافه شدم دیگه

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • باسلام چرا بعد از گذشت دوماه از احراز هویت من فعلا کد بورسی رو دیافت نکردم؟؟؟

  • سلام خسته نباشید برای منی که عینکی هستم برای ضبط ویدیو هم باید عینکمو بردارم؟ چون بدون عینک نمیتونم متن تصادفی رو بخونم

    • سلام دوست عزیز استفاده از عینک مجاز نیست. شما می تونید از قابلیت جدید سیگنال برای احراز هویت استفاده کنید. برای اشنایی با این قابلیت این لینک رو مطالعه بفرمایید.

  • سلام.من تمام مراحل رو تکمیل کردم ولی الان چند روزه ک کد بورسی برام ارسال نشده

  • سلام. من در سایت سجام ثبت نام کردم، و بعد در اپلیکیشن سیگنال احراز هویت انجام دادم. پیامک هم اومد ک کد معاملاتی شما، ارسال خواهد شد. الان ۱۲ روز گذشته و شامل ۷ روز کاری شده؛ اما هنوز کد واسه من پیامک نشده. چیکار‌کنم؟ صبر کنم یا کار دیگه ای انجام بدم؟

    • سلام دوست عزیز لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • با سلام و خسته نباشی
    ببخشید من دو هفته پس پبت نام احراز هویت کردم ولی هنوز کد فعال سازی برسیم نیومده باید چیکارکنم

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • با سلام ودرود
    سیم کارت موبایل که با آن ثبت نام کردم به نام خودم نبود
    پس دریافت کد رهگیری باشکست روبرو شد
    اگر سیم کارت را بنام خودم بکنم آیا سجام قبول می کند ؟برایم کد ارسال می کند؟ چقدر وقته می توانم برای ادامه کار به سایت مراجعه کنم ؟

    • سلام دوست عزیز این موضوع رو از طریق پشتیبانی سایت سجام پیگیری بفرمایید.

  • سلام
    با کد ملی ۶۲۲۹۹۶۹۵۹۹ احراز هویت الکترونیکی از سیگنال انحام دادم،،اما کد معاملاتی هنوز نیومده
    باز رفتم احراز هویت میزنه هویت تایید شده
    اما کد نیومده،یا اومده پاک شده
    میشه مجددا روی شماره تلفن بفرستید؟

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • سلام روز به خیر من شمارم به اسم خودم نبود و اطلاع داده بود که باید به اسم باشه ، امروز به اسم خودم تغییرش دادم آیا کد پیگیری برام خواهد اومد؟

    • سلام دوست عزیز این موضوع رو از طریق پشتیبانی سایت سجام پیگیری کنید.

  • سلام روزتون بخیر
    پدرم ۹۱ ساله هستن و قادر به تکلم‌ و حرکت نمی باشند.
    من در سامانه سجام ایشون رو ثبت نام کردم ولی برای احراز هویت نمیدونم باید چیکار کرد
    لطفا راهنمایی کنید.
    ممنونم

  • سلام . عرض خسته نباشید.
    خواهر من معلولیت شدید ذهنی دارد. برای گرفتن حساب بورسی برایشان چکار باید بکنم؟ (برای سهام عدالت)

  • سلام.بنده احراز هویت رو با برنامه سیگنال با موفقیت انجام دادم و برام پیامک اومد کد معاملاتی شما تا طی یک روز از طرف سپرده گذاری مرکزی برای شما ارسال میشه.ولی دوروز گذشته و پیامی نیومده
    باید چیکار کنم؟؟
    ممنون

  • سلام من الان نزدیک به یک ماهه احراز هویت انجام دادم و پیام آمد که با موفقیت انجام شد ولی کد بپرسی هنوز برام ارسال نشده خواستم دوباره احراز هویت انجام بدم پیغام میده که قبلا انجام شده لطفا راهنمایی کنید چطور کد بورسی رو بگیرم

  • سلام خسته نباشید‌.اول اینکه الان چند روزه که سیگنال قسمت سجام و احراز هویتش قطعه دومین سوال اینکه من کارت ملیم هوشمند نیست و ایران هم نیستم چطور میتونم به صورت غیر حضوری احراز هویت کنم

    • سلام دوست عزیز بخش ثبت نام سجام در اپلیکیشن سیگنال در حال بروز رسانی است. متقاضیان می تونن از سایت سجام برای تکمیل ثبت نام خود استفاده کرده و برای تکمیل فرایند احراز هویت سجام از سیگنال استفاده کنن.
      تنها افرادی که کارت ملی هوشمند یا رسید ان را دارند، می توانند از این سامانه استفاده کنند. همچنین دسترسی به این بخش صرفاً از داخل کشور و برای کاربران داخلی مجاز است.

  • سلام وقت بخیر در سامانه سجام برای همسرم ثبت نام کردم که بعد از پایان ثبت پیامی امد که خط همراه تحت مالکیت شما نیست خط مورد نظر به نام بنده هست باید چه کار کرد؟

    • سلام دوست عزیز، متقاضی باید از شماره همراه بنام خودش استفاده کنه. میتونید از گزینه ویرایش اطلاعات قبلی در سایت سجام استفاده کنید و ادامه کار رو از طریق پشتیبانی سایت سجام پیگیری کنید.

  • سلام من در چند بار دارم اطلاعات رو وارد میکنم ولی همش این پیام میاد برام

    سکینه محمودی گرامی، اطلاعات بانکی شما در سامانه سجام مورد تایید نمی باشد. لطفا برای تکمیل ثبت نام خود،پس از ورود به سامانه سجام اطلاعات بانکی خود را ویرایش نمایید.
    شرکت سپرده گذاری مرکزیش

    • سلام دوست عزیز اطلاعات بانکی باید بنام متقاضی باشد.

  • با سلام من حدود 5روز در سیگنال احراز هویت کردم ولی کد بورسی ام نیامده میشه توضیح بدید چند روز بعد میاد

  • سلام،بنده ثبت نام اولیه رو تو سامانه سجام انجام دادم،ولی پیام اومده که سیم کارت باید به نام خودت باشه،اگه نباشه برام کد ده رقمی نمیاد؟

    • سلام دوست عزیز شماره همراهی که در سامانه ثبت میشه باید بنام متقاضی باشه. می تونید از گزینه ویرایش استفاده کنید و ادامه کار رو از طریق پشتیبانی سایت سجام پیگیری کنید.

  • با سلام نظر به اینکه برای متولدین سال ۱۳۸۰ به بعد کارت هوشمند ملی صادر نشده است بجای شماره سریال پشت کارت چی رو ثبت کنیم و آیا در صورت عدم امکان ثبت نام غیرحضوری میبایست حضوری انجام بگیرد

    • سلام دوست عزیز تنها افرادی که کارت ملی هوشمند یا رسید ان را دارند، می توانند از این سامانه استفاده کنند. متقاضیان زیر 18 سال همراه با ولی یا قیم خود باید به صورت حضوری فرایند احراز هویت را انجام دهند.

  • سلام من از طریق سیگنال احراز هویت کردم و تایید شد اما نزدیک ب بیست روزه هیچ کدی برا من نیومده الان باید چیکار کنم

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • سلام بنده دیروز برای پدر ب صورت غیر حضوری احراز هویت انجام دادم و امروز یک پلامک دریافت کردم ک ( جناب اقای ………….. گرامی احراز هویت شما در سامانه سجام با موفقیت انجام گردید
    شرکت سپرده گذاری مرکزی )
    اما کد بورسی دریافت نکردم لطفا راهنماییم خیلی ممنون ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

    • سلام، معمولا بعد از تایید احراز هویت حداکثر 5 روز کاری طول میکشه تا این کد از طرف شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال بشه

  • سلام کد بورسی با احراز هویت غیر حضوری واسم اومده چطور معامله کنم چطور و با چه برنامه ای کار کنم و کار گزاریه بنده جی از طریق سیگنال ثبت نام کردم

    • سلام دوست عزیز، به سایت sejam.ir مراجعه کنید، در قسمت لیست مراکز احراز هویت می تونید کارگزاری های شهر خودتون رو مشاهده کنید و به دلخواه به یکی از اون ها مراجعه کنید تا نام کاربری و رمز عبورتون رو دریافت کنید و وارد سامانه معاملات کارگزاری بشید.
      برای اشنایی با نحوه خرید و فروش سهام در بورس می تونید از این لینک کمک بگیرید.

