ثبت نام رسپکت بورس کالا | خرید خودروی ریسپکت بهمن موتور

ثبت نام رسپکت بورس کالا | خرید خودروی ریسپکت بهمن موتور

ثبت نام رسپکت بورس کالا براساس اطلاعیه روز سه شنبه 25 بهمن ماه 1401 ممکن خواهم بود. 300 دستگاه خودروی رسپکت سفید و 200 دستگاه خودروی رسپکت با رنگ مشکی عرضه می‌شود. میزان پیش پرداخت برای ثبت نام خودروی رسپکت در بورس کالا 100 درصد است و تاریخ عرضه در این بخشنامه 25 بهمن 1401 اعلام شده است.

عرضه ریسپکت در بورس کالا + جزئیات

عرضه ریسپکت در بورس کالا در تاریخ 25 بهمن ماه انجام خواهد شد و قیمت پایه برای هر دستگاه ریسپکت یا رسپکت، 643 میلیون تومان است. باید دید در روز عرضه رقابت تا چه عددی روی این خودرو انجام خواهد شد.

عرضه رسپکت در بورس کالا
جزئیات عرضه رسپکت بورس کالا

قیمت رسپکت در بورس کالا

قیمت پایه ریسپکت در بورس کالا 643 میلیون تومان خواهد بود و باید دید در روز عرضه رقابت تا چه عددی روی این خودرو انجام خواهد شد. برای ثبت نام و خرید رسپکت از بورس کالا باید تمام مبلغ پایه در حساب وکالتی متقاضی موجود باشد.

تاریخ عرضه خودروی رسپکت در بورس کالا بهمن 1401

تاریخ عرضه رسپکت در بورس کالا مطابق با بخشنامه مربوطه در تاریخ 25 بهمن 1401 اعلام شده است. تحویل خودروها 3 ماهه خواهد بود. لازم به ذکر است که قبل از روز عرضه خودروی رسپکت یعنی سه شنبه 25 بهمن، باید حساب برای ثبت سفارش حساب وکالتی کارگزاری متقاضی حداقل به اندازه قیمت پایه این خودرو موجودی داشته باشد.

زمان تحویل خودروهای رسپکت 24 اردیبهشت سال 1402


مشخصات خودروی رسپکت Respect

فروش خودروی رسپکت پرایم یا ریسپکت برای اولین بار در ایران آذر 1401 توسط شرکت بهمن موتورز انجام شد. این ماشین چینی از لحاظ طراحی و اندازه بی شباهت به هیوندا النترا نیست؛ پیش بینی می‌شود رسپکت پرایم بتواند سهم قابل توجهی از بازار خودروی ایران را به خود اختصاص دهد. مهلت ثبت نام و درخواست خرید اینترنتی رسپک در سایت بهمن موتور به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

در ادامه به بررسی مشخصات خودروی رسپکت بهمن موتور خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

حجم موتور1500CC
نوع موتورتوربو
گیربکسCVT اتوماتیک
محور دیفرانسیل جلو
تعداد سیلندر4
نوع سیلندرخطی
گشتاور156 اسب بخار
حداکثر سرعت بر ساعت210 کیلومتر در ساعت
سوختبنزین

شرایط فروش رسپکت پرایم بهمن موتور آذر 1401

فروش فوری ریسپکت پرایم بدون سود انصراف و سود مشارکت خواهد بود. قیمت قطعی این ماشین با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات 734 میلیون تومان اعلام شده. رسپکت در طرح فروش نقدی بهمن موتور با تحویل سی روزه عرضه می‌شود.

خودروی رسپکت respect

جزئیات ثبت نام و فروش رسپکت بهمن موتور

  • تاریخ ثبت نام: سه شنبه یکم آذرماه 1401
  • آخرین مهلت ثبت نام: جمعه چهارم آذر 1401
  • شماره بخشنامه: 13317  
  • تاریخ تحویل: 30 روز کاری
  • قیمت ریسپک: 737 میلیون تومان
  • رنگ ای قابل عرضه: سفید / مشکی
  • جریمه تاخیر: 30 درصد سالانه
  • مدت گارانتی: 5 سال یا 150 هزار کیلومتر

نحوه خرید ریسپک در سایت بهمن موتور

برای ثبت نام در سامانه فروش بهمن موتور باید به سایت این شرکت به نشانی bahman.iranecar.com مراجعه نمایید. پس از آن به پایین صفحه بروید و روی دکمه خرید ریسپک پرایم کلیک نمایید. پس از آن با سه طرح فروش مختلف برای خودروی respect مواجه خواهید شد. با درنظر گرفتن شرایطی که برای هر طرح اعلام شده می توانید در سه طرح فروش عمومی، طرح جوانی جمعیت و طرح خودروی فرسوده ثبت نام نمایید.

چگونه رسپکت ثبت نام کنیم

طرح عمومی فروش ریسپک فروش نقدی

ثبت نام فروش نقدی ریسپکت پرایم ویژه مشتری نهایی در طرح عرضه عمومی شرکت بهمن موتور طی شماره بخشنامه 13317 صورت می‌پذیرد. براساس این طرح، ریسپکت در دو رنگ مشکی و سفید به مشتریان عرضه خواهد شد. بنا به اعلام مدیر فروش شرکت بهمن موتور، در صروتی که تعداد متقاضیان از تعداد خودروهای عرضه شده بیشتر باشد بین متقاضیان مازاد قرعه کشی انجام خواهد شد.

چگونه رسپکت بخریم؟

فروش ریسپکت طرح جوانی جمعیت

فروش ریسپک پرایم براساس اعلام شرکت بهمن موتورز در قالب طرح جوانی جمعیت به مادرانی تعلق خواهد گرفت که دارای دو فرزند باشند و فرزند دوم بعد از تاریخ 19 آبان سال 1400 متولد شده باشد.

فروش ریسپک پرایم طرح خودروی فرسوده

سومین روش خرید خودروی رسپک پرایم از سایت بهمن موتور این است که مشمول طرح خودروی فرسوده باشید. در این روش با معرفی خودروی فرسوده خود مجاز به ثبت نام در طرح های فروش خودرو خواهید بود. لازم بدذکر است که طرح خودروی فرسوده و سهمیه آن مجزا از طرح فروش عمومی است.

برای مشاهده آخرین اخبار خودرو اپلیکیشن سیگنال را نصب نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران