آموزش تصویری انتقال دارا یکم به پرتفوی کارگزاری

آموزش تصویری انتقال دارا یکم به پرتفوی کارگزاری

بعد از ثبت نام صندوق ETF دولت در اردیبهشت ماه و مشارکت سه میلیون و چهارصد و هشتاد هزار نفری در آن، حالا از 7 تیر این صندوق که با نام “صندوق سرمایه گذاری دارا یکم” شناخته می‌شود قابل معامله شده است. اما از همین تاریخ سوالات زیادی در مورد اینکه “چرا دارا یکم در پرتفو کارگزاری‌ها نشان داده نمی‌شود” و اینکه “برای معامله دارا یکم باید چه کار کنیم” به وجود آمده است. در متن زیر می‌توانید جواب این سوال‌ها و سایر سوالات مشابه آن‌ها را پیدا کنید. علاوه بر این یک راهنمای تصویری از روش انتقال دارا یکم به پورتفوی کارگزاری تهیه کرده‌ایم که امیدواریم بتواند مشکلات شما رو حل کند.

اما قبل از شروع هر چیزی باید به یک نکته مهم توجه کنید. بیش‌ترین افرادی که تا الان اعلام کرده‌اند دسترسی به دارا یکم ندارند افرادی هستند که هنوز احراز هویت نکرده‌اند یا از تأیید هویت آن‌ها کمتر از یک هفته می‌گذرد. لطفا توجه کنید که بر اساس اطلاعیه صندوق دارا یکم، این صندوق در درگاه یکپارچه ذینفعان فقط برای افرادی نمایش داده می‌شود که از تأیید احراز هویت آن‌ها بیشتر از یک هفته گذشته باشد. پس اگر در این صندوق شرکت کرده‌اید اما هنوز احراز هویت نشدید می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن سیگنال به صورت غیر حضوری احراز هویت خودتان را انجام بدید و بعد از یک هفته از تأیید هویت، این صندوق را در درگاه یکپارچه ذینفعان ببینید.

روش مشاهده دارا یکم در درگاه یکپارچه ذینفعان

در صورتی که از تأیید احراز هویت شما بیشتر از یک هفته گذشته باشد شما می‌توانید دارا یکم را در درگاه یکپارچه ذینفعان ببینید. در این درگاه همه دارایی‌های شما در بورس نمایش داده می‌شوند و می‌توانید کارگزار ناظر هرکدام از سهام خودتان را ببینید. در تصویر زیر محل نمایش دارا یکم در این درگاه نشان داده شده.

انتقال دارا یکم به پرتفوی کارگزاری گام 1

همانطور که می‌بینید دارا یکم در بخش سبد دارایی دیده می‌شود. حالا دو وضعیت مختلف ممکن است برای شما به وجود آمده باشد.

  • حالت اول: در قسمت کارگزار ناظر برای شما CDS نمایش داده شده است. درست مثل تصویر بالا
  • حالت دوم: در قسمت کارگزار ناظر برای شما نام یک کارگزار ثبت شده است.
ثبت نام آنلاین در کارگزاری های بورس

کارهایی که باید در وضعیت اول انجام دهید

عنوان CDS در قسمت کارگزار ناظر یعنی در حال حاضر کارگزاری برای این سهم انتخاب نشده است. پس شما باید برای معامله دارا یکم از طریق پنل معاملاتی کارگزاری که با آن کار می‌کنید در خواست تغییر کارگزار ناظر بدهید. روش این کار در انتهای همین متن به صورت تصویری آموزش داده شده است.

کارهایی که باید در وضعیت دوم انجام دهید

در صورتی که کارگزار نمایش داده شده با کارگزاری که شما با آن کار می‌کنید یکی بود، این سهم باید به صورت عادی در سامانه معاملاتی کارگزار نشان داده شود و اگر مشکلی در این زمینه داشتید پشتیبانی کارگزار می‌تواند آن را برای شما حل کند.

اما اگر شما با کارگزار نمایش داده شده کار نمی‌کنید یا می‌خواهید دارا یکم را در کارگزار دیگری معامله کنید، کافیست به روشی که در قسمت بعدی همین مقاله نشان می‌دهیم درخواست تغییر کارگزار ناظر بدهید.

راهنمای تصویری تغییر کارگزار ناظر سهام دارا یکم

برای تغییر کارگزار ناظر شما باید گواهی سهام خودتان را همراه با درخواست تغییر کارگزار ناظر به کارگزاری ارائه دهید تا کارگزار ظرف 2 روز کاری این سهم را به دارایی‌های شما اضافه کند. برای دریافت گواهی سهام کافیست تا وارد درگاه یکپارچه ذینفعان به آدرس ddn.csdiran.com شوید و بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به قسمت “گزارش دارایی” مراجعه کنید. تصویر زیر این قسمت را نشان می‌دهد.

انتقال دارا یکم به پرتفوی کارگزاری گام 2

در این قسمت روی گزینه “دریافت” کلیک کنید تا فایل گواهی سهام با فرمت PDF برای شما دانلود شود.

تصویر زیر گواهی سهام دارا یکم را نشان می‌دهد.

انتقال دارا یکم به پرتفوی کارگزاری گام 3

در مرحله بعد باید وارد سامانه معاملاتی کارگزار خود شوید و از قسمت تغییر کارگزار ناظر ثبت درخواست کنید. تصویر زیر این مراحل را برای یکی از سامانه‌های معاملاتی موجود نشان می‌دهد. روش درخواست برای سایر سامانه‌های معاملاتی هم به همین نحو است اما شاید محل قرارگیری گزینه ها کمی تفاوت داشته باشد.

انتقال دارا یکم به پرتفوی کارگزاری گام 4

بعد از انتخاب نماد دارا یکم در لیست نمادها و بارگذاری تصویر برگه سهم، گزینه ذخیره را انتخاب کنید.

در این مرحله کارگزاری درخواست شما را بررسی خواهد کرد و معمولاً ظرف حداکثر 2 روز کاری انتقال دارا یکم به پورتفوی شما در این کارگزاری انجام شود.

سوالات متداول

چرا با وجود گذشتن بیش از 7 روز از تأیید احراز هویت و دریافت کد بورسی همچنان دارا یکم در درگاه یکپارچه ذینفعان برای من نمایش داده نمی‌شود؟

در این موارد مشکل پیش آمده توسط مدیر صندوق یعنی بانک مسکن بررسی می‌شود. برای مشاوره و پیگیری با مرکز تماس بانک مسکن به شماره 1830 و 61088 تماس بگیرید.

چرا در هنگام درخواست تغییر کارگزار ناظر از من تصویر برگه سهام درخواست نشد؟

بعضی کارگزاری ها خودشان این مدارک را با استعلام از سمات دریافت می‌کنند و نیازی به ارائه این مدارک ندارند.

آیا می‌توان تغییر کارگزار ناظر را به صورت حضوری انجام داد؟

بله شما می‌توانید با مراجعه حضوری به شعبه کارگزاری این درخواست را به صورت حضوری ثبت کنید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام خسته نباشید..اینکه توی گواهی اوراق اون خط آخر که زده ارزش اسمی هرورقه 10000000وباسرمآیه فلان…یعنی اون سرمایه برای شخصی هست که گواهی اوراق به نامشه؟در کل اون خط آخر میشه توصیح بدید

  • با سلام لطفا راهنمابی فرمایید چطور میتوانم سهامی که در ذینفعان سرمایه هست رو به کار گزاری منتقل کنم با تشکر

  • سلام
    قسمت نوع سهام که تو بالا نمایش داده شده زده عادی برای سهام من زده وثیقه گروهی
    ایا من میتونم انتقال بدم و بفروشم؟

    • سلام، فروش دارایکم از طریق کارگزاری ها انجام میشود و برای دریافت پول کافیست بعد از فروش ، از طریق پنل کارگزاری درخواست برداشت وجه ثبت کنید

  • با سلام .برای تغییر کارگزار اول باید تو ی کارگزاری ثبتنام کنم تا از طریق سامانه معاملاتی اون تغییر کارگزار ناظر بدم
    من احراز هویت کردم و کدبورسی دارم ولی برای ثبت نام تو کارگزاری جوریه ک دوباره باید برای احراز هویت و کدبورسی ثبت نام کنم.میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

  • سلام وقت بخیر.من دارایکم رو از ایوا خریداری کردم تو سامانه یکپارچه ذینفعان نشون میده ولی هرچقدر تغییرکارگزار میزنم نمیاد تو سبدسهام

    • سلام دوست عزیز
      این مورد رو باید از سمت کارگزارتون پیگیری کنید.

  • با سلام یعنی اگر سهامی ک خریدیم رو کارگزار ناظر نداشته باشه سودی بهش تعلق نمیگیره؟؟؟ آخه کارگزار منو زده cds و هرمدت یه بارم ک سر میزنم به سایت ذینفعان تا سهاممو نگاه کنم اصلا نه بیشتر شده نه کمتر راکت مانده من باید چیکار کنم

    • سلام دوست عزیز
      رشد یا افت قیمت سهام ارتباطی با انتخاب کارگزار نداره!

  • سلام و روز بخیر
    من دارا یکم رو از طریق بانک خریدم و کد بورسی هم گرفتم اما در هیچ کارگزاری ثبت نام نکردم. برای فروش دارا یکم حتما باید در یک کارگزاری ثبت نام کنم یا راه دیگری هم داره؟
    مثلا شخص دیگری که در یک کارگزاری ثبت نام کرده می تونه سهام من رو بفروشه؟

    • سلام دوست عزیز
      شما حتما باید در یک کارگزاری ثبت نام کنید. چون به اسم شما ثبت شده کس دیگه ای نمیتونه از کارگزاریش سهام شما رو بفروشه. در ضمن با اپلیکیشن سیگنال میتونید به صورت غیرحضوری در کارگزاری ثبت نام کنید.

      • در درگاه یکپارچه ذینفعان در صفحه ی من برای دارا یکم شرکت کارگزار رو شرکت کارگزاری بانک ملت نوشته. می تونم در هر کارگزاری که خواستم ثبت نام کنم و بعد تغییر کارگزار ناظر بدم تا دارا یکم برای فروش وارد کارگزاری موردنظر بشه؟

  • سلام وقتتون بخیر، من5تومنetfرو خریدم و کارا احرازهویت رو هم اوکی کردم، نمیدونم چجوری ثبت کنم و وارد بشم
    تاحالا هم اقدامی نکردم
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    • سلام دوست عزیز
      بعد از احراز هویت باید در یک کارگزاری بورس ثبت نام کنید و باقی موارد رو از کارگزاری پیگیری کنید.

  • سلام من 5 میلیون دارا دوم از طریق آپ خریدم. ولی بعداز یکسال هنوز نمیدونم کجاست و به کدوم قسمت مراجعه کنم

  • سلام برای ثبت نام در بورس اول باید تو درگاه ذینفعان ثبت نام کنیم ؟وبرای خرید وفروش ثبت نام تو درگاهای دیگه مثل اگاه ومفید…انجام میشه خرید وفروش تو درگاه ذینفعان هم میشه لطفا جواب بدین من تازه وارد بورس شدم راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز
      درگاه ذینفعان مربوط به سامانه سجام میشه و از این طریق نمیشه خرید و فروش کرد. بنابراین لازمه که حتما در یک کارگزاری ثبت نام کنید. در ضمن امکان ثبت نام آنلاین در کارگزاری ها در اپلیکیشن سیگنال فراهم شده است.

  • باسلام خدمت شما وخسته نباشید احراز هویت شدم وهمه مراحل رو انجام دادم در کارگزاری تغییر کارگزار ناظر رو دادم و تایی شده حدود ۲۰روز قبل ولی سهام عدالت در پرتفوی نمایش داده نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • اگر این پیغام ظاهر شد: “تاییدیه تغییر کارگزار ناظر پذیرفته نشده است”
    باید در قسمت توافق ها در پروفایل کارگزاری مد نظرتون، گزینه مربوط به تغییر کارگزار ناظر را فعال کنید.

  • در سایت درگاه یکپارچه چرار اول بعضی از نمادها حرف ز نوشته شده

  • سلام ما از وقتی ک سهام از بانک تجارت خریدیم اهراز هویت نکردیم. آیا مشکلی برای سهام ما بوجود میاد؟ و اینکه ارزش سهام تغییری کرده یانه؟

  • سلام وقتتون بخیر
    من کارگزاری شخصی خودم مبین سرمایه هست.
    ولی کارگذاری که دارایکم زده کارگزاری بانک صنعت ومعدن هست
    سوالم اینه که من باید از داخل کارگزاری شخصی خودم مبین سرمایه تغییر کارگزاری را بزنم یا از داخل کارگزاری بانک صنعت و معدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • سلام من سهام دارا یکم را به صورت اینترنتی از بانک ملی خریده ام اما الان که می خواهم این سهام را وارد پرتفوی بورسی ام کنم نمیتوانم وارد سامانه شوم هر چقدر حروف تصویر را میزنم خطا میده؟

  • من از ایوا بانک خریدم بعد تغییرکارگزاری زدم اما قیمت برام نمیزنه،چرا؟

  • سلام و خسته نباشید.من برای دخترم از طریق بانک ملی دارا یکم خریدم .ولی نه در پرتفوی و نه در ذینفعان بازار سرمایه ، نیست. چگونه و از چه طریقی پیگیری کنم

    • سلام این مورد رو باید از منبع خریدتون پیگیری کنید.

  • سلام چرا سهام خریداری شده من از طریق تلفن بانک ملت در درگاه یکپارچه ذینفعان نمایش داده نشده ؟ چه کاری باید انجام بدم ؟

  • سلام من یک هفته است احراز هویت و کد بورسی گرفتم‌ ولی اصلا توی پرتفوی خودم سهام دارا یکم ام نمیاد مشکل چیه ؟؟

  • سلام من وقتی میخام گواهی رو دانلود کنم رمز ورود میخواد هر رمزی هم میزنم میگه اشتباهه چیکار میتونم کنم؟با روش دیگه ایم نمیاد تو پورتفویم:(

    • سلام به کارگزارتون اطلاع بدید. برخی از کارگزاری ها اصلا نیاز به آپلود گواهی ندارند.

  • سلام چرا دارا یکم در پرتفو سرمایه گذاری هسا ولی در پرتفو لحظه ای نیومده . ؟

    • سلام، به دلیل استفاده از تغییر کارگزاری است، میتوانید این سهام را به صورت دستی به پورتفو لحظه ای اضافه کنید

  • سلام با برنامه ایو صندوق پالایشی دارادوم خریدم ولی هنوز داخل پرتویم نیومده چکارکنم لطفاراهنمایی کنید

  • سلام روز بخیر.سهام دارا یکم من در پرتفوی هست ولی برای فروش که میزنم میگه موجودی کافی نیست لطفا راهنماای فرمایید

  • سلام من توی کارگزاری آگاه پالایش یکم خریدم الان توی پرتفوی اومده ولی تعداد سهم ۰ نشان داداه میشه چیکار کنم

  • باسلام
    بنده برای بچه هام سهام پالایش یکم ازطربق برنامه ایواوآپ خریده ام ولی بعدازچندهفته احرازهویت هنوزدرهیچ جایی این سهام برای مانمایش داده نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    • سلام، این سهام در صورتی که بیشتر از یک هفته از احراز هویت شما گذشته باشد در درگاه یکپارچه ذینفعان قابل مشاهده است، در صورت عدم نمایش میتونید موضوعو از طریق پشتیبانی اپلیکیشن مورد نظر، پشتیبانی شرکت سپرده گذاری مرکزی یا پشتیبانی صندوق پالایش یکم پیگیری کنید

  • سلام
    پالایش یکم را از طریق بانک خریدم ولی در پرتوی نیست در درگاه ذینفعان هم دردارایی ها نیست؟

  • تو سامانه یکپارچه ذینفعان قسمت کارگزار ناظر واسه من فقط یه خط فاصله گذاشته باید چیکار کنم

  • سلام و خسته نباشید خدمت شما من کد بورسی رو از کارگزاری اردیبهشت ایرانیان گرفتم اما الان در سبد بورسیم قسمت کارگزار ناظر هیچ اسم و نمادی نیست و خط تیره کشیده الان میخوام دارایکم رو بفروشم باید چیکار کنم ممنون از شما

  • با سلام.
    سهام پالایش یکم را از طریق آپ خرید کرده ام در کارگزاری خود (اگاه) درخواست تغییر کارگزار ناظر را زدم اما سهام پالایش به پرتفوی بنده منتقل نگردیده
    الان برای چک کردن سند سهام به ذی نفعان مراجعه کردم که متوجه شدم هنوز دارایی برام ثبت نشده است در ذی نفعان و پالایش یکم رو که از طریق آپ و به تعداد 500 سهم خرید کرده ام هنوز به ذی نفعان نیومده برای من لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
    با تشکر 🌷

    • سلام، در صورتی که این سهام به درگاه ذینفعان شما اضافه نشده، احتمالا در فرآیند خرید مشکلی پیش اومده، این موضوعو میتونید از طریق پشتیبانی اپلیکیشن مورد نظر یا شماره های پشتیبانی صندوق که در سایت آن ها معرفی شده پیگیری کنید

      • سلام من برگه ایی که هنگام خرید سهام دارای یکم یا همون دومین بار دادنی گرفتم اون برگه رو گم کردم چیکار باید بکنم؟؟خواهش میکنم کمکم کنید استرس دارم

  • سلام و درود
    من کد معاملاتی دارم ، ۵۰۰ سهم پالایشی هم خرید کردم از آپ ،درگاه یکپارچه ذینفعان هم رفتم نیست چه باید کرد

  • با سلام برای مدیریت و فروش سهام دارایکم مربوط به فرزندانم چکار باید انجام بدم ؟ باتوجه به اینکه سن شون ۷ و ۱۰ سال هست

  • با درود
    در بخش کارگزار ناظر فقط خط تیره گذاشته شده و وقتی میخواهم گزینه دریافت را بزنم از من نام کاربری و پسورد می خواد، در این خصوص چه باید کرد؟

  • چرا در زمان بارگزاری برگه سهام که فرمت آن pdf است، پیغام خطای فرمت فایل صحیح نمی باشد را نمایش میدهد؟

  • سلام
    من تمام مراحل رو انجام دادم و دارایکم اومده تو پرتفوی ولی تعداد صفر هستش

  • پس از بارگذاری گواهینامه، کد گواهینامه میخواد درحالی که کدی در گواهینامه ذکر نشده! این کد رو باید چی بزنیم؟

  • سلام چرا نمیتوانم وارد درگاه ذینفعان بشوم
    رمزم را فراموش کردم
    مجدد رمز دادم ولی ورود غیر فعاله

    • سلام، این روزها ترافیک این سایت افزایش داشته و گاهی با مشکل ورود مواجه خواهید شد، در ساعات مختلف روز امتحان کنید

  • سلام توروخداتمام راهها رفتم که دارایکم داخل پرتفوی بشینه راه دیگه ای اگه هست به من بگین

  • سلام خدمتتون من نزدیک یه ماه هست که دارایکم خریدم وفوری تعغیرکارگزاردادم ولی هنوز وارد پرتفوی نشده از بانک کارافرین واپ خریداری کردم باروشی که خودشون گفتن ولی هنوزانجام نشده لطفا راهنمایی کنین ممنونم

  • سلام سهام دارا دوم از اپلیکیشن اپ خریداری شده سجام هم همان موقع ثبت نام شده ولی در درگاه یکپارچه ذینفعان سهام من قابل مشاهده نیست با شماره های بانک مسکن هم تماس گرفتم پاسخو نیستند لطفا راهنمایی کنید

    • سلام
      گویا هنوز این صندوق به پرتفوی سرمایه گذاران در درگاه یکپارچه ذینفعان وارد نشده است.
      باید منتظر اعلام مسئولین باشیم.