  • سلام خسته نباشید من بابرنامه سیگنال احرازهویت کردم الان دوهفته بیشتره که میگذره منتظرکدبورسی هستم تا الان واسم نیومده لطفا راهنمایی یا بررسی کنید

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • من خیلی وقته احراز هویت و انجام دادم ولی هنوز کدی برا من نیومده چقد طول میکشه

  • سلام من تقریبا ۲ ما پیش احراز هویت انجام دادم و ثبت نامم تکمیل شده …اما برای من کدبورسی ارسال نشده چکار باید انجام بدم؟؟؟

  • سلام.من کد بورسی رو دریافت کردم اما اشتباهی پاکش کردم الان باید چیکار کنم؟

    • سلام دوست عزیز به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.

  • سلام وقت بخیر
    بنده در سهام عدالت گزینه غیرمستقیم راانتخاب کرده ام آیا لازم است در سامانه سجام ثبت انجام دهم؟
    پیامی نیز بدین شرح برایم ارسال شده است” سهامدار محترم شرکت سرمایه گذاری استان قم
    با سلام
    جهت حضور در مجمع عمومی شرکت ، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام اقدام فرمایید.”

    • سلام دوست عزیز در صورتی که مایل به فروش سهام عدالت تون هستین باید مراحل ثبت نام و احراز هویت سجام رو انجام بدین.

  • سلام من احراز هویت کردم توسط سیگنال ولی متاسفانه کدی برام نیومده ضمن تایید اومده که شما احرازتون موفق بوده ولی کد احراز نیومده اگر ممکنه راهنمای کنید

  • با سلام
    امضای افراد بی سواد باید به چه شکل باشد؟
    فرد مورد تظر امضا ندارد و از مهر و اثر انگشت استفاده می کند.

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر تنها امضا توسط سیستم تایید میشه. افراد بیسواد می تونن از یک امضای ساده استفاده کنن.

  • وارد برنامه سیگنال شده ام و برای احراز هویت به فارابی مراجعه کرده ام ولی طریقه کارا توضیح نداده اند ممنون راهنمای فرمایید ..

    • سلام دوست عزیز برای ورود به بورس باید ابتدا از طریق سایت سجام ثبت نام تون رو تکمیل کنید. پس از دریافت کد پیگیری ۱۰ رقمی سجام می تونید از طریق سیگنال احراز هویت سجام تون رو به صورت غیر حضوری انجام بدین که در این صورت کد بورسی به نشانه مجوز ورود شما به بازار سرمایه براتون ارسال میشه. اگه در کارگزاری ثبت نام کردین نام کاربری و رمز عبور براتون ارسال میشه و میتونید از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری تون معاملاتتون رو شروع کنید. موفق و پرسود باشید.

  • سلام خسته نباشید من تمام مراحل احرازهویتوبه صورت کامل رفتم ولی کد بورسی دریافت نکردم چقدطول میکشه تابیاد؟

  • با عرض سلام
    من احراز هویت عیر حضوری با گوشی رو انجام دادم و کد رو فرستاده اما در کارگزاری اگاه ثبت نام کردم‌ احراز هویتم تایید نمیشه؟

    • سلام دوست عزیز با دریافت کد بورسی، احراز هویت سجام شما تکمیل شده. برای تکمیل فرایند ثبت نام در کارگزاری می تونید به دفاتر انها مراجعه کنید.

  • سلام و وقت بخیر،من واسه همسرم و یکی از دوستانم احراز هویت اینترنتی از طریق اپ سیگنال انجام دادم و مورد تایید قرار گرفت یعنی پیامی نیومد که مشکلی داره.ولی کد بورسی همچنان آزمایشی هست و نمیتونه معامله انجام بده.آیا باید کار دیگه ای هم انجام بدیم یا به کارگزاری بریم؟

    • سلام دوست عزیز، بعد از دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید تا نام کاربری و رمز عبورتون رو دریافت کنید و وارد سامانه معاملات کارگزاری بشید.

  • سلام من حدود ٢۵ روز هست که احراز هویت رو انجام دادم و پیام تایید هم اومد که کد بورسی شما ارسال خواهد شد اما کد بورسی هنوز برام ارسال نشده، چیکار باید انجام بدم الآن؟

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • سلام جواب قبول یا رد کرد احراز هویت کی اس ام اس میشه

    • سلام دوست عزیز پیامک تایید یا رد احراز هویت تا ۴۸ ساعت بعد و کد بورسی تا یک هفته کاری بعد ارسال میشه. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از احراز هویت شما گذشته و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • سلام وقت بخیر من برنامه نصب کردم کارها رو انجام دادم کد بورسی هم گرفتم ولی بعداز دوهفته هنوز نام کاربری و رمز برام پیامک نیامده

    • سلام دوست عزیز، بعد از دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید تا نام کاربری و رمز عبورتون رو دریافت کنید و وارد سامانه معاملات کارگزاری بشید.

  • سلام ببخشید من ثبت نام کرده ام و احرازهویت کرده ام وقتی کد بورسی دریافت کردم میگین با کارگزاریمون ارائه کنیم کارگزاریمون چیه دقیقا و اینکه برای فروش سهام عدالت باید چه کرد ممنون بابت تلاشتون

    • سلام دوست عزیز، به سایت sejam.ir مراجعه کنید، در قسمت لیست مراکز احراز هویت می تونید کارگزاری های شهر خودتون رو مشاهده کنید و به دلخواه به یکی از اون ها مراجعه کنید.
      برای اشنایی با نحوه فروش سهام عدالت این لینک رو مطالعه کنید.

  • سلام خسته نباشید من الان سه روزه که میخوام ثبت نام کنم به مرحله ی پرداخت که میرسم هزینه کارمزدو نمیتونم پرداخت کنم باید چیکار کنم..میگه که خطا در اجرای عملیات لطفا در ساعات آینده مجددا امتحان کنید چند بار زنگ زدم ولی نتیجه نگرفتم لطفا راهنمایی کنید..

    • سلام دوست عزیز بخش ثبت نام سجام در اپلیکیشن سیگنال در حال بروز رسانی است. شما می توانید از سایت سجام برای تکمیل ثبت نام خود استفاده کرده و سپس برای تکمیل فرایند احراز هویت سجام از سیگنال استفاده کنید.

  • سلام فرزندم ۶ ساله هست و در سجام ثبت نام کرده و خودم به عنوان وکیل در سامانه معرفی کردم آیا امکان احراز هویت غیر حضوری وجود داره؟؟ و در صورت مثبت بودن لطفا بفرمایبد چگونه؟؟

    • سلام دوست عزیز متقاضیان زیر 18 سال همراه با ولی یا قیم خود باید به صورت حضوری فرایند احراز هویت را در دفاتر پیشخوان انجام دهند.

  • با سلام و خسته نباشد و تشکر از اپلیکیشن سیگنال. من سجام رو ثبت نام کردم و احراز هویت غیر حضوری از طریق اپ سیگنال رو انجام دادم . کد بورسی هم برام اومده.اما وقتی وارد سایت کارگزاری مفید میشم مینویسه که افتتاح حساب شما تکمیل نشده و احرااز هویت باید انجام بدید.لطفا راهناییم کنید.

    • سلام دوست عزیز، با احراز هویت سجام توسط سیگنال و دریافت کد بورسی مجوز ورود شما به بازار سرمایه صادر شده و نیازی به احراز هویت مجدد سجام ندارید. سپس برای دریافت نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه معاملات، باید ثبت نام تون رو در کارگزاری تکمیل کنید. برای این کار می تونید به دفاتر کارگزاری یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنید.

