احراز هویت سجام با گوشی چگونه است؟ احراز هویت با سیگنال از منزل

احراز هویت سجام با گوشی چگونه است؟ احراز هویت با سیگنال از منزل

سجام مخفف عبارت «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» است که برای ارائه بهتر و سریع‌تر خدمات توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، آغاز به کار کرده است. در حال حاضر احراز هویت سجام با گوشی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید به راحتی با اپلیکیشن سیگنال، این کار را در منزل خود انجام دهید.

در این مقاله سوالات متداولی که کاربران در رابطه با احراز هویت در سامانه سجام با اپ سیگنال دارند، گردآوری و به آن‌‌ها پاسخ داده شده است.

احراز هویت سجام در منزل (با گوشی)

همانطور که در بالا اشاره کردیم، احراز هویت سجام با گوشی به راحتی قابل انجام است. پیش از اینکه اپلیکیشن سیگنال به عنوان دستیار هوشمند مالی شروع به فعالیت کند، نیاز بود تا برای احراز هویت به صورت حضوری اقدام کنید. این در حالی است که امروزه، برای ثبت نام احراز هویت سجام نیازی نیست تا حتما به صورت حضوری اقدام کنید. بعد از شیوع کرونا، احراز هویت سجام در منزل انجام می‌شود.

برای احراز هویت غیر حضوری نیاز است تا یک اپلیکیشن قابل اعتماد را انتخاب کنید. اپلیکیشن سیگنال با فراهم کردن قابلیت‌های خاص و بهره بردن از لایه‌های امنیتی متعدد می‌تواند بستر مناسبی برای احراز هویت غیر حضوری باشد. در صورتی که اطلاعات شما در مراحل احراز هویت سیگنال همان دفعه اول تایید شود، پیامک تایید شده احراز هویت در زمان کوتاهی برای شما ارسال می‌شود.

تنها کافی است که اپلیکیشن سیگنال را بر روی موبایل هوشمند خود نصب کنید. سپس، مراحل احراز هویت غیر حضوری را طی نمایید.

احراز هویت غیرحضوری سجام در سیگنال

در ویدئوی زیر به اهمیت احراز هویت غیر حضوری در سجام و دریافت کد بورسی اشاره کردیم. کافی است آن را پلی کنید!

احراز هویت سجام با سیگنال

احراز هویت سیگنال تنها با دوربین سلفی موبایل هوشمند شما انجام خواهد شد. مراحل احراز هویت ابتدا نیاز است تا ابتدا تصویر خود را ارسال کنید. در مراحل بعدی، باید با دور بین سلفی خود ویدئوهایی بگیرید. در این ویدئوها ابتدا باید علامتی را نشان بدهید. خوب است بدانید که در صورت عدم تایید عکس و یا ویدئوی ارسالی، نیاز است تا دوباره عکس و ویدئو بگیرید. پیامکی که مبتنی بر عدم تایید تصویر و یا ویدئوی شما است، در کمتر از 24 ساعت برای شما ارسال می‌شود.

سجام یک سامانه زیر ساختی در بازار سرمایه است، نه یک سامانه تجاری؛ هدف آن نیز کسب درآمد نیست، بلکه می‌خواهد یک سامانه مادر برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان ایجاد کند. این سامانه برای ثبت‌نام اولیه تمامی سرمایه‌گذاران حقیقی، حقوقی، ایرانی و خارجی در بازار سرمایه استفاده می‌شود، بنابراین می‌توان آن را یک سامانه ملی نیز نامید.

بر اساس مصوبه سازمان بورس، همه سرمایه‌گذاران (چه افرادی که قبلا کد بورسی گرفته‌اند و چه افرادی که به تازگی وارد بازار سرمایه شده‌اند و متقاضی دریافت کد بورسی هستند) باید به سامانه سجام مراجعه کرده و اطلاعات خود را در این سامانه ثبت یا در صورت لزوم ویرایش کنند.

مراحل احراز هویت غیرحضوری سجام در یک نگاه

مراحل احراز هویت غیرحضوری سجام در یک نگاه
جهت مشاهده تصویر با کیفیت بالاتر کلیک کنید

شرایط و قوانین اولیه برای احراز هویت غیر حضوری سجام با اپلیکیشن سیگنال

 پیش از شروع احراز هویت سجام در اپلیکیشن سیگنال، باید واجد تمام شرایط زیر باشید و در صورت نبود هریک از این شرایط، امکان انجام احراز هویت میسر نخواهد بود.

شرایط احراز هویت غیرحضوری سجام به شرح زیر است:

  • فرد باید قبلا ثبت‌نام اولیه در سامانه سجام را انجام داده و کد پیگیری 10 رقمی را دریافت کرده باشد.
  • متقاضی حتما باید بالای 18 سال باشد.
  • دارای کارت ملی هوشمند یا رسید آن باشد.
  • انجام احراز هویت تنها برای افراد حقیقی ایرانی امکان پذیر است.
  • تمامی اطلاعات ثبت شده توسط افراد حقیقی (عکس، فیلم، مدارک) باید مربوط به خود شخص باشد و احراز هویت نیز باید توسط خودشان انجام شود و در صورت وجود مغایرت در اطلاعات، احراز هویت با مشکل روبرو خواهد شد. البته امکان انجام احراز هویت با گوشی هوشمند شخص دیگر وجود دارد، اما مراحل باید توسط متقاضی طی شوند.
با استفاده از این لینک، می‌توانید احراز هویت غیر حضوری سجام را در سایت انجام دهید

نحوه احراز هویت غیرحضوری (الکترونیکی) سجام با اپ سیگنال

توجه داشته باشید که برای احراز هویت موفقیت آمیز باید کلیه اطلاعات مورد نیاز که در ادامه ذکر خواهند شد مطابق قواعد اعلام شده و توسط شخص متقاضی تهیه شود. در صورت عدم رعایت این قواعد و رد شدن احراز هویت توسط کارشناس مربوطه، امکان ویرایش اطلاعات وجود نخواهد داشت.

در ادامه مراحل احراز هویت را گام به گام بررسی می‌کنیم.

1) برای شروع فرآیند احراز هویت ابتدا وارد اپلیکیشن سیگنال شوید و قسمت احراز هویت سجام را انتخاب کنید (مطابق تصویر شماه 1).

2) در مرحله بعد برای شروع فرآیند، گزینه احراز هویت را انتخاب کنید.

3) همانطور که پیش از این هم گفته شد، برای انجام فرآیند احراز هویت باید شرایط لازم (مطابق تصویر شماره 3) را داشته باشید.

4) در مرحله بعد کادر زیر (مطابق تصویر شماره 4) به شما نمایش داده می‌شود. هزینه انجام احراز هویت غیرحضوری با اپلیکیشن سیگنال مبلغ 10 هزار تومان است. توجه داشته باشید در صورت بروز خطا در فرآیند احراز هویت می‌توانید بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه فرآیند را دوباره انجام دهید.

5) در مرحله بعد باید در کادر مربوطه شماره موبایل خود را وارد کرده و کد امنیتی را وارد کنید، سپس گزینه درخواست کد تایید را انتخاب کنید.

.6) در مرحله بعد باید کد تایید 6 رقمی که به شماره همراه شما ارسال شده است را در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه تایید را انتخاب کنید.

7) در مرحله بعد باید کد ملی و کد پیگیری 10 رقمی ثبت نام سجام را وارد کنید و پس وارد کردن کد امنیتی، گزینه تایید و ارسال را بزنید. در صورتی که به هر دلیلی این کد را گم کرده‌اید با استفاده از این لینک، کد خود را بازیابی کنید.

8) در این مرحله کد 5 رقمی تایید شروع احراز هویت به شماره همراه شما ارسال می‌شود. کد ارسال شده و عبارت امنیتی را وارد کرده و روی گزینه تایید کلیک کنید.

9) در مرحله بعد سریال پشت کارت ملی خود را وارد کرده و گزینه تایید و ارسال را انتخاب کنید.

10) در مرحله بعد (مطابق تصویر شماره 10)، قوانین مربوط به احراز هویت با سجام را مطالعه نمایید و پس از تایید آن‌ها، وارد مرحله بعد شوید.

11) در مرحله بعد با کلیک بر روی کادر دوربین باید تصویر سلفی از خود بگیرید.

12) در مرحله بعد باید عکسی از نمونه امضای خود روی برگه کاملا سفید گرفته و آپلود کنید. پیشنهاد می‌شود قبل از ارسال عکس شرایط مورد قبول برای امضا را مطالعه کنید.

13) پس از ارسال امضا وارد مرحله ضبط ویدئو می‌شوید. در این مرحله بایستی با حرکات دست خواسته شده احراز هویت خود را تکمیل کنید. حالا فیلم ضبط شده به شما نمایش داده می‌شود که در صورت نیاز می‌توانید با برگشت به مرحله قبل، فرآیند را مجددا انجام دهید. در صورت عدم نیاز به ضبط مجدد فیلم گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.

14) پس از انجام کلیه کارهای مذکور، باید ضمن مطالعه تعهد نامه صحت و اعتبار مدارک ارسالی خود را تایید کنید. برای این کار روی دکمه تایید و ارسال مدارک کلیک کنید.

15) در مرحله آخر و پس از ارسال مدارک متقاضی باید هزینه احراز هویت غیرحضوری که مبلغ 10 هزار تومان هست را پرداخت کند.

دقت کنید اگر در هر مرحله‌ای قصد تغییر اطلاعات یا بازگشت به مراحل قبل را داشته باشید، می‌توانید با استفاده از گزینه ”مرحله قبل” در بالای صفحه به یک مرحله قبل‌تر بازگشته و تغییرات لازم را انجام دهید.

16) پس از عملیات پرداخت، نتیجه احراز هویت تا 48 ساعت آینده به شما از طریق پیامک اعلام خواهد شد.

سوالات و مشکلات متداول کاربران

ما سعی کرده‌ایم در ادامه به تعدادی از سوالات و ابهامات متداول در رابطه با احراز هویت غیر حضوری سجام در اپ سیگنال پاسخ دهیم، تا در صورت بروز هر یک از این مشکلات، کاربران راه‌حل آن را بدانند.

گام بعدی پس از احراز هویت با اپلیکیشن سیگنال چیست؟

سوال بسیاری از افرادی که مراحل گفته شده را به صورت گام به گام طی کرده‌اند این است که پس از احراز هویت با استفاده از اپلیکیشن سیگنال باید چه کنیم؟ برای دریافت پاسخ جامع به این سوال و تفاوت بین احراز هویت سجام و احراز هویت کارگزاری ها پیشنهاد می‌کنیم به مقاله‌ای که لینک آن را در ادامه قرار می‌دهیم مراجعه کنید

ارتباط با کارشناسان سیگنال برای سوالات احتمالی

کارشناسان ما برای آسودگی خاطر متقاضیان سیگنال، مقاله ای گردآوری کرده اند که تمامی ابهامات و سوالات متداول کاربران در آن پاسخ داده شده است. برای دسترسی به این مقاله می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

علاوه بر این شما می‌توانید با شمارۀ پشتیبانی سیگنال، تماسش بگیرید و راهنمایی موردنظرتان را دریافت کنید. شمارۀ تماس مرکز احراز هویت الکترونیکی سیگنال: 02172423300

با دریافت و نصب اپ سیگنال، در کمترین زمان در سجام ثبت نام و به صورت غیرحضوری احراز هویت کنید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • سلام. برای ویرایش یا تعویض حساب بانکی چه باید کرد؟

    • سلام. میتونید به سایت سجام مراجعه کنید و اطلاعات را ویرایش کنید. پیشنهاد میشه این مقاله را مطالعه کنید.

  • سلام من واسه خانمم احراز حویت رو از طریق آپ سیگنال انجام دادم،بعد چند روز کد بورسی هم واسش ارسال شد ولی وارد آنلاین آگاه که میشم میگه بعد از دریافت کد بورسی میتونید معامله انجام بدید،دیگه چیکار باید کرد؟

  • با سلام. تمام مراحل ثبت نام انجام دادم ولی هنگام ورد به کارگزاری مفید میگه شما به صورت مهمان وارد میشوید نمی توانم پول به حسابم واریز کنم

    • سلام و عرض ادب. باید با کارگزاری تماس بگیرید و درخواست بدید براتون نام کاربری و رمز عبور ارسال کنند تا بتونید معاملات خودتون را شروع کنید.

  • سلام ببخشید من از همسر اولم که الان فوت شده ی دختر دارم که پیش مادرم زندگی میکنه من برای سجام ثبت نامش کردم همه مراحل ورفتم حتی ده هزارتومن اینترنتی پرداخت کردم اما نمیدونم چرا کد نداد شماره تلفن بنام دخترم نبود ولی بنام خودم هست الانم فعال باید چیکارکنم

    • سلام. لطفا به سایت سجام به آدرس sejam.ir مراجعه کنید و از قسمت ویرایش اطلاعات استفاده کنید. میتونید از این مقاله آموزشی هم برای ویرایش اطلاعات استفاده کنید.

  • باسلام ،بنده سامانه سجام ثبت نام کردم کد رهگیری برام ارسال شد آیا با اهراز هویت در برنامه سیگنال کدبورسی برام میاد یا باید دوباره به کارگزاری مراجعه کنم؟ ممنون از تیم سیگنال

    • سلام، توجه داشته باشید که احراز هویت در سامانه سجام و احراز هویت کارگزاری تفاوت دارند و برای شروع معاملات باید بعد از نکمیل ثبت نام سجام، در کارگزاری ثبت نام کنید و رمز عبور سامانه معاملاتی را از آن ها بگیرید

  • سلام و وقت بخیر
    احراز هویت برای افراد بی سواد به چه شکل خواهد بود
    متن نمایش داده شده رو باید چجوری بخونن وقتی سواد ندارن؟؟؟
    با تشکر از سجام

    • سلام، راه حل اینه که یک نفر پشت دوربین متن را بخونه و متقاضی جلوی دوربین عینا جملات را تکرار کند تا احراز هویت انجام شود.

  • سلام
    ببخشید تا چه زمان بعد از احراز هویت کد ده رقمی برای ما ارسال میشود

    • سلام، کد بورسی حداکثر تا یک هفته کاری (بدون احتساب روزهای پنج شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی) برای شما ارسال خواهد شد.

  • سلام و خسته نباشید
    من همه مراحل سجام غیر حضوری انجام دادم هم ثبت نام هم احراز هویت
    کد بورس از کدام کارگزاری باید بگیرم
    ممنونم

    • سلام، بعد از این مراحل باید در سایت کارگزار ثبت نام کنید و از آن ها نام کاربری و رمز عبور سامانه معاملاتی را دریافت کنید، برای آشنایی بیشتر با انتخاب کارگزار می توانید (اینجا) کلیک کنید

  • سلام بالاخره یه جا پیدا شد جواب سوالات مربوط به کدبورسی رو پیداکنم. ممنون از کارشناس محترم پاسخگو

  • باسلام وممنون ازبرنامه خوبتون
    تمام مراحل احرازهویت راانجام دادم
    وقتی به مرحله ظبط ویدومیرسم وویدوراظبط میکنم
    برنامه سیگنال متوقف میشه
    وازبرنامه خارج میشه
    ممنون میشم راهنمایی فرمایید
    درضمن اندرویدگوشیم6هستش
    وآخرین نخسه برنامه سیگنال رانصب کردم

    • سلام و عرض ادب. میشه لطفا بگید چه روز و چه ساعتی این مشکل برای شما پیش اومد؟ تا پیگیری بشه یا اینکه الان مجدد سعی کنید و زمانی که به این مشکل خوردید به ما اعلام کنید تا چک کنیم. لازم به ذکره که بهتره نسخه اپلیکیشن سیگنال شما 2.5.0 باشه.

  • با سلام ۱۰ روز پیش از طریق نرم افزار سیگنال احراز هویت غیر حضوری رو انجام دادم کد معاملاتی سه روز پیش برام ارسال شد ولی تا الان وارد ایزی تریدر که میشم بعنوان کاربر میهمان من رو میشناس لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

    • سلام، شما باید بریا استفاده از خدمات کارگزاری ها در سایت اون ها ثبت نام کنید

  • سلام وقت بخیر دوستان
    من احراز هویت شدم وپیامکشم برام اومده ولی متاسفانه پیامدش حذف شده
    چجوری دوبار باید کد معاملاتی رو بگیرم؟

    • سلام، برای چک کردن کد بورسیتون میتونید وارد سایت سجام بشید، بعد از وارد کردن اطلاعات ورود این کد در بالای صفحه نمایش داده میشه

  • سلام وقتتون بخیر.
    در سامانه سجام ثبت نام کردم و کد ۱۰ رقمی دریافت کردم.
    سپس در برنامه سیگنال احراز هویت غیر حضوری انجام دادم.
    پیامکی برام ارسال شد که نوشته بود
    کاربر گرامی
    مدارک احراز هویت شما دریافت گردید.
    نتیجه احراز هویت برای شما پیامک خواهد شد.
    من الان باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنم یا اینکه کد بورسی و رمز برام فرستاده میشه؟!
    با تشکر

    • سلام دوست عزیز، در این مرحله فرایند بررسی اطلاعات شما شروع میشه و نتیجه احراز هویت حداکثر ظرف 7 روز کاری برای شما ارسال میشه، بعد از احراز هویت میتونید در یک کارگزاری ثبت نام کنید و به روش معرفی شده توسط اونها ثبت نام خودتون رو تکمیل کنید تا برای شما نام کاربری و رمز عبور از طرف همون کارگزاری صادر بشه

  • سلام بعد از دریافت کد معاملاتی چیکار باید کرد؟

    • سلام، در این مرحله به سایت یک کارگزار مراجعه و ثبت نام کنید، بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام به روشی که کارگزار در سایت خودش اعلام کرده، نام کاربری و رمز عبور سامانه معاملاتی از طرف کارگزار برای شما ارسال میشه

  • باسلام.چند مدت پیش دولت عرضه سهام با ۲۰درصد تخفیف در طرح پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم رو اطلاع رسانی کرد ک با کد ملی نسبت به خرید سهام اقدام میشد امکانش هست بیشتر در مورد ساز و کار این طرح راهنمایی کنید و اینکه نیازی هست ک در این طرح به کارگزاری حضوری مراجعه و ثبتنام کرد؟؟ و اینکه بهترین و معتمدترین کارگزاری رو معرفی بفرمایید. با تشکر

  • سلام
    با احراز هویت با آپ سگنال نیازی به احراز هویت حضوری نمی باشد

  • سلام من قبلا با برنامه آپ ثبت نام اولیه رو انجام داده ام ولی الان با برای احراز هویت کد ده رقمی رو نمیفرسته چرا؟؟؟

    • سلام، در صورتی که کد پیگیری ده رقمی خودتون رو گم کردید میتونید با ورود به سایت سجام از طریق گزینه بازیابی کد پیگیری این کد را بازیابی کنید

  • برای دریافت رمزعبوروانتخاب کارگزاری ونام کاربری به کجامراجعه کنم

    • سلام، برای این کار به سایت کارگزار مورد نظرتون مراجعه کنید، بعد از تکمیل ثبت نام به روش اعلام شده توسط کارگزار نام کاربری و رمز عبور سامانه معاملاتی برای شما صادر میشه

  • ضمنا برای بچه دوساله هم سهام ثبت نام کردیم باید تا پانزده سالگیش صبرکنیم ؟چون پیامک اومده که درسامانه سجام واسش ثبت نام کنیم بایدچطوراقدام کنیم؟ چون اینجا گفتین زیرهجده سال نمیشه تکلیف چیه؟

    • سلام، نیازی به صبر کردن نیست، این افراد میتونند به صورت حضوری فرآیند احراز هویت رو انجام بدند

  • اشخاصي كه خارج ايرانن چطور احراز هويت بايد بشن از طريق وكيل در ايران ميتونن؟

    • سلام، این افراد هم میتونند از طریق وکیل در ایران این کار رو انجام بدند هم از طریق حضور در سفارت ها یا سایر نقاطی که خدمات کنسولی برای ایرانیان ارائه میدهند

  • سلام
    من با سیگنال احراز هویت الکترونیک شدم. کد بورسی هم گرفتم ولی بعدش گوشیمو فلش کردم و اس ام اس هاش همه پاک شد. چطور کد بورسمو دوباره دریافت کنم.