    • سلام بنده سهام دارا یکم خود را برای فروش ثبت کردم درتاریخ پانزدهم ابان ۴۰۱بعد از چندروز پول به حسابم واریز می شود؟

      • سلام، در صورت انجام معامله، ارزش سهام در همان لحظه به اعتبار کارگزاری شما اضافه می شود

  • سلام خسته نباشید،من ازطریق بانک کشاورزیetf روخریداری کردم احرازحویت هم شدم ولی داخل درگاه ذینفعان نیومده باید چه کارکنم

  • سلام وقت بخیر بنده از اپ دارا دوم خریدم
    ولی نه در کارگزاریم نشون میده نه در سامانه ذینفعان حالا باید چه کنم اخه نگران شدم که پولم گم نشده باشه اخه باره اوله که وارد میشم
    اگه میشه توضیح بدید چیکار کنم

    • سلام، فرآیند تقسیم سهام این صندوق هنوز انجام نشده است

  • سلام من پالایش یکم را خریدم ولی در پرتفوی نیست در سبد دارایی ذینفعان هم نبود باید چیکار کنم لطفاً زود کمکم کنید ممنون

    • سلام، هنوز فرآیند تقسیم سهام این صندوق تکمیل نشده است

  • با عرض سلام.
    برای من در سربرگ سبد دارایی قسمت کارگزار ناظر null نوشته شده و گزینه دریافت گواهی وجود ندارد.
    در گزارش دارایی هم فقط یک فایل اکسل برای دانلود است.
    اگر امکان دارد لطفا بفرمایید از چه طریق دیگری می توان فایل گواهی سهام با فرمت PDF را تهیه کرد.
    ممنون.

    • سلام
      راه دیگه ای وجود نداره. برای راهنمایی دقیق تر با پشتیبانی سایت ذینفعان بازار سرمایه تماس بگیرید.

  • سلام.من ماه پیش دارا دوم خریدم از طریق بانک حالا میخوام انتقالش بدم به کارگزاریم تا بفروشمش.ولی سایت ذی نفعان که میرم هنوز اسمش نیست کی میاد؟؟

    • سلام، زمان دقیقش مشخص نیست اما با توجه به اینکه فرآیند انتقال شروع شده باید به زودی انجام بشه، برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی کارگزاریتون تماس بگیرید تا در جریان حدود زمان انجام سفارش قرار بگیرید

  • سلام من از آپ خرید کردم هنوز به پرتفو نیومده تو این سامانه هم که میگین نیست کد پیگیری هم دارم چیکار کنم

  • سلام خسته نباشین..من توی برنامه آپ سهام خریداری کردم و احراز هویت شدم و درتراکنشم زده کارگزاریم بانک کارآفرینه..ولی من تو فارابی ثبت نام کردم..الان ینی کارگزاری من کدومه؟ اصلا نمیدونم چیکارکنم..تو پرتفویمم چیزی نیس..میشه توضیح بدین؟

  • سلام وقت بخیر
    ما برای بچه ها دارا دوم خرید کردیم که سن کمتر از۱۵ سال دارند و sms خرید هم دریافت کردیم.
    لطفا چگونه سهام بچه ها را پیگیری کنیم⚘

  • من سهام پالایش یکم رو تو اپلیکشن ایوا خریداری کرده ام و الان رو درگاه سامانه ذینفعان هم نیستش تا گواهی رو دریافت کنم ؟راه حل چیه ؟

  • سلام من برای همسرم صندوق پالایش یکم خریدم از طریق اپلیکیشن آپ و بعد از خرید رفتم تمام کارهایش را انجام دادم احراز هویت دفتر پیشخوان والان کارگزاری مفید را انتخاب کردیم الان چه کنیم که بیاد روی صفحه ایزی تریدر مون تعدادی که خریدیم

    • سلام، در صورتی که این دارایی در درگاه یکپارچه ذینفعان قابل مشاده هست، به روشی که در همین مقاله ارائه شده برای درخواست تغییر کارگزار ناظر اقدام کنید

  • با سلام من رمز کارگزاری بانک ملی برای فروش سهام عدالت رو فراموش کردم چکار باید کنم

  • سلام. وقت بخیر. من از طریق بانک رفاه سهام پالایشی رو خریدم . کارگزاریم مفید است. با توجه به این که چند روز پیش این عرضه اولیه آزاد شده آیا نحوه وارد کردن سهام به پرتفوی مفید از طریق همان منوی تغییر کارگزار ناظر است؟ یا چون از بانک خریدیم باید به شیوه دیگری اقدام کنیم؟

    • سلام، برای تغییر کارگزار ناظر باید از منوی مربوطه در پنل کارگزاری استفاده کنید

  • من سهام دارا یکم رو از ایوا خرید کردم و زمانی که در کارگزاری مفید قسمت تغییر کارگزار میزنم که بیاد داخل پرتفوی مینویسه خطا در ثبت درخواست چکار کنم راهنمایی فرمایید

    • سلام، با پشتیبانی کارگزاری تماس بگیرید تا موضوع را بررسی کنند

  • سلام
    من الان بیشتراز40روز میشه دارایکم رو خریدم
    اما تو پرتفوی نشون نمیده

    • سلام، از قسمت گزارش های پنل معاملاتی چک کنید که خرید موفقیت آمیز بوده یا خیر

  • باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ببخشید من هیچ اشنایی با سهام و…ندارم وبا اصرار دوستانم از وب سایت یانک ملی نوبت اول یه مبلعی از سهام دارا یکم رو خریدم وتو سجام هم ثبت نام کردم وباسایت خودتون سیگنال احراز هویت شدم وکد بورسی گزفتم وچون بلد نبودم فکر کردم الان خودش ااوماتیک مثل پول که تو بانک میذاری رشد میکنه ولی اول درد سر بود با بدبختی کارگزاری فارابی رو چون دفتر پیشخوان نزدیک منزل فقط داشت انتخاب کردم وتوی سایت فارابیکسو این کارگزاری میرم تغییر کارگزاری رو روی ودارا یکم گذاشتم ایراد نداره با کارگزاری فارابی انجام میدم ولی کارگزار ناظرم دارایکم باشه یا اصلا ربطی ندارن اگه ربطی ندارن لطف کنید بدای من وکسایی که مثل من هستن یه مقدار کمی توصیح بدینچه کار کنیم ممنونم

    • سلام دوست عزیز
      فرقی نمیکنه در چه کارگزاری ثبت نام کنید.

  • سلام من یک میلیون سهام صندوق دارا دوم از درگاه اینترنتی بانک مهر ایران خریدم الان چیجوری باید مطلع بشم کارگزاری آگاه انتخاب کردم ولی چیزی نشون نمیده

    • سلام
      باید تا زمان باز شدن صندوق در بورس صبر کنید.

  • سئوال بعدی من اینه چرا در درگاه ذینفعان سهام عدالت توی سبد دارای نشون نمیده ؟/

    • سلام، در این درگاه سهام عدالت در یک بخش جدا نمایش داده میشود

  • سلام ببخشید ما بعد احراز حویت و گرفتن کد بورسی داریم و معاملات را از طرق درگاه یکپارچه ذینفعان چک میکنیم این کارگزاری که میگید چطور ؟ عایا باید اقدام خاصی انجام بدیم .. خود سجام بعد احراز هویت و کد بورسی گرفتیم خود سجام به ما ذینفعان داد من گیج شدم نمیفهمم واقعا ممنون میشم راهنمایم کنید

    • سلام، سجام و سامانه ذینفعان برای شما وظیفه نمایش دارایی ها و مدیریت اون ها رو انجام میدن اما اگر بخواید خرید و فروش انجام بدید باید این کارو از طریق شرکت های کارگزاری انجام بدید، برای آشنایی با کارگزاری ها (اینجا) کلیک کنید

  • سلام من از طریق آپ پنج میلیون پالایش یکم خریدم کدبورسی هم داشتم الان میخوام وارد پرتفوی شخصی مفید بشه ولی هرکاری میکنم نمیشه حتی تغییر کارگزاری زدم تغییری نکرد لطفا کمکم کنید

    • سلام
      این موارد رو باید ار طریق تماس با کارگزاری پیگیری کنید.

  • سلام من از اپ سهام دارا یکم راخریدم و کارگزاری مفید دارم .بعد به تغییر کارگزاری رفتم کارگزاریم رو به دارا یکم ثبت کردم و ثبت شد ولی هنوز به پرتفوی انتقال نیوفتاده ؟؟؟

  • سلام. ما از طریق آپ سهام پالایشی یکم خریداری کردیم. ولی تو سامانه یکپارچه ذینفعان نیست. میخوام به کارگزاری خودم انتقالش بدم باید چیکار کنم؟

    • سلام، این صندوق اواخر مهرماه به پورتفو متقاضی ها اضافه خواهد شد

  • سلام من کد بورسی دارم کارگزاری هم دارم اما از طریق آپ دارا دوم رو خرید کردم.آیا بعد از اینکه دارا دوم باز بشه من باید کار خاصی انجام بدم یا خودش مستقیم میشینه تو پرتفوی؟متشکرم.

    • سلام دوست عزیز
      شما باید درخواست انتقال به کارگزاری بدید.

  • سلام من از دارا یکم خرید کردم ولی هنوز توی پرتفوی برام نیومده به درگاه ذینفعان میرم هیچی از دارا برام نیومده؟؟

  • سلام و ارض ادب ، ببخشید من۲میلیون دارایکم خریدم بعد آوردنش تو پرتفوی الان دوباره بدون کد بورسی ۳ میلیون دیگه خریدم . الان این سه میلیون نمی تونم انتقال بدم ، باید چه کار کنم؟؟؟

    • سلام دوست عزیز
      چطوری الان بدون کد بورسی خرید کردید؟!

  • سلام ببخشید هر وقت تغییر کارگزاری و می زنم با ارور فرمت فایل صحیح نیست برخورد می کنم و ثبت نمیشود؟در حالی که این فایل و مستقیما از درگاه دانلود کردم!

  • سلام من اهرازهویت شدم وکدبورسی دریافت کردم وتغییرناظردرکارگزاری مفیددادم۲۲روزه که دارایی صفرنشون میده،ازطریق ایواپرداخت انجام دادم

    • سلام، از طریق پشتیبانی کارگزاری پیگیری کنید که چرا این درخاست انجام نشده است؟

  • سلام من بعد از اینکه کد به گوشیم اس مس میاد وارد میکنم وارد پروفایل نمیشه بلکه خارج میشه دلیلش چیه؟

  • سلام
    من ساعات پایانی پذیره نویسی دارا یکم مبلغ ۱ میلیون خرید کردم الآن پس از گذشت ۴ ماه این سهم در سبد دارایی من در سامانه سمات نیست ، از کجا باید پیگیری کنم؟؟؟

  • سلام
    من 200 سهم دارا یکم از طریق برنامه آپ خریدم و با استفاده از برنامه رایان همراه این سهام رو به پرتفوی لحظه ای کارگذاری سرمایه و دانش انتقال دادم چطوری می تونم سهام رو از پرتفوی لحظه ای به پرتفوی سرمایه گذاری انتقال بدم که قابل معامله باشه ؟

    • سلام، برای اضافه کردن این سهم به پورتفو لحظه ای باید از گزینه افزدون خرید و فروش دستی استفاده کنید

  • با سلام و عرض ادب
    من تا حالا سه بار درخواست تغییر کارگزار ناظر دادم دارا یکم هم اومده نشسته تو پورتفو ولی باز بعد چند روز از پورتفو حذف شده است. مشکل از کجا می تواند باشد؟

    • سلام، دلیل این موضوع باید توسط کارگزاری بررسی بشه

  • با اینکه فایل من به صورت pdf هست ولی وقتی تو قسمت تغییر کارگزای ناظر ذخیره را می زنم مینویسه فرمت فایل صحیح نیست

  • باسلام.من از اسان پرداخت برنامه آپ ساام خریدم ومن قبلا ده کارگذاری هم سجام وهم احراز هویت شدم والان نمیشه این خرید رو داخل یکی ازکارگذاریهای خودم بیارم یاحتما باید درکارگذاری وسجام اسان پرداخت برنامه اپ دوباره ثبت نام کنم؟؟؟؟لطفا جواب دهید

    • سلام دوست عزیز
      لطفا سوالتون رو مجددا بپرسید. متاسفانه متوجه نشدم.

    • سلام دوست عزیز
      این دو ، دو صندوق سرمایه گذاری مختلف هستند.

  • سلام
    سهام دارا یکم برای من تو پورتفوم هست. من کارگذاری بانک ملی کار میکنم
    اما نمیتونم سفارش فروش بذارم و پیام میده تعداد وارد شده از تعداد باقی مانده بیشتر است. حتی اگر 10 سهم هم سفارش فروش بذارم همین پیام رو میده!

    • سلام، تعداد سهام باقیمانده که در پورتفو نمایش داده شده را با تعداد دارایی ثبت شده در درگاه یکپارچه ذینفعان مقایسه کنید و در صورت مغایرت این موضوع را از طریق کارگزاری پیگیری کنید

  • سلام.با اینکه چندین ماه است که احراز هویت شده و پس از سجام کد بورسی گرفته ام الان که میخواهم وارد سایت زینفعان بشوم وارد نشده و بالای صفحه می نویسد فقط کسانی میتوانند وارد شوند که سجام و احراز هویت شده باشند. چکار باید بکنم؟

    • با سلام
      در صورت تایید احراز هویت، پیامی مبنی بر تایید احراز هویت برای شما ارسال خواهد شد. در صورت دریافت پیام و عدم بروزرسانی اطلاعات سایت ذینفعان، با پشتیبانی سایت ذینفعان ارتباط بگیرید.

  • سلام بنده در تاریخ ۳/۱ یه تعداد سهام دولت از طریق برنامه اپ خریدم و تا چند وقت پیش پیگیرش نشده بودم که الان هرچی پیگیری میکنم به نتیجه نمیرسم ،عرضم ب خدمتتون بعد از اینکه خریدم وارد بورس شدم الان چند ماه در بورس فعالیت دارم و دارایکم هم در کارگزاریم خرید کردم ،و تغییر کارگزاری ناظرم واسه سهامی که از اپ خرید کرده بودمم زدم و خبر نشده الان هفته هاس ،چیکار باید کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام، وضعیت درخواست تغییر کارگزار ناظر را از طریق کارگزاری و سایت درگاه یکپارچه ذینفعان بررسی کنید

  • سلام من دراردیبهشت دوباربایک کدملی برای خودم ودخترم خریدکردم اماهنوزبه حساب من پولخریددوم برگشت نشده لطفابفرماییدتکلیف چیه؟

    • سلام، با شماره های پشتیبانی ای که در سایت صندوق اعلام شده تماس بگیرید تا موضع بررسی بشه

  • سلام
    ضمن سپاس فراوان از راهنمایی های ارزشمندتون
    من امروز فرم PDF خودم و خانواده رو مطابق با راهنمایی شما از درگاه یکپارچه ذینفعان دریافت کردم فرم ها دقیقا شبیه به همون نمونه شماست فقط در فرم یکی از اعضا خانواده من در مقابل “ارزش اسمی هرورقه 0ریال و “سرمایه هم 0 ریال” درج شده آیا این فرم مشکلی داره؟ ممنون میشم پاسخ بدین . ایام بکام

    • سلام، در صورتی که تعداد سهام درست ثبت شده احتمالا با مشکل حاصی روبرو نخواهید شد

  • سلام من با ۲ تا کارگزاری کار میکنم و نصف سهمام در یکی از آنها و نصف دیگری در کارگزار بعدیست اما در سایت ddn همه سهم ها را فقط اسم یکی کارگزارهامو به عنوان ناظر زده،علت چیست؟

  • با سلام
    بنده نماد دارایکم رو در وقت مقرر قانونی خریداری نموده و حال پس از چند ماه این صندق در درگاه یکپارچه نمایش داده نمیشه و هنگامی که با کارگزاری مربوطه تماس میگیرم به من پیام میدن که پذیره نویسی در سامانه کارگزاری آگاه با موفقیت انجام شده اما معامله ای از سمت شرکت سپرده گذاری ثبت نشده است.
    خواهش میکنم رانمائیم کنید.

  • سلام من دارا دوم رو از طیق اپلیکیشن آپ خریدم ولی الان تو درگاه ذینفعان جز دارای هام نیستش.الان میخوام انتقالش بدم تو کارگزاری آگاه چکار کنم

    • سلام دوست عزیز
      تا زمانی که صندوق قابل معامله نشه در دارایی های شما درج نمیشه.

  • سلام من برای خرید اولیه داریکم از دو بانک رفاه و تجارت گرفتم و اون سهام پالایش هم پول واریز کردم اون دومیلیون که از یک بانک زیادی گرفتم چگونه میتوانم بگیرم در حال حاضر دومیلیون دارایکم و سه میلیون پالایش دارم

    • سلام دوست عزیز
      متوجه سوال شما نشدم. لطفا واضح تر مطرح کنید.

  • سلام. امکان این کار نیست
    نمی‌تونم سهامم رو به مفید انتقال بدم.
    بارگذاری تصویر برگه در مفید جایی نداره و مفید پیام میده سهام دارایکم رو فقط می‌تونید بفروشید. لطفاً راهنمایی بفرمایید

    • سلام، این کارگزاری نیازی به آپلود تصویر برگه سهام ندارد

  • سلام من ۵۰۰ سهم دارا یکم خریدم هر موقع ک فروش را میزنم میگه شما موجودی ندارید باید چکار کنم

    • سلام، از انتقال این سهام به پورتفو خودتون مطمئن بشید

  • با عرض سلام وخسته نباشید بند ه در صندوق ما لی دارای یکم ثبت نام کردم برای خودم وفرزندانم ثبت نام کردم اما تا حالا هیچ کاری نکرد عاجزانه تقاضای کمک دارم ممنونم چون فکر میکنم اشتباه بزرگی مرتکب شدم دستم بگیرد

    • سلام
      اول از همه از منبعی که خرید کردید پیگیری کنید . بعد به همانطور که در مطلب آموزشی بالا گفته شد تعداد و برگه دارایی خودتون رو دریافت کنید. برای فروش دارایی هم ثبت نام در کارگزاری و امور گفته شده انجام بدید.

  • سلام برای من جلوی دارا یکم نوشته nullاین یعنی چی و باید چکار کنم به پرتفوی وارد بشه؟؟؟

    • سلام یعنی برای صندوق شما کارگزاری خاصی انتخاب نشده است. شما باید طبق مطلب بالا برای تغییر کارگزار ناظر اقدام کنید.

  • سلام من دارایکم رو تغییر کارگزاری دادم و به صورت دستی اضافه کردم ولی قیمت سر به سرش از قیمتی که گرفتم‌بالاتره و با اینکه تو سودم برام ضرر نشون میده میشه راهنمائیم کنید

    • سلام دوست عزیز
      وارد کردن دستی درست نیست. باید مطمئن بشید که این نماد در پرتفوی کارگزاری تون وارد شده یا نه.