  • سلام . آیا نام کاربری و رمز عبور در همراه تریدر همان شماره همراه و رمز عبور انتخاب شده برای ورود به سامانه معاملات مفید آنلاین است . من همان رمز ها را وارد میکنم اما میگوید اشتباه است! در صورتی که در مفید آنلاین میتوانم با آن رمز و نام کاربری وارد شوم

    • سلام دوست عزیز برای ثبت نام در هر کارگزاری باید نام کاربری و رمز عبور رو از همون کارگزاری دریافت کنید. استفاده از یک نام کاربری و رمز عبور برای سامانه های معاملاتی کارگزاری های متفاوت امکان پذیر نیست.

  • سلام. ازیک هفته گذشته هنوز کدده رقمی سجام به من نرسیده

    • سلام دوست عزیز به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام خود را مشاهده کنید. در صورت عدم وجود کد، مراتب را از طریق پشتیبانی سایت سجام پیگیری کنید.

  • من یکماه شده احرازهویت کرده ام ولی تاحالاکدبورسی نیامده

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • با سلام و عرض ادب به استحضار میرساند بنده از طریق نرم افزار سیگنال احراز هویت غیر حضوری برا خانمم انجام دادم و کد بورسی رو هم دریافت کرده ولی هنوز پس از بیش از ۱۵ روز هنوز از دریافت کد بورسی؛ روی کارگزاری که ثبت نام هم انجام داده وارد نمیشه دلیلش چیه چرا رمز و نام کاربری از طرف کارگزاری برا ایشان ارسال نمیشه!!! آیا باید با پرداخت هزینه مجددآ از طریق دفاتر پیشخوان بصورت حضوری پیگیر بشیم و احراز هویت غیرحضوری الکترونیکی سیگنال رو بی خیال بشیم لطف بفرمایید رهنمایی کنید سپاسگزاریم از شما.

    • سلام دوست عزیز پس از تکمیل فرایند احراز هویت سجام از طریق سیگنال و دریافت کد بورسی، مجوز ورود شما به بازار سرمایه از طرف سازمان سپرده گذاری مرکزی صادر شده است. پس از دریافت کد بورسی، برای استفاده از سامانه معاملاتی کارگزاری نیاز به ثبت نام در کارگزاری و دریافت نام کاربری و رمز عبور دارید که برای این منظور بایستی به دفاتر انها مراجعه کنید.

  • سلام من سه شب پیش با این شماره ۰۹۱۵****۱۵۷احراز هویت کردم ولی متاسفانه کدی هنوز ارسال نشده باید چیکار کنم

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • سلام حدود بیش از دوهفته گذشته که احراز هویت شدم و پیامک تأیید آن برام اومده ولی تااین لحظه خبری ازکدبورسی نیست لطفاً بفرمایید چیکارباید بکنم.تشکر

  • سلام من چند روزه امتحان میکنم میگه سرویس در حال بروزرسانی میباشد چیکار کنم

    • سلام دوست عزیز بخش ثبت نام سجام در اپلیکیشن سیگنال در حال بروز رسانی است. شما می توانید از سایت سجام برای تکمیل ثبت نام خود استفاده کرده و سپس برای تکمیل فرایند احراز هویت سجام از سیگنال استفاده کنید.

  • سلام بیشتر از دوهفته گذشته که احراز هویت شدم ولی پیامک کد بورسی نیامده لطفاً پیگیری فرمایید

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • سلام .۲ هفته پیش ثبت نام کردم ولی کد بورسی دریافت نکردم

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

    • سلام دوست عزیز بله، کد بورسی همون کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است.

  • سلام وقت بخیر. بنده همه مراحل رو مو به مو انجام دادم ولی هنوز بعد از گذشت یک ماه کد بورسیم نیومده فقط یک کد معاملاتی برام اومده. پیام هم برام اومده احراز هویتم موفق بوده ولی نمیدونم چرا کد برام نماید. خواهشن راهنماییم کنید

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. بعد از دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید تا نام کاربری و رمز عبورتون رو دریافت کنید و وارد سامانه معاملات کارگزاری بشید.

  • سلام ببخشید من احراز هویت کردم بعد احراز هویت خطم ب دلایلی تا یک روز خاموش بود بعد ک روشن کردم کد بورسی نیومده ولی تو برنامه ک میزنم اطلاعاتما میگه احراز هویت با م‌فقیت انجام شده باید چ کنم

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • آبا از خارج از کشور هم میتوتن احراز هویت نمود؟ بنده کد بورسی دارم ولی چون قدیمی هست سجامی نشدم و در حال حاضر هم امکان اومدن به ایران رو ندارم!

    • سلام دوست عزیز دسترسی به بخش احراز هویت سجام صرفاً از داخل کشور و برای کاربران داخلی مجاز است.

  • من احراز هویت شدم و تایید هم شد اما کد نیومده چکار باید بکنم؟

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • سلام من برای پدرم احراز هویت انجام دادم با موفقیت زد یا بعد از دریافت کد بورسی لازمه به کارگزاری مراجعه کنه چون فقط می خواد سوده پولش بیاد براش و بعدا بفروشد و نمی خواد معامله چیزی کنه ممنون از برنامه ی خوبتون

    • سلام دوست عزیز به طور کلی هر زمان که ایشون بخوان سهامی رو خریداری کنن یا بفروشن باید از طریق کارگزاری اقدام کنن.

  • کاربران خارجی که میخواهند عضو بشوند واقعا باید چه بکنند؟!!
    تعداد کم هم نیستن

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر دسترسی به احراز هویت صرفاً از داخل کشور و برای کاربران داخلی مجاز است.

  • کارگزاری رو چجوری باید انتخاب کرد و وارد بازار بورس شد؟بدون کارگزاری نمیشه.؟

    • سلام دوست عزیز، به سایت sejam.ir مراجعه کنید، در قسمت لیست مراکز احراز هویت می تونید کارگزاری های شهر خودتون رو مشاهده کنید و به دلخواه به یکی از اون ها مراجعه کنید. برای اشنایی بیشتر با کارگزاری ها می تونید از این لینک کمک بگیرید.

  • با سلام و احترام
    من ثبت نام سجام و کارگزاری مفید را انجام داده ام. و احراز هویت را انجام داده و تاییدیه نهایی نیز انجام شده است.
    رمز عبور و نام کاربری نیز از کارگزاری دریافت کردم.
    تمام مراحل را انجام داده ام و ۱۵ روز گذشته است ولی هنوز فعال نشده است.
    امروز پس از ایمیل به کارگزاری مفید، کارگزاری اعلام کرده اند که احراز هویت را باید حضوری انجام داد.
    الان تکلیف من که هزینه ی احراز هویت را از طریق سیگنال انجام داده ام چیست؟
    باید چیکار کنم؟

    • سلام دوست عزیز با دریافت کد بورسی احراز هویت سجام شما توسط سیگنال انجام شده. این که کارگزاری اعلام کردن باید حضوری تشریف ببرید دفاتر پیشخوان، جهت تکمیل ثبت نامتون در کارگزاری هست.

  • سلام من احراز هویت شدم و کد بورسی دارم من میخوام که etfبیاد توی پرتفوی ام من تغییر کارگزار ناظر هم زدم و سه روز هم گذشته ولی نیومده توی پرتفوی باید چیکار کنم؟؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز شما می‌تونید با دفاتر کارگزاری یا مرکز پاسخگویی بانک مسکن به شماره‌های 1830 و 61088 تماس بگیرید و مشکل تون رو مطرح کنید.

  • بنده تمام مرحله راثبت نام شدم دفتر پیشخوان گفت بروثبت نام کارگذاری انجام بده من متوجه نشدم

    • سلام دوست عزیز بعد از ثبت نام در سجام و تکمیل فرایند احراز هویت باید در کارگزاری مدنظرتون ثبت نام کنید.

  • سلام من خواهرمو تو سجام ثبت نام کردمه ولی چون خطی ب اسم خودش نداشت خط خودمو زدم آیا باید حتما خط ب اسم خودش باشه؟

    • سلام دوست عزیز شماره تلفنی که در سامانه سجام ثبت میشه باید بنام متقاضی باشه.