    • سلام، برای دسترسی مجدد به این کد میتونید وارد پروفایل خودتون در سایت سجام بشید

  • با گذشت حدود دو هفته ثبت نام در سامانه سجام،هنوز کد پیگیری ده رقمی برای من ارسال نشده است

    • سلام، در صورتی که کد پیگیری ده رقمی از طرف سپرده گذاری مرکزی برای شما ارسال نشده وارد سایت سجام بشید و از قسمت بازیابی کد پیگیری اقدام کنید

  • سلام ببخشید وقتی کد بورسی گرفتیم میشه این سهامی که برای صندوق مالی یکم خریدیم بفروشیم

    • سلام دوست عزیز… صندوق مالی یکم از ابتدای تیر ماه 99 قابل معامله خواهد شد.

  • سلام خسته نباشید
    ببخشید برای فروش سهام عدالت اول باید داخل سامانه سجام احراز هویت انجام بشه؟

    • سلام، درصورتی که از طریق بانک ها اقدام به فروش کنید نیازی به این امر نیست اما برای فروش از طریق کارگزاری ها باید ثبت نام کرده باشید

  • سلام من۲ روز پیش احراز هویت الکترونیکی کردم چقدر زمان میبره تایید بشه

  • هر چی ارسال میکنم
    میگه اعتبار سنجیها مشکل داره

  • سلام
    اگه احراز هویت بعد از 48 ساعت تایید نشده یود میتونیم دوباره احراز هویت رو الکترونیکی و از برنامه سیگنال تکرار کنیم؟

  • با سلام
    گزینه احراز هویت غیر حضوری کی برای ما فعال میشه؟

    • سلام، آخرین نسخه اپ را دانلود و نصب نمایید

  • سلام من نسخه جدید رو نصب کردم ولی میام تو این قسمت هیچ جا گزینه احراض هویتی نیست.فقط آموزش داده

    • سلام، نسخه قبلی را پاک کنید و بعد نسخه جدید را مجددا نصب نمایید

  • من هنه مراحل و انجام دادم فقط آخرین مرحله که ثبت اطلاعاته ارور میده

    • سلام ، ممکن است بخاطر ترافیک سایت و یا ترافیک مراجعات باشد، مجددا در زمان دیگری امتحان نمایید

  • سلام من برای فرزندم کد سجام گرفتم زیر۱۸ سال کارت ملی نداره ولی خودم به عنوان ولی ثبت کردم چرا نمیشه احراز هویت انجام داد در صورتیکه دفاتر پیشخوان ولی را بعنوان احراز هویت تایید میکنن وعکس میگیرن

  • سلام من احراز هویت رو انجام دادم متاسفانه پیامکی برای من ارسال نشد و همچنین برای انجام دوباره احراز هویت سعی کردم ولی بعد از وارد کردن کد ارسالی از سمت سجام و همچنین کد ملی خطا اینکه ارتباط با سرور متصل نیست طی ساعات اینده امتحان کنید میاد

  • با سلام و خدا قوت. در مرحله ارسال عکس ها و فیلم، با اخطار ارتباط با سرور مواجه میشم. چندین بار مجددا تلاش کردم ولی نشد. چیکار باید بکنم؟

  • با سلام کسی که هنوز به سن قانونی نرسیده و قادر به دریافت کارت ملی هوشمند نیست و هزینه احراز هویت غیر حضوری رو پرداخت کرده تکلیفش چیه؟
    چجوری مبلغ عودت داده میشه؟

  • با سلام ببخشید کسایی که سواد ندارن در بخش خواندن متن باید چکار کنند؟

  • سلام‌ در مرحله اخر که تیک تعهدنامه رو‌ میزنم و ثبت رو‌ میزنم مینویسه خطا در اعتبارسنجی ها

    • دوست عزیز سلام، این مشکل رفع شده است، مجددا اقدام نمایید.

  • سلام . در مرحله‌ی اخر احراز میگه داده های ورودی نامعتبرند. کیبورد هم انگلیسیه.چندبار هم چک کردم. دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه

  • سلام وقتون بخیر جواب به شماره سجامی پیامک میشه احرار هویت تایید شده

  • سلام
    من احراز هویت رو انجام دادم. اما زمان ضبط فیلم متنی رو که باید میخوندیم رو نخوندم و صرفا فیلم گرفتم در محیط ساکت. الان آیا احرازم تایید نمیشه؟

  • با سلام
    گوشی بنده آیفون هست و اپ سیگنال رو از طریق اپ نصاب نصب کردم اما در هیچ کجای اپ سیگنال چیزی بنام احراز هویت سجام نمیبینم. نه در صفحه اول و نه در بقیه صفحات در مورد سجام چیزی پیدا نمیشه
    میشه لطفا راهنمایی بفرمایید؟

    • دوست عزیز سلام، نسخه بروز رسانی شده را دانلود و نصب نمایید.

  • با توجه به چندین بار وارد کردن کد رهگیری ولی بازم پیغام نامعتبر بودن را میدهد

    • دوست عزیز سلام، لطفاً زبان صفحه کلید را به انگلیسی تغییر داده و مجددا اطلاعات را وارد نمایید.

  • سلام ببخشید بنده احراز هویت از سیگنال انجام دادم ب صورت الکترونیکی و همه ی مراحل رو ب درستی طی کردم و وجه رو هم واریز کردم اما بعد از دو روز هنوز پیامک بورسی یا جواب احراز هویتم نیومده وقتی میخام وارد بشم با سیگنال میگه ارتباط با سرور برقرار نشد در ساعات بعدی تلاش کنید میشه راهنمای کنید لطفا

    • دوست عزیز سلام، ممکن است بخاطر ترافیک سایت یا کندی سرعت اینترنت باشد. در ساعات دیگری مجددا امتحان نمایید

  • من هرچی میخوام اهراز هویت کنم مینویسه دستگاه شما معتبر نیست . چیکار کنم

  • برای احراز حویت برای فیلم سلفی بی سوادان باید چطوری این مرحله احراز حویت و رد کنن

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام لطفا بگین افراد بی سواد یا اونایی ک فارسی صحبت نمیکنن چطوری باید اون جمله رو بخونن؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دیت اندرکاران سیگنال، چه خوب که احراز هویت غیر حضوری را راه اندازی کردید ولی ای کاش زودتر این کار را میکردید که مردم اینقدر در دفاتر پیشخوان معطل نشوند مخصوصا در شرایط حال حاضر و وجود ویروس کرونا .
    سپاسگذارم

  • برای احراز هویت یک عده هستن که بی سوادن اونها که نمی توننن که اون متنی رو که گفته رو بگن باید چه کار کنن

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام،برای افراد بی سواد احراز هویت چجوری انجام میشه ، جملات و امضا رو باید چیکار کرد

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • واقعا عالی بود ‌. از برنامه سیگنال خیلی راضیم. دستتون درد نکنه!

  • باسلام من نیمه شب ازطریق سیگنال احراز هویت غیر حضوری را انجام دادم و هنوز تایید رو دریافت نکردم
    چطور پیگیری کنم

  • قسمت تعهد نامه ارور اتصال با سرور میده

  • باسلام، برادرم زیر ۱۸ساله و در دفاتر پیشخوان به پدرم وکالت داده و کد تایید سجام واسش ارسال شده، آیا الان میتونه احراز هویت کنه؟

  • سلام من کلیه مراحل رو انجام دادمدر مرحله 6/6 که تاییدیه تعهد نامه رو قبول میکنم و درخواست نهایی ،پیام میاد ((ارتباط با سرور برقرار نیست لطف در ساعات آینده تلاش کنید))الان باید کلیه مراحل و پرداخت رو دوباره انجام بدم؟

  • سلام خسته نباشید
    ببخشید برای شماره ی شبا اگه مثلا برای ثبت شماره شبا و حساب خودم شماره حساب پدرم رو وارد کنم سیستم ثبت نمیکنه ؟؟؟؟؟؟

  • سلام
    یعنی اگه با این برنامه سیگنال احراز هویت کنم دیگه لازم به احراز هویت حضوری نیست؟کد بورسی برای من میاد با این احراز هویت؟

  • الان ۲۴ ساعته که ارتباط با سرور برقرار نیست تکلیف چیه؟

  • از دیروز چندین بار مراحل احراز هویت رو طی کردم ولی قدم آخر پیغام میده که ارتباط با سرور برقرار نیست ، تکلیف چیه

  • سلام خسته نباشید،من دیروز احراز هویت الکترونیکی رو انجام دادم و پیامی اومده که شعب منتخب بانک های عامل آماده احراز هویت شما می باشند، قبلا هم در کارگزاری آگاه ثبت نام کردم،،میخواستم بدونم برم کارگزاری یا منتظر پیامک دومی باشم چون گفتین پیامک کد بورسی بعد احراز هویت الکترونیکی یک هفته طول می‌کشه بیاد،،منتظر بمونم یا برم کارگزاری؟؟

  • با سلام درمورد اینکه متن تصویر باید در فیلم خوانده شود برای افرادی که بیسواد هستن تکلیف چیه

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • با سلام من احراز هویت را انجام داداه ام با برنامه لطفا مراحل بعدی را راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز، برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید.

  • من احراز هویت غیرحضوری انجام دادم ولی اسمسی مبنی بر موفقیت آمیز بودن دریافت نکردم. تمامی مراحل را درست انجام دادم

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • سلام..منظورتون از کار گذاری تون چیه؟..منواحراز هویت کردم..پطور میتونم نام کاربری و رعبور دیافت کنم..از چ سایتی…

    • سلام دوست عزیز، به سایت sejam.ir مراجعه کنید، در قسمت لیست مراکز احراز هویت می تونید کارگزاری های شهر خودتون رو مشاهده کنید و به دلخواه به یکی از اون ها مراجعه کنید و نام کاربری و رمز عبور تون رو دریافت کنید.

  • سلام من چرا رو صحفه احراز هویت ندارم هم برنامه نسخه اخر دارم هم گوشیم اندرویدش ۶.۱ هس

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.3 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بخش ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست. اما به زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

  • اگر کسی بی سواد باشد چه حوری میتونه متن را بخونه؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام وقت شما بخیر، من امروز احراز هویت غیرحضوری را با اپلیکیشن سیگنال انجام دادم موفقیت آمیز بود، زمانی که تاییدش برای کدبورسی میتونم اقدام کنم، کد بورسی چه زمان طول میکشه بیاد، بعداز اون میتونم کارهای بورس را انجام بدم، ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    • سلام دوست عزیز، برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید تا وارد سامانه معاملات بشید.

  • سلام پیامک تایید احرازهویت هنوز برایم نیامده چقدر زمان لازم است برای دریافت پیام تایید

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • سلام در مرحله ضبط متن تصادفی در احراز هویت پس از زدن دکمه توقف فیلمی نمایش داده نمیشه و تصویر تنها یک عکسه. مشکلی به وجود میاره؟

    • اگر دکمه تایید نهایی فعال شود شما مراحل را درست رفته اید

  • سلام و خسته نباشید و سپاس از تلاش شما در جهت سهولت انجام کار اما به نظر من
    کار کاملا نصف و نیمه انجام داده اید
    برای احراز هویت سجام غیر حضوری و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور کارگزاری باید ۲ ساعت تو صف حضوری بایستین
    اگر قراره اینجا احراز هویت بشیم و برای کارگزاری باز دو ساعت تو صف صبر کنیم و وقتمون تلف بشه عملا انجام احراز هویت غیر حضوری هیچ سودی ندارد

    • سلام دوست عزیز، این امکان در حال توسعه است انشاء ا… برای کارگزاری ها هم در آینده قابل استفاده باشد

  • با سلام
    سوال اول من دوبار تمامی مراحل عکس امضا و ضبط فیلم رو انجام دادم ولی پیغام اومد ارتباط با سرور امکان پذیر نیست لطفا بعدا امتحان کنید اومد
    و دوباره باید فیلم و عکس بگیرم مشکل چیه؟
    سوال دوم مادر من کم سواد هست من میتونم متن رو آروم بخونم و ایشون توی ویدیو تکرار کنند؟؟
    سوال سوم من برای افراد خانواده با موبایل خودم سجام ثبت انجام دادم چون قسمت موبایل اجباری نبود
    آیا مشکلی واسه احراز هویت پیش میاد ؟

    • سلام، برای افرادی که قادر به خواندن متن نیستند تا این لحظه راه حلی پیش بینی نشده است و سعی میکنیم در آپدیت های بعدی این موضوع را پوشش دهیم

  • سلام من پیام احراز هویت رو گرفتم. توی ذینفعان هم رجیستر کردم‌ . ولی هنوز توی هر کاررگزاری که میرم برای تکمیل اطلاعات هنوز نوشتن، منتظر احراز هویت در مراکز منتخب….
    میشه توضیح بدید باید چکار کنم

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام واقعا عالیه من ک نظرها و سوال جوابهای همه خوندم ولی نمیدونم چرا تو برنامه سیگنال احراز هویتش برا من نیست نسخه اخرشم دارم اندروید گوشیمم ۶ بالا هس

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.3 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بخش ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست. اما به زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

  • سلام
    من با اپ سیگنال احراز هویت انجام دادم که پیام اومد انجام شده ولی الان دو روزه کد بورسی برام ارسال نشده. چند روز زمان میبره؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

    • سلام، شما باید در این فیلم متن مشخص شده را با صدای رسا بخوانید

  • سلام . من در کارگزاری مفید ثبت نام کردم واحراز هویتم در سیگنال انجام دادم پیامش هم امد الان کد بورسی وکدکاربری از کجا بیاورم باید برم کارگزاری یا خودشون میفرستن.ممنون

    • سلام، شما باید برای امضای قرارداد با کارگزار به روش عنوان شده در سایت اون ها اقدام کنید

  • سلام من هنوز احراز هویت انجام ندادم
    هنگان فیلمبرداری متن تو تصویر هست یا باید حفظش کنیم؟

    • سلام، متن بالای تصویر نمایش داده می شود

  • سلام من احرزهویت انجام دادم چرا کد کاربری و رمز عبور واسم برای معاملات نیامده. باید برم کارگزاری یاپیامک میشه واسم.

    • سلام، از طریق کارگزاری پیگیری کنید

    • سلام دوست عزیز برای دریافت نام کاربری و رمز عبور باید به کارگزاری مراجعه کنید.

  • سلام
    من احراز هویت غیر حضوری انجام دادم ولی در مرحله آخر تایید نهایی میگفت سرور در دسترس نیست دوباره تلاش کن . پول هم پرداخت کردم حالا ادامه کار جلو نمیره راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • من احراز هویت انجام دادم اما کد بورسی واسم نیومده همه چیز با به درست انجام دادم مبلغ رو هم از حسابم کم کرد اما کد بورسی واسم پیام نیومد تکلیفم چیه

    • سلام دوست عزیز، برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید.

  • سلام ، لطفا گزینه احراز هویت انلاین را برای بنده فعال بفرمایید.

    • سلام، لطفاً نرم افزار را پاک کرده و آخرین نسخه آن را از گوگل پلی دانلود و نصب نمایید در صورت استفاده از سیستم عامل ios به سایت Signal.ir مراجعه نمایید

  • سلام من پول و پرداخت کردم ولی کارت ملی من قدیمی میباشد . آیا پول برگشت داده خواهد شد

    • سلام دوست عزیز، برای رفع این مشکل لطفا اطلاعات خودتون رو شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پیگیری سجام، شرح مشکل و این که در چه مرحله ای دچار مشکل شدین رو به این ادرسsejam@isignal.ir ایمیل کنید تا بررسی های لازم انجام بشه.

  • سلام ممنون از برنامه خوبتون ایا بدونه مراجعه به کارگذاری می تونم ثبت نام کنم و نام کاربری دریافت کنم.
    من در نرم افزار سینگال مراحل احضار هویت رو انجام دادم پیام هم اومده که احراز هویت با موفقیت انجام شده ولی کد بورسی هنوز برام نیامده،در ضمن کد بورسی رو کی دریافت میکنم. ممنون میشم جواب سوالم رو بفرستین.

    • سلام دوست عزیز، برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید. خرید سهام هایی که زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار ایران ارائه می شوند باید حتما از طریق کارگزاری اتفاق بیفتد.

  • من سوالی دارم درست کردن پست الکترونیکی چگونه است با تشکر

  • سلام، برای فعال سازی پنل کاربری، مراجعه حضوری و احراز هویت الزامی است

  • هرچه سعی مکنم پیام میده که داده های ورودی نامعتبرند…چرا

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام خسته نباشید
    روز عید فطر بنده برای احراز هویت غیر حضوری اقدام کردم که متاسفانه پیغام توکن منقضی شده است می دهد ای کاش اول مراحل را طی می کرد و در صورت تایید نهایی به صفحه بانک ارجاع داده می شد.
    پیغام توکن منقضی شده است یعنی چه؟
    ممنون

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.3 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید. این مشکل در اپدیت جدید برطرف شده است.