  • سلام توی سایت ذینفعان توی قسمت کارگزار ناظر برای من null نوشته یعنی چی؟

    • سلام
      یعنی برای سهم شما کارگزاری انتخاب نشده است.

  • سلام من از طریق آپ دارا یکم را خریدم بعد از اون احراز هویت سجام و کارگزاری رو انجام دادم اما داراییم در درگاه ذینفعان قابل مشاهده نیست همچنین با تراکنش دستی ان را به پرتفوی لحظه ای اضافه کردم اما در پرتفوی قرار نمیگرد
    مشکل از کجاست؟؟؟؟؟

    • سلام
      تراکنش دستی کلا معتبر نیست. باید از مرجعی که خرید کردید مسئله رو پیگیری کنید.

  • سلام
    کسی که کدبورسی ندارد وباکد ملی وازطریق بانک اقدام به خریددارا دوم کرده چگونه می تواند درزمان اعلام شده بعداز یک ماه اقدام به فروش کند.

    • سلام، در این شرایط باید مشابه روش ارائه شده برای دارایکم که در همین مقاله ذکر شده عمل کنید

  • با سلام…چطور سهام دارا یکم خریداری شده فرزندان زیر ۱۸ سال خودم رو ببینم و در نهایت بتونم در بورس معامله هم بکنم..
    با وجود اهراز هویت و ثبت نام خودم بعنوان ولی و سپرست ولی … همچنان به سهام خریداری شده فرزندانم دسترسی ندارم و نمیبیمم

    • سلام، این سهام فقط از طریق پنل خود متقاضی ها قابل معامله است

  • سلام من سهامی خریداری کردم تو سبدم نیست حق تقدم بود (پاساح) ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام، حق تقدم ها برای مدت محدود قابل معامله هستند و بعد از اتمام این مهلت در صورتی که به ازای هر کدام 100 تومان به شرکت پرداخت نشده باشه، این حق تقدم ها توسط شرکت به فروش میرسه و وجه حاصل از اون به عنوان بدهی شرکت به شما منظور میشه که میتونید با پیگیری از شرکت اونو دریافت کنید

  • سلام منظور از کد نقل و انتقال که تو تغییر کارگزاری آگاه میخواد چیه؟

  • برای گرفتن پرینت دارا یکم هر رمزی برای سامانه تعریف می کنم که سبز بشه و قبول کنه قبول نمیشه. علامت خاص و 8 کارکتر و لایت و حروف بزرگ و کوچک را رعایت میکنم ولی رمز قبول نمیکنه. لطفا راهنمایی کنید

    • سلام، در صورت عدم دسترسی به رمز عبور از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنید

  • سلام در پرتفوی بازار سرمایه قسمت کارگزار ناظر null نوشته شده و گزینه دریافت گواهی نیامده
    چکار کنم

  • سلام با عرض پوزش لطفا اگه امکانش هست کل سوال های منو پاسخ بدید مرسی
    من برای پسرم که زیر ۱۸ بود چهارشنبه سجام ثبت نام کردیم و امروز شنبه کد پیگیری برای احراز نیومده برم احراز کنم میخواستم بدونم من میت نم برای مسرم از برنامه آپ دارا دوم رو به مبلع ۵ ملیون تومان خریداری کنم و بعد کارای سجامش رو انجام بدم مشکلی پیش نمیاد چون حساب سجامش احراز نشده گه بخواد بعد خرید به پرتفوی ذینفعان اِش اضافه بشه یا اینکه بعد احراز سجام خودکار با ورود به سایت ذینفعان در پرتفوی نمایش داده میشه لازم نیست قبلش خرید کاری کنیم؟

    • سلام، در این صندوق الزامی نیست که حتما در زمان ثبت نام، در سامانه سجام ثبت نام یا احراز هویت کرده باشید و تا روزی که قصد فروش داشته باشید وقت دارید که این کار را انجام بدهید.

  • با سلام برای دریافت گواهی سهام از تب گزارش گزارش دارایی ، موقع دانلود از من یوزر و پسورد می خواد ، این یوزر و پسورد رو از کجا دریافت کنم ؟

  • باسلام چرا سهامهای من در پرتفوی نشان داده نمیشن و تغییر کارگزار هم خطای در ثبت درخواست میده و جهت سهام پالایش هم خریدکردمو مبلغ ان بلوکه شده ولی در پرتفوی دیده نمیشهوهمچنین عرضه اولیه بپیوند هم خریدکردمفقط 77 واحد خریده شده چرا لطفا مشکل را بررسی فرماییدضمنا برگهای سهام را که از سایت گرفته بود با جمیل اقبلا ارسال کردم

  • سلام.
    من دارا یکم رو به پورتفوی خودم انتقال دادم ولی سود و زیانش اصلا تو وضعیت مالی نشون داده نمیشه.
    ممنون از سایت خوبتون

    • سلام، بعد از انتقال این سهام به پورتفو اگر خواستید که سود و زیان در پورتفو لحظه ای هم قابل مشاهده باشه باید از ثبت سفارش به صورت دستی استفاده کنید

  • سلام.من دارا دوم رو از طریق بانک ملی خریدم نه کارگزاری. توی ذی نفعان که میرم اصلا دارا دوم رو نشون نمیده.باید چیکار کنم

    • سلام، این صندوق هنوز در مرحله پذیره نویسی قرار داد، باید تا یک ماه بعد از پذیره نویسی صبر کنید تا این صندوق به دارایی های شما اضافه بشه

  • باسلام بنده برگهای سهام را از درگاه ذینفعان دریافت کردم .ولی وقتی تغییر کارگزار را میزنم خطا در ثبت میده ضمنا چگونه برگهای سهام را برای کارگزاری بارگزاری کنم لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر

  • سلام بنده بدلیل نداشتن کارت ملی نمیتونم کارگزاری ثبت نام کنم چطور میتونم بدون کارگزار سهام دارا روبفروشم

    • سلام، هرگونه خرید و فروش در بورس از طریق کارگزاری ها انجام میشه

  • سلام. اونایی که میخوان دارا یکم رو وارد آگاه کنن، کد گواهینامه رو صفر بزنن … من زنگ زدم پرسیدم از کارگزاری

  • ایا حتمن باید از کارگذاری خرید کنم اگر به خاطر نداشتن اطلاعات خری یافروشی انجام ندم چ میشه ضرری دارد یاخیر

  • سلام وقت بخیر
    من سهام دار یکم رو از بانک سرمایه گرفتم
    و الان کاراهای سامانه سجام و ثبت نام در کارگزاری مفید رو انجام دادم
    امروز کد بوریسیم فعال شده
    میخواستم بدونم مراحل بالا کافیه؟ چون نمیدونم باید فایلی pdf ای رو که از سامانه درگاه یکپارچه ذینفعان گرفتم رو باید کجا بفرستم

    • سلام دوست عزیز
      بله کافیه . حالا طبق دستورالعمل مطلب بالا عمل کنید.

  • سلام، بیش دو ماه هست ک نماد دارایکم در پرتفوی من هست،اما عملا غیر فعال است( همه اعداد صفر هست). لطفا راهنمایی بفرماید فعال نمون آن؟
    با تشکر

  • سلام خسته نباشید
    از طریق سامانه ایوا بانک ملی دارایی دوم خریداری کردم ولی تو سامانه درگاه یکپارچه ذینفعان ثبت نشده چی کار باید کنم ?
    با تشکر

    • سلام دوست عزیز
      تا زمان تخصیص این صندوق به سرمایه گذاران باید صبر کنید. بعد از پذیره نویسی عملیات تخصیص انجام می شود.

  • سلام ، ببخشید من سال ۹۴ سهام پدیده دارم ولی الان وارد بازار ذینفعان نشده چرا ؟! در صورتی که بقیه اعضای خانواده وارد شده ، باید چیکار کنم ؟! ممنونم

  • من ازتلفن بانک تجارت دارایکم دارادوم خریدم چطور میتانم بیارمش توسهام وبقیه بورس

    • سلام شما باید در یک کارگزاری ثبت نام کنید و سپس مراحلی که در این مطلب به آن اشاره شد رو انجام بدید.

  • سلام خسته نباشید ما میخواهیم در درگاه زینفعان سهام خودمان را ببینیم زده وضعیت null اما یکیشون شرکت کارگزاری مفید زده و اینو که شرکت کارگزاری مفید زده گواهی سهام هم ارزش زده اما آنها که null زده ارزششون هم در گواهی سهام صفر زده
    چیکار کنیم
    چون الان برای تغیر کارگزار ناظر گواهی سهام میخواهد و همه ی آنها بجز اون یکی ارزششون صفر است

    • سلام
      با پشتیبانی شرکت سپرده گذاری مرکزی تماس بگیرید.

  • سلام . ببخشید نمیشه سهام عدالت و دارا یکم رو توی پرتفوی اپلیکیشن ایزی تریدر مفید بیارم کنار بقیه سهم ها ؟

    • سلام
      سهام عدالت رو که نمیشه ولی دارا یکم رو طبق مراحل گفته شده در این مطلب میتونید به پرتفوی اضافه کنید.

  • من 5000تومان به دارا دوم واریز کردم ولی به علت دیر آمدن پیام کد بورسی دوباره تکرار کردم الان می گوید تلاش شما از حد مجاز بیشتر است من باید چگونه کد ریافت کنم

  • سلام
    وقت بخیر
    من دارا یکم از طریق سامانه بانک تجارت خریداری کردم
    الان داخل سامانه ذینفعان رفتم هیچ دارایی واسم ثبت نشده
    تازه کد بورسیم اومده میخواستم تغییر ناظر بزنم
    ولی هیچی واسم ثبت نشده
    لطف میشه راهنمایی کنید

  • سلام خسته نباشید
    من هم مشکل عدم نمایش دارا یکم در صندوق دارایی دارم
    از طریق میز خدمت درخواست دادم
    و تماس هم گرفتم
    گفتند۳هفته طول میکشه؟!!
    اگر۱۰۰سال پیش بود با اسب قرار بود از شرق کشور به غرب برن سریع تر انجام میشد…
    خجالت هم نمیکشند
    من برای خانواده خودم برای سه نفر خرید انجام دادم الان دو نفر همین مشکل رو دارند
    و چون از درگاه آدم خریداری کردیم بانک مسکن مسئولیت قبول نمیکنند و مربوط به بانک ملی هست ظاهرا

  • سلام ممنون از توضیحاتتون
    من از بانک رفاه 1.5 میلیون تومان سهم دارا یکم خریدم ولی الان هیچ کجا نمیتونم پیگیری کنم طبق راهنمایی شما از درگاه ذینفعان پیگیر شدم اصلا برای من گواهی رو هم نمیاره .. الان چیکار باید کنم ؟؟ کجاست این سهام ؟؟؟

    • باسلام
      در صورت دریافت کد معاملاتی، درخواست خود را مبنی بر تغییر کارگزار ناظر در سهم مورد نظر ثبت کنید.

  • سلام، من ۱۵۰ سهم از آپ خریدم، ماه پیش توی سجام ثبت نام کردم و بعد دو سه هفته احراز هویت رو انجام دادم و با کارگزاری خوارزمی کد بورسی گرفتم، حالا سهام توی پورتفوی کارگزاری نیست، به سامانه ذینفعان هم رفتم و اونجا هم خبری از سهامی که خریدم نیست. تراکنش هم با موفقیت انجام شد و پول از حساب کم شد. باید چیکار کنم؟

    • سلام، با شماره های اعلام شده در بخش سوالات متداول تماس بگیرید تا این موضوع رو بررسی کنند

  • کارگزاری مفید مبلغ دوملیون بابت خرید دارایکم پول بلوکه کرد ولی بعدش سهامی برای من نخریده حالا هرچی تماس میگیرم جواب سربالا میدهند (البته سهام نخریدنو تازه متوجه شدم)

    • سلام، در صورتی که این سهام در درگاه یکپارچه ذینفعان برای شما نمایش داده نمیشه و پول این سهام از قدرت خریدتون کم شده میتونید از طریق شماره های پشتیبانی خود دارایکم پیگیری کنید

  • سلام وقت بخیر
    من برای اوردن سهامetfبه سبدخودم تغییر ناظر دادم بازم هم دارایکم توسبد من نیومده ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  • برای دختر سه سالم سهام دارا یکم گرفتم چطور ادراه کنم مثلا خرید و فروش یا انتقال بدم خودم تو بورس هستم کارگزاری مفید انتخاب کدم

    • سلام، باید فرزند شما هم در سجام ثبت نام بشه و براش از کارگزاری نام کاربری و رمز عبور بگیرید تا بتونید این سهام رو معامله کنید

  • سلام سپاسگذارم از اطلاعات و برنامه جامع و کاملتون دارایکم و سهام عدالتم تو ذینعان ثبت شده وچند مرتبه که با مشکلات بسیارتونستم وارد سایت بشم دیدم با اموزش های شما میخوام تعغیر ناظر بدم ولی با ینکه رمز ورد سیو کردم داخل درگاه هر کار می کنم وارد نمیشه یا می گه کلمه امنیتی اشتباه است یا رمز عبور

  • سلام.من برای دارایکم دقیقا ۸روز پیش از برنامه ایزی تریدر مفید درخواست تغییر کارگزار ناظر دادم.ولی از من گواهی نخواست.الان هم توی درگاه ذینفعان جلوی دارا یکم گزینه null رو زده.لطفا راهنمایی کنید باید چکارکنم.ممنونم

    • سلام، این کارگزاری نیازی به ارسال تصویر برگه سهام ندارد

  • سلام وقت بخیر.یک ماهی هست دارایکم رو برای تغییر ناظر به کارگذاری مفید انجام دادم اما هنوز درحال بررسی هست.

  • سلام..تو این تصاویری که گفتید همه رو انجام دادم ..فقط برای کارگزاری من نوشته شرکت کاربری بانک ملی ایران…اینو باید چکار کنم؟؟

  • سلام وقت بخیر
    راهی نیست غیر حضوری گواهی دارا یکم رو برای کار گزاری مفید بفرستیم؟ مثال تلگرام یا واتساپ
    من پسرم به سن قانونی نرسیده همسرم هم نیست که حضوری ببره اگه خودم ببرم قبول میکنن؟

    • سلام، با نزدیکترین شعبه کارگزاریتون تماس بگیرید تا موضوع رو براتون بررسی کنند

  • با سلام . ببخشید من در کار گزاری اگاه در قسمت تراکنش دستی دو بار مبلغ و حجم رو وارد کردم . و متاسفانه بجای حجم ۲۰۰ دو برابر اون یعنی ۴۰۰ سهم وارد شده. الان اگر بخوام همون سود و زیان ۲۰۰ سهم رو نشون بده باید چه کار کنم . حتی مبلغ هم دو برابر شده . ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • سلام، یکی از این تراکنش ها رو حذف کنید یا با استفاده از فروش اون رو کم کنید

  • سلام خواهشمندم یک نفر آدرس این سایت معاملات بر خط که باید مدارک تغییر کارگزاری رو توش آپلود کنیم بفرسته هرکاری میکنم پیداش نمیکنم
    ممنونم

    • سلام، توی پنل معاملاتی کارگزاری شما یک گزینه به نام تغییر کارگزار ناظر وجود دارد که باید درخواستتون رو اونجا ثبت کنید

  • من آلان سه ماهه که کد بورسی گرفتم و دارا یکم هم شرکت کردم و بیش از ده بار هم درخواست تغیر ناظر دادم و هر کاری کردم دارا یکم به پرتفویم اضافه نمیشه حالا چی کار کنم به پرتفویم اضافه بشه؟میخوام باهاش معامله کنم ولی نمیتونم

    • سلام دوست عزیز
      باید این مسئله رو از کارگزاری تون جویا بشید.

  • سلام
    گزارش دارایی برای من فعال نیست.
    برای انتقال دارا یکم به صفحه بورس میخواستم . چکار کنم ؟ممنون

    • سلام دوست عزیز
      این مسئله رو باید از کارگزاری تون جویا بشید.

  • سلام من دارا یکم را انتخاب کردم به عنوان کارگزارناظر شاید یک ماه بیشتره اما به پرتفوی من اضافه نشده چکار کنم

    • سلام
      کارگزار ناظر شما چه کارگزاری ست؟ دارا یکم نام صندوق است نه کارگزاری. شما باید یک کارگزاری را برای نظارت بر دارا یکم انتخاب کنید.

  • دو هفته از ثبت نام سجام و احراز هويتم گذاشته؛ سهام شركت قشهد رو دارم ولي در سبد دارايي دينفعان ديده نميشه و كارگزاري مفيد هم ميگه تا تو سبد دارايي ذينفعان نياد هيچكاري نميشه كرد؛ از طريق ميز خدمت ذينفعان درخواستم رو دادم ولي هيچ جوابي نگرفتم؛ چكار بايد بكنم

    • با سلام
      بروز رسانی سایت ذینفعان با تاخیر انجام می شود.

    • با سلام
      سایت مد نظر را بدون تغییر IP سیستم خود، باز کنید.

  • دارایکم درپرتفوی کارگزاری مفید نمیاد الان ۲۰ روزه هنوزم نیومده دیگه خسته شدم

  • با سلام من دارا یکم بانک ملی خریداری کردم و درخواست کارگزاری ناظر دادم و در پرتفوی آگاه فروختمش
    ولی دارایکم بانک صادرات تو سایت بانک صادرات خریداری کردم هنوز نه اومده داخل پرتفو نه در سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار نیز قابل مشاهده نیست. ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

  • سلام خسته نباشید من توی پنل کارگزاری آگاه درخواست تغییر کارگزار ناظر رو زدم و نوشته انجام شده است ولی توی سبد سهامم نمیاره دارایکم رو
    توی سایت درگاه یکپارچه ذینفعان هم جلو کارگزار ناظر نوشته null
    میشه راهنمایی کنید؟
    ممنونم

    • سلام دوست عزیز
      در این مورد با کارگزاری تون تماس بگیرید.