  • با سلام و خسته نباشید خدمت بروبچه های زحمت کش سیگنال آیا بعد ازاحرازهویت ودریافت کد بورسی بصورت اینترنتی غیر حضوری میشه کارگزاری انتخاب کرد .سپاس ازبرنامه بی نقصتون

    • سلام دوست عزیز، ممنون از همراهی شما با سیگنال
      در صورتی که کارگزاری مدنظرتون امکان ثبت نام در کارگزاری رو به صورت غیر حضوری فراهم کنه، بله. برای اطلاع از خدمات کارگزاری ها میتونید به سایت انها مراجعه کنید.

  • باسلام ، من یه هفتس احراز هویت غیر حضوری ثبت نام کردم ولی هنوزکد ‌بورسی دریافت نکردم

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • سلام
    چرا اثر انگشت و مهر برای افراد بی سواد تایید نمی شود

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر تنها امضا توسط سیستم تایید میشه. افراد بیسواد می تونن از یک امضای ساده استفاده کنن.

  • سلام ببخشید میخواستم بدونم برای مادربزرگم که سواد نداره برای احراز هویت اون قسمتی که باید فرد فیلم بگیره ما متن رو بخونیم و اونها تکرار کنن مشکلی هست؟!

    • سلام دوست عزیز میتونید از قابلیت جدید سیگنال استفاده کنید. برای اشنایی بیشتر این لینک رو مطالعه کنید.

    • سلام دوست عزیز می تونید از ادرس sejam.ir استفاده کنید.

  • سلام من کد بورسی دارم و باهاش معامله میکنم الان وقتی میخوام وارد درگاه یکپارچه ذینفعان بشم میگه شما احراز هویت نشدین من باید چیکار کنم؟!

    • سلام دوست عزیز برای استفاده از درگاه ذینفعان باید در سجام ثبت نام و فرایند احراز هویت تون رو تکمیل کنید.

  • با سلام
    من در سجام ثبت نام کردم
    در اپلیکیشن سیگنال هم احراز هویت شدم
    کد معاملاتی هم برام ارسال شده
    الان باید چه کار کنم ؟
    کد بورسی رو از کجا باید بگیرم ؟
    بعد دیگه لازم هست هزینه ای رو پرداخت کنم ؟

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همون کد معاملاتی هست بعد از دریافت کد بورسی به دفاتر پیشخوان یا دفاتر کارگزاری مدنظرتون مراجعه کنید تا نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه معاملات رو دریافت کنید.

  • سلام ،من کد بورسی خود را ناخودآگاه پاک کرده ام ، چطوری میتوانم دوباره به کد بورسی خود دسترسی پیدا کنم ؟

    • سلام دوست عزیز به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.

  • لطفا جواب بدید
    من توی سجام با یک حساب صادرات ثبت نام کردم الان پشیمون شدم و میخام با حساب سپه توی سجام ثبت نام کنم الان ثبت نام من تموم شده و میخام احراز هویت کنم الان چجوری میتونم حساب رو در سجام از صادرات به سپه تغیر بدم ؟ لطفا راهنمایی ام کنید

    • سلام دوست عزیز برای اشنایی با نحوه ویرایش اطلاعات در سجام می تونید از این لینک استفاده کنید.

  • سلام من کد بورسی گرفته ام ومراحل احراز هویت را کامل انجام داده ام درکافی شاپ درکارگزاری آگاه ثبت نام کرده ام اما متاسفانه رمز ورود وبرایم درنرم افزارشان نیامده ممکن است مراحل را ناقص طی کرده باشم؟

    • سلام دوست عزیز بهتره با دفاتر کارگزاری تون تماس بگیرید.

  • باسلام وخسته نباشید،بنده هم ثبت نام کردم وهم احرازهویت،کدمعاملاتی هم برام صادرشده اما کارگزاری ام راتغییردادم،آیادوباره بایدثبت نام یااحرازهویت بشم؟ممنون

    • سلام دوست عزیز خیر نیازی به ثبت نام و احراز هویت مجدد در سجام نیست.

  • سلام من میخوام احراز هویت رو برای کسی انجام بدم ک بلد نیست فارسی حرف بزنه و سواد نداره چیکار باید بکنم

    • سلام دوست عزیز می تونید از قابلیت جدید سیگنال استفاده کنید. برای اشنایی با این قابلیت این لینک رو مطالعه کنید.

  • سلام میخام بدونم چقد طول میکشه کدبورسی بیادبعداز سجامی شدن الان بیشتر از ۲هفته اس نیومده گدهامون

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از دریافت پیامک تایید احراز هویت شما گذشته است و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • سلام خسته نباشید
    اگه فردی سواد خواندن نداشته باشه که متن رو بتونه بخونه،
    و توانایی رفتن برای احراز هویت حضوری رو نداشته باشه.
    میشه یک فردی از پشت دوربین جملات رو بیان کنه که اون فرد اصلی جملات رو تکرار کنه؟

    • سلام دوست عزیز افراد بیسواد می تونن از قابلیت جدید سیگنال برای احراز هویت استفاده کنن. برای اشنایی با این قابلیت این لینک رو مطالعه کنید.

  • سلام خسته نباشید من احراز هویت رو تو برنامه سیگنال انجام دادم و احراز هویت انجام شد و چنذچد روز بعد کد معاملاتی برام اومد ولی هر وی کد ملی و رمز عبور رو میزنم نمیاره و مینویسه کد ملی نامعتبر با شماره تماس وارد میشه ولی به صورت میهمان

    • سلام دوست عزیز با دریافت کد بورسی مجوز ورود شما به بازار سرمایه فراهم شده. برای ورود به سامانه معاملات کارگزاری باید نام کاربری و رمز عبور تون رو از دفاتر کارگزاری یا دفاتر پیشخوان دریافت کنید.

  • خسته نباشید،بنده تمام مراحل احرازهویت روانجام دادم،اماواسه کارت ملی هوشمنداقدامی نکرده م،اگر،کارت ملی هوشمندنباشه،نمیشه ادامه فرایند روانجام،داد؟؟؟؟؟سپاس

    • سلام دوست عزیز تنها افرادی که کارت ملی هوشمند یا رسید ان را دارند، می توانند از این سامانه استفاده کنند. با توجه به این که ادامه فرایند برای شما امکان پذیر نیست می تونید از گزینه انصراف از احراز هویت استفاده کنید.

  • سلام.من ماه پیش در سجام ثبت نام کردم کد پیگیری برای من ارسال شد.به سایت کارگزاری مراجعه کردم و پیش ثبت نام رو انجام دادم.به کارگزاری هم برای تایید نهایی مراجعه کردم و کد بورسی برای من پیامک شد.سهام هم خریدم.اما امروز که به سامانه سجام مراجعه کردم دیدم نوشته«در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت»و هنوز سهام دولتی ای تی اف که خریداری کردم وارد پورتفوی من نشده.مشکل کجاست؟

    • سلام دوست عزیز به درگاه ذینفعان بازار سرمایه مراجعه کنید. اگر دارایکم در سبد دارایی شما موجود است، در ستون مربوط به کارگزار ناظر، نام کارگزار شما درج شده یا عبارت CDS؟ اگر نام همان کارگزاری است که معاملات خود را با آن انجام می‌دهید، دارایکم به پرتفوی شما منتقل می‌شود و چنانچه نشد، با پشتیبانی کارگزاری خود تماس بگیرید.
      اگر عبارت CDS یا نام کارگزاری درج شده که با آن معامله نمی‌کنید، باید مراحل تغییر کارگزار ناظر را انجام دهید.برای این کار به قسمت گزارش دارایی در سامانه ذینفعان خود رفته و با انتخاب گزینه دریافت، گواهی سهام دارایکم را دریافت کنید. سپس در سایت کارگزار اصلی خود، اطلاعات لازم را در قسمت تغییر کارگزار ناظر وارد کنید تا دارایکم به پرتفوی شما منتقل شود.
      برای اشنایی با درگاه ذینفعان بازار سرمایه از این لینک استفاده کنید.
      مشکل سجام خود را از طریق پشتیبانی سایت سجام پیگیری کنید.