  • من همین الان اپلیکیشن سیگنال رو ریختم روی گوشی اخربن نسخه رو ولی بخش سجام توش نیست چرا؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.3 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بخش ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست. اما به زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

  • باسلام ممنون از لطف بی پایانتون با الکترونیکی احراض هویت انگار بازم بایستی پیش خان دولت بریم که نام کاربری وکلمه عبور بگیریم .

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها نداره.

  • باسلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر از برنانه خوبتون.
    ببخشین بنده از طریق سامانه بام بانک ملی نسبت به پذیره نویسی و پرداخت اقدام کرده ام و به هیچ کار گزاری مراجعه نکردم میخواستم بدونم که حالا که بنده در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی کرده ام از کجا باید نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور مربوط به وارد شدن در بازار سرمایه اقدام کنم؟
    ممنون میشم اگه پاسخ بنده رو بدین با تشکر از شما و خدمات خوبتون

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • با سلام، با وجو ثبت نام در سجام و دریافت کد 10 رقمی، هنگام احراز هویت در برنامه سیگنال، با پیام خطای (اطلاعات ورودی نامعتبر) مواجه می شویم، در صورتی که اطلاعات صحیح است.
    چگونه این خطا را برطرف نماییم؟

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام
    اگر شخصی بخواهد در چند کارگزاری کد بورسی(حساب بورسی) داشته باشد(مثلا مفید و آگاه) و امکان معامله در همه آنها داشته باشد چکار باید کند؟ آیا برای هر کارگزاری نیاز به احراز هویت سجام مجزا می باشد؟

    • سلام، محدودیتی در تعداد کارگزار های مورد استفاده افراد وجود ندارد، احراز هویت سجام فقط یکبار انجام می شود اما برای هر کارگزار باید قرارداد به صورت مجزا پر شود

  • سلام
    من میخوام برای کودکم کد سهامدارا بگیرم تا براش خرید و فروش کنم.چجوری باید احراز هویتش رو انجام بدم؟

    • سلام دوست عزیز، در این موارد باید بعد از ثبت نام در سامانه سجام و ثبت اسم والد به عنوان ولی در سامانه، خود ولی همراه با مدارک شناسایی خودش و فرزند به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و احراز هویت شود. البته ولی هم باید قبلاً توی سامانه سجام ثبت نام کرده باشد.

  • چرا هنگام اتمام احراز هویت می زند اتصال به سرور برقرار نیست؟

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • وقتی وارد قسمت احراز هویت میشم ، برای من پیام دستگاه شما نامعتبر میباشد نمایش داده میشد

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام خسته نباشید
    من در سایت کارگزاری آگاه ثبت نام کردم که در مراحل ثبت نام نام کاربری و رمز عبور دادم
    سجام هم ثبت نام کردم احراز هویت الکترونیکی هم شدم
    سوالم اینه که برای فعال سازی کد بورسیم باید برم کارگزاری یا خودش فعال میشه
    دیدم تو پاسخها نوشته بودین برای گرفتن نام کاربری و رمز عبور باید به کارگزاری مراجعه کنیم ولی وقتی ثبت نام کردم خودم نام کاربری و رمز رو دادم
    ممنون میشم پاسخ بدین

    • سلام، نام کاربری و رمز عبور مربوط به کد معاملاتی توسط کارگزار صادر و برای شما ارسال می شود

  • سلام.
    برای افراد بیسواد که تمضا ندارند در مرحله احراز هویت چکار باید کرد

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • بعد احراز هویت باید بصورت حضوری برای گرفتن کد به کارگزاری مراجعه کنیم؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام من روش ازاد سازی مستقیم انتخاب کردم بعد سامانه سجام ثبت نام کردم کارگزاری بعد نام کاربری رمز اینا رو هم بهم دادن رفتم کافی نت انجام دادم بعد احراز هویت از طریق گوشی انجام دادم پیامک اومد تایید شد کد بورسی نیامده باید چکار کنم ۴ روز میگذره که احراز هویت انجام دادم تایید شده

    • سلام، فرآیند صدور کد معاملاتی معمولا تا یک هفته طول میکشه، در صورت بیش تر شدن این زمان به دفتر پیشخوان مراجعه کنید

  • سلام خسته نباشید من چند روز پیش سجام ثبت نام کردم ولی هنوز کر ده رقمی برام نیومده لطفا راهنمایی کنید که باید چیکار کنم

    • سلام، به سایت سجام مراجعه کنید و بعد از ورود گزینه بازیابی کد پیگیری رو بزنید، در صورت ثبت نام موفقیت آمیز کد پیگیری برای شما نمایش داده خواهد شد

  • برای احراز هویت غیر حضوری حتما باید شماره همراه بنام شخص باشد؟
    در صورتیکه بنام شخص نباشد احراز هویت تایید نمیشود؟

    • سلام، خیر فعلا این موضوع اجباری نیست

  • سلام، من نماینده فرزندم زیر 18 سال هستم، مراحل احراز هویت را بنده باید انجام دهم؟ فرزندم سه ساله است

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت غیرحضوری سجام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست

  • اگه قرار باشه که باز واسه احراز هویت کارگزاری بریم بیرون که فایده نداره

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام
    من تمامی کارها رو انجام دادم امضا و واریز و …. توی آخرین مرحله که ثبت رو زدم گفت ارتباط با سرور برقرار نیست
    با ید چکار کنم؟
    با تشکر

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • أيا براى پرداخت منشود از درگاه ديگر وارد شد؟

    • سلام، پرداخت فقط از درگاه های نمایش داده شده در اپلیکیشن مجاز است

  • سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم تا کد بورسی روی گوشی ارسال نشده نمیشه از کارگزاری نام کاربری و رمز عبور دریافت کرد؟

    • سلام، برایاین کار باید احراز هویت شما در سجام تایید شده باشد

  • با سلام..اینجانب در ساعت ۱۰ صبح در قسمت احراز هویت وارد شده و کلیه موارد گفته شده را با دقت تکمیل کرده ام.
    مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان را پرداخت و بعد از تکمیل شرایط احراز هویت با مشکل 《توکن منقضی شده است》 روبرو شده ام و بارها با همین مشکل مواجه شده ام.
    خواهشمندیم نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام فرمائید.

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.3 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید. این مشکل در اپدیت جدید برطرف شده است.

  • با سلام در هنگام احراز هویت در قسمت ضبت ویدئو . بعد از زدن دکمه ضبط اتفاقی نمی افتد و رکورد نمیکند . اندروید من 5.1 است .

    • سلام ، احتمالاً در قسمت تنظیمات گوشی شما دسترسی اپ محدود شده است ، تنظیمات را بازبینی را نمایید یا نرم افزار را پاک کرده و دوباره نصب نمایید

  • باسلام . من اخراز هویت غیر حضوری کردم پیامش هم امد چطوری وارد سامانه مفید بشم کد کاربری وذمز میخواد؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام
    من دیروز وارد سامانه احراز هویت شدم و مراحل را تا آخر انجام و هزینه را پرداخت کردم
    ولی در مرحله آخر تایید اطلاعات پیغام خطا میداد که ارتباط با سرور امکان پذیر نیست و در ساعاتی دیگر امتحان کنید
    از دیروز دارم امتحان میکنم ولی همون خطا را میده

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • سلام
    برای چندمین و چندمین بار مراحل رو طی کردم.
    تمام موارد رو هم مراعات کردم.
    ولی باز در قسمت پایانی یا خطای ارتباط با سرور میده و یا پیغام خطا مبنی بر انجام مراحل از ابتدا.
    الان تکلیف چیه؟!

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • سلام خسته نباشید بنده 17 سالمه کارت ملی درخواست دادم ولی بدستم نرسیده اما رسیدشو دارم میتونم احراز هویت کنم در سیگنال یا خیر؟

    • سلام، تا این لحظه برای افراد زیر سن قانونی این امکان فراهم نشده

  • سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم تا کد بورسی ارسال نشده نمیشه از کارگزاری نام کاربری و رمز عبور دریافت کرد؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ثبت نام در سجام و احراز هویت الزامی است

    • سلام دوست عزیز، این افراد باید حضوری مراجعه نمایند.

  • سلام وقتتون بخیر
    ممنون بابت اپ عالیتون و اینکه ب همه سوالات جواب میدین🙏🏼🌹
    یه سوال داشتم
    من همه مراحل سجام رو انجام دادم برای احراز هویت و منتظر کد بورسیم هستم
    کد بورسی برام پیامک میشه یا باید برم کارگزاری؟
    یه سوال دگه هم داشتم؛بعد از انجام مراحل احراز هویت تو سیگنال یه پیامک با این مضمون بدام اومد میخاستم بدونم این ینی چی؟
    (((((فاطمه صفی قلی گرامی، شعب منتخب بانک های عامل آماده احراز هویت شما می باشند.
    https://www.sejam.ir
    شرکت سپرده گذاری مرکزی)))))

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • سلام
    من الان دو روزه دارم انجام میدم، تا آخرش میرم، تایید اطلاعاتو میزنم خطای عدم ارتباط با سرور میده. پس کی وصل میشه به سرور؟ چرا همش قطع؟

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • سلام. من دیشب احراز الکترونیکی انجام دادم . هیچ پیامکی برام ارسال نشد بعدش. الان می خوام وضعیت ببینم میزنم رو احراز الکترونیکی مشخصات وارد میکنم میگه ارتباط با سرور برقرار نشد بعدا مراجعه کنید. چطور شده؟

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • سلام
    ببخشید بعد از اتمام مراحل چه مدت بعد پیام تایید ارسال میشود؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • سلام خسته نباشید بعد از ارسال کد احراز هویت هر کارگزاری به دلخواه میشه رفت؟ کد بورسی گرفتن غیر حضوری نیست؟ چون پدرم با واکر هستن و مریض احوال نمیتونن برن کارگزاری برای دریافت کد بورسی چکار کنیم

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام بعد از اینکه پیامک تایید احراز هویت اومد چیکار باید بکنیم ؟؟
    آیا با وجود اینکه تو سایت کارگزاری ثبت نام کردم بازم باید به کارگزاری برم ؟؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • من چندین دفعه در ساعت‌های مختلف امتحان کردم. پیام میده با این مضمون که « امکان ارتباط با سرور برقرار نیست، لطفاً در ساعات آینده دوباره تلاش کنید.»
    مشکل از کجاست؟

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • سلام من بعد ازچند روز نه پیام تایید هویت اومده نه پیام نواقص مراحل باید چیکار کنم؟

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • سلام ببخشید بعد احراز هویت سجام برای مراجعه ب کار گزاری برای دریافت کد بورسی باید حضچری بریم کارگزاری یا از سایت کارگزاری هم میشه رمز عبور دریافت کرد؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام
    تمامی مراحل بالا رو انجام دادم بعد از واریز وجه و ثبت امضا و غیره تو آخرین مرحله که ثبت اطلاعات میزنم خطا میده که ارتباط با سرور برقرار نیست در ساعت های بعد اقدام نمایید. این خطا جریانش چیه؟

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • سلام من احرازهویت کردم تمام شد دیکه لازم نیست به کارگزاری بروم

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام من از طریق موبایل کد ده رقمی سجام رو گرفتم و در کارگزاری آگاه به صورت اینترنتی ثبت نام کردم وکد کاربری و رمز عبورم دارم فقط مانده احراز هویتم که اونم با اپلیکیشن سیگنال انجام دادم اگه بعد از 24 ساعت تأیید بشه اون وقت کد بورسی برام میاد یا باید برم کارگزاری؟
    چون من الان میتونم وارد کارگزاری آگاه بشم ولی نمیتونم خرید یا فروش کنم

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد و باید یکبار به کارگزاری یا دفاتر پیشخوان طرف قرارداد کارگزاری مراجعه نمایید

  • سلام من مراحل احراز هویت غیر حضوری انجام دادم پیام هم داد با موفقیت ثبت شده ولی تا الان پیامکی برام نیومده و همچنین می‌خوام دوباره وارد قسمت احراز هویت بشم می‌نویسه ارتباط با سرور برقرار نشد

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • با سلام
    من مراحل احراز هویت رو کامل انجان دادم ۴۸ ساعتم گذشته ولی پیامی برام نیومده و اینکه من کد بورسیمو از کجا بگیره ایا سیگنال برام ارسال می کنه یا باید مراجعه کنم به دفتر خدماتی ها

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه. برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید

  • سلام افرادی که زیر ۱۸ سالن نمی تونن کارت ملی داشته باشند سریالش رو چه کار کنن

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت غیرحضوری سجام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست

  • سلام من تا آخرین مرحله احراز هویت و ارسال فیلم انجام دادم در آخر میگفت امکان اتصال به سرور مقدور نیست و بعدا امتحان کنید و یک ساعت زمان هم تمام شد و ارتباط برقرار نشد
    الان هزینه چی میشه و چکار باید مجدد انجام داد

    • سلام، هزینه پرداخت شه تا زمانی که ارسال با موفقیت انجام نشده باشد اعتبار دارد، مجددا امتحان کنید

  • من موقع احراز هویت مرحله پرداخت. پرداخت میکنم از حسابمم کم‌میشه اما بازگشت به سیگنال ک میزنم میگه پرداخت انجام نشد دوباره تلاش کنید. دوبار اینکارو کردم باز وجه کم شد ولی بازم گفتم‌ پرداخت انجام‌نشد

    • سلام دوست عزیز، برای رفع این مشکل لطفا اطلاعات خودتون رو شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پیگیری سجام، شرح مشکل و این که در چه مرحله ای دچار مشکل شدین رو به این ادرسsejam@isignal.ir ایمیل کنید تا بررسی های لازم انجام بشه.

  • سلام من 2 روز پیش مراحل احراز هویت الکترونیک رو دادم و پیام درخواست با موفقیت ثبت شد رو دریافت کردم اما پیامک تایید برام نیومده لطفا راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • سلام من قبلا کد بورسی داشتم ولی الان فراموش کردم. باید کد بورسی جدید بگیرم یا کد قبلی رو چطوری بدست بیارم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام دوست عزیز، بهتره این مشکل رو از طریق کارگزاری تون پیگیری بفرمایید.

  • با سلام.من تمام مراحل را طی کردم در آخریک ساعته هنگام ثبت پیغام ارتباط با سرور برقرار نیست لطفا در ساعات آینده دوباره امتحان کنید میدهد.الان باید چه کاری انجام بدهم.
    ممنون

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • سلام.. من بصورت غیرحضوری کارهای احراز هویت راانجام دادم… بلافاصله پیامک آمد برای احراز هویت به بانک‌های عامل مراجعه کنید.. یعنی هنوزاحراز هویت نشدم.. کدبورسی هم نیومده… لطفا راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز، اگر فرایند احراز هویت را با موفقیت پشت سر گذاشتین برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید.

  • با سلام
    احراز هویت رو انجام میدادم که مرحله ی پایانی خطای عدم ارتباط با سرور داد و با اینکه هزینه پرداخت کرده بودم دیگه نشد کاریش کنم..لطفا مشکلشو برطرف کنید که ملت اینجا هم ضرر نکنن

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • چرا از دیروز خطای عدم ارتباط با سرور میده پس کی درست میشه؟

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • سلام علیکم
    با تشکر از برنامه خوب و قابلیت اعمال شده
    من که به عنوان وصی برای فرزندم باید احراز هویت شوم چگونه می توانم از این سامانه استفاده کنم
    خصوصا اینکه کد کارت ملی ایشون ندارد

    • سلام دوست عزیز، در این موارد باید بعد از ثبت نام در سامانه سجام و ثبت اسم والد به عنوان ولی در سامانه، خود ولی همراه با مدارک شناسایی خودش و فرزند به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و احراز هویت شود. البته ولی هم باید توی سامانه سجام ثبت نام کرده باشد.

  • سلام بعد از احراز هویت و دریافت پیامک چه کاری باید انجام بدیم میتونیم تو معاملات شرکت کنیم؟یا باید بریم کارگزاری؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • من همه مراحل انجام شد
    در انتها گفت سرور قطع است واز برنامه امد بیرون
    چکار باید بکنم

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • سلام. خسته نباشید.
    من از طریق مراکز حضوری در سجام ثبت نام و کد ده رقمی رو با پیامک دریافت کردم.
    از طریق اپ سیگنال هم احراز هویت غیرحضوری کردم.
    هنوز هیچ پیامکی نیومده!
    توی اون پیامک کد بورسی رو می فرستید؟

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه. برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید.

  • سلام برای احراز هویت تا مرحله اخر رفتم ولی میگه به سرور متصل نمی باشد

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • سلام خسته نباشید
    الان بعد از دریافت تایید با پیامک هیچ کاری نباید انجام بدیم برای کارگزاری؟
    نام کاربری و کلمه عبور خودش تا یک هفته ارسال میشه؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • برای من تو مرحله اخر برای تایید نهایی‌اطلاعت‌طول می کشه و ثبت نمیشه.چی کار باید کنم؟

    • دوست عزیزسلام، ممکن است با مشکل ترافیک سرور یا کندی سرعت اینترنت مواجه شده باشید، در زمان دیگری مجددا سعی نمایید

  • سلام ببخشی دیشب احراز هویت غیر حضوری سجام شدم کد تایید باموفقیت نیومد کی میاد واسم بعدش برای کارگزاری باید انتخاب کنیم وهمینجا احراز هویت بشیم دیگه نیازی نیست بریم دفتر پیشخوان

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • با سلام.
    من احراز هویتم رو انجام دادم کد معاملاتی در بازار سرمایه هم واسم اومده اما یوزر و پسورد ندارم واسه ورود به کارگزاریم… من رو به عنوان مهمان شناسایی میکنه یوزر و پسورد برام ارسال میشه یا خودم باید بگیرم؟؟؟ کارگزاری مفید هستش…

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام…من همه این مراحل رو انجام دادم چقدر طول میکشه که تایید بشه؟ و کد بورسی کی صادر میشه ؟

    • سلام دوست عزیز، با توجه به ترافیک مراجعات ممکن تا یک هفته طول بکشد

  • تو مرحله تایید فیلم و عکس میگه ارتباط با سرور مقدور نیست

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • من هم کد بورسی دارم وهم کد پیگیری ۱۰ رقمی سجام ، که بتازگی ثبت نام کردم.برای احراز هویت غیرحضوری چه کارکنم؟

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.3 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بخش ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد.