  • سلام دارا یکم رو تغییر کارگزار زدم مینویسه اگه تا ۴/۲۱ احراز هویت انجام دادین اومده تو پرتفوی ولی نیومده هنوز چیکار باید بکنم؟؟

  • سلام من درگاه ذینفعان رفتم برای انتقال دارا یکم به کارگزاری دریافت فایل و میزنم فقط فایل و میفرسته و داخلش گواهی نیستش که کپی کنم فقط زده ۱۰۰ تا سهم داری به فلان مبلغ

  • سلام من وارد سامانه درگاه یکپارچه ذینفعان شدم ولی رمز عبورو خودش زده بود وارد شدم اصلا این قسمت نمایش دارا یکم برام بالا نمیومد
    روی تغییر رمز عبور رفتم عوض نکرد خارج که شدم دیگه اصلا نمیتونم دوباره وارد بشم همش میزنه رمز عبور صحیح نیست
    حالا چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
    ممنون

    • سلام، از قسمت فراموشی رمز عبور برای تغییر رمز استفاده کنید

  • سلام دارا یکم داداشم با اینکه یکماه از اومدن کد بورسیش میگذره هنوز ب پرتفوی مفید نمیاد. تغیر کارگزاری ناظر دادم همون روزهای اول. ولی درست نمیشه تو درگاه ذینفعان سهامش هست با عکس سندش و آرایش ولی ب پرتفوی نمیاد نمیدونم چیکار کنم

    • سلام، از طریق کارگزرای دلیل عدم انجام درخواست تغییر کارگزار رو بررسی کنید

  • سلام من توی پنل کارگزاری آگاه درخواست تغییر کارگزار ناظر رو زدم و نوشته انجام شده است ولی توی سبد سهامم نمیاره دارایکم رو
    توی سایت درگاه یکپارچه ذینفعان هم جلو کارگزار ناظر نوشته null
    میشه راهنمایی کنید؟
    ممنونم

  • سلام…من از کارگزاری مفید استفاده میکنم..در قسمت تغییر کارگزار ناظر تصویر آخرین برگه سهام رو نمیشه بار گزاری کرد…چه باید کرد؟

    • سلام، این کارگزاری نیازی به ارسال تصویر برگه سهام نداره

  • سلام
    واقعیت من سهام دارایکم از درگاه بانکی خریدم حالا میخوام بیارمش داخل پرتفوی مفیدم چه کارای باید انجام بدم؟
    درضمن از درگاه ذینفعان وقتی ک میخوام گواهی سهامم رو بگیرم نمیده بهم چیکار باید بکنم؟

  • سلام ببخشید چرا پول کسانی که دو بار با یه کد ملی ثبت نام کردن بر نمیگرده واقعا خسته شدیم از بس چشم انتطار موندیم‌ما یکبار از طریق کارگزاری و یکبار از طریق بانک ثبت نام کردیم از طریق کارگزاری نشسته از طریق بانک نه حالا باید چیکار کنیم

    • سلام، با شماره تلفن اعلام شده برای پشتیبانی صندوق دارایکم تماس بگیرید تا علت عدم پرداخت رو بررسی کنند

  • سلام
    مراحلی که فرمودین انجام شده
    ضمن اینکه در قسمت کارگزاری کلمه null نوشته شده، بعد از دانلود گواهی ارزش هر سهم و دارایی کل صفر نوشته شده! نکنه باطل کردن!!!!!

  • سلام
    من از درگاه بانکی سهام دارایکم خریدم حالا داخل این درگاه ذینفعان هست اما داخل پرتفوی نیست!؟
    درضمن داخل همون درگاه ذینفعان هم هرکار میکنم ک گواهی خریدم رو بگیرم نمیده بهم چیکار باید کرد لطفا؟؟

  • سلام ،برای من در بخش درگاه ذی نفعان ، در قسمت کارگزار ناظر کلمه ی null نوشته شده، باید چیکار کنم ؟

  • سلام بعد از 15 روز ثبت نام در کارگزاری سامان هیچ پیامی برام نیومد درحالیکه همزمان خوارزمی رو هم ثبت نام کردم و بعد دو روز رمز عبورم اومد . متاسفانه تلفنهای کارگزاری و پشتیبان سامان هم پاسخ نمیدن دارا یکم هستم چکار کنم قبلا ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام، برای اننتقال دارایکم میتونید از هر کارگزاری ای که خواستید اقدام کنید

  • سلام عرض ادب احترام خسته نباشین به مجموعه فوق العاده تون خوشحالم ک با اپیلکشن خوب سیگنال وارد بورس شدم احراز هویت شدم و… من ۲۰۰ واحد etfخریدم از بانک ذینفعان cdsمابقی سهام هام مفید خورده به جز دارایکم تغییر کارگزار ناظر یک ماه پیش زدم تو ایزی تریدر مسخره تیک شم خورده الان هیچ کسی قبول نمیکنه چرا نمیاد تو پرتفوی من شما قاضی…
    ممنون بابت برنامه فوق العاده تون واقعا عالیه سیگنال من یکی از طرفدار های به شدتت مشتاق شمام

    • سلام، در صورتی که درخواست تغییر کارگزار ناظر شما مدت زیادی هست که انجام نشده، مجددا این درخواست رو ثبت کنید

  • ممنون از مقاله ی خوبتون 🙂
    درقسمتی که میخوایم گواهی سهام رو دریافت و دانلود کنیم رمز عبور و نام کاربری میخواد.از برنامه اینترنت دانلود منیجر هم استفاده میکنم.مشکل از چیه؟چیو باید به عنوان نام کاربری و رمزعبور بزنم؟ چون با نام کاربری و رمزعبور خود درگاه باز نمیشه .

    • سلام، ترجیحا از یک مرورگر دیگه و بدون دانلود منیجر اقدام کنید

  • من سهام دولت را دو میلیون در اردیبهشت خریدم در کارگزاری اگاه ثبت نام کردم احراز هویت وکد بورسی گرفتم اما در اگاه الان صفر می زند چکار کنم تا از وضعیت خود اگاه شوم

    • سلام
      دارایی خود رو در درگاه یکپارچه ذینغعان چک کنید و در صورتی که داشتید با گارگزاری تماس بگیرید.

  • سلام چرادارایکم که به اسم بچه هایم خریدم بعدازگذشت10روزکه تصویرگواهی راتوکارگزاری گذاشتم هنوزاضافه نشده

    • سلام، فرآیند تغییر کارگزار ناظر رو از طریق کارگزاری پیگیری کنید

  • سلام . چرا در پورتفوی بنده و در مقابل نماد های دارایی گزینه دریافت وجود نداره

  • سلام.چرا درصد سود و زیان دارایکم برایم قابل رویت نیست؟

    • سلام، برای اضافه کردن این دارایی به پورتفو لحظه ای باید از ثبت تراکنش دستی استفاده کنید

  • سلام.
    ببخشید الان من تو سامانه سجام کارگزاریم null ثبت شده؟؟؟؟ یعنی چی؟؟؟؟؟

  • سلام برای انتقال سهام دارا یکم به پرتفوی کارگزاریم ، کد گواهینامه نقل و انتقال میخوان ، از کجا بگیرم ؟؟؟
    تشکر

    • سلام
      در گواهی موجود در درگاه ذینفعان بازار سرمایه نوشته شده

  • با سلام سهام داریکم روخریداری کردم کارگزارناطرازطریق کارگزاری که دارم رو زدم ولی هنوز به دارایی های من اضافه نشده

  • سلام. چرا دارا یکم با وجود نمایش در درگاه یکپارچه ذینفعان و انجام اهراز هویت، و با وجود تغییر کارگزار ناظر، در کارگزاری قابل مشاهده نیست؟

    • سلام دوست عزیز
      کارگزاری موظف است که دارایی شما رو به سبد سهام اضافه کنه. در این مورد باید از کارگزاری پیگیری نمایید.

  • سلام. بی‌فایده است هرچه تلاش می‌کنم کارگزاری مفید درخواست رو نمی‌پذیره و میگه این باید فقط از طریق سایت فروخته شود. وقتی وارد سایت میشم سایت فقط مربوط به افراد دارای سهام عدالت هست و من نمی‌تونم سهامم رو بفروشم. همینطور موندم و نمی‌تونم کارگزارم رو عوض کنم. خواهش می‌کنم جواب بدید. هیچکی به سئوال من جواب نمیده

    • سلام، برای فروش واحدهای این صندوق مثل سهام باید از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری اقدام کنید، البته قبلش باید دارایکم به پرتفو کارگزاری شما اضافه شده باشه

  • سلام
    ممنون از راهنمایی عالی تون

    من از 1 مرداد تو کارگزاری مفید درخواست تغییر ناظر رو ثبت کردم و سهام دارایکمم هم در سامانه ذینفعان بصورت CDS موجود هست، ولی تا الان انتقال پیدا نکرده و پشتیبانی درست و حسابی هم ندارن که مشکلمو حل کنن

    چکار باید بکنم و بنظرتان مشکلم کجاست؟؟؟

    • سلام، کار شما مشکلی نداره و الان باید کارگزاری درخواست شما رو بررسی و تایید کنه، این موضوع کمی زمانبر هست اما اگه خیلی طولانی شد حتما از طریق پشتیبانی یا شعب اون ها پیگیری کنید

  • من از طرزق اپیکیشن اپ ثبت نامکردم کد بورسیهم گرفتم در اگاه که می اورم هنوز صفرمیزند برایم چرا

  • سلام دارایکم را از طریق بانک خریداری کردم به پورتفوی فارابی انتقال دادم ولی سود وزیان ان را نمایش نمیدهدلطفا راهنمایی کنید متشکرم

    • سلام، برای اضافه کردن این سهام به پرتفو لحظه ای باید از ثبت تراکنش دستی استفاده کنید

  • با سلام من از برنامه اپ سهام خریدم
    الان داخل بورس هستم و کارگزاریم بانک رفاه هست
    ولی سهام دولتیم کارگزاریش بانک ملی خورده چجوری باید تغیرش بدم به رفاه؟

  • دوهفته هست درخواست دارایکم رو از کارگزاری مفید دادم هنوز در پرتفوی نیومده

  • با سلام بنده یک ماه اهراز هویت شدم کل کاراشو انجام دادم برا کل خانواده ودرکار گزاری مفید هم ثبت نام کرده ام.تغییر کار گزاری هم انجام داده ام ولی هنوز هیچی مشخص نیست.راهنمایی کنید لطفا

    • سلام، سود این صندوق ها در افزایش نرخ اون ها است و پولی تحت عنوان سود تقسیم نمی کنند

  • سلام.
    چرا دارایکم خریداری شده از بانک
    الان تو درگاه ذینفعان هم نشون داده نمیشه
    یک ماهه احراز هویت شدم

    • سلام، در صورتی که این دارایی در درگاه یکپارچه نیست احتمالا در فرآیند خرید مشکلی ایجاد شده، برای پیگیری با شماره های اعلام شده در سایت صندوق تماس بگیرید

  • سلام کارگزاری من آگاه هستش و بعد از گذشت 2 روز از درخواستم خوشبختانه 200 سهم دارایکم اضافه شد ولی چرا قابل معامله کردن نیست و حتی در قسمت عملکرد سهامم سودش رو نشون نمیده و عدد صفر نوشته ، ممنون میشم راهنمایی کنید .

  • پس از بارگذاری گواهینامه، کد گواهینامه میخواد درحالی که کدی در گواهینامه ذکر نشده! این کد رو بزنیم

  • سلام‌من دارایکم رو با آپ خریدم سجام و کارگزاری روانجام دادم احراز هویتم کردم ولی دارایکم نمیاد توپرتفوی من همش مینویسه درحال برسی .به کارگزاری ززدم میگه مشکل از سجام احراز هویت نشدی .سجام هم پشتیبانیش ۱۵۶۹ اصلا نمیگیره .به محل احراز هویت رفتم میگه توسامانه سجام مشخص نیس احرازتوقبول کردن یانه.الان باید چیکارکنم.لطفا بهم ایمیل بدین مممنون

    • سلام، تا زمانی که وضعیت احراز هویت شما مشخص نشه نمیشه کاری کرد، سعی کنید با پشتیبانی سجام تماس بگیرید تا موضوع رو پیگیری کنند

  • باسلام. از پذیره نویسی سهام بانکها 2 ماه ونیم گذشته، ولی هنوز درگاهی برای معامله باز نشده، بنده 2 میلیون تومان پذیره نویسی کردم. لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام
      از 7 تیرماه صندوق دارا یکم در بورس قابل معامله شده است.

  • سلام چطور سهام رو از پرتفوی اصلی به پرتفوی لحضه ای منتقل کنم ؟

  • از تاریخ 99/4/31چندین بار تغییر کارگزار در کارگزاری مفید زده ام ولی هیچ اقدامی انجام نشده است تا 99/5/16

  • سلام من وقتی میخوام در کارگزاری ناظر درخواستمو ثبت کنم کد گواهینامه میخواد و در برگه گواهینامه هیچ چیزی از کد گواهینامه نوشته نشده

  • اصلا توی کارگزاری مفید همچین گزینه ای نیست.میشه راهنمایی کنید؟ من یه هفته دارم میگردم، اصلا گزینه ای برای آپلود نداره

    • سلام، این کارگزاری نیازی به آپلود عکس نداره و ثبت درخواست کافیه

  • سلام کارگذاری من مفیده هر کاری میکنم دارا یکمم نمیره توش الان ی ماه شده اگه راهی بلدید بگید تعقیر کارگذاریم دادم

  • سلام من وقتی گواهینامه دارا یکم را دانلود میکنم همه چیزش بالا میاد ولی پایین نوشته به ارزش اسمی هر ورقه ۰ریال با سرمایه ۰ ریال

  • سلام من داریکم دادم ی نفر دیگه خریده چون د نداشتم الان چطور میتونم توی کارگزاری خودم پرتفوی خودم قرار بدم؟ همه سهم ها مساوی دادن یا کمتر هم بوده مثلا ۱۶۰ تا؟؟؟

  • سلام من 2ملیون تومن از طریق سکه دا را یکم در شهریور خرید کرد.بعد از طریق کارگذاری که با ان کار میکنم درخواست تغیر ناظر ثبت کردم که با خطا مواجه شدم .چند روز بعد 9.4.99 مبلغ 1.999.000تومان از حساب کار گذاری من کم شد بنام خرید صندوق دارا یکم .حالا توی ذینفعان من دارا یکم را دارم اما نمیدونم این کدام هست .کار گذاری هم جواب نمیده. لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

    • سلام دوست عزیز
      گارگزاری موظف است که در صورت احراز دارایی شما در درگاه ذینغعان، درخواست تغییر کارگزار ناظر شما رو انجام بده.

  • سلام من وقتی گواهینامه دارا یکم را دانلود میکنم همه چیزش میاد ولی در قسمت پایین می نویسه به ارزش اسمی هر ورقه ۰ ریال با سرمایه ۰ ریال می باشد در حالی که من۱۰۰ تا سهام دارم

    • سلام
      برای دسترسی به معاملات سهام این صندوق از طریق کارگزاری مطابق دستورالعمل این مطلب عمل کنید.

    • سلام، از طریق پنل کارگزاریتون در بازه زمانی اعلام شده توسط ناظر بازار، درخواست فروش بدید

  • باسلام بنده دارایکم راخریده بودم تقاضای وام یک میلیونی کردم ازتیرماه قسط آن کسر می گردد نمی دانم این یک میلیون کجاست به کجا مراجعه کنم لازم به ذکراست دارایکم درپرتفوی من است اما این وام کجاست

  • سلام خسته نباشید من تغییر کارگذاری زدم ولی تعداد سهم صفر نشان میده و تعداد سپرده گذاری نشان میده.حال میتوانم معامله کنم یا نه؟

  • سلام من دارایکم را درسامانه ذینفان مشاهده کرده ام از ۱۷روز پش نیز در کارگزاری مفید تغییر کارگزار ناظر ثبت کردم متاسفانه تاکنون اقدام نکرده باتشکر

  • سلام
    به اسم دختر سه ساله ام دارا یکم خریداری کرده بودم تمام کاراش از احراز هویت وانتخاب کاگزاری رو هم انجام دادم اما هنوز بعد دو ماه هنوز رمز عبور وکد کاربری که برای خودم اومده بود نیومده چه کار باید بکنم؟

    • سلام، از طریق کارگزاری ای که برای فرزندتون درخواست کد داده اید پیگیری کنید تا نام کاربری و رمز عبور برای شما صادر بشه

  • سلام برای من افق کوروش سهام گرفته تعداد زده 220 جای کارگزاری هم زده null ولی درصد ارزش دارایی رو نزده

  • سلام، من برای فرزندم که زیر ۱۸ سال هست ، دارایکم را خریداری کردم، برای اینکه در سامانه بتونم گواهی رو بگیرم، میشه باید در سامانه سجام ثبت نام بکنه، در صورتیکه کد رهگیری سجام رو داره و قبلا ثبت شده، حالا چطور باید گواهی سپرده اون رو جهت تغییر ناظر داشته باشم، ممنون

    • سلام، حتما باید فرآیند احراز هویت سجام انجام بشه تا بتونید به درگاه یکپارچه ذینفعان دسترسی پیدا کنید

  • سلام وخسته نباشید. بانرم افزار گوشی چجوری میشه سهام دارایکم رو به کارگزاری مفید انتقال داد؟ با تشکر

  • سلام
    من در بخش سبد دارایی در قسمت وضعیت کارگزار حالت null می باشم و پی دی اف گواهی نمیدهد
    لطفا راهنمایی کنید

  • سلام وقت بخیر
    من ۲۸ تیر درخواست تغییر کارگزار دارا یکم خودم را دادم ولی تاکنون انجام نشد
    خواستم دارا یکمم به پرتفوی کارگزاری مفید اضافه بشه ولی موفق نشدم
    هر وقت وارد می شوم نوشته در حال بررسی

    • سلام، با پشتیبانی یا یکی از شعب کارگزاری تماس بگیری تا وضعیت شما رو بررسی کنند

  • سلام من درخواست تغیر کارگزار دادم جوابش اومده انجام شد کی به سبد سهامم اصافه میشه

    • سلام، در صورت انجام این درخواست این سهام باید در سبد سهام شما قابل مشاهده باشد

  • سلام. من از کارگزاری مفید دارایکم را برای کل اعضای خانواده تغییر کارگزاری دادم در قسمت توضیح کارگزار گفته بعد احزار هویت به پرتفوی شما اضافه میشه اما بعد گذشت حداقل 20 روز خبری نشده.
    ممنون میشم شما راهنمایی کنید.

  • سلام من تمام نماد هارو از طریق آگاهخرید میکنم ،ولی بعضی نماد ها تو سامانه یکپارچه ،کارگزار ناظر رو نوشته null،براشون تغییر کارگزار ناظر هم میزنم هیچ‌تغییری نمیکنن،همون nullمیمونه.چرا اینطور نشون میده و مشکل کجاس چجوری حل میشه ؟ممنون

    • سلام، در صورتی که این نمادها توی سبد دارایی شما در کارگزاری قابل مشاهده و معامله هستند نیازی به انجام کار خاصی نیست

  • با سلام. از توضیحات خوبتون در جواب پیام قبلی سپاسگزارم. اگر ممکنه این پیامم جواب بدین. بنده سهم دارا یکم در پورتفوی لحظه ای هست اما ارزش و قیمتش مشخص نیست یعنی قبلا درخواست تغییر کارگزاری انجام شده و اومده توی پورتفوی. از طریق تراکنش دستی اقدام کردم در قسمت تاریخ معامله روز خرید که سی ام اردیبهشت هست میزنم ولی بازه قیمت اون روز مشخص نیست در قسمت قیمت خرید هم مبلغ ده هزار تومن میزنم که قبول نمیکنه. لطفا راهنمایی کنید که تاریخ خرید رو باید تاریخ روز خرید از طریق بانک بزنم یا تاریخ امروزی که خرید دستی پر میکنم? با تشکر

    • سلام، برای اینکه اطلاعت در این بخش دقیق نمایش داده بشه، در قسمت قیمت هر سهم از 10 هزار تومان و در قسمت قیمت کل 2 میلیون تومان رو استفاده کنید(البته اگر کمتر خریداری کردید همون مبلغ پرداخت شده رو ثبت کنید)

  • سلام. من وقتی وارد سامانه معاملاتی کارگزاریم میشم و میخوام طبق تصویر کارگزاریمو عوض کنم.بعد از اینکه بعد از انتخاب نماد دارا یکم و بارگذاری تصویر برگه سهم، گزینه ذخیره رو میزنم.این اخطار”تاییدیه تغییر کارگزار ناظر پذیرفته نشده است”نمایش داده میشود ممنون میشم راهنمایی کنید که مشکل از کجاست.باتشکر

    • سلام، با توجه به اینکه این خطا از طرف کارگزار شما صادر شده پیشنهاد میکنم برای اطلاع دقیق از دلیل اون با پشتیبانی کارگزاری یا یکی از شعب اون ها تماس بگیرید

  • با سلام.من همه مراحل سجام و کارگذاری رو انجام دادم. الان تو درگاه ذینفعان دریافت گواهی سهام رو میزنم اون دایره میچرخه اما فایل گواهی رو دانلود نمیکنه.مشکل از کجاست لطفا منو راهنمایی کنید.