  • سلام من شماره تلفن همراهم به نام خودم نیس ولی میخوام ازاین شماره استفاده کنم حالا برام پیام اومده سیمکارت به نام شما نیست و ویرایش کنید؟؟؟؟اجباره ایا؟؟
    درضمن پیام اومده کد برای ورود به سامانه سجام ۵رقمی هس چرا شما میگید۱۰رقمی؟؟؟

    • سلام دوست عزیز شماره ای که در سامانه سجام ثبت میشه باید بنام متقاضی باشه. بعد از تکمیل ثبت نام سجام یک کد پیگیری برای شما ارسال میشه که ۱۰ رقمی هست و برای احراز هویت سجام بهش نیاز دارید.

    • سلام دوست عزیز به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.

  • سلام ببخشید متنی باید از خود سلفی بگیریم تکرار کنیم چی هستش میشه راهنمایی کنین خواهشا

    • سلام دوست عزیز وقتی به مرحله ضبط فیلم در احراز هویت رسیدین یک متن به صورت تصادفی نمایش داده میشه و باید اون متن رو بخونید.

  • سلام. مادر بزرگ من سواد نداره. برای گفتن فیلم که خدارو شکر مشکل حل شده ولی ایشون امضا بلد نیست. آیا میشه از مهر یا اثر انگشتشون به جای امضا عکس فرستاد؟؟

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر تنها امضا توسط سیستم پذیرفته میشه. میتونن از یک امضای ساده استفاده کنن.

  • سلام
    ما دفتر خدمات الکترو نیک داریم ایا میتونیم با سیستم احراز هویت انجام بدیم

    • سلام دوست عزیز احراز هویت سجام در سیگنال تنها با استفاده از گوشی قابل اجراست.

  • با سلام
    برای احراز هویت حضوری چه مدارکی لازمه
    با تشکر

    • باسلام برای مراجعه حضوری نیاز به اصل شناسنامه و کارت ملی و کد ۱۰ رقمی سجام دارید.

  • من انشاالله یاد بگیرم معامله انجام بش

  • سلام ببخشید اگر شماره کل خانواده یکی باشه مشکل داره میشه در سجام ثبت نام کرد چون قبلا سیم کارت نداشتن الان سیم کارت داران ولی شمارها ویرایش نشودن تو سهام عدالت باید چکار کنم

    • سلام دوست عزیز شماره ای که در سامانه سهام عدالت و سامانه سجام ثبت میشن باید بنام متقاضی باشن اما لزومی نداره که شماره ها یکی باشن.
      برای ویرایش شماره در سامانه سهام عدالت، وارد سایت سهام عدالت بشین اگه شماره به نامتون نباشه خطا میده و مستقیم وارد صفحه ای میشه که اونجا باید شماره جدید رو وارد کنین.
      بعضی از کارگزاری ها هم وقتی وارد سایت سهام عدالتشون میشین اگه شماره به نامتون نباشه امکان تغییر شماره رو میدن.
      برای ویرایش شماره تون در سامانه سجام هم میتونید از این لینک استفاده کنید.

  • سلام وقت بخیر
    مادر شوهر من بی سواده امضا نداره ی مهر داره و اثر انگشت هم زد
    اشاره ها رو هم درست انجام داد
    ولی مینویسه اطلاعات درست نیست یا کامل نیست

    برای امضا مشکل داره؟؟؟

    • سلام دوست عزیز در حال حاضر تنها امضا توسط سیستم پذیرفته میشه. ایشون میتونن از یک امضای ساده استفاده کنن.

    • سلام دوست عزیز کد بورسی همان کد معاملاتی و شامل 3 حرف و 5 عدد است. اگر 7روز کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی) از احراز هویت شما گذشته و هنوز کد معاملاتی خود را دریافت نکرده اید، لطفا به سایت سجام مراجعه کنید. در قسمت «ویرایش اطلاعات قبلی» می توانید کد پیگیری سجام و کد بورسی خود را مشاهده کنید.
      در صورتی که فیلد کد بورسی شما خالی باشد ولی وضعیت شما در مرحله «تایید سهامدار در سجام» باشد، منتظر دریافت کد بورسی خود بمانید.

  • سلام من باموفقیت احرازهویت شدم ولی یه هفته شده کدبورسی نمیاد چکارکنم

  • سلام شرمنده من اطلاعاتم در سامانه سجام ثبت کردم به صورت دقیق پیام امده اطلاعات بانکی شما در سامانه سجام مورد تایید نمی باشد دلیلش چی هست باید چکار کنم

    • سلام، احتمالا اطلاعات صاحب حساب با اطلاعات ثبت احوال مطابقت نداشته، این موضوع رو میتونید از طریق بانک بررسی کنید یا از یک حساب دیگر استفاده کنید

  • سلام پس زدن ثبت نام و احراز هویت پیام دستگاه شما معتبر نمی باشد نشان داده میشود. دلیل این موضوع چیست

    • سلام، تلفن همراه شما حداقل های سخت افزاری یا نرم افزاری(حداقل نسخه اندروید قابل قبول نسخه 5 میابشد) را ندارد، لطفا با یک تلفن همراه دیگر امتحان کنید

  • با سلام
    عوض کردن شماره تلفن چقدر زمان میبرد تا تایید شود.
    ممنون.

    • سلام، معمولا ویرایش شماره تلفن حداکثر طی یک هفته بررسی میشه اما اگر بیشتر طول کشید میتونید با تماس با پشتیبانی موضوع رو بررسی کنید

  • سلام.ببخشیدمن همه مراحل و انجام دادم سجام و احراز هویت و کارگزاری مفید.ولی نمیدونم چرا تو کارگزاری مفید بهم میگه فعلا مهمان هستم تا برم دفاتر پیشخوان اطلاعاتمو کامل کنم برنامشم تو گوشیم نصب شده

    • سلام، برای تکمیل ثبت نام در کارگزاری باید یک بار به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید و قراردادهای کارگزاری رو امضا کنید

  • سلام من مبلغ (۱۰۰۰۰ت) رو از کارت بانکی کس دیگه پرداخت کردم ایا ایرادی داره و اگه داره چکاری باید انجام بدم

  • سلام نزدیک یکماه از احراز هویت سجام گذشته تایید شده و کد معاملاتی دارم ولی کد معاملاتی من در کارگزاری ثبت نمی شود وپیغام عدم احراز هویت می دهد.

    • سلام، به روشی که کارگزاری اعلام کرده برای امضای قرارداد اقدام کنید تا نام کاربری و رمز عبور توسط کارگزاری برای شما ارسال بشه

  • بسیار بسیار برنامه عالی هستش پیشنهاد میکنم نصب کنید
    بعداز دریافت کد بورسی چه باید کرد؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام، بعد از تایید احراز هویت به سایت یک کارگزاری مراجعه و ثبت نام کنید، بعد به روشی که اون ها اعلام میکنند برای امضای قرارداد(احراز هویت کارگزاری) اقدام کنید تا برای شما نام کاربری و رمز عبور سامانه معاملاتی توسط کارگزار ارسال بشه

  • سلام خسته نباشید
    برای دریافت کد بورسی حتما باید بریم کارگزاری ؟
    یا تو این وضعیت برامون ارسال میشه ؟🤔

    • سلام، برای اینکه از خدمات غیر حضوری کارگزاری مورد نظرتون مطلع بشید با نزدیک ترین شعبه اون ها تماس بگیرید

  • سلام من به اشتباه با سیمکارتی که به اسم خودم بود ثبت نام کردم و به طبع کد پیگیری نیومد
    الان سیمکارتو به اسم خودم زدم
    چیکار باید کنم به صورت سیستمی کد میاد یا باس کاری کنم

    • سلام، برای افزایش سرعت با پشتیبانی تماس بگیرید تا مجددا استعلام شماره تلفن رو انجام بدن