  • چرا نمیشه ویدئو سلفی رو بگیرم؟ هرچی میزنم رو ضبط کار نمیکنه و فیلم نمیگیره. میکروفن هم فعال کردم‌. دوربین رو باز میکنه ولی شروع به ضبط نمیکنه. توی اون مرحله موندم و نمیتونم جلو برم‌. خاهش میکنم راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • باسلام
    مراحل احرازهویت الکترونیکی برای خودم بدون دردسر و سریع انجام شد و پیامکش هم اومد.
    ولی برای همسرم در آخرین مرحله ، میزنه « داده های ورودی نامعتبر میباشند ».
    دلیلش چیه؟
    ممنون میشم اگه سریع جواب بدین.

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید.

  • سلام، من همه ی مراحل احراز هویت رو کامل کردم ولی تو مرحله آخر وقتی ارسال رو میزدم ارور میداد و میگفت ارتباط با سرور برقرار نیست و چند ساعت دیگه امتحان کنید، ولی اینترنتم وصل بود و مشکلی نداشت، این 10 تومنی که پرداخت کردم برگشت داده میشه؟

    • سلام دوست عزیز، درصورتیکه مراحل احراز هویت را کامل کرده باشید برگشت وجه امکان پذیر نیست

  • سلام،احراز انجام دادیم ولی برای کارگزاری باید حضوری بریم پ چ فایده داره الکترونیکی شدن سجام بازم باید بریم حضوری تو این وضعیت خطری

  • همه مراحل انجام شد : پرداخت پول و گرفتن عکس و فیلم … تعهد نامه رو تیک زدیم ، زد ارتباط با سرور برقرار نیست … چند بار امتحان کردیم ، نشد … بعد هم گفت مهلت تمامه و پرید مرحله اول… لطفا رسیدگی کنید

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • این چه برنامه مزخرفیه؟ تمام مراحل طی کردم ، ۱۰ هزار تومن پول ریختم ، کلی عکس و فیلم بگیر ک متن بخون ، تو مرحله ۶ گیر کرد جلو هم نرفت ، هی نوشت ارتباط برقرار نیست ، ۶۰ دقیقه وقت داشتم ، چندین بار مرحله آخر ارسال زدم نرفت که نرفت ، آخرشم اومد مرحله اول که دوباره کد ملی کارد کنم و از اول شروع کنم و دوباره پول بریزم ، یعنی چی؟

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید. تا زمانی که ارسال اطلاعات با موفقیت انجام نشده باشد هزینه پرداخت شده اعتبار دارد و نیازی به پرداخت مجدد نیست

  • با سلام من از طریق سیگنال اقدام به ابراز هویت کردم ولی هنوز پیامک نیومده که تایید شدم با نه،چقدر زمان میبره

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • من چندین بار مراحل احراز هویت و انجام دادم اما تا تایید نهایی رو میزنم مینویسه داده ی ورودی نامعتبر است یا مینویسه اتصال به سرور برقرار نیست

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام،من احراز هویت رو انجام دادم،پیام تایید هم اومد،توی کارگزاری مفید هم غیر حضوری ثبت نام کردم،ولی نمیتونم وارد پرتفوی شخصی بشم واسه معامله،راهنمایی میکنید؟ دیگه مگه مرحله ای میمونه؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام من ۱۷ سال دارم از طریق برنامه سیگنال هم احراز هویت کردم نوشته نتیجه از طریق پیامک به شما ارسال خواهد شد یعنی احراز هویتم قبول میشه چون زیر ۱۸ سال هستم؟؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، اگر مراحل احراز هویت را به درستی طی کرده باشید، پیامی مبنی بر صحت احراز هویت شما تا 48 ساعت بعد ارسال خواهد شد، اما اگر یکی از موارد خواسته شده ناقص باشد، عدم تایید احراز هویت در همان دقایق ابتدایی از طریق پیامک اعلام می‌شود.

  • سلام اوناییکه بیسوادن چجوری این متن بخونن یعنی این مشکل بزرگ به ذهنشون نرسیده

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام
    با توجه به این که فرزندم به سن قانونی نرسیده و بنده به عنوان نماینده اطلاعات خود را در سجام ثبت کردم، جهت احراز هویت توسط خودم به عنوان نماینده برای فرزندم از طریق این سامانه آیا مشکلی وجود خواهد داشت؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت غیرحضوری سجام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست

  • باسلام
    بنده قبل عید کارهای اینترنتی ثبت نام در بورس را انجام دادم
    و حدود دو ماه پیش به دفترپیشخوان مراجعه و کدبورسی دریافت کردم
    ام کلمه عبور و رمز عبور برایم پیامک به ایمیل یا تلفن نشد.
    کارگزاری رو هم فراموش کردم
    باید چیکارکنم.
    ممنون میشم کمکم کنین

    • با دفتر پیشخوان تماس بگیرید شما را راهنمایی می کنند

  • سلام و خسته نباشی به کار بران محترم من احراز هویت غیر حضوری انجام دادم ولی در قسمت فیلم متن را بلند نخواندم آیا قبوله

    • سلام، صدای شما باید کاملا واضح و قابل تشخیص باشد

  • سلام چرا مینویسم دستگاه شما برای احراز خوست معتبر نیست چون دستگاهم روته

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام من 14 روز پیش مراحل احراز هویت رو در دفتر پیشخوان انجام دادم هربارم رفتم دفتر گفتن طول میکشه و دست ما نیست چه کار باید کنم چقدر طول میکشه تا کد بورسی بهم بدن ایا میشه احراز هویت مجازی انجام بدم الان به کد بورسیم نیاز دارم خیلی زمان برد

    • دوست عزیز سلام، معمولاً حدود 10 روز کاری زمان می برد ، درصورتیکه تاخیر بیش از اندازه شده است مجددا به کارگزاری مراجعه نمایید

  • سلام ، ممنون ب خاطر زحماتتون ، من با برنامه یه مشکلی دارم ، وقتی گزینه ی احراز هویت رو میزنم مینویسه گوشی شما برای این کار معتبر نیست ، درصورتی که گوشی من a80 هست. و اندرویدش هم ۵ به بالا هست، لطفا مشکل رو برطرف کنین

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.
      همچنین همزمان با یک کد ملی نمی توان از دو گوشی مختلف اقدام نمود

  • با سلام
    فرزندم زیر ۱۵ ساله ، تو سایت سجام ثبت نامش کردم و خودم هم بعنوان ولی فرزندم معرفی کردم ، میتونم در کارگزاری منتخب احراز هویت براش انجام داد ؟ یا باید در پیشخوان باید انجام داد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید – با تشکر

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت غیرحضوری سجام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست

  • با سلام
    فرزندم زیر ۱۵ ساله ، تو سایت سجام ثبت نامش کردم و خودم هم بعنوان ولی فرزندم معرفی کردم ، میتونم تو سیگنال احراز هویت غیر حضوری براش انجام بدم ؟ یا اینکه در کارگزاری منتخب هم میشه احراز هویت براش انجام داد ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید – با تشکر

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت غیرحضوری سجام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست

  • سلام.من هزینه احراز هویت پرداخت کردم و الان متوجه شدم که بعد از دریافت کد بورسی باید به کارگزاری هم مراجعه کنم.باتوجه به ازدحام اونجا پشیمون شدم و میخوام مستقیما برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان مراجعه کنم .چجور پول من قابل برگشته؟

    • سلام دوست عزیز ، درصورتیکه مراحل احراز هویت را کامل انجام داده باشید برگشت پول امکان پذیر نیست.

  • سلام بعد از احراز هویت چیکار باید کرد
    من در کارگزاری اگاه انلاین ثبت نام کردم
    بعد حسابم فعال میشه ؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام.اخه این چه کاریه بعد از دریافت کد بورسی باید به کارگزاری مراجعه کرد اونم تو این شرایط کرونا و ازدحام.همون مراجعه به دفاتر پیشخوان هم خلوت تره و هم سریع تر

  • با سلام.برای افرادی که مسن هستن و سواد ندارن تهیه فیلم و خواندن متن به چه شکل می باشد؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای این افراد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • مادر من بی سواد هستش ..

    حالا اون متن تصادفی رو جطوری باید بخونه. ?ایا راه دیکه ای هست

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام
    من بازنشسته نظامی هستم
    قبل از سال ۸۵ اداره برامون سهامهایی خرید از جمله گروه بهمن و سهام عدالت
    بعد از اون هیچکس نمیتونه بهم بگه کد بورسیم چیه؟
    رفتم کارگزاری آگاه
    بعد از ثبت نام سجام گفت شما کد بورسی داری اما نمیدونم چطور میشه گرفتش
    الان کد پیگیری سجام رو هم ندارم
    یعنی عملا دسترسی به سهامم و اینکه تو این ۱۵سال چی شدند ندارم.
    راهنماییم میکنین؟

    • سلام
      اگر در سجام ثبت نام و احراز هویت شده باشید اطلاعات سهامداری شما در سامانه https://ddn.csdiran.com در دسترس است

  • سلام
    من قبل از عید تو سجام ثبت نام کردم و به کارگزاری مراجعه کردم و کد و رمز کاربری هم گرفتم.الان تو حساب کارگزاری خودم که میرم تو بخش مشخصات فردی کد بورسی هم دارم.
    الان باید مجددا احراز هویت بشم؟

    • سلام، اگر یکبار مراجعه کرده باشید نیاز به مراجعه مجدد ندارید

  • سلام خسته نباشید برای اونایی که بیسواد هستن . و اون متن نمیتونن بخونن باید چیکار کنن

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام، وقتی درقسمت آموزش این نرم افزار، عدم امکان احراز هویت برای والدین فرزندان بدون کارت ملی را ،که خیلی ها را شامل می شود،توضیح داده نشده است هرگونه کسرهزینه ازمردم وعدم برگشت آن یک رفتارغیر اسلامی وغیرشرعی وغیرقانونیست.بعداز کسر هزینه وجستجوی زیاد دربین سوالات مردم فهمیدیم که کودکان که کارت ملی ندارندوبصورت ولایتی ثبت نام شده انداحرازهویتشان بایدحضوری باشد!!!!!!

    • سلام دوست عزیز، برای رفع این مشکل لطفا اطلاعات خودتون رو شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پیگیری سجام، شرح مشکل و این که در چه مرحله ای دچار مشکل شدین رو به این ادرسsejam@isignal.ir ایمیل کنید تا بررسی های لازم انجام بشه.

  • افراد بیسواد که نمی تواند متن را بخواند چطور فیلم را ضبط و ارسال نماید؟؟؟!!

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • افراد بیسواد که نمی تواند متن را بخواند چطور فیلم را ضبط و ارسال نماید؟؟؟!!

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام
    من 10 هزار تومن پول احراز هویت را پرداخت کردم ولی دستم به دکمه بک خورد و برگشت ، الان که میرم داخل میگه که باید دوباره پولش رو پرداخت کنم!
    چه کار کنم الان!؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، برای رفع این مشکل لطفا اطلاعات خودتون رو شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پیگیری سجام، شرح مشکل و این که در چه مرحله ای دچار مشکل شدین رو به این ادرسsejam@isignal.ir ایمیل کنید تا بررسی های لازم انجام بشه.

  • با سلام و احترام من تمامی مراحل رو دونه به دونه انجام دادم آخرش گفت. اطلاعات معتبر نیست ولی من اطمینان دارم همه چیز درست بود ۱۰ تومان هم دادم سوخت شد

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • من اینجا مراحل احراز هویت غیر حضوری رو انجام دادم و نوشته در حال بررسی حدود 30 ساعت گذشت و پیامی نیومده در سایت سجام. همچنان نوشته در انتظار مراجعه به مراکز احراز هویت.
    در سایت کارگزاری آگاه هم ثبت نام. کردم ولی حضوری نرفتم.
    کی کد بورسی میاد برام. باید چیکار کنم؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • الان احراز هویتم تایید شد باید کارگزاری حضوری برم برای احراز هویت یا نیازی نیست؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام،هنوز بعد از ۲۴ ساعت نتیجه احراز هویت غیر حضوری من تایید یا رد نشده و هیچ اطلاع رسانی پیامکی نشده،چ کنم؟

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • سلام.شخصی که سواد ندارد برای امضا و ضبط فیلم باید چکار کند

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای این افراد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام من احراز هویت غیرحضوری رو برای پدرم انجام دادم تایید هم شده کار ثبت نام کارگزاری آگاه هم انجام دادم آیا نیازه برای احراز هویت کارگزاری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنیم یا نیازی نیست و فقط همین احراز هویت اکتفا میکنه؟؟؟؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام وقت بخیر
    من بیش از ۱ سال کد بورسی دارم، ولی هنوز سجام ثبت نام و احرازهویت نکردم
    آیا الزام به احراز هویت در سجام هست؟
    ممنون

    • سلام، ثبت نام در سامانه سجام یکبار برای همه الزامی است

  • با سلام
    بعد از اتمام مراحل احراز هویت و هنگام تایید نهایی اطلاعات خطای ،، داده های ورودی نامعتبرند ،، میده . علتش چی هست؟
    ممنون

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام ببخشین من در سجام و کارگزاری ثبت نام اولیه رو انجام دادم نام کاربری و رمز عبور رو دارم آیا با احراز هویت غیر حضوری بازم باید به شعبه کارگزاری مراجعه کنم؟ممنون

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام
    لطفا بفرمایید بعد از احراز هویت سجام لازم است که به کارگزاری هم مراجعه کنیم یا خیر؟
    سایت کارگزاری نام کاربری و رمز عبور داده بازم باید به کارگزاری مراجعه کنیم ؟

    • سلام، در صورتی که کد معاملاتی از طرف کارگزار صادر شده نیازی به انجام کار دیگه ای ندارید

  • سلام دوست عزیز منظور از کارگزاری چیست آیا باید در آن ثبت نام انجام شود و یا مراجعه حضوری شود لطفا توضیح جامع بفرمایید

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید. برای آشنایی با کارگزاران بورس (اینجا ) کلیک کنید

  • سلام من دوبار در ثبت نام سجام پیش رفتم تا مرحله پرداخت هم رفتم پول کم کرد ولی ثبت نام ناموفق بوده هنوز پول برگشت داده نشده چیکار باید بکنم

    • سلام دوست عزیز، برای رفع این مشکل لطفا اطلاعات خودتون رو شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پیگیری سجام، شرح مشکل و این که در چه مرحله ای دچار مشکل شدین رو به این ادرسsejam@isignal.ir ایمیل کنید تا بررسی های لازم انجام بشه.

  • درود و خسته نباشید. من تمامی مراحل را انجام دادم. حالا ثبت نام در کارگزاری بصورت غیرحضوری امکان پذیر است؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام.بر ثبت نام داخل اپلیکیشن گفتین اگه کسی کارت ملی هوشمند نداره کد پیگیری کارت ملی رو بزنه.ولی در نهایت میگه اطلاعات نامعتبر هستش.پس تکلیف ده تومنی ک بخاطر اشتباه اپلیکیشن شما از مردم کم شده چیه؟؟

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام
    وقت بخیر
    چرا نوشتید با شماره پیگیری رسید کارت ملی هوشمند میشه احراز هویت غیر حضوری رو انجام داد در صورتی که پیغام خطا میده؟!
    داده نامعتبر؟!

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام من برای مادربزرگم میخوام احراز هویت کنم. ولی برای فیلمی که از خودش باید بگیره ومتنی رو از رو بخونه سواد نداره باید چکار کنیم .

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای این افراد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • باسلام من تا مرحله آخر احراز هویت انجام دادم ولی ثبت اطلاعاتم انجام نشد هرچی زدم رو گزینه عمل نکرد فقط میزد درحال انجام درخواست و اینقدر طولانی بعد دوباره برمیگشت هی گزینهور میزدم باز هیچ خب حالا من چکار کنم تازه پول هم از حسابم کم شده برنامه خرابه چرا پول گفتین برنمیگردونن؟؟؟اصلا چکار کنم واسه گزینه آخر که ثبت بشه ؟؟

    • سلام دوست عزیز، برای رفع این مشکل لطفا اطلاعات خودتون رو شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پیگیری سجام، شرح مشکل و این که در چه مرحله ای دچار مشکل شدین رو به این ادرسsejam@isignal.ir ایمیل کنید تا بررسی های لازم انجام بشه.

  • سلام. تمامی مراحل احراز هویت غیرحضوری را انجام میدهم، پول هم واریز کردم ولیکن در انتها در جواب ارور داده های ورودی نامعتبر میدهد. چندین بار امتحان کردم. چه باید کرد؟
    در ضمن آخرین ورژن نصب هست

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام، من در سامانه سجام ثبت نام کردم و کد 10رقمی رو دریافت کردم.حالا بعد از اینکه در آپ شما احرازهویت کردم و تأیید شد، آیا بعدش باید بصورت حضوری مراجعه کنم به کارگزاری یا باید فقط تماس بگیرم با کارگزاری؟؟!

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام وقتتون بخیر من برای فرزندم میخوام احراز هویت کنم از این طریق ب سریال کارت ملی ایراد میگیره
    بچه های دوساله که کارت ملی ندارن
    چه کار باید انجام بدیم

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت غیرحضوری سجام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست

  • پدر من بیسواده در مرحله خواندن متن چکار کنیم؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام خسته نباشید ببخشید نمیدونستم باید از کجا سوال کنم بهتر از شما سراغ ندارم واقعا ممنون‌.من توی صندوق eft سهام دولتی لز طریق برنامه بام خریدم ولی فقط از حسابم کم شده هیچ پیامکی هم برام نیومده چطور پیگیری کنم اصلا معلوم نیست کجا رفت پولم. من کد بورسی هم دارم . ممنون از پاسختون

    • سلام دوست عزیز، برای مشاهده سبد تون در درگاه ذینفعان بازار سرمایه از این لینک کمک بگیرید. پس از پایان پذیره نویسی صندوق های etf، مقدار تعداد واحد های صندوق خریداری شده به پورتفوی شما اضافه خواهد شد.