    • سلام، احتمالا این سایت با مرورگر شما مشکل داره، بایه مرورگر دیگه امتحان کنید

  • با سلام من نماد دارا یکم را از طریق بانک ملت خریدم و تو بورسم هستم الان بیشتر از یک ماهه تغییر ناظرو زدم اما به پورتفیم اضافه نشده؟؟؟با پشتیبانی تماس میگیریم هیچ جوابی نمبدن این دارایی هم تو سبد داراییم نشون داده میشه کی ب اینا رسیدگی میکنع؟؟؟؟

  • سلام وقت بخير . من هم احراز هويت شدم هم كارگزاري مفيد عضو هستم و اين كه حتي تعدادي خريد هم داشتم از نمادهاي مختلف . اما الان ده روز بيشتر هست درخواست تعغير كارگزاري دادم و همچنان نوشته در حال برسي لطفا راهنمايي كنيد. و اين كه متاسفانه پشتيباني بسيار ضعيفي هست …

    • سلام، بعد از ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر، وظیفه بررسی درخواست و تایید یا رد اون بر عهده کارگزار هست و این طول کشیدن یا انجام نشدن درخواست ها باید توسط پشتیبانی یا شعب همون کارگزاری اصلاح بشه

  • سلام، من درخواست میدم اما میگه درخواست تغییر ناظر ابطال گردید و عکس هم ازم نمیخواد، چیکار کنم؟

  • سلام.من میخوام سهام دارایکم رو انتقال بدم به پرتفوی مفید هر سری درخواست ثبت میکنم بعد از 24 ساعت پیام میاد که به درخواست مشتری ابطال گردید!دلیلش چیه؟تا حالا سه بار ثبت کردم.توی ذینفعان قابل مشاهده هست ولی توی پرتفوی مفید نمیاد.

  • سلام وقت بخیر من تاریخ ۶مرداد درخواست تغییر کارگزاری دارایکم خودم رو که در حالت CDs بود از طریق ایزی تریدر مفید دادم فردای اون روز اشتباها دوباره درخواست ارسال کردم وقتی دیدم ۲تادرخواست دادم درخواست آخرم رو کنسل کردم. تا امروز انتقال کارگزاریم انجام نشده و درخواست اولم درحالت درحال بررسی هست.
    مجدد میتونم درخواست تغییر کارگزاری ثبت کنم یا خیر؟
    به نظر شما انتقال دارا یکمم توسط سامانه ذینفعان قفل شده؟

    • سلام، قبل از هر کار با پشتیبانی کارگزاری خودتون تماس بگیرید تا وضعیت درخواست اول شما چک بشه

  • سلام وقتتون بخیر ، واقعا متشکرم ، خیلی سایت ها مطالب خوندم ولی کارم انجام نشد ممنونم از شما که با راهنمایی فوق العادتون مشکلم رو حل کردین

  • من سهام ثشاهدم رو میخام انتقال بدم به پرتفوی ولی فایلش دانلود نمیشه چکار باید کنم؟

  • من در تاریخ 99/4/9 تغییر کارگزار ناظر دادم ولی تا همین الان که دقیقا 1 ماه میگذره، هنوز روی پورتفوی من نیومده، به کارگزاری هم زنگ میزنم میگه مشکل از ما نیست، لطفا راهنمایی کنید

    • سلام، اگر این سهام در درگاه یکپارچه ذینفعان برای شما ثبت شده باشه، هیچ مشکلی وجود نداره و کارگزاری باید درخواست تغییر کارگزار رو انجام بده، درصورت تمایل میتونید از طریق یک کارگزاری دیگه امتحان کنید

  • سلام. وقت بخیر. من سال ۸۴ سهام سیمان خرم آباد را خریدم. در دارایی هم قابل مشاهده هست اما نماد ذسخرم در لیست کارگزاری جهت تغییر کارگزاری ناظر نیست ! لطفا راهنمایی بفرمائید.

  • با سلام, بی نهایت سپاسگذارم که اینهمه دقیق و کامل توضیح دادید, فقط یه مشکلی وجود داره که وقتی تو سامانه کارگزاری (اکسیر) میخوام فایل pdf دانلود شده از سایت درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه را آپلود کنم خطای “فرمت فایل صحیح نیست” رو نمایش میده, ممنون میشم ارشاد بفرمایید

    • سلام، فایل رو با فرمت jpg هم ذخیره و ارسال کنید احتمالا مشکل حل بشه

  • درخواست خرید دارا یکم با موفقیت از درگاه بانک ملی انجام دادم اما بعد از چند ماه نه پولم برگشت شده نه سهامی در سمات برام لحاظ شده .شما بگید راهکار چیه .

    • سلام، برای پیگیری با شماره هایی که اعلام شده تماس بگیرید

  • کد نقل و انتقال را در کارگزاری آگاه الکی یه عدد وارد کنید مهم نیست

  • سلام من سهام دارای یکم خریدم ازطریق سایت کارگذاری مفید.هم کد بورس دارم هم کد احراز هویت.ولی متاسفانه تو پرتفوی سهام دارایکم نشون نمیده.ولی تو پرتفوی لحظه ای نشون میده.میخوام بفروشم میگه شما سهام ندارید
    لطفا راهنمایی کنید

    • سلام، ملاک وجود سهام در پورتفو نشون داده شدن اون در پرتفوی سهام هست. از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان چک کنید که آیا کارگزار ناظر این سهام برای شما درست ثبت شده یا نه

  • بازم دستت درد نکنه آگاهانه تر توضیح دادی یعنی ادم میفهمه مثل بقیه ننوشتی برای همه برای اطلاعات کامل برید کارگذار..کدوم کجا ووو زنگ هم میزنی آقا برو کارگذار دستت باز درد نکنه

  • با سلام
    بنده تعداد 200 سهم با بمبلغ 20،000،000 ریال در صنذوق درار یکم پیشنویسی کرده بودم ولی الان در سجام تعداد دارایی سهم 150 نشان داده میشود!!!
    دلیلش چیست و از کجا میتونم پیگیری کنم؟

    • سلام، ملاک دارایی شما اطلاعات درگاه یکپارچه ذینفعان هست، برای بررسی مغایرت با شماره تلفن اعلام شده در سایت صندوق دارا یکم تماس بگیرید

  • سلام وقت بخیر
    ببخشیداین سهام دارایکم واسه پسرم خریدم این میادتوپرتفوی خودم یا نه ؟

    • سلام، این سهام فقط به کد کارگزاری مربوط به خود متقاضی اضافه میشه

  • سلام خسته نباشید ..
    ما برای سهام عدالت اقدام کردیم و بعد از گذروندن مراحل و گرفتن کد بورسی الان در درگاه ذینفعان فقط میتونیم سهام عدالت ببینیم و سبد دارای و دارایکم برای ما فعال نیست باید چکار کنیم که بتونیم این قسمت فعال بشه و سبد دارایی ببینی ؟؟

    • سلام، اگه میخواید سهام عدالت خودتون رو بفروشید باید از طریق سامانه های مربوط به کارگزاری ها اقدام کنید

  • با سلام،من حدود ۴ ماه پیش از طریق اپلیکیشن شما که اون موقع واسه نوسان قیمت طلا میخواستم با بورس آشنا شدم و خدا را شکر درآمد خوبی داشته ام از همه شما عزیزان سپاسگزارم،اما سوال من اینه آیا یک سهم قدیمی ۱۲ ساله را با همین روش دارا یکم میتوانیم به پرتفوی اضافه کنیم،ممنون از راهنماییتون،

  • سلام خسته نباشی چرا هرچه تلاش می کنم برای گرفتن گواهی سهام دارای یکم بعداز انجام دادن مراحل در سایت ذینفعان همان گزارش دارای و دریافت pdf برای من دانلود نمی شود.تمامی مراحل سجام کد بورس همگی انجام شده یک ماه پیش.لطفا راهنمای بفرمائید.

  • سلام بنده تمامی مراحل سجام واحراز هویت ودریافت کدبورسی را انجام دادم وتغییر کارگزار ناظر را درکارگزاری مفید انجام دادم وچندین مرتبه نیز باپشتیبانی کارگزاری تماس گرفتم بعداز دوماه دیگه خسته شدم ودرسامانه ذینفان سهام نیز cds بعنوان کارگزار نشان میدهد چگونه باید دارایکم را بفروشیم

    • سلام، تنها روش فروش این سهام استفاده از خدمات کارگزاری ها است، میتونید از خدمات یک کارگزاری خلوت تر استفاده کنید تا کار سریعتر انجام بشه

  • سلام . 200 سهم خریداری کردم که در سامانه یکپارچه ذینفتعان بازار سرمایه تعداد 200 عدد اوراق بهادار به ارزش اسمی صفر ریال درج شده است. باید از کجا پیگیری کنم

  • با سلام. لطفا اگر ممکنه یک بار به طور شفاف جواب این سوال که دهها نفر پرسیدن رو بدین. کسایی که از طریق بانک خرید زدن و الان بعد از تغییر کارگزاری ناظر اومده در پورفوی ولی ارزش و قیمتش نمیاد توی پورتفوی باید دقیقا چکار کنن.? فقط میگین تراکنش دستی رو بزنید. تا جایی که من میدونم باید یه ترکنش دستی از طرف کارگزاری فعال بشه که ما اونو اضافه کنیم. حالا که این اتفاق نمیافته تو رو خدا اگر میدونید راهنمایی کنید باید چکار کنیم. این دارا یکم زندگی مردم رو درگیر خودش کرده. گناه کسی که با اعتماد دولت میره از بانک میخره الانم هیچ اطلاع رسانی و اموزشی به مردم نمیشه چیه?واقعا خدا خوشش نمیاد انقدر ذهن مردم درگیر کردن.

    • سلام، سهام شما در سامانه معاملاتی معمولا در دو قسمت نمایش داده میشه، اولی پورتفو سرمایه گذاری هست که معمولا تعداد سهام، قیمت اون ها و حجم معاملات در اون نمایش داده میشه و دومی پورتفو لحظه ای هست که سود و زیان لحظه ای رو نشون میده
      اگر دارایکم توی پورتفو نباشه باید از طریق تغییر کارگزار ناظر درخواست اضافه شدنش رو بدید اما اگه فقط توی پورتفو لحظه ای نیست کافیه توی همون صفحه گزینه ثبت خرید دستی رو بزنید و بعد از پرکردن تعداد سهام و قیمت خرید، به سود و زیان این سهام دسترسی پیدا کنید
      دقت کنید که اضافه کردن دارایکم به صورت دستی به پورتفو لحظه ای به معنای اضافه کردن اون به سبد دارایی شما نیست و تا زمانی که این سهام توی سبد سرمایه گذاری شما نمایش داده نشده باشه امکان فروش اون رو نخواهید داشت

  • سلام علیکم: از اینکه نحوه اموزش ونحوهء اطلاع رسانی این سامانه(سیکنال) بسیار برای مخاطبین وجدیدالورودیها حائز اهمیت میباشد: با تمام وجود ازشما تشکر و قدردانی میکنم: خداوند شما را بیش از پیش موفق بدارد: *والعا قبه للمتقین* اسدی امضاء

  • سلام من مبلغ 200 هزارتومان دارایکم در اردیبهشت ماه خریدم بعد که کد بورسی گرفتم در اواخر خرداد به پرتفویم اضافه شد الان حدود 10 روراست که از پرتفوی من حذف شده باید چه کار کنم لطفا راهنمایی نمایید.
    با تشکر

    • سلام، از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان چک کنید که این دارایی در چه وضعیتی هست

  • سلام، من سهام پدیده شاندیز(گشان) سال ۹۲ داشتم، تازگی ها هم یک مقدار خریدم، الان اون مقدار سال ۹۲ رو در درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه نمیبینم که برگه یهام رو دانلود و برای تغییر کارگزاری استفاده کنم، از کجا باید برگه سهام رو بگیرم؟

    • سلام، اگر از مالکیت این سهام مطمئن هستید احتمالا برای شما یک کد بورسی دیگر هم صادر شده، میتونید از طریق دفاتر پیشخوان یا درگاه یکپارچه ذینفعان درخواست تجمیع دارایی بدید تا مشکل حل بشه

  • سلام من کد بورسی داشتم کارگذاریمم آگاه بود دارایکم خریدم تو پرتفوی هست اما تو پرتفوی لحظه ای نیست زدم تغییر کارگذار ناظر نوشت کارگذارش مفید و انجام نشد این اتفاق دقیقا برای سهام ولپارس هم افتاده

    • سلام، اگه سهام توی پورتفو هست نیازی به تغییر کارگزاری ندارید، برای اطمینان از درست بودن کارگزاری از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان هم چک کنید

  • سلام
    سایت ذینفعان مراجعه کردم سهام دارا یکم هست اما زمانی که گواهی سهام میگیرم فقط تعداد سهم بدون مبلغ و ارزش ریالی قید شده علت چی هست؟
    تغییر کارگزار میدم اما ناظر باطل میکنه علت چی هست؟
    ممنون از لطف شما

  • به نام خدا
    با سلام ممنون از سایت خوبتون زمانیکه توی قسمت تغییر کارگزار ناظر اطلاعات رو وارد می کنم و کلید ذخیره رو می زنم پیغام زیر رو دریافت می کنم
    تاییدیه تغییر کارگزار ناظر پذیرفته نشده است
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

  • سلام من کد بورسی دارم،از طریق بانک هم ۵۰ واحد دارایکم خرید زده بودم ،بعدا تغییر کارگزار ناظر رو هم زدم گواهینامه رو هم فرستادم ،ولی ن پولش به حسابم برگشته نه به پرتفوی اضافه میشهراه حل چیه

  • مخواستم ببینم چ ا دارایکم من توی پورتفوی من نمیاد چند بار زدم ولی نشده

  • سلام من تو برنامه یکپارچه ذینفعان می رم قیمت سهام عدالت 48 ملیون زده ولی از سامانه نگاه میکنم 20 ملیون زده کدوم معتبر

    • سلام، به تاریخ بروزرسانی اطلاعات توی این دو سامانه دقت کنید

  • سلام من اوایل دارایکم توی پورتفوی مفیدم بود الان نمیدونم چرا نیست تغییرکارگزارم ۱۰ بارزدم ولی نمیاد پورتفو ازآپ خرید کرده بودم بازم بگم اوایل تغییرکارگزارو زدم اومده بود الان نیست

    • سلام، از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان چک کنید که وضعیت کارگزار ناظر چی ثبت شده

  • سلام و خسته نباشید
    دارا یکم بنده در یکی از اکانت هام در ذینعفان نمایش داده میشود ولی در دارای های کارگزاری مشاهده نمیشه
    و برای یکی از اکانتهام نه در دارای های کارگزاری ها است نه در ذینعفان
    میشه بگید مشکل از کجاست؟؟؟؟

    • سلام، اگر این دارایی در درگاه یکپارچه ذینفعان نمایش داده نمیشه با شماره های پشتیبانی اعلام شده تماس بگیرید تا وضعیت خرید اون رو برای شما بررسی کنند

  • سلام من ۶۰۰۵ سهم از سهام شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت را جهت انتقال به فتوی خود را دا

  • باسلام مدت ده روز هست که درخواست کردم دارایکم به کارگزارمفید انتقال بشه ولی انتقال داده نشده در ضمن دراین تغییر کارگزار فید از ما برگه سهام خواسته نشده و نتقال هم صوزت نمیگیرد چکار باید کرد ممنون

    • سلام، این کارگزاری برای تغییر کارگزار ناظر درخواست گواهی نمیکنه، برای پیگیری وضعیت درخواستتون با پشتیبانی کارگزاری تماس بگیرید

  • سلام خسته نباشید من هم مثل بقیه داریکم را از بانک خریدم تغییر کارگزاری دادم ولی سود و زیان آن مشخص نیست فقط تعدادسهام را مشخص کرده ممنون

    • سلام، برای اینکه بتونید این سهم رو در پورتفو لحظه ای خودتون ببینید باید از گزینه ثبت خرید دستی استفاده کنید

  • سلام خسته نباشید اگه امکانش هست یه سوالی داشتم من صندوق دارا یکم رو بخشی از طرق کارگزازری آگاه خریدم بخشی رو از طریق بانک بعد اینکه صندوق بازشد و تغییر کارگزاری ناضر دادم اونی بخشی رو که از بانک خریدم به تداد سهامم تو پرتفویم اضافه شد و میتون بفروشم ولی چون نگهش داشتم نفروختم الان من ۱۳۰ تا دارم ولی مبلغ کل پول به سود و زیانم اضافه نمیشه فقط اونی که از کارگزاری گرفتم اضافه میشه چکار باید بکنم

    • سلام
      به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه مراجعه کنید و تعداد دقیق دارایی های خودتون رو ببینید.

  • باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما.مبلغ یک میلیون تومان نقدآ ودو میلیون تومان از طریق صندوق بازنشستگی سهام خریداری نموده ام.ولی دارایی ام را در کارگزاری ناظر صفر اعلام می کنند راهنمایی کنیدسپاسگزار می شوم. برقرار باشید.

    • سلام
      دارایی خودتون رو از درگاه یکپارچه ذینفعان سایت سجام مشاهده کنید.

  • با سلام آیا صندوق ارزش کاوان آینده زیر نظر سازمان بورس هست

  • سلام.میشه بهم راهنمایی کنید ک چطور صندوق دارایکم رو ک ثبت درخواست تغییر ناظر زده بوودم ولی ب اشتباه، مجدد دستم خورد و پاکش کردم و حالا هرچقدر ک ثبت درخواست رو میزنم با خطا مواجه میشه و دیگه نمیتونم ثبت درخواست این سهم رو برای پرتفوی خودم اقدام کنم.ممنون میشم ک راهنمایی کنید

    • سلام
      برای حل این مسئله باید از طریق کارگزاری مراحل رو جویا بشید.

  • سلام
    خیلی ممنون ،
    از عوامل این اپلیکیشن بسیار ممنونم ،مطالب بسیار آموزنده و تمامی مطالب به روزوبرای تازه واردان بسیار عالی می‌باشد.
    فقط اگه امکانش هست ،در هر مرحله که تحلیل یا …. ارائه میشود
    تاریخ همان روز در پایان صفحه درج شوددرج شود

  • با سلام
    درگاه یکپارچه ذینفعان واسه ی من باز نمیشه که بتونم تغییر بدم صندوق EFT را؟

  • این روزها خیلی ها 8 درصد زیر قیمت nav دارا یکم رو میفروشن.
    سوال من اینه آیا میشه رفت تو سایت صندوقدارا یکم و به قیمت nav روز فروخت؟

    • سلام
      خیر نمیشه. صندوق های ETF صرفا از طریق سامانه کارگزاری قابل معامله هست

  • سلام دوستان من دارایکم رو برای کد ملی خودم و برادرم گرفتم . الان من کد بورسی دارم . میتونم سهم برادرم رو به پورتفوی خودم اضافه کنم؟

    • سلام، خیر این سهام فقط به پورتفوی خود اشخاص منتقل می شود

  • سلام من ۱۲ ام ازحسابم پول انتقال داده شده بابت خرید دارایکم پیامش اومده ولی اصلان ن نمادش هست ن خبری از پولم هست چیکار کنم اگه خریده نمادش چطور ببینم

    • سلام، به سایت درگاه یکپارچه ذینفعان مراجعه کنید تا مطمئن بشید که این صندوق برای شما خریداری شده یا نه

  • سلام.ببخشیدبنده نزدیکه۴۰روزاست آزادسازی کردم وتمام مرایل مربوط به سهام روانجام دادم احرازهویت شدم وسجام هم ثبت نام کردم ولی هرکاری میکنم برای فروش۳۰درصدسهامم توسایت کارگزاری بانک کشاورزی سایت بازنمیشه به جاش مینویسه کدملی شمافاقدسهام میباشدیاسبدسهام شمابه طورکامل دریافت نشده بی زحمت راهنمایم کنیدچکارکنم برای فروش۳۰درصدسهامم الحق که پول لازمم.