  • سلام خسته نباشید من دیشب رفتم داخل سایت سهام عدالت سبد دارایم را نگاه کردم همه شرکتها کامل بود مبلغ جمع ارزش سهام هم سیزده میلیون بود اما امروز صبح که رفتم داخل سایت دارای سهامم را دیدم فقط یک شرکت بود گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران بود جمع ارزش بر اساس قیمت روز گذشته هم 99,360ریال زده بود چرا اینطوریه اتفاقی برا سهام من افتاده

    • سلام، احتمالا اطلاعات در حال بروزرسانی بوده و دارایی شما ناقص نمایش داده شده، در ساعات آینده مجددا بررسی کنید

  • با سلام وقت بخیر.من تو کارگزاری مفید ثبت نام کردم و احراز هویت سجام هم شدم کد معاملاتی برایم ارسال شده ولی میخام برم تو کارگزاری اخطار میده دلیلش چیه؟

  • درود برشمامن یکبارثبت نام کرده ام
    فقط برای احرازهویت مشکل دارم متٱسفانه
    اقدام نمیشود
    مینویسدشمایکبار ثبت نام گردیده آید
    دیگه نمی‌دونم چکارکنم خسته شدم
    دفاتری هم که گذاشته اندمحدود وبسیارشلوغ هستند
    خواهش میکنم مشکلات ماراهم مطرح بفرمایید
    سپاسگزارم

    • سلام، برای هر شخص ثبت نام و احراز هویت سجام، هرکدام فقط یکبار انجام می شود و در صورتی که قبلا هر کدام از این مراحل را انجام داده باشید نیازی به تکرار آن نیست

  • سلام من تقریبا ۱۰ روز هستش احراز هویت الکترونیکی انجام دادم اما هنوز بعنوان سرمایه گزار مهمان وارد بورس میشم و اجازه خرید و فروش ندارم می خواستم بدونم تا کی باید منتظر کد بورسی خودم باشم ؟ ممنون از شما

  • سلام یعنی بعد از احراز هویت بازم باید حضوری ب دفتر پیشخوان بریم

  • سلام احراز هویت کردم با سیگنال ، کد بورسی هم اومد برام، از قبل هم کارگزاری آگاه ثبت نام کردم، الان کد بورسی رو چطور توی آگاه ثبت کنم ک بشه معامله کنم

    • سلام، بعد از امضای قرارداد نام کاربری و رمز عبور توسط کارگزاری برای شما ارسال می شود و نیازی به ثبت این کد نیست

  • شماره تلفن به نام پدرمه واس دریافت کد سجام مشکل داره یا نه

    • سلام، برای افراد بالای 18 سال شماره تلفن باید به نام متقاضی باشد

  • با سلام پیام ها رو نگاه کردم ممنون از اینکه پاسخگوی مردم هستین لطفا بفرمایید ما چیکار کنیم نزدیک دو هفته شده که ثبت نام کردین کد بورسی هم اومده اما میگن باید نام کاربری و رمز بیاد نزدیک دوهفته شده خبری هم نیس چیکار کنیم

    • سلام، شما باید بعد از تایید احراز هویت در سایت یک کارگزاری ثبت نام کنید تا بعد از امضای قراردادها توسط شما، اون ها برای شما نام کاربری و رمز عبور صادر کنند

  • سلام ببخشید بنده الان شماره تلفن همراه رو داخل سجام ویرایش کردم پس باید دوباره کد پیگیری رو درخواست بدم

    دومی سوال اینه که کسایی که شماره تلفنشون داخل سامانه سهام عدالت به نام خودشون نیست و ویرایش بزنن تاثیری در سجام داره

    سومی سوال واگذاری ۳۰ درصد سهام به بانک
    میشه بقیه سهام رو داخل بازار بورس فروخت
    ممنون میشم به این سوالای من جواب بدید

    • سلام، در صورتی که شماره تلفن شما قبلا یکبار ثبت شده کد پیگیری مجددا ارسال نمیشه و همان کد قبلی معتبر هست، ویاریش اطلاعات در سامانه سجام تغییری در وضعیت اطلاعات سامانه سهام عدالت ایجاد نمی کند

  • سلام وقت بخیر. بنده آپ سیگنال نصب کردم. اما اجازه احراز هویت بهم نمیده. پیغام دستگاه شما برای احراز هویت معتبر نمی‌باشد بهم میده. چکار باید بکنم؟

    • سلام، در این شرایط با یک تلفن همراه دیگر مجددا تلاش کنید، حداقل اندروید مورد قبول برای احراز هویت نسخه 5 می باشد

  • سلام.
    در سامانه سجام:
    1.چگونه می شود در قسمت مشخصات هویتی نوع نمایندگی را(از قیومیت به ولایت ) تغییر داد؟(ویرایش این قسمت غیرفعال است)
    2.چگونه می شود شماره حساب را تغییر داد؟ (ویرایش این قسمت غیرفعال است)

    • سلام، در صورتی که اطلاعات شما در دست بررسی است امکان ویرایش هیچ اطلاعاتی وجود ندارد و باید تا تایید یا رد آن ها صبر کنید اما برای سریعتر شدن روند کارها می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا به صورت دستی وضعیت شما را اصلاح کنند

  • عذر میخام پدر من آلزایمر داره و نه میتونه حرف بزنه و نه اشاره کنه باید چیکار کنیم ؟؟؟؟

    • سلام، در این شرایط تنها روش ممکن مراجعه حضوری هست

  • اطلاعات هویتی شما در سامانه سجام مورد تایید نمی باشد.لطفا برای تکمیل ثبت نام خود پس از ورود به سامانه سجام اطلاعات هویتی خود را ویرایش نمایید.برام پیغام اومده چه کنم>؟

    • سلام، یکی از اطلاعات هویتی شما منطبق بر اطلاعات ثبت شده در سامانه ثبت احوال نبوده، برای ویرایش به سایت سجام مراجعه کنید

  • هدف سامانه جامع اطلاعات مشتریان مگر این نبوده که هر بار احراز هویت صورت نگیره پس چرا کارگزاری اگاه اصرار داره بر اینکه احراز هویت سجام با احراز هویت کارگزاری متفاوت و باید انجام بشه واقعا مسخره ست

    • سلام، احراز هویت کارگزاری ها به معنای مراجعه فرد متقاضی برای امضای قرارداد کارگزاری است و با احراز هویت سجام متفاوت است

  • سلام
    بنده از طریق نرم افزار آپ، سهام دارا اول رو خریداری کردم و کد بورسی هم دارم و میخواستم فرآیند تغییر کارگزار ناظر رو انجام بدم اما اول میگه داخل سامانه سجام ثبتنام کن. در همون قدم اول میگه شماره همراه با شماره ملی تطابق نداره درصورتی که مطمئنم خط به نام خودمه
    لطفا راهنمایی کنید چطوری میتونم این مرحله اول رو بگذرونم؟

    • سلام، در این حال برای اطمینان از طریق اپراتور تلفن همراه از صحت اطلاعات ثبت شده به عنوان مالک اطمینان حاصل کنید

  • سلام،من ۱۸ سالمه و درخواست کارت ملی ملی دادم و رسید گرفتم،چجوری میتونم غیرحضوری احراز هویت کنم؟؟

  • سلام فرزندم زیر۱۸ سال است .آیا احرازهویت غیرحضور ممکن است؟ شماره پشت کارت ملی چه بنویسیم.

    • سلام، در حال حاضر امکان احراز هویت غیر حضوری برای افراد زیر 18 سال وجود ندارد

  • سلام وقت بخیر من در کارگزاری اگاه ثبت نام کردم اما میخوام کارگزاریم رو عوض کنم ثبت نام کامل قبلا انجام دادم و در سجام هم همینطور.الان در کارگزاری ملی هم یک سری فرم رو پر کردم و دیگه نمیدونم برای ادامش باید چکار کنم باید دوباره برم دفتر پیشخوان ؟؟؟؟

    • سلام، برای امضای قرارداد کارگزاری باید به دفتر پیشخوان مراجعه کنید

  • امکان ویرایش موبایل پسر 5 ساله ام بدلیل نرسیدن به سن قانونی نمی باشد چکار باید بکنم

    • سلام، برای افراد زیر 18 سال امکان ویرایش تلفن وجود ندارد در این شرایط باید درخواست شما توسط پشتیبانی سجام به صورت دستی اعمال شود

  • سلام ما همه مراحل رو طی کردیم.و کد بورسی برای مادر من آمده ولی پیامش پاکش کردن چجوری میتونم دوباره کد بورسی رو پیدا کنم؟؟؟؟؟

    • سلام، با مراجعه به سایت سجام میتونید به این کد دسترسی داشته باشید

  • سلام من یکسال پیش توی بورس ثبت نام کردم و همونجا مراحل احراز هویت رو هم فک کنم پشت سر گذاشتم و 10 هزارتومن رو هم واریز کردم
    الان بازم نیازه که احراز هویت رو دوباره انجام بدم؟؟
    چون کد 10 رقمی سجام من مربوط به 1 سال پیشه و الان ندارمش, حالا باید دوباره تو سجام ثبت نام کنم باید چی کار کنم؟؟؟

    • سلام، احراز هویت سجام برای هر فرد فقط یکبار انجام می شود و درصورتی که قبلا این کار را انجام داده باشید نیاز به انجام مجدد آن نیست

  • سلام
    من بیش از دوهفته هست که احراز هویت الکترونیکی کرده ام و کد معاملاتی هم برایم ارسال شده و لی هنوز بعنوان کاربر مهمان هستم ونمیتونم معامله کنم و پیامک تایید هنوزنیامده

  • باسلام .من درسجام ثبت نام کردم ولی سیمکارت به نام خودم نبودحالا رفتم سیم کارتمو بنام زدم.چندروز طول میکشه تا کدبیاد؟واینکه آیا باید کاری انجام بدم درسجام؟چون شمارم که تغییرنکرده فقط بنام زدم.
    باتشکر

    • سلام، در این شرایط با پشتیبانی تماس بگیرید تا مجددا استعلام شماره تلفن انجام بشه

  • با سلام و خسته نباشید
    من در تلفن ثابت ( تماس اظطراری) باید چه بنویسم تلفن ثابت نداریم پول هم پرداخت کردم اینجا تایید نمیشه چیکار باید بکنم

    • سلام، تلفن ثابت یکی از بستگان خودتون را وارد کنید

  • سلام برای من کد ده رقمی سجام و کد بورس صادر شده این یعنی اینکه شماره تلفنی که تو سامانه سجام ثبت کردم تایید شده ؟ موقع ثبت نامم در کارگزاری اطلاعات حسابم از سامانه سجام رو نمیاره. دلیلش چی میتونه باشه؟

    • سلام، در صورتی که کد بورسی شما صادر شده تمام اطلاعات شما با موفقیت ثبت شده است

  • سلام من مدتهاست احراز هویت را از سیگنال انجام داده ام و تایید شده ولی کد بورسی برایم ارسال نشده چه باید کرد؟

    • سلام، بعد از تایید احراز هویت غیر حضوری سجام برای دریافت نام کاربری و رمز عبور کارگزاری شما باید در سایت کارگزاری مورد نظر ثبت نام کنید

  • سلام وقت بخیر
    ببخشید این نام کاربری و رمز عبور که میگین از کارگزاری باید دریافت کنیم حتما باید حضوری باشه؟

    • سلام، امضای قرارداد کارگزاری ها معمولا از طریق شعب آن ها و دفاتر پیشخوان انجام می شود با این وجود بعضی از کارگزاری ها امکان مراجعه درب منزل را برای بعضی از شهرها فراهم کرده اند که برای اطلاع از این موضوع با نزدیکترین شعبه کارگزرای تماس بگیرید

  • سلام،من سال ۹۴ کد بورسی گرفتم و حالا بخوام تو سامانه سجام ثبتنام کنم و چون کد بورسی دارم مراحلش متفاوت هست از انچه توضیح دادید یا خیر؟

    • سلام، این مراحل برای همه افراد یکسان هست

  • سلام اگر شخصی که ثبت نام می کند بی سواد باشد و نتواند متن را بخواند و بگوید برای اهراز هویت باید چیکار کنیم؟

    • سلام، برای این عزیزان گزینه احراز هویت از طریق اشاره دست اضافه شده که میتوانند از آن استفاده کنند

  • سلام وقت بخیر.تمامی مراحل ثبت نام واحرازهویت سجام‌انجام شده.کدمعاملاتی هم دریافت شده ولی وقتی وارد نرم افزار آگاه میشم.مرتب صفحه رمز ورود و کاربری تکرارمیشود و نمیتوان ادامه کار را انجام داد.

    • سلام، بعد از تایید احراز هویت و ثبت نام در سایت کارگزاری برای امضای قرارداد اقدام کنید. در نهایت کارگزار برای شما یک نام کاربری و رمز عبور صادر میکند که با استفاده از آن به راحتی می توانید از امکانات سامانه معاملاتی استفاده کنید

  • سلام من ازطریق سیگنال احراز هویت شدم
    ب شعب مفیدم رفتم ثبت نام انجام دادم
    ولی باگذشت ده روز هنوز رمزو نام کاربری ارسال نشده واسم کسیم جوابگو نیست

    • سلام، در این موارد باید از طریق پشتیبانی یا شعب کارگزاری ها وضعیت درخواست صدور نام کاربری و رمز عبور خودتون را پیگیری کنید

  • سلام.من از طریق برنامه سیگنال احراز هویت خانواده رو انجام دادم و کد معاملاتی هم گرفتم ولی وقتی برای واریز وجه بورس اقدام میکنیم مینویسه از حالت آزمایشی خارج نشده خیلی وقته که احراز هویت کردم به دفاتر پیشخوان هم مراجعه کردم میگن شما فقط کار های اولیه احراز هویت که عکس گرفتنه رو انجام دادین کارهای مربوطه به کارگذاری رو باید بیارید اینجا ما انجام بدیم این در حالی که ما تو کارگزاری هم ثبت نام کردیم میشه راهنمایی بفرمایید؟

    • سلام، بعد از احراز هویت موفق در سجام و ثبت نام در سایت کارگزاری شما باید برای امضای قرارداد کارگزاری اقدام کنید که معمولا از طریق دفاتر پیشخوان انجام میشود

  • سلام، تو قسمت احراز هویت سجام، کد پیگیری سجام رو میخواد، چه جوری درخواست کد کنم

    • سلام، این کد پیگیری ده رقمی بعد از تایید ثبت نام برای شما ارسال می شود

  • با سلام.من آبان ۹۸ثبت نام کردم و احراز هویت هم انجام دادم صفحه هم دارم و خرید و فروش هم داشته ام.حال برای من پیام آمده ک برای احراز هویت اقدام کنید علتش چیست و حتما باید دوباره احراز هویت را انجام دهم؟
    ممنون از پاسخگویی شما

    • سلام، خیر هیچ نیازی به احراز هویت مجدد در سامانه سجام نیست

  • سلام من اطلاعات رو وارد کردم بعد اس ام اس اومد شماره به اسم خودتون نیست شماره رو رفتم به نام خودم کردم با این حال نمیتونم از این شماره استفادهه کنم و حتما باید عوضش کنم؟

    • سلام، در این شرایط سریعترین راه تماس با پشتیبانی سجام و درخواست استعلام مجدد شماره تلفن است

  • سلام.توی ثبت نام سجام اطلاعات بانکی منو قبول نمیکنه .با اینکه چندبارم زدم و از صحت اطلاعات مطمئنم بازم توی پیامک مینویسه اطلاعات بانکی شما نیاز به ویرایش دارد.لطفا کمکم کنیدممنون

    • سلام، برای تایید اطلاعات حساب توسط سجام باید حساب منحصرا به نام شما باشد و اطلاعات مالک حساب کاملا با اطلاعات سامانه ثبت احوال منطبق باشد(در صورتی که نام و نام خانوادگی شما شامل حمزه و …. است درست وارد شدن آن را از طریق بانک مجددا بررسی کنید)

  • سلام من الان یه هفته ایست حضوری احرازهویت انجام دادم حتی کدبورسی هم اومده ولی هنوز تواپلیکیشن به عنوان کاربرمیهمان هستم لطفاراهنمایی کنیدچجوری کدبورس رو فعال کنم

    • سلام، بعد از ثبت نام و احراز هویت در سجام باید در یک کارگزاری ثبت نام کنید و از آن ها نام کاربری و رمز عبور دریافت کنید

  • با سلام . برادر من معلول ذهنی هست و صبحت هم نمیتواند بکند .سهام عدالت دارد . ازاد سازی کردم . حالا میخواهم سجام ثبت نام کنم و اهراز هویت ….باید ببرم مراکز اهراز هویت یا با اپلیکیشن هم میشه اهراز هویت کرد‌؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، این لینک رو مطالعه بفرمایید در صورتی که قادر بودن حرکات خواسته شده رو انجام بدم میتونن به صورت انلاین احراز هویت کنن در غیر این صورت باید حضوری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید.

  • سلام من احراز هویت کردم و پیام اومد که احراز هویت شما با موفقیت ثبت گردید ام تو پنل کارگزاری آگاه تغییر ناظر زدم برای صندوق دارایکم
    الان میخوام وارد اپلیکیشن آگاه شم مینویسه احرازهویت ارسال شده معتبر نیست ولی قبلا اس اومد که احراز هویت با موفقیت ثبت شد چیکار باید کنم؟؟؟

    • سلام دوست عزیز… به سایت سجام مراجعه کنید و مطمئن بشید که احراز هویت شما در این سایت مورد پذیرش قرار گرفته است.

  • سلام ممنون از همکاری شما خوشحالم که الان بالاترین کیفیت انتخاب شدم

  • سلام یه هفته هس احزار هویت کرده ام و کد معاملاتی برام ارسال شده.. ولی هنوز کد بورسی برام نیومده. مگه نمیگن تا یه هفته ارسال میشه

  • باسلام
    من در سجام و مفید ثبت نام و احرازهویت در سیگنال انجام دادم حدود ۲۵روزی میشه فقط کدبورسی برای من اومده، یوزر پس نمیاد چرا؟

    • سلام، با توجه به اینکه کد بورسی شما ارسال شده احراز هویت سجام برای شما تکمیل شده، اما در مورد یوزر نیم و پسورد در صورتی که قرادادها رو امضا کردید و تحویل کارگزار دادید باید از طریق پشتیبانی کارگزاری یا مسئولین شعب اون ها پیگیری کنید

  • سلام خسته نباشید الان حدود دوهفته هست که من ثبت نام انجام دادم ولی هنوزکد پیگیری ۱۰رقمی دریافت نکردم باید چیکار کنم

    • سلام، به سایت سجام مراجعه کنید و از قسمت بازیابی کد پیگیری این کد رو دریافت کنید

  • سلام.بعد از ثبت نام در سجام ودریافت کد ۱۰ رقمی چرا باید احراز هویت شد؟

    • سلام، با توجه به اینکه خدمات بازار سرمایه براساس کد بورسی به شخص متقاضی داده میشه و اگر عمل غیر قانونی در این بازار انجام بشه مالک کد مسئول هست باید صادر کننده کد مطمئن بشه که واقعا خود فرد تقاضای دریافت کد رو داره و فرد دیگه ای دنبال سو استفاده از کد بقیه نیست

  • با سلام خیلی عالی هست ثبت نام غیرحضوری،سیگنال اپیلیکیشن خوبی است،خیلی زحمت ها رو کم میکنه،واز لحاظ مالی هم هزینه کمتری داره

  • من شماره تلفن در سامانه سهام عدالت تغییر دادم و چون آن شماره به نام خودم
    نبوده الان در سجام کد ۱۰ رقمی داده نمیشه و پیغام مغایرت تلفن میزنه سیم کارت
    جدید به نام خودم گرفتم و در سامانه سجام تغییر شماره دادم اما در سامانه سهام
    عدالت امکان ویرایش تلفن نیست چون یک بار ویرایش کردم الان سجام هم که تلفن
    تغییر دادم میگه این کد ملی قبلا با یک تلفن دیگر ثبت شدهیک ساعت پیش
    به نظر شما چکار کنم که تلفن جدید که به نام خودم هست در سامانه سهام عدالت
    ثبت بشه و در سجام هم کد ۱۰ رقمی بهم داده بشه متشکرم از راهنمایی شما

    • سلام، سجام و سامانه سهام عدالت دو موضوع مختلف هستند و ویرایش یکی تاثیری بر دیگری ندارد، برای سجام بعد از ویرایش شماره تلفن در سایت چند روز صبر کنید تا ویرایش شما تایید بشود و بعد برای بازیابی کد پیگیری اقدام کنید، در مورد سهام عدالت هم امکان ویرایش شماره تلفن وجود دارد اما بعد از ویرایش چند روز طول میکشد تا اطلاعات بروزرسانی شود

  • سلام ببخشید من هجده سالمه ولی هنوز کارت ملی نگرفتم و ثبت نام هم نکردم برا سجام چکار کنم؟

    • سلام، وارد سایت سجام بشید و ثبت نام کنید بعد از ثبت نام در صورتی که برای کارت ملی هوشمند اقدام کردید میتونید به صورت غیر حضوری با اپلیکیشن سیگنال احراز هویت خودتون رو انجام بدید و در غیر این صورت باید به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید

  • سلام.
    با احراز هویت غیرحضوری آیا کلا نیاز به مراجعه حضوری به دفتر پیشخوان هست؟

    • سلام، در صورت استفاده از احراز هویت غیر حضوری سجام ، شما کد بورسی خودتون را دریافت می کنید اما برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه های معاملاتی باید در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و برای امضای قرارداد به روش اعلام شده توسط اون ها اقدام کنید

  • احراز هویت غیر حضوری برای دریافت کد بورس وقتی که احراز هویت کارگذاری غیر حضوری نیست چه لزومی دارد ؟

    • سلام، مهمترین بخش احراز هویت که زمان زیادی را از متقاضی میگیرد احراز هویت سجام هست که به صورت غیر حضوری قابل انجام هست و در مورد کارگزاری ها با توجه به الزام امضای قرارداد باید بر اساس روش ارائه شده توسط کارگزار اقدام بشه

  • سلام .من در مرحله اخر احراز هویت مشکل دارم وقتی دکمه ثبت اطلاعات میزنم هیچ اتفاقی نمیوفته .با تشکر

    • لطفا نسخه 2.6.0 یا بالاتر را دانلود و نصب کنید و با گوشی دیگری مراحل را بدون پرداخت مجدد هزینه تکراز کنید.

  • سلام برای احراز هویت کسی که سواد ندار متن بخونه باید چه کار کنه

    • سلام، لطفا نسخه 2.6.0 را دانلود نموده و با استفاده از حرکات دست احراز هویت را انجام دهید.

  • عالی خیلی خوب بود دست شما درد نکنه بابت توضیحات تکمیلی

  • با سلام بنده پدر بزرگم را از طریق سیگنال احراز هویت زدم و قصد افتتاح حساب در صندوق سرمایه گذاری رو داریم که مراجعه حضوری برای فعال کردن صندوق نکنیم فقط متنی که برای افراد متقاضی گذاشته میشود تا بخوانند و ضبط کنند برای افراد کهنسال بسیار سخت است و من مجبور شدم کلمه کلمه بگویم و ایشان تکرار کنند تقاضا دارم تا احراز هویت ایشان قبول شود تا پس انداز خودشان را در صندوق درآمد ثابت بگذارند و در این شرایط کرونایی به مرکز استان مراجعه نکنند

    • سلام جناب عبدلی عزیز… درخواست شما به مسئولان این امر منتقل شد. با ما همراه باشید.