  • سلام من پدر کودک کسرا جلیلیان هستم که جهت او کد بورسی میخوام کارت ملی نداره و کد ملیش در شناسنامه قید شده ومن ولی او هستم لذا با توجه به پرداخت مبلغ امکان ادامه مراحل نیست لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت غیرحضوری سجام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست

  • سلام، احراز هویت برای افرادی که بی سواد هستن به چه صورت است چون متن رو نمیتونن بخونن؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • دوستان بطور خلاصه بزار براتون بگم
    اول : در سجام ثبت نام میکنین بعد ثبت نام در سجام احراز هویت میشین و کد بورسی براتون پیامک میشه
    دوم: در یه کارگزاری ثبت نام میکنین و بعدش باید برین قرارداد امضا کنین در دفاتر پیشخوان و احراز هویت کارگزاریتونم انجام بدین و تمام پنل کاربریتون فعال میشه البته در طی ۷ روز کاری

    نکته:سجام ثبت نام کنین و احراز هویت بشین کد معاملاتی بیاد باز نمیتونین سهام خرید و فروش کنین تا زمانی که در گارگزاری هم ثبت نام و احراز شده باشین
    گارگزاری: پنل کاربری که باهاش خرید و فروش انجام میشود

    امیداورم مفید بوده باشه

  • سلام.بدون کارت ملی هوشمند کارگزاری احزار هویت رو انجام میدن؟و سوال دوم اینکه برای افراد زیر ۱۸سال قسمت ولی مدرک چی بزارم؟

    • سلام دوست عزیز، اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند.احراز هویت غیرحضوری سجام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست

  • سلام
    من که کد بورسی دارم اگه بخوام تو یه کارگزاری دیگه هم ثبتنام کنم باید چیکار کنم دقیقا؟

    • سلام، به کارگزاری دوم مراجعه نموده و ثبت نام نمایید

  • سلام.من چند ماهه که کد بورسی گرفتم و دارم باهاش کار میکنم اما احراز هویت انجام ندادم.فقط توی کارگزاری ثبت نام کردم و کد گرفتم.نیاز هست احراز هویت انجام بدم؟

    • احتمالا در کارگزاری احراز هویت شده اید نیاز به مراجعه مجدد ندارید

  • من دو روز پیش احراز هویت انجام دادم ، ولی به مرحله آخر که می‌رسید ، می نوشت *داده ورودی نامعتبر است *
    چند بار از اول همه مراحل رو دوباره انجام دادم ولی نتوستم احراز هویت رو به سرانجام برسونم و تایید نشد

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام .من کدبورسی آگاه دارم و فعال هم هست،الانم کارگزاری مفید و نوین ثبت نام کامل کرده ام اما احراز هویت نشده ام.آیا الان از طریق سیگنال احراز هویت میشوم و کافی است؟اگر بله بازم باید برای دریافت نام کاربری و رمز عبور به کارگزاری جدیدم مراجعه حضوری داشته باشم؟سپاس بیکران

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام. وقت بخیر. من بیشتر نظرات و پاسخ های شمارو خوندم. اطلاع دارم که بعد از یک هفته کدبورسی درصورت تایید احرازهویت سجام برامون ارسال میشه. شما گفتین بعدش به کارگزاری موردنظر مراجعه کنیم. سوال من اینه : در شهرستانی که هیچ کارگزاری وجود نداره (گویا کارگزاری ها فقط در مراکز استان هستند) ، برای دریافت یوزر و پسورد ، ثبت نام در سایت مفید یا آگاه کفایت می کنه؟ یا باید حتما به جای مراجعه به کارگزاری ، بریم پیشخوان برای احراز هویت کارگزاری؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد. کارگزاری هایی که نام بردید در اکثر شهرها دارای شعبه هستند با روابط عمومی کارگزاری مربوطه تماس بگیرید شما را راهنمایی می کنند

  • سلام ، لطفا بگین که منظورتون از مراجعه به کارگزاری چیه ؟؟
    ممنون از توضیحاتتون

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد و برای گرفتن کد آنلاین باید با کارگزاری مورد نظرتان هماهنگ نمایید

  • باعرض سلام و خسته نباشید
    میخواستم ببینم احراز هویت برای کارگزاری چیکار کنیم

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام من که کد بورسی دارم باید دوباره کد بورسی بگیرم برا اینکه بخوام تو یه کارگزاری دیگه م ثبت نام کنم

    • سلام، برای هر کارگزاری باید قرارداد مربوطه مجددا پر شده و تحویل کارگزار شود

  • سلام افرادبی سوادچجوری ازاین آپ غیرە حضوری احرازهویت کنن،مادرم بی سوادهست وسجامش انجامدادم ولی بخاطرکرونا نرفتیم احرازهویت دفاترپیشخوان،بجای امضاء مهردارن کەحساب بانکیش بااون مهرانجامدادیم ،ولی اونجملە هنگام فیلمبرداری چگونە بخون سوادندارە؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای این افراد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام. وقت بخیر. من بیشتر نظرات و پاسخ های شمارو خوندم. اطلاع دارم که بعد از یک هفته کدبورسی درصورت تایید احرازهویت سجام برامون ارسال میشه. شما گفتین بعدش به کارگزاری موردنظر مراجعه کنیم. سوال من اینه : در شهرستانی که هیچ کارگزاری وجود نداره (گویا کارگزاری ها فقط در مراکز استان هستند) ، برای دریافت یوزر و پسورد ، ثبت نام در سایت مفید یا آگاه کفایت می کنه؟ یا باید حتما به جای مراجعه به کارگزاری ، بریم پیشخوان برای احراز هویت کارگزاری؟

    • سلام، در این موارد دفاتر پیشخوان به نمایندگی از کارگزار فرآیند ثبت قرارداد را برای شما انجام می دهند

  • سلام آیا نیازه بعداز تایید احراز هویت سجام باز به دفاتر پیشخوان مراجعه کنیم که احراز هویت کارگزاری انجام بدیم که کد بورسی بگیریم و معاملات انجام بدیم یا نیازی نیست و کد بورسی رو خود سجام بهمون میده؟؟؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام بعد از احراز هویت غیر حضوری در سجام و ثبت نام اینترنتی در کارگزاری مثلا مفید که اینترنتی یوزر و پسورد گرفتیم آیا برای احراز هویت در کارگزاری مقید باید حضوری مراجعه کنیم یا همون احراز هویت سجام کافیه

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها نداره.

  • سلام
    من مراحل احرازهویت رامرحله به حله طبق دستورالعمل انجام میدم آخرکه تاییدرامیزنم پیام میده که اطلاعات ورودی معتبر نمی باشد دلیلش چیست چکاربایدبکنم

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام
    من میخوام برای دختر ۲ ساله خودم کد بورسی بگیرم
    ثبت نام کارگزاری و ثبت نام سجام رو براش انجام دادم و کد ده رقمی سجام رو هم گرفتم
    احراز هویت رو چجوری باید از طریق سیگنال انجام بدم براش؟
    منظورم مراحل احراز هویت که شامل : خوندن متن و گرفتن عکس و نمونه امضاء هست رو منظورم هست
    بچه ۲ ساله که کارت ملی نداره

    • سلام دوست عزیز، در این موارد باید بعد از ثبت نام در سامانه سجام و ثبت اسم والد به عنوان ولی در سامانه، خود ولی همراه با مدارک شناسایی خودش و فرزند به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و احراز هویت شود. البته ولی هم باید قبلاً توی سامانه سجام ثبت نام کرده باشد.

  • ببخشید افراد زیر هجده سال برای کد بورسی و معامله سهام عدالت چکار کنند؟

    • سلام دوست عزیز، در این موارد باید بعد از ثبت نام در سامانه سجام و ثبت اسم والد به عنوان ولی در سامانه، خود ولی همراه با مدارک شناسایی خودش و فرزند به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و احراز هویت شود. البته ولی هم باید قبلاً توی سامانه سجام ثبت نام کرده باشد.

  • سلام من تو یه کارگزاری کد بورسی دارم الان میخام تو یه کارگزاری دیگه م کد داشته باشم.دقیقا باید چیکار کنم؟
    با تشکر

    • سلام، در سایت کارگزار جدید ثبت نام کنید و مطابق دستورالعمل اون ها برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • یکی نیست جواب بده
    من پول واریز کردم و عکس و امضا و فیلم فرستادم و اخرش واسه تایید میگه دسترسی به سرور وجود ندار چندبارم امتحان کردم همین پیامو داد. چیکار کنم الکی پولم رفت هیچی نشد

    • سلام دوست عزیز، ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید. تا زمانی که ارسال اطلاعات با موفقیت انجام نشده باشد هزینه پرداختی اعتبار دارد و نیازی به پرداخت مجدد نیست

  • سلام خسته نباشید
    من تو سایت کارگزاری ثبت نام کردم اما الان نمیدونم چه کار کنم
    از طریق دفترپیش‌خوان هم پیگیری کردم اما گفتن باید صبر کنی تا پیامک بیاد به گوشیت بعد بیاید واسه احراز هویت

    • سلام، بعد از دریافت کد پیگیری ده رقمی سجام، جهت احراز هویت اقدام کنید

  • سلام
    بعد از تائید هویت باید حتما به صورت حضوری به دفتر کارگزاری مراجعه کنیم یا از طریق سایت کارگزاری هم میشه ثبت نام کرد؟

    • سلام ، این امکان درحال حاضر فقط برای سامانه سجام امکان پذیر است

  • سلام. فرزند نوزاد که کارت ملی نداره. مشکل تایید و احراز هویت این افراد چطور حل میشه.چون اینها که کرده ملی و رسی ندارن و اصلا تا ۱۵ سالگی براشون کارت ملی صادر نمیشه تا سریال پشت کارت ملی رو در قسمت مربوطه وارد کنیم

    • سلام دوست عزیز، در این موارد باید بعد از ثبت نام در سامانه سجام و ثبت اسم والد به عنوان ولی در سامانه، خود ولی همراه با مدارک شناسایی خودش و فرزند به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و احراز هویت شود. البته ولی هم باید قبلاً توی سامانه سجام ثبت نام کرده باشد.

  • با سلام و حترام
    اینجانب چندین سال پیش تعدادی سهام از یک کارگزاری خرید و دارای کد بورسی میباشم. بدلیل اینکه در این مدت هیچگونه معامله ای انجام ندادم کد بورسی ام غیر فعال شده. درحال حاضر در سجام ثبت نام کرده و از طریق سیگنال مراحل احراز هویت غیر حضوری را انجام داده و منتظر نتیجه هستم. در سایتهای مربوطه خواندم که ممکن است پس از احراز هویت کد بورسی جدید برایم صادر شود و اصطلاحا دو کده شوم سئوالم اینست که در این صورت چه باید کرد چون سهام هایم با کد اولیه است. لطفا راهنمایی فرمایید
    با تشکر

    • سلام برای هر کد ملی یک کد بورسی صادر می شود . کد بورسی غیر فعال نمی شود ممکن است کد آنلاین شما غیرفعال شده باشد درصورتیکه در سامانه سجام ثبت نام کرده باشید اطلاعات سهام شما در سایت https://ddn.csdiran.com در دسترس است

  • با سلام خدمت کارشناسان محترم سیگنال بنده احراز هویت را برای فرزندم 12 سال دارد انجام دادم ولی کارت ملی ندارد و فقط شناسنامه دارد لذا پیغام مغایرت می‌دهد چطور مشکلم را حل کنم

    • سلام دوست عزیز، در این موارد باید بعد از ثبت نام در سامانه سجام و ثبت اسم والد به عنوان ولی در سامانه، خود ولی همراه با مدارک شناسایی خودش و فرزند به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و احراز هویت شود. البته ولی هم باید قبلاً توی سامانه سجام ثبت نام کرده باشد.

  • سلام وقت بخیر
    آیا با احراز هویت سجام میتوان بصورت اینترنتی و غیرحضوری کد معاملاتی آنلاین از کارگزاریها گرفت؟ یعنی سامانه یکپارچه و هماهنگی بین سجام و کارگزاریها هست که دیگه نیازی به احراز هویت حضوری مجدد برای کارگزاریها نباشه؟ چون اگر لازم باشه دوباره بریم دفاتر پیشخوان که بازم مشکل ویروس کرونا هست دیگه فرقی نداره

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد. انشاا… در آینده این امکان فراهم شود

  • با سلام بنده سامانه سجام ثبت نام کردم بعد تو سایت کارگزاری مفید ثبت نام کردم الان هم احراز هویت در سیگنال انجام دادم موفقیت آمیز بود ، با این حال بازم باید برم کارگزاری یا از طریق سایت مفید داخل خونه میشه کد بورسی رو دریافت کنم ؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام من همه مراحل رو انجام ميدم در آخر مينويسه داده هاي ورودي نامعتبر

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام . بنده یک سالی هستش سجام و همه مراحل کارگزاری رو انجام دادم و یک ساله کد بورسی هم دارم و معامله هم انجام دادم . متاسفانه چند روز پیش میخواستم شماره حسابم رو عوض کنم وارد سایت سجام شدم و عوض کردم در اخر روی سایت پیام اینکه باید به دفتر پیشخوان مراجعه کنم تا احراز هویت بشم داده شده . بنده که کد بورسی دارم ایا لازمه دوباره احراز هویت انجام بدم؟

    • سلام، درصورتیکه یکبار احراز هویت شده باشید نیاز به احراز مجدد نیست ، پیام مراجعه حضوری مربوط به تغییر اطلاعات در سامانه است

  • جناب برای احراز هویت کارگزاریمان باید چکار کنیم اگر بنابراین باشد که احراز هویت سجام انلاین بشه ولی احراز هویت کارگزاری رو به دفتر پیشخوان مراجعه کنیم این که نشد پیشگیری از کرونا همان بهتر که هر ۲ رو اونجا یکجا انجام بدیم هزینشم روی هم رفته کمتر میشه . تازه اینجا اگر احرازمان مشکل یا خطا بده باید پشت سر هم ده هزار ده هزار پرداخت کنیم

  • قبلا برای احراز هویت که به دفاتر پیشخوان دولت میرفتیم برای کد بورسی هم اونجا اقدام میکردیم و هر کارگزاری که اعلام میکردیم انجام میشد،الان بعد از احراز هویت آنلاین ،برای گرفتن کد بورسی حتما باید به کارگزاری بریم و یا همون دفاتر پیشخوان؟ممنون

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • دوباره که باید بری کارگزاری یا دفتر پیشخوان دوباره که همون شد الان من واسم کد معاملاتی اومده ولی شهر ما که کار گزاری که میخوام ثبت نام کنم رو نداره چکار باید کرد

  • سلام وقتی کد بورسی بعد از احراز هویت بیاد باید مراجعه کنیم کارگزاری؟غیرحضوری نمیشه؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • با سلام و‌خدا قوت من چند بار تلاش کردم ولی اخرش میگه به سرور متصل نشد باید چکار کنم سوال دوم این که پدرم بی سواده چجور باید اون جمله رو بخونه؟؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه. ممکن است به دلیل ترافیک بالا یا اینترنت ضعیف این مشکل بوجود بیاید.

  • خیلی عالی شد . ای کاش بعد از تایید احراز هویت متقاضی میتونست مستقیم کارگزار خودش رو انتخاب کنه و دوباره در این وضعیت کرونایی بیرون نره و کل اطلاعات به کارگزاری ارسال میشد .
    متقاضی باید بره و کل این اطلاعات رو یده کارگزاری و پذیرش هم کل اطلاعات رو تایپ و بارگزاری کنه که در این صورت در هزینه و وقت صرفه جویی زیادی میشه .

  • سلام. بعد از زدن گزینه تایید نهایی اطلاعات.
    پیام : اطلاعات ورودی معتبر نمی‌باشد. میاد.
    همه چی هم درست وارد میکنم.

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • من ثبت نام کردم ولی هنوز تایید پیامکی نیومده برام مشکل کجاس؟

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • سلام ..خسته نباشید ..من همتی کار هارو انجام دادم و ثبت نام کردم .باید حتما برم کارگزاری ..یاخودکارگزاری رمز و کلمه عبور را پیامک میکنه لطفا جواب بدید..ممنون

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام من کد سهام داری دارم و در کارگزاری مفید به صورت آنلاین فعال میباشم باز هم نیازی به ثبت نام در سامانه سجام دارم؟

    • سلام، ثبت نام و احراز هویت یک بار برای همه الزامی است درصورتیکه قبلاً اینکار را کرده باشید نیاز به اقدام مجدد ندارید.

  • سلام من الان چند ماه داخل بورسم و کد بورسی دارم و دارم تو بازار سرمایه فعایت میکنم بعد چند ماه پیام اومده که باید احراز هویت کنم .چرا بعد چند ماه باید این کارو انجام بدم؟آیه لازمه یا نیازی نیست؟

    • سلام دوست عزیز، در حال حاضر چه افرادی که از قبل کد بورسی داشته‌اند چه افرادی که درخواست صدور کد بورسی دارند، باید یکبار در سامانه سجام مراحل احراز هویت را طی کرده باشند. در غیر این صورت کد بورسی آن‌ها مسدود خواهد شد.

  • سلام من کد سهامدار دارم و در حال حاضر چند سالی هست که آنلاین از طریق کارگزاری مفید در بورس فعال هستم با این شرایط باز هم نیازی به ثبت نام در سامانه سجام میباشد؟
    ممنون میشم پاسخ گو باشید

    • سلام، اگر قبلاً در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شده اید، به ثبت نام مجدد نیاز ندارید

  • سلام
    برای مادرم میخوام ثبت نام کنم ایا باید بعد از احراز هویت برای دریافت کد انلاین حتما بریم کارگزاری؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام
    برای مادرم میخوام ثبت نام کنم ایا باید بعد از احراز هویت برای دریافت کد انلاین حتما بریم کارگزاری؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد و مراجعه به کارگزاری الزامی است

  • سلام من چند ماه پیش کد بورسی گرفتم همون موقع فکر کنم احراز هویت شدم ولی کدی ندارم از کجا بفهمم که تو سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شدم. ممنون میشم جواب بدید

    • دوست عزیز سلام، به سامانه سجام مراجعه نمایید

  • سلام، سامانه سجام قبلا ثبت نام کردم کد پیگیری دارم ولی میخوام احراز هویت کنم میگه کد ملی نامعتبرعلتش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام
    هر کاری کردم اخرش پیام میده داده ها نامعتبر هستش
    علتش چی هست راهنمایی لطفا

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام برای خواندن جمله ی احراز هویت..مادرمن که سواد خوندن نداره چطوری یه متن سه خطی رو بدیم که بخونه ضبط کنه.حداقل چند کلمه کوتاه قابل بازگو برای بیسوادها فراهم کنید

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام
    برای افراد زیر ۱۵ سال که اصولا کارت ملی صادر نمیشود. چه هوشمند چه غیرهوشمند. برای ایشان نمی شود کلا کد بورسی گرفت؟.