  • با سلام و خسته نباشید.
    برای من و همسرم و بچه ۳ سالم تقریبا به اختلاف ۲ یا ۳ روز کد معاملاتی ارسال میشه و من برای هر سه تغییر کارگزار رو ارسال میکنم در حالیکه تغییر کارگزار برای من و همسرم انجام شده و در پرتفوی نمایش داده شده برای بچه ام پس از سپری شدن ۱۰ روز هنوز نمایش داده نشده. در حالیکه در سامانه ذینفعان هم نام کارگزار cds خورده و پس از ۱۰ روز تغییری نکرده.

    • سلام، در صورتی که نام کارگزار در سامانه ذینفعان تغییر نکرده درخواست فرزند شما هنوز اعمال نشده، برای پیگیری با کارگزاری تماس بگیرید

  • خیلی خنده داره طبق آموزش سایت وقتی میخوام گواهی رو از ذینفعان بگیرم اصلا این گزینه در کنار کارگذار ناظر وجود نداره….ینی اصلا گزینه ی دریافت گواهی برای من یکی وجود نداره..
    دقیقا الان باید چه خاکی تو سرم کنم

    • سلام، لطفا به سربرگ انتخاب شده در سایت ذینفعان دقت کنید

  • سلام .دارایکم از اپ خریدم …برای ۶ نفر …تغییر کارگزار ناظر رو انجام دادم ..به پرتفو من اومد اما مبلغ صفر نوشته ..راهنمایی کنین لطفا…زنگ میزنیم کارگزاری اگاه اشغال هستش یک سر

    • سلام، اگر این دارایی در پورتفو شما نمایش داده می شود مشکلی وجود ندارد و برای دیدن آن در پورتفو لحظه ای کافیه از قسمت ثبت خرید دستی اقدام کنید

  • سلام،
    یک دنیاا ممنون بابت راهنمایی هاتون…
    ولی متاسفانه هر چی وارد این سایت های احراز هویت غیر حضوری میشم موفق به احراز هویت مجدد نمیشم چون سیستم میگه شما قبلا احراز هویت شدین☹
    با این حساب مجبورم دوباره حضوری به کارگذاری مراجعه کنم….
    بازم ممنون،عاقبت بخیر بشین ان شاءالله

    • سلام، هر فرد در سامانه سجام فقط یک بار احراز هویت می شود و نیازی به احراز هویت مجدد در این سامانه نیست، در حال حاضر احراز هویت غیر حضوری فقط برای سامانه سجام انجام می شود

  • سلام. چرا دارایکم در پرتفوی من نمایش داده نمی‌شود. چندماه پیش احرازهویت شدم تغیر کارگذار ناظر رو هم انجام دادم .

  • با سلام
    دارایکم برا پسرم خرید زدم و در سمات هم نشون میده و احرازهویت هم شده و با پشتیبانی مفید هم تماس گرفتم اما هنوز مشکل حل نشده و تو پورتفوی اضافه نشده
    تشکر

  • سلام.بعد از انتخاب نام دارا یکم و بارگزاری گواهی سهم در سامانه کارگزاری و ثبت ذخیره پیام عدم تایید کارگزاری ناظر میدهد.پنجره قرمز رنگ در گوشه سمت چپ پنل،علت چیست؟

  • باسلام
    من دارایکم را درخواست از طریق کاگزاری زدم ولی چون تو سفارشاتم نبود و فقط پولم را بلاک کرد یکبار دیگه از طریق نرم افزار آپ خرید زدم. الان داخل پرتفوی دارایکم از طریق کارگزاری خرید شده و با توجه به محدودیت خرید هر نفر تکلیف مبلغ کسری از طریق نرم افزار چه میشود؟

    • سلام، این مبلغ باید به حساب شما برگشت داده شده باشد، در صورتی که پولی دریافت نکرده اید با شماره های اعلام شده در بخش سوالات متداول تماس بگیرید

  • سلام.من بیشتر از ۱۰ روز است که این کارهارو انجام دادم واحراز هویت هم شدم ولی متاسفانه کارگزاری کیان جوابگو نیست وتلفنهاش تمام اشغال میزنه ونمیتونم تماس بگیرم

  • ببخشید من اشتباهی به جای تصویر برگه سهام عکس دیگه ای اپلود کردم چجوری میتونم درخواستمو حذف کنم و مجددا درخواست بدم .. الان ده روزه که کنارش نوشته انتظار اقدام

    • سلام، حذف درخواست و انجام مجدد از طریق سامانه های معاملاتی قابل انجام هست

  • باسلام من دوبارسهام خریدکردم پیش یک باواریزی حساب نمیشود یکی ازواریزی کی برگشت مخوره سوال دوم چطور برای فروش سهام خوداقدام بکنیم سوال سوم ایایکی ازسهامهای خریداری شده رابنام یکی از بچه ام بذارم

    • سلام، مبالغ اضافه پرداختی تا الان باید عودت داده میشده و در صورتی که پول به حساب شما بر نگشته با شماره های پشتیبانی اعلام شده تماس بگیرید، در مورد سوال دوم خرید وفروش این صندوق ها مثل سهام عادی است، در مورد سوال سوم هم امکان انتقال این دارایی ها به صورت وکالتی و غیره وجود ندارد

  • سلام براي بارگذاري تصوير برگه سهام دارايکم در بخش تغيير کارگزاري اقتصاد بيدار مشکل دارم. پيغام ميده فرمت اشتباه است. در حالي pdf است . ممنون

    • سلام، تصویر برگه سهم را با فرمت عکس مثلا jpg بارگذاری کنید

  • سلام در محل تغییر کارگزاری برای ثبت نماد دارا یکم محلی برای دریافت برگه دارا یکم وجود نداره.چطور می تونم درغا یکم را به پرتفو بیارم

  • سلام. رمز عبور رو باید از کجا دریافت کنیم لطفا کسی میدنه بگه دیوونه شدم

  • سلام..
    ممنون از راهنمایی هاتون…
    لطفا بفرمایید برای نوجوانان زیر ۱۸ سال که سجامی شدن و کد بورسی دارن ،قیم شون هم احراز هویت شده چطور وارد ذینفعان بشن و دارا یکم رو به کارگذاری انتقال بدن…هر بار که وارد صفحه میشیم و کد ملی رو میزنیم ارجاع میده به صفحه سجامی شدن چون این کد ملی ها خودشون احراز هویت نشدن…هیچ جا جوابگوی این سوال نیستن

    • سلام دوست عزیز، حتی اگر ولی یا قیم خودش احراز هویت شده باشه باید یکبار هم به عنوان ولی یا قیم احراز هویت بشه، در این مورد دوباره به دفتر پیشخوان مراجعه کنید تا اینبار به عنوان نماینده احراز هویت بشید و این مشکل حل بشه

  • سلام،صبح تون بخیر و خدا قوت
    خیلی ممنون بابت زحماتتون…
    من برای پسر زیر ۱۸ سالم دارا یکم خریدم ،سجامی شده ،کد بورسی هم براش صادر شد .کد کاربری وگذرواژه هم اومد و الان می تونم کامل براش سهام خرید و فروش کنم.ولی!!برای دیدن دارا یکمش به مشکل میخورم ؟چون ذینفعان ارجاع میده صفحه رو به سجامی شدن دوباره به دلیل احراز هویت نشدن ،در صورتی که افراد زیر ۱۸ سال احراز هویت نمیشن و همون احراز هویت قیم شون کافیه…هیچ جام که الحمدالله جوابگو نیست یعنی واقعا فکری واسه این مساله از قبل نکرده بودن توو این برنامه ها…
    چطور موقع خرید با دو ثانیه پول ها رو از ملت میگرفتن و تمام ولی برای فروش یا ارائه گواهی سهام این همهههههه دنگ و فنگ درست کردن برای مردم.ای کاش همون اول میگفتن تا انقدر تو این شرایط بیماری مردم اسیر پیشخوان و بانک و کارگذاری و اینا نشن..من به شخصه فقط بخاطر اینکه گفتن هر کد ملی می تونه ثبت نام کنه این کار و انجام دادم برای بچه هام و الان تقریبا یک ماهه درگیر کارای سجامی شدن و احراز هویت و کدبورسی و حساب بانکی به نام خوده فرزند و سیم کارت به نام خودشون باشه و این داستان ادامه دارد شدم…
    بازم ممنون که شما هستین و انقدر خوب جواب میدین به سوالات…
    خسته نباشید…
    روزتون حسینی ،ان شاءالله

    • سلام، صحبت های شما درسته اما باید یک مورد رو اصلاح کنم، برای افراد زیر 18 سال ولی یا قیم باید به جای فرد احراز هویت بشه حالا اگر خود ولی قبلا هم احراز هویت شده باید مجددا برای فرزند خودش مراجعه کنه و این بار تحت عنوان ولی احراز هویت رو انجام بده
      شما هم مجددا مراجعه کنید و این بار اعلام کنید که به عنوان ولی میخواید احراز هویت رو انجام بدید تا مشکلتون هرچه سریعتر رفع بشه

  • بنده نمی توانم وارد ذینعفان شوم وپیغام رمز عبور اشتباه است واده می شود رمز عبور کدام رمز است .

    • سلام، رمز عبوری که در اولین ورود به این سایت وارد کرده اید، در صورت فراموشی گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده ام را انتخاب کنید

  • سلام
    دوستان وقتتون رو با تماس گرفتن با کارگزاری هدر ندین چون دو پاسخ میدن یا میگن صبر کنین یا میگن مشکل از شرکت سپرده گزاری مرکزیه!

  • سلام.من سجام ثبت نام کردم ولی شماره تلفنی که ثبت کردم به اسم خودم نیست آیا برای سهام عدالتم مشکلی پیش میآد؟ چطور میتونم اطلاعاتمو ویرایش کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • سلام، برای ویرایش اطلاعات باید به سایت سجام مراجعه کنید

  • سلام من دارایکم خریدم برگه سهم ام رو دارم ولی نمی دونم از کجا تغییر ناظر کارگزار بزنم

  • با سلام.کارگزار من جهت تغییر کارگزار شماره گواهینامه میخواد و در گواهینامه اوراق بها دار شماره ای نیست.راهکار چیست؟کارگزار اردیبهشت ایرانیان

  • سلام واسه تغییر کارگزاری ناظر اقدام کردم میگه کد گواهینامه نقل و انتقال وارد کنید چیه؟؟کارگزاری اگاه هستم

  • باسلام و عرض ادب…من از طریق اپ در اخرین روز پذیره نویسی دارا یکم که اول خرداد بود برای خودم و همسر و بچه هام دارا یکم خرید کردم همگی کد بورسی داریم و احراز هویت هم شدیم…برای همه تو پرتفوی کارگزاری اومد الا دخترم جالب اینه که تو سمات قابل رویته و چندین و چند بار تغییر کارگزاری ناظرو هم زدیم ولی نیومده پیگیریها از کارگزاری بانک سامان هم تا کنون نتیجه نداده مورد دوم هم که از مورد اول عجیب تره مربوط به خودمه که عضو کارگزاری بانک ملی هستم دارا یکم من هم در پرتفوی کارگزاری نشسته هم در سمات قابل رویته ولی بهنگام ثبت سفارش فروش با خطای عدم موجودی روبرو میشیم کارگزاری میندازه گردن سپرده گذاری مرکزی اونا میندازن گردن کارگزاری…لطفا” منو راهنمایی فرمایید.ممنونم

    • سلام، در مورد تغییر کارگزار ناظر بعد از ثبت درخواست باید برای انجام اون از طریق کارگزاری پیگیری کنید اما درمورد مشکل دوم این موضوع خیلی نادر هست و احتمالا تنها روش حل اون پیگیری کردن موضوع از طریق همین دو سامانه است

  • سلام. از کارگزاری آگاه ۵۰ سهم واز اپلیکیشن آپ ۱۴۰ سهم دارایکم خریداری نمودم.
    در درگاه یکپارچه ذینفعان 190سهم ثبت شده است.
    ولی در سایت کارگزاری آگاه تعداد سپرده گذاری ۱۹۰ سهم می باشد که ۵۰ سهم قابل معامله می باشد
    بهای تمام شده به جای اینکه مبلغ1.900.000 باشد مبلغ 500.000 می‌باشد که 50سهم قابل معامله است
    از سایت کارگزاری اگاه تغییر ناظر کارگزار دادم و عکس گواهینامه را بارگذاری کردم که کد گواهینامه میخواهد و بدون کد ثبت نمی شود.
    لطفاً راهنمایی بفرمایید 140سهم چگونه قابل معامله میشود و و اگر نیاز به تغییر کارگزاری ناظر میباشد کد گواهینامه را چگونه تهیه نمایم.

    باتشکر

    • سلام، در صورتی که بخشی از دارایی شما در سمات دیده بشه اما کارگزاری اون رو نمایش نده باید تغییر کارگزار ناظر بدید اما اگر کارگزاری همه دارایی شما رو نمایش میده و بخشی غیر قابل معامله هست باید از طریق پشتیبانی کارگزاری موضوع رو پیگیری کنید

  • من احرازهویت کردم تغییر کارگذار ناظرم انجام دادم الان ۵ روزه دارا یکم به پرتفوی اضافه نشده

    • سلام
      با کارگزارتون تماس بگیرید و موضوع رو مطرح کنید.

  • سلام دارا یکم تو پرتفوی من اومده ولی هنوز درصد سود یا زیانشو نشون نمیده لطفا راهنمایی کنین

  • سلام
    من دارایی یکم دارم و می‌خواهم تغییر کارگزار بدهم .
    توی سبد دارایی تعداد سهم و مبلغ و همه اطلاعات کامله اما کارگزاری null هست فایل اکسل هم دانلود میشه که کامله
    اما توی گزارش دارایی فقط تعداد 200 سهم هست و مبلغ سهم و مبلغ کل نیست و فایل PDF هم این مبالغ را صفر زده .
    چه کار کنم ؟

  • با سلام.من کارگزاری مفید هستم.خواستم دارایکم که از طریق بانک خریداری کردم رو به پرتفوی خودم دربورس اضافه کنم. مراحل رو انجام دادم ولی وقتی در کارگزاری مفید نماد دارایکم رو جستجو میکنم و ثبت درخواست میزنم چنین پیامی ارسال میشه” درخواست شما در این نماد ثبت شده است” ولی مرحله بعدی رو برای من باز نمیکنه و من قبلا درخواست نداده بودم که این همچین پیامی برای من ارسال میکنه.
    باتشکر از پاسخگوییتون.

  • سلام دارا یکم توی پرتفوی امده اما تعداد و قیمتش صفره پشتیبانی اگاه هم نزدیک نود نفر در انتظارن و کسی جواب نمیده با این اوضاع نتونستم معامله کنم

  • سلام وخدا قوت به شما.
    بنده پس از بارگذاری PDFاصل گواهی ،کد گواهینامه را میخواد لطفا راهنمایی بفرمایید .

  • سلام من عملیات بالا رو انجام دادم وتو پرتفوی من اومده اما مبلغ اون به مبلغ دارایی هام اضافه نشده. یعنی تو قسمت دارایی جلوی دارا یکم صفر زده شده

  • با سلام از اول هفته برای خرید به مشکل خوردم و هنگام سفارش خرید پیام ” کاربر مسدود است ” میده. پشتیبانی مفید هم گوشی جواب نمیده. ۴ و ۵ روز هست که هیچکار نتونستم. لطفا راهنمایی کنید.

  • سلام وقت بخیر، من میرم تو قسمت تغییر کارگزاری در قسمت نماد که باید داری یکم رو وارد کنم نمیشه اصلن تو لیست نیس مشکل کجاست؟

  • سلام
    دارا یکم من فعال هست و فقط نیاز به تغییر کارگزار ناظر دارد اما در قسمت گزارش دارایی برای دریافت فایل PDF وقتی دانلود میشه error میده و تصویری نشون داده نمیشه وقتی هم با IDM دانلود میکنم برای شروع دانلود از من یوزر و پسورد میخواد چکار باید انجام بدم؟ با پشتیبانی هم نمیتونم تماس بگیرم و 1569 تماس برقرار نمیشه

    • سلام، مشکل از دانلود منیجر و مرورگر شماست با یک اپلیکیشن دیگر اقدام کنید

  • سلام وقت بخیر من به همراه همسر سهام دارا یکم را خریدیم طبق دستور اقدامات لازم را انجام دادیم تا نماد آن در پورتفوی ما قابل رویت باشد متاسفانه این نماد در پورتفوی همسرم آمده ولی برای من در دیدبان قابل مشاهده هست و در پورتفو نیست در صورتی که همه اقدامات لازم را ما عین هم انجام داده ایم لطفا نحوه حل مشکل و انتقال را عنوان نمایید.با تشکر

    • سلام، این مشکل باید توسط پشتیبانی کارگزاری اصلاح شود

  • سلام….آیا امکان افزایش سهم هست؟ من مقدار کمی سهم گرفتم و میخوام مقدار رو افزایش بدهم

  • سلام خسته نباشید من از طریق بانک ملت خرید کردم و تو درگاه يکپارچه اومده ولی کارگزار نداره و بعد نوع دارایی مشاهده کارها زده که زيرش نوشته شرکت کاربری بانک ملت الان من باید چی کار کنم سپاس از پاسخگویی شما

  • سلام.کارگزاری من آگاه هست،از طریق تغییر کارگزار ناظر تصویر گواهی انتقال سهام دارایکم را انجام میدم وبعد کد گواهینامه نقل و انتقال را میخواد.لطفا راهنمایی کنید که این کد چیه؟

  • سلام بند تمام فرآیند را انجام دادم ولی هنوز بعد یازده روز دارا یکم بند در پورتفوی ننشسته راهنمایی کنید تشکر

  • سلام
    من دارایکم را از طریق آپ خریدم سه چهار روزه انتقال به پرتفوی را ثبت کردم ولی هنوز نیومده
    من نماد سهامهارو زدم و تو توضیحات ننوشتم از کجا خریدم آیا مشکلی پیش میاد؟

    • سلام، این درخواست باید توسط کارگزار بررسی و تایید بشه که با توجه به حجم بالای درخواست ها احتمالا چند روزی طول بکشه، برای پیگیری باید با کارگزاری تماس بگیرید

  • سلام چرا با گذشت ۷ روز هنوز داخل پرتفو نیامده سهام دارایکم.. .بعد از خود کار گزاری خرید کردم باید باید گواهی سهام هم بفرستم یا نه بعد داخل سایت ذینفعان هم نوشته نام کارگزاری نوشته null باید چیکار کنم خواهش می کنم نوضیح بدین ممنون

    • سلام، در صورتی که دارایی در لیست سبد سهام شما داخل کارگزاری دیده نمی شود باید از تغییر کارگزار ناظر استفاده کنید

  • با عرض سلام
    احتراما باستحضار میرساند طبق آموزش جهت انتقال سهم etfباطلاع میرساند که برای اینجانب مقدور نمیباشد و در قسمت دریافت کلمه فعال قید شده لطفا راهنمایی بفرمایید…. با تشکر

  • ببخشید من 200سهام دارایکم تو پرتفویم نیومده چون از طریق درگاه بانک خرید کردم. از درگاه ذینفعان رفتم دانلود کردم برگه سهامم. تو درگاه ذینفعان هست(تو سبد داراییم هست) ولی تو پرتفوی کارگزاری مفیدم نیست حتی اونی که گفته شد تو تغییر کارگزاری هم ثبت کردم ولی الان تقریبا 1 هفته س نیومده تو پرتفویم. وتوضیح اینکه تو برخی جاها نوشته برگه سهام آپلو کنید تو کارگزاری مفید این گزینه رو نداره

    • سلام، این کارگزاری نیازی به آپلود برگه سهام ندارد، برای پیگیری روند تغییر کارگزار ناظر با کارگزاری تماس بگیرید تا وضعیت درخواست شما را اطلاع دهند

  • سلام من دارا یکم از طریق درگاه بانک خریداری کرده ام تو درگاه یکپارچه ذینفعان هم فعال می باشد و کارگزار( ناظر شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران) می باشد حالا نمی دانم چطور به بورس بیارم ( تو بورس معاملاتی هم هسنم) لطفا راهنمایی بفرمایید
    ممنون

    • سلام، در صورتی که در حال کار با یک کارگزار هستید به روش ارائه شده در همین مقاله اقدام کنید ، در غیر اینصورت ابتدا در یک کارگزاری ثبت نام کند و نام کاربری و رمز عبور دریافت کنید و بعد مراحل ارائه شده در مقاله را دنبال کنید

  • سلام من مشاهده کردم که کارگزار ناظر من بانک ملی هست ولی هیچ نام کاربری یا رمز عبوری ندارم که وارد کارگزاری بانک ملی بشم وقتی هم میرم سایت کارگزاری بانک ملی فراموشی رمز میزنم پیامی برام نمیاد ، در تمامی مراحل من فقط از یک شماره تلفن که به نام خودم هست استفاده کردم و احراز هویت هم شدم

    • سلام، درخواست شما از طریق این کارگزاری ثبت شده و به همین دلیل نام این کارگزاری به عنوان ناظر برای شما ثبت شده اما این موضوع به معنای افتتاح حساب در این کارگزاری نیست، در صورتی که تمایل دارید از خدمات همین کارگزاری استفاده کنید باید در سایت آن ها ثبت نام کنید و نام کاربری و رمز عبور دریافت کنید

  • سلام دارایکم از اپ خریدم تغییر ناظرم زدم چندبار نوشته انجام شده ولی به پرتفوی اضافه نشده..احراز هویت سجامم انجام دادم توی درگاه ذینفعان ۲۰۰تا سهمم هستش..تماسم گرفتم پشتیبانی مفید گفت ۴۸ ساعته میاد ولی یک هفته گذشته نیومده..چرا برررسی نمیکنیدددددد….

    • سلام، این وضعیت در حال حاضر به دلیل حجم بالای درخواست ها در کارگزاری ها ایجاد شده و تنها مرجعی که میتونه مشکل رو برای شما بررسی و حل کنه خود کارگزاری است

  • سلام.
    من وضعیت دوم رادارم.کارگزاری بانک پاسارگاد هستم ولی گزینه تغییرکارگزارناظر نداره باید چیکارکنم؟لطفا کمک کنید

  • سلام من از یازدهم تیرماه تغییر کارگزار زدم ولی هنوز تغییر پیدا نکرده و سهمم روز به روز داره میاد پایین لطفا یه راهنماییبکنید ..سهم دارایکم رو خرداد ماه خریدم ولی الان هرکاری میکنم تو پرتفویم نمیاد البته تو سید ذینفعان ثبت شده اونجا کاملا مشخصه ولی به پرتفویم نمیاد

    • سلام، در این وضعیت باید کارگزاری انتقال دارایی شما رو انجام بده و برای پیگیری با اون ها تماس بگیرید

  • سلام لطفا همین تغییر کارگزار به صورت تصویری برای نرم افزار آگاه بزارین چون هرچی میگردم همچین گزینه ای پیدا نمیکنم

  • سلام من از یازدهم تیرماه تغییر کارگزار زدم ولی هنوز تغییر پیدا نکرده و سهمم روز به روز داره میاد پایین لطفا یه راهنماییبکنید

    • سلام، در این شرایط تنها راه حل تماس با کارگزاری است تا اون ها موضوع رو بررسی کنند

  • سلام برای تغییر ناظر ، کد گواهینامه میخواد !
    ولی کدی روی برگه سهام نیست !!
    لطفا راهنمایی کنید

  • سلام من با کد بورسی خرید زدم چون جوابی نیومد از آپ هم خرید زدم ولی الان دومیلیون از حساب کارگزاریم کم شده و دو میلیونی که از آپ خریدم هم به حساب برنگشته الان من باید برای گرفتن پولم به کجا مراجعه کنم؟

  • سلام و خسته نباشید
    من داخل دیده بانم اومده و 200 سهمم دارم
    چجوری میتونم به پرتفو لحظه ایم اضافش کنم؟؟

  • چرا با باوجود تغیر کار گزاری هنوز دارا یکم به پرتفوی کارگزاری من اضافه نمی شود

  • باسلام من سهام دارایکم رو در تاریخ ۲۱ اردیبهشت از طریق آپ خریداری کردم از طرفی کارگزاری مفید هم دو میلیون از حسابم رو بلوکه کرده بود که در تاریخ ۹ تیر از حسابم برداشت کرده بابت دارایکم و توی پرتفو دارمش سوالم اینه ‌که مبلغ پرداخت شده از طریق آپ رو چطوری می تونم پس بگیرم

  • سلام سهام دارا یکم من را در سامانه یکپارچه میزنه بانک ملی الان یک هفته هست ک درخواست اومدن تو پورتفوی کارگزاری کیان دادم نیومده الان باید با کدوم پشتیبان تماس بگیرم بانک ملی یا کیان

    • سلام، با کارگزرای که قصد انتقال دارایکم به اون رو دارید تماس بگیرید

  • کسی با فارابیسکو برای تغییر کاگزار ناظر اقدام کرده؟ چرا جایی برای آپلود گواهی نداره!!! آموزششم نگاه کردم ولی اونجوری که میگه نیست

  • با سلام. ببخشی من سهام رو از درگاه بانک رفاه خریدم اون زمان هنوز کد بورسیم برام نیومده بود . الان هر چی تغییر کارگزاری میدم نمیاد رو پرتفوی
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • سلام
    خسته نباشید.
    تغییر کارگزار دادیم و در پرتفوی هم اومد. منتها تعداد سپرده گذاری ۲۰۰ و تعداد سهام را صفر نشان میده.
    دوباره باید تغییر کارگزار ناظر بدیم؟

    • سلام، در صورتی که مشکل شما عدم نمایش دارایی لحظه ای هست باید از قسمت ثبت خرید دستی اقدام کنید

  • چرا تعداد سهام دارا یکم در پرتفوی من صفره درحالی که بعد از باز کردن نماد دارا یکم تعداد سپرده گذاری رودرست نشون میده

  • سلام با اینکه سهام دارایکم توی پرتفوی بورسی من بعد از تغییر کارگزار ناظر نشسته چرا تعداد سهام وسود یازیان رو صفر نشون میده در حالی که من دویست تا سهام اولیه رو خریدم و البته بعد از وارد شدن به نماد دارا یکم تعداد سپرده گذاری رودرست نشون میده ممکنه راهنمایی کنید لطفاً چکار باید بکنم

    • سلام، این مشکل به دلیل تغییر کارگزاری ایجاد شده و کافیه از قسمت ثبت خرید دستی(شاید این عنوان د رکارگزاری های مختلف فرق داشته باشه) این خرید رو ثبت کنید تا اطلاعات لحظه ای اون رو هم بتونید ببینید

  • سلام من برای دخترم که ۱۵ سالشه با کد ملی از طریق سامانه بانک ملی خرید کردم، چه کار باید بکنم؟ آیا سجام و کارگذاری زیر ۱۸ سال کد بورسی صادر می کنن؟

    • سلام، برای افراد زیر 18 سال باید ولی یا قیم به عنوان نماینده برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند تا کد بورسی این افراد صادر بشه، بعد از احراز هویت و گرفتن نام کاربری و رمز عبور از کارگزاری میتونید به روش ارائه شده در همین مقاله به دارایی های خودتون دسترسی پیدا کنید

  • سلام در تاریخ ۱۵/۲ مقدار ۱۰۰ واحد دارایکم از درگاهه آپ خریداری کردم و شماره پیگیری هم دارم .البته سجام و احراز هویتم هم تکمیل هست ولی نتونستم داخل پنل ذینفعان شم و تغییر ناظر هم ک زدم تو پنل آگاه هیچ جوابی نگرفتم و وارد پرتفوم نشده است .لطفا مرا راهنمایی بفرمایید ممنون

    • سلام، اول از نمایش این سهام در پورتفوی درگاه یکپارچه ذینفعان مطمئن بشید و در مرحله بعد با شعبه کارگزاری برای پیگیری درخواست تغییر کارگزار ناظر تماس بگیرید

  • با سلام، من از آپ سهام ETF خریداری کردم،برای خودمو، خانمم، جفتمونم کد بورسی داریم، کارگزاریمونم مبین سرمایه هستش، هر کاری که شدو انجام دادم، تا سهام دارایکمی که خریداری کردیم، بیاد تو پرتفوی،ولی نشد که نشد، تغییر کارگزار که میزنی، بالای صفحه، فقط ميزنه خطا، ولی تو قسمت دارای، ذینفعان بازار سرمایه، این 200 سهم تو دارایکم برای جفتمون، میاد،چيکار کنیم این نماد بشينه تو پرتفوی؟

    • سلام، از کارگزاری دلیل خطا در ثبت درخواست تغییر کارگزا ناظر رو جویا بشید

  • سلام خسته نباشید من دارایکم را از بانک خریدم توی درگاه یکپارچه ذی نفعان اومده درخواست تغییر کارگزار ناظر هم دادم ولی توی پرتفو نیست می‌خوام بفروشم اما نمیتونم ، کارگزاری فارابی

    • سلام، باید صبر کنید تا درخواست تغییر کارگزار ناظر شما تایید بشه

  • سلام من از طریق کارگذاری بانک ملی خریدم، یه هفته است تغییر کارگذاری زدم، سجام احراز هویت اومد، اما هنوز تو پرتفوی قرار نگرفته باید چیکار کنم ممنون

  • لطفاواسه تغییرکارگزارناظرراهنماییم کنید
    کدگواهینامه نقل وانتقال چی واردکنم؟

    • سلام، با یکی از شعب کارگزاری تماس بگیرید راهنماییتون میکنند که چه شماره ای رو به جای این شماره وارد کنید

  • توقسمت تغییرکارگزارناظر کدگواهینامه نقل وانتقال چی بایدواردکنم؟
    ۱۰نفرهمین سوالوپرسیدن جواب ندادین

    • سلام، فقط همین کارگزاری به این اطلاعات نیاز داره و در گواهی های سهام صادر شده در سایت این شماره ذکر نمیشه، برای اینکه بدونید به جای این شماره چه چیزی وارد کنید با یکی از شعب کارگزاری یا پشتیبانی اون ها تماس بگیرید

  • سلام با وجود وارد شدن اطلاعات خرید 100 سهم دارا یکم در درگاه ذینفعان و درخواست تغییر کارگزار ناظر به صورت آنلاین (از طریق کارگزاری)، هنوز کارگزار ناظر من برای این سهام در درگاه ذینفعان DCS نمایش داده میشود. علت چیست؟

    • سلام، هنوز کارگزار درخواست شما رو اعمال نکرده، به محض اعمال درخواست شما این گزینه تغییر خواهد کرد

  • سلام ببخشید در ذینفعان در قسمت کار گزار سهمم زده nullاین یعنی چی و باید چی کار کنم

  • سلام خسته نباشید دبار درخواست تغییر ناظر انجام دادم که انجام شده ولی هنوز به پرتفوی ام نیومد بنده به ذینفعان رجوع کردم در اونجا سهام دارایکمم بود ولی در قسمت کار گزار ناظر ام این کلمه رو زدهnullحالا باید چیکارکنم در ضمن در گواهی سهمم هم زد ارزش اسمی و روز صفر

  • خرید دارا یکم را تا ۲ میلیون انجام دادم از طریق بورس همسرم چون نمیدونسته دوباره از طریق آپ ۲میلیون دیگه هم واریز کرده برای خرید حالا ۴ میلیون واریز کردم اضافه واریزی به حسابم برنگشته چکار باید انجام بدم؟

    • سلام، در این مورد با شماره پیگیری اعلام شده در سوالات متداول تماس بگیرید

  • سلام وقت بخير،صندوق دارايكم به پرتفوي من اضافه شده ولي امكانش نيست كه ببينم چقدر سود كردم،ممنون ميشم راهنماييم كنيد

    • سلام، دارا یکم در پورتفو لحظه ای نمایش داده نمی شود، برای بررسی میزان سود قیمت روز دارا یکم را در تعداد سهام خودتان ضرب کنید و مبلغ پرداخت شده بابت خرید را از آن کم کنید

  • با عرض سلام و خدا قوت
    بنده چند ماه پیش احراز هویت شدم در یکی از شعب فارابی و از طریق کارگزاری فارابی در تاریخ 1399/2/27 درخواست دارا یکم دادم ولی هنوز دارا یکم به پرتفوی اضافه نشده احراز هویتم هم فکر نکنم نقصی داشته باشه، در درگاه یکپارچه ذینفعان هم هنوز نیومده دارا یکم.به پشتیبانی فارابی هم پیام دادم گفتن اگه احراز هویت موردی نداشته باشه تا تخصیص کامل باید صبر کنید ولی تا چند وقت باید صبر کرد.یه سوال دیگه آیا نیازه به صورت غیر حضوری احراز هویت انجام بدم؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • سلام، در صورتی که یکبار احراز هویت انجام داده باشید و تایید شده باشد نیازی به انجام مجدد آن نیست

  • با سلام . بنده از چند سال پیش در کارگزاری مبین سرمایه بعد از ثبت نام در سجام و احراز هویت توسط خود کارگزاری ، کد بورسی رو دریافت کردم و مشغول انجام معامله در بورس هستم . اما الان در خصوص دارایکم برای من پیامک اومده که باید احراز هویت رو انجام بدم. با توجه به اینکه احراز هویت من در سالهای قبل انجام شده معنی این پیام چیست و چکار کنم تا نماد دارا یکم رو در پروتفوی خودم داشته باشم؟؟؟
    با تشکر

    • سلام، در صورتی که قبلا یک بار احراز هویت خودتان را انجام داده اید نیازی به انجام مجدد نیست

  • سلام دوستان برا انتقال دارایکم به پرتفوی به روش زیر عمل کن با تلفن همراه هم انجام میشود ابتدا تغییر کاگزار را درخواست می کنی بعد از یکی دوروز اگر تیک بخوره یعنی انجام شده بعدا میری با همراه پلاس موبایل وارد میشی پرتفوی لحظه ای را باز می کنی یه علامت مثبت بالای صفحه است اونو میزنی یک صفحه بازمبشه مثلا مینویسی نماد دارایکم تعداد 200 قیمت 100000 ارزش 20000000 وشرح مثلا خرید ازبانک ملی وتایید را میزنی فورا تو پرتفوی میاد به شرطی که تغییر کارگزارت تیک انجام خورده باشه موفق باشین

  • سلام من صندوق دار یکم تجارت خریداری کردم کد بورسی مفید دارم ولی هنوز در سبد دارایی من مشاهده نشده چکارکنم راهنمایی کنید ممنونم

  • سلام و عرض ادب؛
    بنده هنگام عرضه سهام دایکم، مقدار سهم خودم رو خریداری کردم و سپس بعد از آن، در سجام و کارگزاری فارابی ثبتنام کردم،
    حال الان به درگاه ذینفعان رفتم و در بخش “سبد دارایی”نماد دارایکم با ارزش روز آنرا ملاحضه میکنم و اینکه کارگزار ناظر خودش روی شرکت کارگزاری بانک ملت هست.
    طبق گفته شما برای گرفتن گواهی سهام با فرمت PDF به بخش “گزارش دارایی” رفتم، اما در اینجا هیچ چیز نیست و در بخش گزارش دارایی، دارایکم را ندارم. میخواستم کارگزار ناضر را از ملت به فارابی تغییر بدم، آیا مشکلی دارم؟ تشکر

  • سلام الان واسه من تو پرتوي هست ولي تو پرتوي لحظه اي نيومده چيكار بايد بكنم؟

  • سلام من تو سامانه ذی نفعان سرمایه دارا یکم برام ثبت شده من از آپ خریدم ولی کارگزار ناطر زده بانک ملی از مفید تغییر کارگزار ناظر زدم ۹تیر بود ۱۱ تیر نوشت انجام شد ولی تا الان تو پرتفویم نیومد چرا؟

  • سلام دارایکم را در درگاه یکپارچه ذینفعان میتونم ببینم کارگزاری که استفاده میکنم فارابی هست اما تو درگاه یکپارچه ذینفعان زده کارگزاری بانک ملی ایران.
    برای تغییر کارگزار ناظر تو فارابی گواهینامه دارایکم رو ازم نمیخواد 15 روز هم هرروز درخواست تغییر کارگزار زدم اما نمیاد تو پرتفوی چیکار کنم؟

    • سلام، برای پیگیری دلیل عدم انجام درخواست با کارگزاری خودتان تماس بگیرید

  • سلام، من اول از طریق DDN گواهی دارایکم رو دانلود کردم و بعد از طریق پنل آگاه براحتی به زيرمجموعه سهامهای من وارد شد. فقط یک سوال من برای همه اعضای خانواده خودم با هزینه خودم هم دارایکم گرفتم، اونهارو چطور میتونم ببینم؟ آیا همه اعضای خانواده باید سجامی بشن؟ اگر سجامی شدن باید همشون کدآنلاین کارگذاری بگیرن جداجدا؟

    • سلام، بله دقیقا همه افرادی که این سهم رو دارند باید سجامی بشن و کد آنلاین بگیرند

  • با سلام خدمت سایت خوب سیگنال
    خواهش میکنم جواب کامل بدید
    من قبل از اینکه کد بورسی بگیرم سهام دارایکم رو از طریق برنامه آپ خریداری کردم
    و در کارگزاری مفید هم در حال حاضر فعال هستم
    درون درگاه یکپارچه سجام درون سبد داریی ها نام نماد دارایکم هست ولی کارگزار آن تایید نشده و وقتی که تغییر کارگزار ناظر رو میزنم بعد از دو روز جلوی در خواست می‌نویسه انجام شد ولی سهام به پرتفوی من اضافه نمیشه تمام مراحل رو هم به درستی انجام میدم با تشکر

    • سلام، درخواست شما کاملا درست انجام شده و احتمالا عدم انجام به دلیل شلوغی کارگزاری هاست برای پیگیری با شعبه کارگزاری تماس بگیرید

  • پس از بارگذاری گواهینامه، کارگزاری آگاه کد گواهینامه میخواد درحالی که کدی در گواهینامه ذکر نشده! این کد رو باید چی بزنیم؟

    • سلام، برای اطلاع از این موضوع با پشتیبانی یا یکی از شعب کارگزاری تماس بگیرید

  • سلام . وقت شما بخیر. دارای یکم من در پرتفو نشون داده میشه اما در پرتفوی لحظه ای نشون داده نمیشه. اگر بخوام در پرتفوی لحظه ای هم نشون داده بشه باید چکار کنم؟کارگزاری مفید هستم. باتشکر از راهنمایی شما

  • سلام
    من از طریق کارگزاری اگاه اقدام به خرید 2000000تومان صندوق دارایکم کردم.ولی در پرتفوی کاگزاری دیه نمیشود.تاقبل از اعلام ازاد سازی صندوق دارایکم در لیست سفارشات کارگزاری اگاه قابل رویت بود
    وبعداز اعلام ازاد سازی صندوق دارایکم مبلغ 2000000تومان به موجودی کارگذاری اضافه شده نمی دانم چطوری پیگیری کنم .جواب گونیستند.لطفا راهنمایی کنید تشکر

  • من تمام مراحل قبل رو انجام دادم
    ولی تو تغیر کارگزار ناظر میرم دارایکم برام بالا نمیاد که ثبت درخواست کنم.

  • با سلام با گذشت ۷روز هنوز دارایکم برای من فعال نشده .از طریق بانک کشاورزی خرید نمودم کد بورسی فعال هم دارم تغییر کارگزار ناظر هم داده ام …اطفا راهنمایی فرمائید

    • سلام، در صورتی که درخواست تغییر کارگزار ناظر شما هنوز انجام نشده با کارگزاری تماس بگیرید تا مشکل شما رو رفع کنند

  • سلام سهام دارا یکم در پرتفوی بنده آمده ولی متاسفانه در قسمت سود یا زیان نه درصدی مشخص شده و نه مبلغ سود یا ضرر نشان داده شده است.ممنون میشم کمک کنید

    • سلام، این موضوع برای اکثر افراد وجود داره و تا زمانی که این سهم در پورتفوی سهام شما وجود داره مشکلی خاصی نیست

  • با سلام
    نماد دارا یکم الان حدود ۵ روز میشه که به پرتفوی بنده اضافه شده اما در پرتفوی لحظه ای قرار نگرفته و قابل معامله نیست علتش چیه؟ تشکر

  • سلام.بنده سهام دارا یکم رو خریداری کردم البته از طریق اپ و درگاه بانک تجارت، و درگاه یکپارچه ذینفعان هم ثبت شده.از اول تیر ماه چند بار درخواست تغییر کارگزار ناظر رو ثبت کردم ولی هنوز به پرتفوی من اضافه نشده!کارگزارم هم کارگزاری مفید هست

    • سلام، احتمالا این مشکل به دلیل درخواست های زیاد در کارگزاری ایجاد شده با پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکل شما رو حل کنند

  • پس از بارگذاری گواهینامه، کد گواهینامه میخواد درحالی که کدی در گواهینامه ذکر نشده! این کد رو باید چی بزنیم؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام، برای اطلاع از این موضوع با پشتیبانی یا یکی از شعب کارگزاری تماس بگیرید

  • سلام.من خرید دارا یکم را از طریق کارگزاری مفید انجام دادم.احراز هویت هم انجام دادم.ولی باوجود گذشت 10 روز از احراز هویت هنوز تو پنل کارگزاری نیومده.اطفا راهنمایی کنید.

    • سلام، بعد از ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر اگر تایید این درخواست بیشتر از حد معمول طول کشید با کارگزار تماس بگیرید

  • با سلام من صندوق دارا یکم را از بانک ملی خریداری کردم ،در سامانه ذینفعان هم ثبت نام کردم و مراحل هم طی کردم ولی به پرتفوی کارگزاری مفید من چیزی اضاف نشده

  • باسلام
    دارایکم رو ازطریق بانک خریداری کردم..داخل پرتفوهست اما در پرتفوی لحظه ای نیست درضمن از ایزی تریدر گوشی استفاده میکنم باید چه کار کنم؟

    • سلام، این سهم در اکثر پورتفو های لحظه ای نشان داده نمیشه و تا زمانی که در پورتفوی سهام شما نمایش داده می شود مشکل خاصی وجود ندارد

  • سلام
    من این صندوق دارایکم را برای خانوادام خریدم دو ملیون تومان بیشتر پرداخت نموده ام، چگونه ٱن را پس بگیرم؟
    برای دخترم هم ثبت نشده، در درگاه زینفعان هم جز دارییش نیست، چکار کنم لطفا رهنمایی کنید.

    • سلام، برای تک تک افرادی که خرید کرده اید باید در سجام ثبت نام و احراز هویت کنید، بعد از چند روز این سهم در پورتفوی درگاه یکپارچه ذینفعان نمایش داده می شود

  • باسلام
    من در ۳۱اردیبهشت از طریق درگاه بانک اقتصاد نوبن دارایکم را بطور کامل خریداری کرده ام ولی در سایت مذکور چیزی در سبد دارایکم مشاهده نکردم
    چطور میتونم پیگیری کنم؟؟!!!

    • سلام، در صورتی که از احراز هویت شما بیشتر از یک هفته میگذره و این سهم رو در درگاه یکپارچه ذینفعان ندارید با پشتیبانی اعلام شده در انتهای مقاله تماس بگیرید

    • سلام، برای اطلاع از این موضوع با پشتیبانی یا یکی از شعب کارگزاری تماس بگیرید

  • سلام من از بانک ملت خريد کردم دارای یکم الان تو سبد دارایی اومده تو همون سایت يکپارچه ولی الان ناظر گزینه نداره بعد نوع دارایی مشاهده کاراها زده که در زیرش هم شرکت کاربری بانک ملت زده میشه لطف کنید راهنمایی کنید باید چیکار کنم.من کد بورسی هم دارم البته.

  • سلام.ببخشید من دارا یکم رو از طریق کارگزاری آگاه خریده‌ام اما نه به پرتفوی من اومده نه هیچ جا نشونش میده امروز زنگ هم زدم به کارگزاری ولی یا قطع میشد یا مشغول بودند کسی میدونه من الان باید چکار کنم ممنون میشم جواب بدین.🙏

    • سلام، اگر بیشتر از یک هفته از احراز هویت شما میگذره و هنوز در درگاه یکپارچه ذینفعان این سهم رو مشاهده نمیکنید با شماره اعلام شده در قسمت سوالات متداول همین مقاله تماس بگیرید

  • سلام من 1000 سهم از صندوق بازنشستگی به صورت اقساطی خرید کردم در گزارش داریی در درگاه یکپارچه ذینفعان نمایش داده میشود ولی چرا موحودی صفر زده است ممنون میشم جواب بدهید

  • سلام
    خدا قوت و ممنون از پیگیری و اطلاع رسانی شما
    من قبل از اینکه سهام دارا یکم را بخرم کد بورسی داشتم و دارم ولی از طریق سایت خود بانکها مثل سایت بانک صادرات و یا بانک ملت خرید کردم و کاملا عملیات موفق بود….این کار را در همان ۱۰ روز اول در دو مرحله یکی از بانک صادرات و دیگری از بانک ملت خرید کردم
    از طریق سامانه سجام هم ثبت نام کردم و احراز هویت غیر حضوری را با موفقیت انجام دادم ولی هنوز سهام دارا یکم در سبد یا پرتفوی من ننشسته است
    تغییر کارگزار ناظر را هم زده ام ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته و نوشته در دست بررسی
    از طریق سامانه آنلاین کارگزاری سهم بعد از آزاد سازی جهت خرید و فروش مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خریدم شاید این سهم و سهم قبلی که از طریق درگاه بان هد خریدم در پرتفوی من بیاید که اونم نیامده….
    ممنون میشم تا شما دوستان که زحمت اطلاع رسانی را انجام می دهید این موضوع را پیگیری نمایید

  • سلام. خسته نباشید اگر etfرابفروشیم باید همان لحظه پول به حسابمان بیاد مثل فروختن بقیه سهام یااین فرق میکنه. چون من که کارگزاریم مفیده وچند ماهه که کد بورسی گرفتم سه رو پیش دارایکمم رافروختم ولی پول به حسابم نیومده. ناگفته نمونه که توی پرتوی لحظه ایم ننشسته بود واز پرتوی سبدم فروختمش

    • سلام، خرید و فروش این سهم مثل باقی سهام هست و هیچ فرقی در زمان واریز پول وجود ندارد

  • سلام من دارایکم راکه تو پرتوی آمده بود ولی تو پرتوی لحظه ای نبود سه رو پیش فروختم خواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد. چون فکر کنم پولش به حسابم اضافه نشده. واینکه آیا فروختنش طول میکشه تابه حسابت بیاد واگر اینجور نیست باید چکار کنم

    • سلام، اگر این سهم رو روز چهارشنبه فروخته باشید چون معاملات اون تایید نشده دارا یکم به پرتفوی شما برمیگردد

  • با عرض سلام . خسته نباشید.
    مرسی از اطلاعات خیلی مفیدتون و واقعا مشکلات را برطرف میکنید.من با وارد شدن به پنل درگاه یکپارچه تمامی سهام هایم را میبینم و یه سری از سهام هام که کارگزار دارند و سهام دارایی یکم هم که طبق راهنمایی شما CDS بود که درخواست تغییر ناظر دادم ولی سهام خبهمن هم دارم که درقسمت کارگزار زده null و در قسمت وضعیت سهام زده غیر فعال چون چند سال پیش این سهام را خریداری کردم و کد سهامداریم چیز دیگری بوده و با احراز هویت و تعیین کارگزاری کد سهامداریم تغییر کرده و الان چجوری این سهام رو به پرتفوی کارگزارم اضافه کنم که بتونم خرید و فروش کنم و مشکل null را برطرف کنم؟ با سپاس و تشکر

    • سلام، برای این سهم هم مثل روندی که توضیح داده شده درخواست تغییر کارگزار ناظر بدید

  • سلام خسته نباشید. من بعداز گذشت ۲ماه که پولم بلوکه شده بود از بلوکه ی واریز شد به حسابم تغییرکارگزاری ناظرم زدم ولی به پرتفویم اضافه نشد احراض حویت غیرحضوریم سجام بعدازاینکه پوله اومد به حسابم انجام دادم ولی متاسفانه برام خرید نکرده باید چیکار کنم راهنمایی میکنید به حق و حقوقمون برسیم

  • من که از بانک ملی خریده بودم, الان تغییرکارگزار انجام دادم, تایید شد ولی بعد دو هفته هنوز نیومد تو پرتفوی.
    دوباره هم تکرار کردم ولی بازم خبری نیست!
    (تو درگاه ذینفعان هم گواهی شو گرفتم و همه مراحل رو درست انجام داده بودم)
    کارگزاری هم جواب تلفن نمیدن 😐 باید چکار کنم؟

    • سلام، در حال حاضر شما همه مراحل رو درست انجام دادید، با نزدیکترین شعبه کارگزاری تماس بگیرید تا ببینید میتونن موضوع رو پیگیری کنند یا نه

  • با سلام
    از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان اقدام کنیم یعنی چه؟از کجا؟اگه آدرس داره آدرس سایتشو بدین

  • من از آپ خریداری کردم، الانم یک هفته است، تغییر کارگزاری تو کارگزاری خودم (مبین سرمایه) میزنم،که بیاد تو پرتوی خودم، فقط بالای صفحه ميزنه خطا،الان باید چيکار کنم

    • سلام، در صورتی که این سهم در لیست دارایی های درگاه یکپارچه شما وجود داره با کارگزار تماس بگیرید تا موضوع رو برای شما پیگیری کنند

  • من ۲۰۰ سهم خریدم پیام موفقیت خرید از آگاه هم برام اومد ولی الان ۲ ملیون به حسابم اومده که قابل برداشته.جریانش چیه؟خریدم موفق بوده یا کنسل شده؟

  • سلام.من یازده روزه احراز هویت کردم در سجام اما هنوز کد بورسی برام ارسال نشده(از طریق پیشخوان دولت)

    • سلام، به سایت سجام مراجعه کنید، بعد از ورود به سامانه سجام آخرین وضعیت شما در بالای صفحه نمایش داده می شود

  • چرا با وجود اینکه چندین ماه است کد بورسی دارم ودر کارگزاری آگاه فعالیت دارم از دارایی یکم نمیتونم استفاده کنم تغییر ناظر هم دادم

    • سلام، در صورتی که تغییر کارگزار بیشتر از حد معمول طول کشید لطفا با کارگزار تماس بگیرید تا موضوع رو برای شما پیگیری کنند

  • من رفتم درخواست تغییر کارگزار ناظر زدم سه روز بعد پول سهام دارایکم برگشت حسابم
    علت چیه؟
    کارگزارم اگاهه

  • سلام چرانماددارایکم سبزنمی شودتا بفروشیم؟وهمیشه نارنجی است؟ومبلغ فروش را چگونه بدست بیاوریم؟آیا میتوانیم مبلغ ماکزیمم را انتخاب کنیم؟یااینکه بایدمبلغ پیش فرض را که درایزی تریدرموجوداست رااتخاب کنیم؟محبت بفرماییددرموردچگونگی فروش دارایکم ازطریق ایزی تریدرراهنمایی بفرمایید.باتشکر

    • سلام، برای قیمت دقت کنید که از محدوده قیمتی که الان در حال معامله است استفاده کنید ، هر زمان که سهم به دلیلی موقتا متوقف بشه با رنگ نارنجی نشون داده میشه که معمولا بعد از چند دقیقه تا یک ساعت به حالت عادی بر میگرده

  • سلام من وارد درگاه شدم ولی وقتی میخوام گواهی دارا یکم رو دانلود کنم و گزینه دریافت رو میزنم یه کادر باز میشه و یوزر نیم و پسورد میخواد چی باید وارد کنم ؟ موقع وارد شدن پسورد انتخاب کردم ولی یوزر نیم نبود اصلا.. چیکار کنم

    • سلام، مرورگر خودتون رو عوض کنید احتمالا مشکل رفع بشه

  • سلام ممنون از راهنمایی من سیگنال رو دنبال میکنم تشکر فراوان..همین شرایط رو من دارم .1تومن از بانک ملت خریدم 1تومن از همراهبانک ملت بانک .در بخش ذینفعان سهم دارایکم هست با تعداد سهم ولی در قسمت نام کارگزار کلمه null نوشته.که منظورش نمیدونم..تغییر کارگزار زدم قبلا .کلمه ثبت اومده .ولی اضافه نمیشه..راهنمایی کنید ممنون میشم

    • سلام، وضعیت کارگزار که نشون داده شده یعنی کارگزار این سهم تعیین نشده، بعد از ثبت درخواست تغییر کاگزار اگر درخواست بیشتر از مدت معمول طول کشید با کارگزار تماس بگیرید

  • سلام از من برای تغییر کارگذار ناظر کد گواهینامه نقل و اتقال میخواهد چکار باید کنم

  • عالی.. فقط کارگزاری آگاه برای تغییر کارگزار ناظر،، وقتی گزینه دوم رو انتخاب کنیم، گواهی رو آپلود میکنم اما یه گزینه داره به اسم کد گواهی انتقال،، تا این گزینه رو پر نکنی، نمیشه درخواست رو ذخیره کرد. منظورش چیه

  • باسلام
    سهام دارایکم راآپ لود میکنم کارگزاری خطای فرمت pdf میده وذخیره نمیشه لطفا” راهنمائی بفرمائیدباچه فرمتی ذخیره بکنم تاداخل پرتفوی بشینه ؟

  • دارا یکم توی سمات من و خانواده هست.
    ولی از دوم خرداد درخواست دادم (و گواهی نخواست) ولی هنوز در حال بررسی مانده است.
    پشتیبانی ام جواب تماس و ایمیل رو نمیده.
    کارگزاری سپه.

    • سلام، برای رفع این مشکل فقط باید از طریق کارگزار اقدام کنید، اگر شعبه کارگزاری نزدیک شما هست حضوری یا تلفنی مشکل رو با اون ها در جریان بذارید

  • چرا من نمیتوانم از خرید دارایکم متوجه بشوم به چه برنامه ای باید مراجعه نمایم

    • سلام، برای اطلاع از وضعیت خرید این صندوق بعد از احراز هویت سجام به سامانه درگاه یکپارچه ذینفعان مراجعه کنید

    • سلام، در مورد دارایکم لطفا چک کنید که در درگاه یکپارچه ذینفعان چه کارگزاری به عنوان ناظر این سهم تعیین شده

  • صندوق بازنشستگی به ما یک میلیون تومان سهام دارایکم به صورت اقساطی داده ولی تو پرتفوی خودم نمیبینم بعد اتمام اقساط نشون داده میشود در ضمن من احراز هویت وکد بورسی هم گرفتم

    • سلام، در مواردی که این صندوق به صورت شرایطی خریداری شده بهتره با ارائه دهنده این خدمات مشورت کنید اما معمولا وقتی سهامی برای یک نفر خریداری میشه اون سهم باید در درگاه یکپارچه ذینفعان نمایش داده بشه

  • .با سلام یکهفته هست توی اینترنت می گردم بالاخره راهنمایی شما مشکل رو حل کرد عالی و کامل بود

    • سلام، از اینکه تونستیم در حل مشکل به شما کمک کنیم خوشحالیم، با ما همراه باشید

  • سلام واقعا ازسیگنال بابت این اطلاعاتی رو که دراختیار ما تازه واردان میذاره ممنونیم

  • چرانماد دارا یکم ۲۰۰سهمی که از درگاه بانک خریدیم توی پرتفوی نمیاد احراز هویت هم شدم هم حضوری هم آنلاین زمانی که دارا یکم باز شد ۹۰ سهم با پرتفوی خریداری کردم فقط اونو نشون میده و ۲۰۰سهم نیستش چطور باید برگردونم توی پرتفویم ۲۰۰ سهم رو لطفا راهنمایی کنید

    • سلام، لطفا از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان بررسی کنید ببینید این 200 سهم وارد شده یا نه، اگر نبود از طریق پشتیبانی اعلام شده موضوع رو پیگیری کنید

  • چرا مال من هنوز نیومده تو پرتفوی درخواست هم دادم یک ساله هم دارم معامله میکنم

    • سلام، لطفا اول چک کنید که در درگاه یکپارچه ذینفعان این صندوق برای شما نمایش داده شده یا نه، اگر بود پشتیبانی کارگزاری مشکل شما رو حل خواهد کرد

  • سلام. ببخشید یه سوال داشتم. اگر من واحدهای یک صندوق درآمد ثابت قابل معامله رو از طریق بورس بخرم، سود ماهانه اش چگونه به من پرداخت میشه؟ میاد تو همون حساب سجام یا حسابی که به کارگزاری معرفی کردم؟ یا اینکه باید به خود صندوق مراجعه کنم؟

    • سلام دوست عزیز… حتما قبل از اقدام به سرمایه گذاری با صندوق تماس بگیرید چون شیوه پرداخت سود در صندوق ها با هم فرق میکنه.

  • پس از بارگذاری گواهینامه، کد گواهینامه میخواد درحالی که کدی در گواهینامه ذکر نشده! این کد رو باید چی بزنیم؟