    • دوست عزیز سلام، برای افراد زیر 18 سال باید حضوری به کارگزاری ها یا دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید.

  • سلام.من کد بورسی دارم.سجام انجام دادم ولی احرازهویت نشدم.چیکار باید کرد؟

    • دوست عزیز سلام، اپ سیگنال را دانلود و احراز هویت غیرحضوری را انجام دهید

  • سلام من قبلا کارگزاری اگاه ثبت نام کردم چگونه میتونم کارگزاری دیگه ثبت نام کنم و اگه ثبت نام کنم باید هزینه پرداخت کنم

    • سلام، ثبت نام در کارگزاری رایگان است و مشمول هزینه نمی باشد . شما می توانید همزمان در کارگزاری های مختلف ثبت نام نمایید

  • درود ها برشما
    این فرایند سجام برای دارندگان سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کرده اند،منتهی بیسواد هستند چه باید کرد؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • اگر احراز هویت رد بشه متن پیامکی که میاد چی هست؟

    • سلام دوست عزیز، اگر مراحل احراز هویت را به درستی طی کرده باشید، پیامی مبنی بر صحت احراز هویت شما تا 48 ساعت بعد ارسال خواهد شد، اما اگر یکی از موارد خواسته شده ناقص باشد، عدم تایید احراز هویت در همان دقایق ابتدایی از طریق پیامک اعلام می‌شود.

  • سلام خسته نباشید
    بعد از احراز هویت در اپلیکیشن باید حتما مراجعه حضوری به کارگزاری کنیم؟
    راهی نیست که تمامی مراحل آنلاین انجام شود؟
    ممنون

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • احراز هویت غیرحضوری برای این بود که دیگه مراجعه نکنیم به کارگزاری ها
    اینجور اگه قراره پول بدیم غیرحضوزی بعدش دوباره ایندفعه بریم کارکزاری..!!!

    همه رو حضوری بریم که بهتره و یک هزینه هم میدیم

    ۱ماهه سرکار گذاشتید ملت رو بابا

  • درود بر شما، من مراحل رو دیروز طی کردم، امروز برام پیام اومد که احراز هویت انجام شده.
    یک ساعت بعد از همون سرشماره پیامی با این مضمون اومد؛
    «کابر گرامی سجام، با درگاه یکپارچه ذینفعان، خدمات نوین سهامداری در بازار سرمایه را تجربه کنید.
    https://ddn.csdiran.com/ic
    فرهنگ_سرمایه_گذاری»
    الان این چیه؟ ثبت کارگزاری؟
    و اینکه میشه احراز هویت کارگزاری رو هم غیر حضوری انجام داد؟
    سپاس

    • این پیام اطلاع رسانی از سوی سامانه سجام ارسال شده است

  • سلام سوال من تقریبا سوال اکثر کاربراست! بعد از ثبت نام در سجام و احراز هویت در سیگنال ،آیا کد بورسی واسه من ارسال میشه یا خیر؟ وقتی سراغ یه کارگذاری میری تا ثبت نام کنی اونم میگه باید احراز هویت بیشید که غیر حضوریه!میشه دقیق بگید فرق ااین دوتا احراز هویت چیه؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد و باید به کارگزاری یا دفاتر پیشخوان مراجعه شود

  • سلام خسته نباشید
    طی فرایند احراز هویت امکان انتخواب کارگزاری نیست و باید مراجعه حضوری به کارگزاری کنیم؟
    راهی نیست که اصلا مراجعه حضوری نکنیم و تمام مراحل آنلاین انجام شود؟
    ممنون

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام من برای مادرم ثبت نام سجام انجام دادم. برای احراز هویت مادرم امضا نداره. بیسواد هم هست نمیتونه از روی متن بخونه که فیلم بگیره چیکار باید بکنم؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • مادرم بی سواد هستن نمیتونه جمله ای رو بخونه تا من بخام ازش فیلم بگیرم؟فیلم گرفتن الزامی هست؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه. ضبط فیلم الزامی هست.

  • سلام
    احراز هویت کارگزاری رو حضوری باید بریم در نهایت ؟ یا اونم غیرحضوریه؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام من کد بورسی دارم کد ده رقمی سجامم دارم ولی احرازهویت نشدم ایا لازمه احراز هویت بشم

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام یکبار برای همه الزامی است

  • مادرم بی سواد هستن نمیتونه جمله رو بخونه تا فیلم ازش بگیرم؟؟ چکار کنم؟ک

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • بعد از احراز هویت تو برنامه کد بورسی صادر میشه یا دوباره برا احراز هویتکارگذاری به کارگذاری بریم

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام یه سوال داشتم. من برای مادرم میخوام ثبت نام کنم. ثبت نام سجام انجام شد. برای احراز هویت مادرم امضا نداره. بیسواد هستش نمیتونه از روی متن بخونه تا فیلم بگیره چیکار باید بکنم؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام. من بهمن ماه احراز هویت سجام را از طریق کارگزاری انجام دادم. و کد بورسی دارم و این چند ماه سهام هم خریدم. ولی وقتی تو سایت سجام وارد میشم. در مرحله ی “در انتظار مراجعه به مراکز منتخب احراز هویت” هستش. و این باعث میشه من نتونم کارگزاری دیگه ای ثبت نام کنم. راه حل؟ ممنون از پاسخگویی

    • سلام، مانعی برای ثبت نام شما در کارگزاری دیگر وجود ندارد

  • سلام برای خرید و فروش مستقیم یا همون کد معاملاتی آنلاین هم این امکان هست که الکترونیکی انجام بشه چون من کد بورسی دارم ولب کد معاملاتی انلاین کارگزاری هارو ندارم

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام افرادی که بی سواد هستند… با کسی که لال هست که نمیتونه قسمت خوندن متن رو انجام بده

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای این افراد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • بعد از احراز هویت برای سجام آیا احراز هویت برای کارگزاری هم لازمه؟
    و اینکه آیا لازمه برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنیم یا اونم به صورت غیرحضوری انجام میشه؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد. در حال حاضر خدمات غیرحضوری فقط برای سامانه سجام در دسترس است

  • سلام من قبلا کد بورس گرفتم و الان باهاش معادله میکنم الان میخواستم کارگزاری که الان دارم رو تغییر بدم میخواستم بدونم باید چکاری انجام بدم از طریق سیگنال میتونم انجام بدم بدون مراجعه حضوری؟

    • سلام، خیر این موضوع تا این لحظه از طریق اپلیکیشن سیگنال امکان پذیر نیست

  • سلام بنده چند روز میخوام احراز هویت غیر حضوری انجام بدم میگ کارت نا معتبر است اخه یه کارت دو کارت سه کارت هرچی میزنم میگ نا معتبر مشکل چی میتون باشه باتشکر

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام. لطفا مشکل احراز هویت افراد بیسواد حل کنید. تا جای که من از اپلیکشن uid میدونم نیازی به این چیزا نداشت فقط یه فیلم ۵ ثانیه ای بود.

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام
    مرحله آخر خطا میده میگه داده ها نامعتبر است منظورش کدام مرحله است و چگونه این خطا برطرف میشه؟

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام ببخشید من سه روزه احراز هویت ثبت کردم اما پیامک تایید واسم نیومده باید چیکارکنم؟

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • سلام من میخوام اهراز هویت کنم اما اخرش همش میگه داده های ورودی نا معتبر

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام وقت بخیر
    برای احراز هویت سجام با اپلیکیشن اقدام کردم.(با توجه به عدم صدور کارت ملی هوشمند شماره پیگیری رسید رو وارد کردم)
    حال خطای داده های ورودی نامعتبر میده!!!!
    ممنون میشم راهنمایی کنید یا در صورت امکان اطلاع رسانی بفرمایید تا جهت رفع این باگ سیستمی اقدام کنند.

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام من برای خودم احراز هویت کردم تایید نهایی شد ولی نتیجه پیامکی نیومد برام و هنوز اهراز هویت نشدم… وقتی میخوام دوباره اهراز هویت کنم میگه درخواستت ثبت شده منتظر نتیجه پیامکی باش..

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • سلام من کد بورسی دارم ولی احراز هویت نشدم لازم هست که احراز بشم یا نه؟

    • سلام، احراز هویت یکبار برای همه الزامی است

  • سلام
    چندین بار تلاش کردم در مرحله نهایی پیغام .اطلاعات ورودی نامعتبر است. را میدهد.
    چه باید کرد؟

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • با سلام. من احراز هویتم انجام شد با موفقیت ولی کد بورسی نگرفتم باید چیکار کنم

    • دوست عزیز سلام، برای انجام معاملات آنلاین ثبت نام کارگزاری الزامی است به یکی از کارگزاری های مجاز یا دفاتر پیشخوان درج شده در سامانه سجام مراجعه نمایید

  • باسلام وخسته نباشیدخدمت برنامه خوب سینگال یه سوال داشتم ازخدمتتون اهرازهویت روکه میزنم بعدازکدملی میگه شماقبلااهرازهویت شدیدولی کدبورسی ندارم کجابایدبرم دفترپیشخوان یاکارگزاری ممنون میشم راهنمایی کنیدباتشکر.

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام. اول از همه ممنون از زحمات شما

    درسته که بعد احراز هویت الکترونیکی برای دریافت کد بورسی باید به کارگزاری مراجعه کنیم ؟

    اگه این مراجعه بایستی به صورت حضوری باشه اصلا این احراز هویت الکترونیکی برای چیه ؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام
    آقا من اگه بخوام از طریق بانک سهام عدالتمو بفروشم بازم به کد بورسی نیاز دارم؟
    من الان روش مستقیمو انتخاب کردم، تو سجام و کارگزاری مفیدم ثبت نام کردم، اگه کد بورسی لازم باشه به جزء احراز هویت دیگه چه کاری باید بکنم؟

    • دوست عزیز سلام، اگر ثبت نام کرده باشید با همان نام کاربری و کلمه عبور در پنل کارگزاری می توانید معامله انجام دهید

  • سلام من الان سجام و احراز هویت وثبت نام کارگزاری مفید رو انجام دادم آیا احراز هویت کارگزاری با این احراز سجام فرق میکنه باید جداگانه انجام بدم یا نیازی نیست؟؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها نداره.

  • برای کارگزاری انتخاب کردن هم غیر حضوری میشه ثبت نام انجام داد

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها نداره.

  • سلام خسته نباشین
    من ثبت نام کردم و الان برام پیامک اومده کاربر گرامی شعب منتخب بانکهای عامل آماده احراز هویت شما میباشند.یعنی باید حضوری برم احراز هویت بشم.یا طول میکشه تا احراز هویت بشه.پیامکی نیومده که احراز هویت با موقعیت انجام شده.

    • دوست عزیز سلام، درصورتیکه احراز هویت را انجام داده باشید به مراجعه حضوری بابت این موضوع نیاز ندارید

  • سلام . واسه کسایی که سواد ندارن چجوری فیلم بگیریم؟ نمیتونن بخونن

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای این افراد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام، از سامانه احراز هویت برای 2 نفر استفاده کردم در کمتر از 24 ساعت تایید شد، خواستم از این طریق تشکر ویژه ای ازتون بکنم، واقعاً سیگنال عالیه عالیه عالیه عالیه 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

  • سلام خسته نباشید،لطفا بگید که بعد از دریافت کد بورسی توسط شما،باز هم برای ثبت نام باید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنیم برای گرفتن کد معاملاتی؟خب این که دوتا کار شد،چون کارگزاری ها خودشون خودکار واسه سجام ثبت نام میکنن و هیچ روش جایگزینی ندارن که کسی که کد بورسی داشت چجوری ثبت نام کنه،لطفا اینو پیگیری کنید و روشش رو بگید کلا همه دوتا کارگزاری بیشتر عضو نیستن که یا آگاه یا هم مفید

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها ندارد.

  • سلام من احراز هویا انجام دادم و پیام تایید هویتم اومد
    منتظر پیامک کد بورسی باشم یا باید برم کارگذاری؟؟؟
    راهنمایی کنید اگه ممکنه

    • سلام دوست عزیز، برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید.

  • سلام من برای بچه های خردسالم میخواستم ثبت نام کنم چکار باید کرد .من خودم کد بورسی دارم

    • دوست عزیز سلام، برای کودکان باید والدین حضورا به دفاتر پیشخوان یا کارگزاری ها مراجعه نمایند

  • سلام.
    بعد از زدن روی گزینه (تایید نهایی اطلاعات)
    این پیام برای من ظاهر میشود ” داده های ورودی نامعتبر است “

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام و عرض ادب،
    وقت شما بخیر
    بنده دو روز پیش احراز هویت رو انجام دادم،
    پیامکی مبنی بر موفقیت امیز بودن احراز هویت ارسال شد ولی کد بورسی نیومده دلیلش رو میشه بفرمایید.
    ایا چون قبل از ۸ام انجام شده کد بورسی نیومده؟؟

    • سلام دوست عزیز، برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید.

  • سلام. من دیروز فرآیند احراز هویت رو انجام دادم ولی پیامکی دریافت نکردم. امروز یک پیامک اومد که بانک های عامل اماده احراز هویت شما هستند. این یعنی احراز هویت الکترونیکی انجام نشده و حتما باید حضوری برم؟ علتش رو میشه از جایی پرسید؟

    • سلام دوست عزیز، اگر فرایند احراز هویت را با موفقیت پشت سر گذاشتین برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید.

  • سلام چندتا سوال داشتم ما که ثبت نام کردیم کدم دریافت کردیم الان باید دوباره به کارگزاری بصورت حضوری مراجعه کنیم ؟فقط کلمه عبور و رمز بگیریم ؟
    ثبت نام که همینجا انجام دادیم دیگه لازم نیست اطلاعاتمون را وارد کنیم اونجا؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام بعد از تایید احراز هویت الکترونیکی کد بورسی برام ارسال میشه؟ و بعد کد بورسی که برام ارسال شد کلمه و رمز عبور رو. میتونم غیر حضوری دریافت کنم

    • سلام دوست عزیز، برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید

  • سلام و تشکر از زحمات شما عزیزان
    من از دیروز هرکاری میکنم برای احراز هویت پس از ثبت مدارک پیام “داده های ورودی نامعتبر است” برام میاد دلیلش چیه؟

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام من احراز هویت غیر حضوری انجام دادم الان چقدر طول میکشه تاکد بورسی برام بیادممنون میشم اگه جواب بدین

    • سلام دوست عزیز، با توجه به ترافیک مراجعات ممکن است تا یک هفته طول بکشد

  • سلام
    من همه مراحل احراز هویت الکترونیکی اپلیکیشن سیگنال رو طی کردم ولی به مرحله آخر که میرسم و تایید اطلاعات رو میزنم مینویسه که “داده های ورودی نامعتبرند!” و احراز هویت انجام نمیشه.
    مشکل چیه؟
    چندین بار هم تکرار کردم با عکس و ویدئو مختلف، بازم نشد.

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • لطفا برای افرادی که خردسال هستن وپدر یامادرشان قصد ثبت نام وگرفتن کد بورسی دارند هم توضیح بدین من برای پسر سه ساله ام کد ده رقمی سجام رو با ولایت خودم گرفتم الان باید تصویر کدوممون رو بارگزاری کنم

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت غیرحضوری سجام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست

  • سلام. من کد بورسی دارم. گوشی من آیفون هستشو اپلیکیشن سیب اپ رو خریدم تا سیگنال رو نصب کنم. اپلیکیشن سیگنال برای آیفون هم احراز هویت داره دیگه؟ و اینکه من که کد بورسی دارم . یوزر نیم و پسورد کارگزاری هم دارم. بعد احراز هویت چه اتفاقی میوفته ؟ مرسی

    • سلام دوست عزیز، بله امکان احراز هویت از طریق سیگنال برای اندروید و ios فراهمه. با احراز هویت کد بورسی شما غیر فعال نخواهد شد.

  • ایا بعد از احراز هویت باید به کارگزاری هم مراجعه کنیم؟ در صورت مثبت بودن آیا باید هزینه بپردازیم ؟بررسی احراز هویت چقدر طول می کشه؟

    • دوست عزیز سلام ، بله باید به کارگزاری مراجعه نمایید ، نیاز به هزینه مجدد ندارید، با توجه به ترافیک مراجعات ممکن است تا یک هفته طول بکشد

  • عرض سلام و خسته نباشید، من قبلا در سامانهٔ سجام ثبت نام کردم و کد بورسی هم دارم و در یک کارگزاری هم مشغول یه فعالیت هستم و احزارهویت هم شدم، الان که سهام عدالت دادم دوباره باید احزار هویت بشم یا سری اول کفایت میکنه؟

    • سلام، نیازی به انجام این کار نیست و سهام شما به کد بورسیتون منتقل خواهد شد

  • باسلام. مراحل تایید هویت رو تا آخر انجام دادم. اما بعد از تعهدنامه پیغام داده های ورودی نامعتبر ند رو نمایش داد. نمی‌دانم به چه علت. وقتی برگشتم کدملی وپیگیری سجام رو وارد میکنم پیغام میده در سجام چنین کاربری نیست. چیکارباید کرد. در ضمن پرداخت هم انجام شده

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام ، من برای فرزندم که هنوز به سنی نرسیده که براش کارت ملی بگیره (۶ سال) چجوری میتونم احراز هویت کنم؟

    • سلام دوست عزیز، در این موارد باید بعد از ثبت نام در سامانه سجام و ثبت اسم والد به عنوان ولی در سامانه، خود ولی همراه با مدارک شناسایی خودش و فرزند به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و احراز هویت شود. البته ولی هم باید قبلاً توی سامانه سجام ثبت نام کرده باشد.

  • بعد از ایابعد احراز هویت غیر حضوری کد بورسی صادر میشه؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، بعد از احراز هویت برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید

  • سلام.برای انتخاب کارگزاری و دریافت رمز ورود باید به صورت حضوری مراجعه کرد؟چون در لیست کارگزاری های شهرم موردی مشاهده نمیشه.

    • سلام، در صورتی که کارگزار مورد نظر شما شعبه ندارد دفاتر پیشخوان به نمایندگی از آن ها این فرآیند را انجام می دهند

  • سلام خسته نباشید . من در سجام ثبت نام کردم و احراز هویت هم کردم . بعد در سایت کارگزاری ثبت نام کردم . حالا باید چیکار کنم ؟ آیا کارگزاری هم احراز هویت میخاد یا میشه اونم غیرحضوری انجام داد؟

    • سلام، این موضوع به قوانین کارگزار بستگی دارد

  • سلام.پس از انجام احراز هویت برای دریافت رمز ورود باید به سایت کارگزاری مراجعه کرد؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام خدمت شما دوست عزیر من در سامانه سجام ثبت نام کردم فقط احراز هویت مونده یک سوال اینکه حتما باید قبلا احراز هویت در کارگزاری ثبت نام کنم یا میتونم بعد احراز هویت ثبت نام کنم

    • سلام، ابتدا احراز هویت کنید و بعد ثبت نام کارگزاری رو انجام بدید

  • سلام و خسته نباشید
    پس از احراز هویت غیرحضوری سجام برای کارگزاری هم کماکان مثل قبل نیاز به احراز هویت حضوری می‌باشد؟ یا اینکه همین کفایت میکند؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها نداره.

  • با سلام. من دیروز احراز هویت را انجام داده ام اما هیچگونه پیامکی نظر به تایید یا نقص مدارک و .. برای من ارسال نگردیده است . آیا پیگیری خاصی باید انجام شود؟

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • با سلام ،ممنونم از برنامه خوبتون.
    من الان تو کشور خودمون نیستم درحال حاضر امارات هستم و بعدش میخوام برم المان به مدت سه ماه ولی میخوام تا قبل از برگشتم به ایران فعالیت بورسی داشته باشم ،میشه راهنمایی کنید بعداز احراز هویت چطور میتونم شروع کنم ،در ضمن میخوام تو صندوق های سرمایه گذاری فعالیت داشته باشم چون وقت کافی برای انلاین بودن ندارم.در ضمن خط به اسم خودم تو ایران دارم برای پیامک

    • سلام دوست عزیز، پس از ثبت نام سجام و احراز هویت برای فعال سازی سامانه آنلاین باید به یکی از شعبات کارگزارها مراجعه نمایید.

  • پسرم زیر 10سال است کارت ملی ندارد مراحل احرازراانجام دادم وپول هم واریز کردم قبول نکرد چکارکنم هزینه برگشت میخوره

    • سلام دوست عزیز، برای رفع این مشکل لطفا اطلاعات خودتون رو شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پیگیری سجام، شرح مشکل و این که در چه مرحله ای دچار مشکل شدین رو به این ادرسsejam@isignal.ir ایمیل کنید تا بررسی های لازم انجام بشه.

  • سلام وقت بخیر جناب برای من آخرش میزنه داده های ورودی نامعتبرند ؟ چکار کنم ؟

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام
    من دیروز کار احراز هویت غیرحضوری رو انجام دادم. یه پیامک امروز به دستم رسید با این مضمون؛
    شعب منتخب بانک های عامل آماده احراز هویت شما می‌باشند.

    این یعنی چی؟!

    • سلام دوست عزیز، اگر فرایند احراز هویت را با موفقیت پشت سر گذاشتین برای دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید.

  • سلام بنده چند وقت پیش توی کارگزاری اگاه ثبت نام کردم و کد سجام گرفتم و امروز هم با نرم افزار خوبتون کار احراز هویت رو انجام دادم بعدش راهنمایی می فرمایید چه کاری باید انجام بدم

  • سلام خسته نباشی.. ببخش مادر من آلزایمر داره اصلا قابل کنترل نیست که دوربین سمتش بگیریم. وکالت هم نداریم تازه اقدام کردیم که طول میکشه بیاد. خواهش میکنم راهنمایی کنید

  • سلام
    وقتی ولی بعنوان نماینده میخواد احراز هویت رو واسه فرزندان زیر ۸ سال انجام بده باید چیکارکنه؟ درصورتیکه خود ولی احراز هویت کرده

    • سلام دوست عزیز، در این موارد باید بعد از ثبت نام در سامانه سجام و ثبت اسم والد به عنوان ولی در سامانه، خود ولی همراه با مدارک شناسایی خودش و فرزند به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و احراز هویت شود. البته ولی هم باید قبلاً توی سامانه سجام ثبت نام کرده باشد.

  • سلام. خسته نباشید. ببخشید من الان در هیچ کارگزاری ثبت نام نکردم و فقط ثبت نام سجام را انجام دادم. امروز از طریق برنامه سیگنال احراز هویت انجام دادم و منتظر جوابشم. حالا سوالم اینجاست، بعد از احراز هویت آیا برای دریافت کد بورسی باید برم کارگزاری از اونجا بگیرم یا قبل از ثبت نام در کارگزاری، کد بورسی من از طرف سجام پیامک میشه ؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • سلام وقت بخیر
    در قسمت سوال و جواب سایت سجام گفته شده که کد بورسی بعد از دریافت پیام کد پیگیری صادر میشه و میشه معامله کرد حالا سوالم اینجاست که یکی از دوستان من از اینکه در کارگزاری احراز هویت شده فکر کرده احراز هویت سجام هم شده در حالیکه اینطور نبوده و میخواد از طریق این برنامه احراز هویت سجام رو هم انجام بده اما سوالش اینجاست که آیا کد بورسی که دریافت کرده رو در ویرایش سجام قسمت کد سهامداری وارد کنه؟ چون معاملاتش هم با همون کده
    واسش مشکلی پیش نخواهد آمد؟ چون در سوال و جواب ها گفتید کد بورسی واستون ۱ هفته بعد ارسال میشه برای دوستم همون کد خودش ارسال میشه یا کدی جدید؟

    • سلام، برای افرادی که کد معاملاتی فعال دارند احراز هویت قبلا انجام شده

  • بنده برای احراز هویت دختر ۸ ساله اقدام نمودم ولی بخاطر نداشتن کارت ملی هوشمند امکان ادامه مراحل میسر نشد آیا امکان برگشت مبلغ پرداختی یا انجام احراز هویت برای شخص دیگری وجود دارد؟

    • سلام دوست عزیز، برای رفع این مشکل لطفا اطلاعات خودتون رو شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پیگیری سجام، شرح مشکل و این که در چه مرحله ای دچار مشکل شدین رو به این ادرسsejam@isignal.ir ایمیل کنید تا بررسی های لازم انجام بشه.

  • ببخشید من در سامانه سجام ثبت نام کردم اما کارگزاری نکردم امروز صبح هم احراز هویت غیر حضوری کردم بعد از احراز هویت هنوز پیامی دریافت نکردم و الان کارگزاری آگاه رو ثبت نام کردم اونجا نوشته بود باید دفاتر پیشخوان برید برای احراز هویت الان من باید چیکار کنم

    • سلام، برای امضای قراداد به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید

  • سلام
    جهت احراز هویت بعنوان ولی شماره سریال کارت ملی فرزند موجود نیست( فاقد کارت )
    راه حل ؟

    • سلام دوست عزیز، در این موارد باید بعد از ثبت نام در سامانه سجام و ثبت اسم والد به عنوان ولی در سامانه، خود ولی همراه با مدارک شناسایی خودش و فرزند به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و احراز هویت شود. البته ولی هم باید قبلاً توی سامانه سجام ثبت نام کرده باشد.

  • بعداز احراز هویت از سایت به یه کارگزاری غیر حضوری ثبت نام کنیم نام کاربری نمیده؟

    • سلام، این موضوع به قوانین کارگزاران بستگی داره

  • من همه مراحل را رفتم ولی هنگام تایید اطلاعات میگه داده های ورودی نامعتبر هست
    چکارکنم
    هیچ تلفنی هم وجود نداردکه راهنمایی بگیرم
    لطفا راهنماییم بفرمایید

    نسخه جدید هم دانلود کردم ولی درست نشده

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • با سلام. من کد رهگیری سجام رو دریافت کردم. چه زمانی لینک احراز هویت غیر حضوری در اپلیکیشن شما قرار داده می شود؟
    اگر این گزینه وجود دارد چگونه دسترسی پیدا کنم؟
    نسخه من بروز هم شده است.

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست.

  • سلام ، من چطوری بعد احراز هویتم…باید در کارگزاری مربوطه ثبت نام کنم…الان من ثبت نام سجام انجام دادم، احراز هویت هم انجام دادم و منتظر نتیجه اش هستم اما برای ثبت نام در کارگزاری سردرگم شدم چون هنوز تو هیچ کارگزاری ثبت نام انجام ندادم…لطفا راهنمایی کنید؟

    • سلام دوست عزیز، به سایت sejam.ir مراجعه کنید، در قسمت لیست مراکز احراز هویت می تونید کارگزاری های شهر خودتون رو مشاهده کنید و به دلخواه به یکی از اون ها مراجعه کنید.

  • سلام .تو قسمت ضبط فیلم کسانی که سواد ندارن چطور متن رو بخونن؟؟باید اینو هم در نظر میگرفتین غیر حضوری باید بدرد کسی بخوره که سنش بالاس و سواد نداره که بخاطر بیماری کرونا حضوری نره و غیر حضوری بتونه انجام بده

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام.متاسفانه در طرح غیر حضوری فکر سالمندان نشده.صحبت کردن و خواندن متن وغیره .برای افراد مسن باید شرایط جداگانه بزارند.ممنون

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام یکی از دوستام سواد نداره باید چه جور متن را بخونه؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • من همه مراحل را رفتم ولی هنگام تایید اطلاعات میگه داده های ورودی نامعتبر هست
    چکارکنم
    هیچ تلفنی هم وجود نداردکه راهنمایی بگیرم
    لطفا راهنماییم بفرمایید

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام
    نوشته که حداکثر ۴۸ ساعت طول میکشه تا تایید بشه منی که امروز انجام دادم کی تایید میشه
    روز های پنجشنبه و جمعه هم حسابه ؟؟

    • دسلام دوست عزیز، با توجه به ترافیک مراجعات ممکن است تا یک هفته طول بکشد

    • سلام دوست عزیز، با توجه به ترافیک مراجعات ممکن است تا یک هفته طول بکشد

  • من همه مراحل را رفتم ولی هنگام تایید اطلاعات میگه داده های ورودی نامعتبر هست چندین بار
    چکارکنم
    هیچ تلفنی هم وجود نداردکه راهنمایی بگیرم
    لطفا راهنماییم بفرمایید

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • من همه مراحل را رفتم ولی هنگام تایید اطلاعات میگه داده های ورودی نامعتبر هست
    چکارکنم
    هیچ تلفنی هم وجود نداردکه راهنمایی بگیرم
    خواهش میکنم کمک کنید
    لطفا راهنماییم بفرمایید

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام ماکه کارت ملی هوشمندنداریم بایدچکارکنیم ثبت نام کردیم اماهنوزموفق به دریافت کارت هوشمندملی نشده ایم

    • سلام دوست عزیز، اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند.

  • از کجا وارد احراز هویت الکترونیکی بشم؟دیگه فعال نیست؟

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست.

  • سلام برا من اینجا احراز هویت بالا نیامده و کارت ملی ندارم ولی سنم بالیه 18 ساله کارت ملی چند روز پیش گم کردم چه باید کرد

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست.
      اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند.

  • سلام خسته نباشید چقدر زمان میبره تا جواب احرازهویت بیاد

    • سلام دوست عزیزف اگر مراحل احراز هویت را به درستی طی کرده باشید، پیامی مبنی بر صحت احراز هویت شما تا 24 ساعت بعد ارسال خواهد شد، اما اگر یکی از موارد خواسته شده ناقص باشد، عدم تایید احراز هویت در همان دقایق ابتدایی از طریق پیامک اعلام می‌شود.

  • لینک مربوط به سامانه احراز هویت الکترونیکی کجاست؟
    ظاهرا فقط آموزش ثبت نام و احراز هویت رو داره
    پس لینک مربوطه کجاست؟

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست.

  • سلام
    نسخه اندروید گوشیم 4 می باشد
    آیا میشه باگوشیم احراز هویت کنم ؟

    • سلام دوست عزیز، امکان احراز هویت انلاین برای اندورید 5 به بالا فراهمه.

  • سلام خسته نباشید چرا سامانه احراز هویت داخل برنامه نیست

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست.

  • سلام بعد از احراز هویت سجام باید برای کارگزاری هم احرازهویت بشیم؟؟

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

  • با سلام من یکبار در یک کارگزاری تازگی ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز و کد معاملاتی دارم ولی بعلت ناراضی بودن تو کارگزاری دیگه ای ثبت نام کردم بعد دوهفته تماس گرفتم برای پیگیری میگه برو دفتر پیشخوانی که تو شهرتون معرفی کردیم احراز هویت اونجا خیلی شلوغ سوالم اینه برای هر کارگزاری باید احراز هویت جد اگانه باشه و اینکه الان با سیگنال غیرحضوری احراز هویت کنم چوری اونا قبول کنند ؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها نداره.

  • سلام خسته نباشید چرا قسمت احراز هویت غیر حضوری در صفحه من نیست؟

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست.

  • دوستان عزیز برا کسی اس ام اس اومده ک نتیجه اش چی شد؟؟؟؟
    اگه اومده چ مدت بعد احراز هویت اس ام اس میاد؟

    • سلام دوست عزیز، اگر مراحل احراز هویت را به درستی طی کرده باشید، پیامی مبنی بر صحت احراز هویت شما تا 24 ساعت بعد ارسال خواهد شد، اما اگر یکی از موارد خواسته شده ناقص باشد، عدم تایید احراز هویت در همان دقایق ابتدایی از طریق پیامک اعلام می‌شود.

  • افراد زیر ۱۸ سال برای احراز هویت و دریافت کد بورسی باید چه کار کنند؟؟

    • سلام دوست عزیز، اگر فرد زیر 18 سال دارای کارت ملی هوشمند است می تواند مراحل احراز هویت را تکمیل کند. اما اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند.

  • سلام….آیا افرادی که روش آزاد سازی غیر مستقیم را وارد میکنند باید در سجام ثبت نام کنند و احراز هویت شوند؟؟به کد بورسی نیاز دارند؟؟

    • سلام دوست عزیز، در صورت انتخاب روش غیر مستقیم نیازی به احراز هویت سجام نیست و تمام مراحل توسط خود سازمان انجام میشود اما برای این افراد وارد کردن شماره شبا الزامی است.

  • با سلام به کسانی که سواد خواندن ندارند مرحله خواندن متن و ضبط آن را چگونه باید انجام دهند

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام من الان کد رهگیری را دارم باید چکار کنم

    • سلام دوست عزیز، بعد از تکمیل موفقیت امیز احراز هویت کد بورسی برای شما ارسال میشه بعد از این برای دریافت نام کاربری و مرز عبور به کارگزاری تون مراجعه کنید تا وارد سامانه معاملات بشین. برای اطلاعات بیشتر می تونید از این لینک کمک بگیرید.

  • برای کسانی که سواد ندارن قسمت خواندن از روی متن چطور باید باشه؟! راهکاری هست؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • با سلام
    من هر کاری می کنم جهت احراز هویت متاسفانه پیام میاد :داده های ورودی نامعتبرند.من از اخرین نسخه برنامه ۲.۴.۲ استفاده می کنم و از گوگل پلی نصب کردم و این مشکل مثل اینکه برای دیگران هم پیش آمده است .لطفا مساعدت بفرمایید.

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام . تشکر میکنم از بروزرسانی برای احراز هویت. من دیشب با اپلیکیشن شما انجام دادم . خیلی راحت و منظم بود . سوال اینکه ممنون میشم موضوع متن پیامکی که تایید میشه رو بفرمایید. در ضمن من کد بورسی هم دارم و معامله هم انجام دادم , بعد از احراز هویت , مراتب باید جایی بروزرسانی بشه یا مرحله تمومه. ممنون. نکته مهم برای متقاضیان اپلیکیشن سیگنال : اول اینکه برای اینکه در وقت صرفه جویی بشه حتما مراحال رو اول بخونید و مدارک رو قلا اماده کنید که نهایته 10 دقیقه زمان میبره . سپاس

    • سلام دوست عزیز، اگر مراحل احراز هویت را به درستی طی کرده باشید، پیامی مبنی بر صحت احراز هویت شما تا 48 ساعت بعد ارسال خواهد شد، اما اگر یکی از موارد خواسته شده ناقص باشد، عدم تایید احراز هویت در همان دقایق ابتدایی از طریق پیامک اعلام می‌شود.

  • سلام. ممنون از پاسخگویی. فقط سامانه مبلغ احراز هویت را بابت دختر من کسر کرد. لطفا جهت برگشت آن اقدام فرمایید.

    • سلام دوست عزیز، برای رفع این مشکل لطفا اطلاعات خودتون رو شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پیگیری سجام، شرح مشکل و این که در چه مرحله ای دچار مشکل شدین رو به این ادرسsejam@isignal.ir ایمیل کنید تا بررسی های لازم انجام بشه.

  • با سلام
    نحوه احرازهویت غیرحضوری افراد بیسواد و زیر 18 سال چگونه انجام می‌گیرد

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.احراز هویت غیرحضوری سجام برای افراد زیر 18 سال امکان پذیر نیست

  • احیانا یه فکری نکردید که کسی که بی سواده و زبان فارسی رو بلد نیست (نه خواندن و نه نوشتن) چطوری باید اون متن رو روبه روی دوربین بخونه؟؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • با سلام
    وقتی می خواهم وارد بخش احراز هویت بشوم با پیام (گوشی شما مورد تایید نمیباشد) مواجه میشم
    اندروید گوشی بالای ۵ است.

    • سلام، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال رو دانلود کنید و با گوشی خودتون یا گوشی فرد دیگری بدون نیاز به پرداخت مجدد مراحل رو از اول تکرار کنید.

  • سلام
    ببخشید من ثبت نام انجام دادم حالا احراز هویت آنلاین انجام بدم.
    برای کارگزاری هم باید احرازهویت غیرحضوری انجام بدیم؟ ممنون میشم اگه مراحل رو کامل توضیح دهید
    ممنون-چون من تو یه کارگزاری ثبت نام کردم نمی دونم اونم باید برم احرازهویت می خواد یا نه
    ممنون

    • سلام، برای دریافت کد معاملاتی ابتدا در سایت یک کارگزار ثبت نام کنید و بعد بر اساس اطلاعیه همون کارگزار برای امضای قرارداد اقدام کنید

    • سلام، نسخه 2.4.3 یا بالاتر اپ سیگنال رو دانلود کنید، احراز هویت در صفحه اول اپ قرار داره.

  • با سلام . دختر من زیر ۱۸ سال هست و کارت ملی ندارد. برای سریال کارت ملی که در احراز هویت قید شده چه باید کرد؟ ضمنا من در سجام ولی ایشون هستم. با تشکر.

    • سلام، در حال حاضر احراز هویت غیرحضوری برای افراد زیر 18 سال وجود ندارد و باید بصورت حضوری اقدام کنید.

  • با سلام
    من برای یکی از اقوام احراز هویت انجام دادم امروز یک پیامک اومده که نوشته شعب منتخب بانک های عامل اماده احرتز هویت میباشند
    ممنون میسم بگین الان باید چه کاری انجام بدیم

    • سلام، نیاز به مراجعه به جایی نیست. بعد از یک هفته کد بروسی براتون ارسال میشه و باید در کارگزای ها ثبت نام کنید.

  • من تمامی مراحل را طی کردم در مرحله آخر تایید اطلاعات گفت ارتباط با سرور برقرار نبست یه ساعتم صبر کردم اینجوری گفت الان باید دوباره ثبت نام کنم و وجه بپردازم؟

    • سلام، لطفا آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال رو دانلود کنید و مراحل را از ابتدا بدون پرداخت مجدد هزینه انجام دهید

  • سلام من احراض هویت کردم ۴ روز پیش البته غیر حضوری پیامی اومد مبنی بر این که تعید شد ولی هنوز کد ۱۰ رقمی احراز هویت نیومده چکار کنم

    • سلام، کد بورسی شما ظرف یک هفته کاری آینده براتون ارسال میشه.

  • سلام من دو روز پیش احراز هویت رو انجام دادم ولی هیچ پیامی برای نیومده وقتی میرم تو برنامه سیگنال که دوباره احراز هویت رو انجام بدم میگه شما احراز هویت رو انجام دادید و تاییدش به صورت پیام ارسال میشه

    • سلام، نتیجه احراز هویت به همراه کد بورسی ظرف یک هفته کاری برای شما ارسال خواهد شد.

  • با سلام و احترام. دختر من زیر ۱۸ سال است و برای احراز هویت سریال پشت کارت ملی می خواهد. با توجه به اینکه ایشان فاقد کارت ملی هست و من نیز در سجام بعنوان ولی معرفی شدم. چکار باید بکنیم؟ تشکر

    • سلام، در حال حاضر احراز هویت برای افراد فاقد کارت ملی هوشمند از طریق اپلیکیشن سیگنال وجود ندارد

  • سلام
    من پول رو پرداخت کردم بعد از پرداخت به اپلیکیشن برنگشت.
    الان باید چیکار کنم.
    پیگیری: 169485903893

    • سلام، مجددا وارد اپلیکیشن بشید و به بخش سجام برید، اگر طی فرآیند ثبت نام یا احراز هویت درگاه بانک مجددا برای شما نمایش داده بشه پرداخت شما از طرف بانک نامعتبر شناخته شده و پول به حساب شما بر میگرده در غیر اینصورت میتونید ادامه فرآیند مورد نظرتون رو انجام بدید

  • خدا خیرتون بده
    مردم رو از صف های 20 روز به بالا خلاص کردین
    من از کی هست اسم نوشتم تا نوبتم بشه برای کد بورسی…

  • خسته نباشی…. در قسمت احراز هویت که یه متن دادین از رو بخونن و فیلم بگیرن بفرستین حالا مامانبزرگم سواد نداره چطور اون متنی که شما دادین رو بخونه!!!! ؟؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید

    • سلام، در حال حاضر برای این موضوع راه حلی پیش بینی نشده و به دنبال رفع آن در آپدیت های بعدی هستیم

    • سلام، احراز هویت الکترونیکی در حال حاضر فقط برای سامانه سجام انجام می شود

  • مگه قانون کد بورسی آنلاین فقط برای افراد بالای18 سال برداشته نشد یعنی من 16 سالمه میتونم کد بورسی آنلاین بگیرم پس چرا تو احراز هویت غیر حضوری حتما باید بالای 18 سال باشی.

    • سلام، برای احراز هویت غیر حضوری شما به شماره سریال پشت کارت ملی هوشمند نیاز دارید

  • قبلا ثبت نام سجامو انجام دادم الان برای احراز هویت ازکجا باید واردبشم؟

    • سلام، در صفحه اصلی اپلیکیشن سیگنال گزینه سامانه سجام رو انتخاب کنید و وارد بخش احراز هویت غیر حضوری بشید

  • با سلام من نمی دانم چجوری باید احراز هویت غیر حضوری رو انجام بدم چون برای من غیر فعال هست

    • سلام، اپلیکیشن خودتون رو به آخرین نسخه موجود ارتقا بدید تا این گزینه برای شما فعال بشه

  • سلام، افرادبیسوادی که نمیتونن متن بخونن ، راهکارش چیه؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • با سلام ،تکلیف کسایی که نمیتونن متن رو در بخش ضبط ویدیو بخونن یا چشمهاشون خیلی ضعیفه چی میشه

    • سلام، متن میتونه توسط فرد دیگری در پشت دوربین خونده بشه و فرد متقاضی جملات رو عینا جلوی دوربین تکرار کنه

  • چرا گزینه ای برای احراز هویت الکترونیک نیست

    • سلام، لطفا اپلیکیشن خودتون رو به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید تا این گزینه برای شما فعال بشه

    • سلام، در حال حاضر برای احراز هویت الکترونیکی شما باید حتما کارت ملی هوشمند داشته باشید

  • کسی که کارت ملی قدیمی دارد باید چه کند پدر و ماد ر من پیز بودن نرفتم براشون بگیرم الانم دگیه نمیشه.. میشه راهنماییم کنید چه کتم‌؟؟؟

    • سلام، در حال حاضر برای احراز هویت الکترونیکی شما باید کارت ملی هوشمند داشته باشید

  • سلام، برای من پیامک اومد به شعب بانک های عامل مراجعه کنید، کدوم شعب میشه رفت؟

    • سلام، نیاز به مراجعه نیست. کد بورسی بعد از یک هفته کاری برای شما ارسال میشه.

  • لینک احراز هویت الکترونیکی نیست که اصلا توی اپ

    • سلام، لطفا اپلیکیشن سیگنال رو به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید تا این گزینه برای شما فعال بشه

  • سلام من احراز هویت غیر حضوری انجام دادم و تایید شد ولی کد بورسی برام نیومده چکار باید بکنم ؟

    • سلام، در حال حاضر شما از طریق اپلیکیشن سیگنال فقط قادر به احراز هویت در سامانه سجام هستید

  • باسلام. راهنمایی شما جامع و کامل بود. متشکر.
    ولی الان بعده گذشت ۲۴ ساعت از اتمام مراحل پیامکی نیومده. از کجا باید پیگیری کرد ؟ بازم ممنون

    • سلام دوست عزیز، دریافت پیامک تایید ممکنه تا یک هفته طول بکشه.

  • من از طریق این سامانه بصورت غیرحضوری احراز هویت شدم ، بعد پیام اومده که به بانک های معرفی شده جهت احراز هویت مراجعه شود ، چرا؟

    • سلام، نیاز به مراجعه به هیچ جا نیست. کد بورسی بعد از یک هفته کاری برای شما ارسال میشه.

  • سلام.آیا امکان احراز هویت مجازی برای کودکان خرد سال یکی دو ساله هست؟
    با توجه به اینکه کارت ملی ندارند و امکان خواندن از روی متن را هم ندارند.

    • سلام، خیر. متاسفانه در حال میسر نیست.

  • ممنون از راهنماییتون .خیلی خوب و بدون مشکل احراز هویت انجام شد .و پیامک امد تا ۲۴ ساعت اتی .
    ممنون کار ما راحت شد .

  • با سلام
    احترامامیخواستم بدونم چرا احرازهویت دراپلیکیشن سیگنالنیست

    • سلام، لطفا اپلیکیشن سیگنال رو به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید تا این گزینه برای شما فعال بشه

  • من در حال احراز هویت بودم، مرحله آخر برای تایید اطلاعات پیام می‌داد ارتباط با سرور برقرار نمی باشد، چند بار سعی کردم ولی فایده نداشت،الان من باید از اول دوباره احراز هویت انجام بدم ؟

    • سلام، اخرین نسخه اپ رو دانلود کنید و بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه مراحل رو با گوشی خودتون یا گوشی فردی دیگر تکرار کنید.

  • سلام
    برای پیگیری وضعیت تایید هویت راهکاری وجود ندارد؟

    • سلام، وضعیت احراز هویت شما ظرف حداکثر 48 ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام تکلیف بچه های زیر سن قانونی که کارت ملی ندارند چیه

    • سلام دوست عزیز، اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند.

  • سلام
    کسانی که کارت هوشمند ندارند باید دوباره به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند
    لطفا برای کارت های ملی قدبمی هم فکری بفرمایید.

    • سلام، در حال حاضر فقط افراد دارای کارت ملی هوشمند قابلیت استفاده از احراز هویت غیرحضوری را دارند.

  • سلام من نمونه امضا رو کاغذ خط دار کشیدم امکان ویراش دارد

    • سلام، باید روی کاغذ سفید امضا بشه. پیشنهاد میشه مقاله سوالات متداول ما رو از این لینک مطالعه کنید.

  • کد بورسی به چه صورت بعد از احراز هویت باید دریافت کرد

    • سلام، بعد از تکمیل احراز هویت تا یک هفته کاری بعد براتون پیامک میشه.

  • سلام. من مراحل رو تا پرداخت وجه انجام دادم ولی به دلیل عدم ارتباط با سرور مابقی مراحل انجام نشد. چطوری باید ادامه بدم که پولم تلف نشه؟

    • سلام، میتونید بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه با گوشی خودتون یا گوشی دیگه ای مراحل رو دوباره انجام بدید.

  • با سلام من ولی دخترم می باشم هزینه پرداخت شونده است سریال پشت کارت ملی خودم را وارد کنم

    • سلام،متاسفانه در حال حاضر احراز هویت غیرحضوری برای افراد زیر 18 سال میسر نیست.

  • سلام، من برای دختر کوچیکم میخواستم احراز هویت انجام بدم، اما بچه های کوچیک که کارت ملی ندارند، هزینه رو هم واریز کردم، چی کار باید کرد؟

    • سلام، کد ملی، کد پیگیری 10 رقمی، نام و نام خانوادگی به همراه توضیحات مربوطه رو به آدرس sejam@isignal.ir ایمیل کنید تا در اسرع وقت پیگیری بشه.

  • سلام وقتتون بخیر با تشکر از برنامه خوبتون
    من براژ فرآیند احراز هویت غیر حضوری تا مرحله ضبط ویدیو درست پیشرفتم ولی دکمه ی ضبط ویدیو برای من مقل تصویر آموزشی شما سبز رنگ نیست و یک دکمه ضبط قرمز رنگه که اصلا کار نمیکنه علتشو نمیدونم تشکر

    • سلام، نسخه اندروید گوشی شما باید بالای 5 باشه. میتونید بدون پرداخت مجدد هزینه از گوشی فرد دیگری مراحل رو تکرار کنید.

  • در صفحه اول سیگنال گزینه ثبت نام و احراز هویت نیست

    • سلام، نسخه 2.4.3 یا بالاتر اپ سیگنال رو از کافه بازار، گوگل پلی، مای کت یا سیب اپ دانلود کنید مشکل برطرف میشه.

  • سلام
    خسته نباشید تیم سیگنال
    ایا در سامانه احراز هویت غیر حضوری سجام نمیتوان برای کد بورسی افلاین ثبت نام کرد

    • دوست عزیز سلام، کد بورسی آفلاین نداریم، احتمالا منظور شما پنل آفلاین بوده است . برای دسترسی به پنل آنلاین یا آفلاین به کارگزاری مراجعه نمایید.

  • سلام خسته نباشین
    از چه ساعتی میتونیم احراز هویت کنیم.حتما باید وقت اداری باشه.

    • سلام، خیر. احراز هویت غیرحضوری بصورت شبانه روزی قابل انجام است.

  • سلام
    برای کارگزاری ها هم باید احراز هویت جداگانه انجام بدیم ؟؟
    نمیشه باهم با سجام باشن ؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها نداره.

  • سلام سریالی برای بچه ها درشناسنامه وجود نداره نمیشه ثبت نام کرد

    • سلام، در حال حاضر امکان ثبت نام و احراز هویت غیرحضوری برای افراد زیر 18 سال وجود نداره.

  • با عرض سلام و خشته نباشید. چقدر احتمال داره که احراز هویت تائید نشه. و تایید شدن یا نشدن به چه عواملی بستگی داره؟ سپاس فراوان

    • سلام، تمامی دلایل رد شدن پرونده در این مقاله شرح داده شده، پیشنهاد میشه حتما مطالعه کنید.

  • من همه موارد گفته شده رو دقیق اجرا میکنم ولی در پایان کار مرتب پیام میده اطلاعات ورودی نامعتبر است، میشه راهنمایی کنید، لااقل نمیگه کدوم قسمت نامعتبره،

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام‌تشکر برا اینکه احراز هویت غیر حضوری ساختید .ولی همیشه همه ی کاراتون باید یه جاش بلنگه ..مادر بیسواد پیر من چه جوری یه متن رو بخونه اخه .اصلا فارسی بلد نیست که بخونه .

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام گزینه احراز هویت برای من در صفحه اصلی وجود ندارد.چه زمانی فعال خواهد شد؟

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست.

  • سلام.
    چقد زمان میبره بعد از طی کردن مراحل بالا تا تایییدیه نهایی صادر بشه و کد بورسی صادر بشه؟

    • سلام دوست عزیز، اگر مراحل احراز هویت را به درستی طی کرده باشید، پیامی مبنی بر صحت احراز هویت شما تا 24 ساعت بعد ارسال خواهد شد، اما اگر یکی از موارد خواسته شده ناقص باشد، عدم تایید احراز هویت در همان دقایق ابتدایی از طریق پیامک اعلام می‌شود.

  • ممنون و سپاس از زحمات شما ❤️ سیگنال پاسخگوی تمام نیازهای بورسی کاربران
    عالی و بی نظیر ❤️ ❤️ ❤️

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست.

  • سلام ببخشید برای افراد زیر ۱۸ سال چطور؟ مرحل جداگانه ای داره؟

    • اگر فرد زیر 18 سال دارای کارت ملی هوشمند هست می تونه مثل بقیه افراد احراز هویت رو انجام بده. اما اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند.

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست.

  • سلام.چه تاریخی کد بورسی را دریافت خواهم کرد.انتخاب کارگزاری را کجا باید انجام بدهم.

    • سلام دوست عزیز، دریافت کد بورسی معمولا تا یک هفته زمان میبره. به سایت sejam.ir مراجعه کنید، در قسمت لیست مراکز احراز هویت می تونید کارگزاری های شهر خودتون رو مشاهده کنید و به دلخواه به یکی از اون ها مراجعه کنید.

  • ممنون از برنامه خوب سیگنال
    بنده یک سوال داشتم،بعد از اینکه پیامک ثبت اطلاعات ب من ارسال شد چقدر طول میکشه تا کد بورسی من صادر بشه و ارسال بشه؟

    • سلام دوست عزیز، دریافت کد بورسی معمولا تا یک هفته زمان میبره.

  • سلام
    برای احراز هویت الکترونیکی گزینه ویرایش اطلاعاترپس از درج اطلاعت را نیز فعال کنید.

    • سلام دوست عزیز، به خاطر حجم بالای درخواست ها از سامانه امکان ویرایش اطلاعات بعد از احراز هویت وجود ندارد.

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد.

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد.

  • آيآ برآی احراز هویت باید کارت ملی هوشمند باشد ؟

    • سلام دوست عزیز، کارت ملی فقط باید هوشمند باشه در غیراینصورت امکان پذیر نیست.

  • سلام ، من که گزینه ثبت نام یا احراز هویت سجام نمیبینم ، یه گزینه هست که اونم فقط درباره ش توضیح داده .

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست.

  • برای احراز هویت کارگزاری ها کماکان بایید حضوری مراجعه کنیم ؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت کارگزاری ارتباطی با احراز هویت سجام نداره. برای اطلاعات بیشتر بهتره این موضوع رو از طریق کارگزاری تون پیگیری بفرمایید.

  • با عرض سلام و خسته نباشید. یه سوالی داشتم من کد پیگیری و کد ملی رو صحیح وارد میگنم ولی میگه ورود اطلاعات نا معتبر! چاره چیه ممنون

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • مرحله ظبط سلفی اشکال دارد. گزینه ظبط کار نمی. کند

    • سلام، باید نسخه اندروید شما بالای 5 باشه. بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه با گوشی فرد دیگری مراحل را تکرار کنید.

  • سلام, من کد سجام رو تازه گرفتم. وقتی برای احراز هویت, کدملی و کد سجام رو وارد میکنم, خطا میده و مینویسه که داده های وروردی معتبر نیست ولی من کدملی و کدسجام رو درست وارد میکنم, مشکل چیه؟

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • با سلام و خسته نباشید.
    در مرحله ضبط ویدیو اگر شخصی بیسواد بود چکار کنه؟😕

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام من احراز هویت انجام دادم و پیام اومد نوشته بود احراز هویت با موفقیت انجام شد ولی هیچ کد بورسی برای من ارسال نشده تو سایت ذینفعان هم ثبت نام کردم. به سایت سجام میرم و به بخش بازیابی کدپیگیری هم میرم اونجا هم کد بورسی نزد خالیه خواهش میکنم تورخدا راهنمایی کنین ممنون.

    • سلام دوست عزیز، دریافت کد بورسی معمولا تا یک هفته زمان میبره.

  • سلام،من احراز هویت غیر حضوری سجام شدم، حالا برای ثبت نام در کارگزاری آیا باید حضوری برم به دفتر کارگزاری و دفاتر پیشخوان دولت یا که غیر حضوری هم میشه در کارگزاری ها احراز هویت کرد؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها نداره. برای اطلاعات بیشتر بهتره از طریق کارگزاری تون پیگیری بفرمایید.

  • پدرو مادرم سواد ندارن…چجوری باید متن فارسی رو بخونن؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • سلام
    ببخشید من تازه میخوام وارد بورس بشم، این احراز هویت فقط برای سجامه یا میشه از همین برای کارگزاری ها هم استفاده کرد؟

    اگه پاسخ منفیه یعنی ما باید برای احراز هویت کارگزاری دوباره به شعب یا پشخوان ها مراجعه کنیم؟؟؟

    ممنون از سایتتون

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها نداره.

  • سلام وقت بخیر چندین بار پیام دادم جوابی ندادی من پدرم براشون تمام کار هارو انجام دادم و در مرحله اخر میزنه داده های ورودی نامعتبر مشکل در کدوم قسمت هست و اینکه پدر من برای خوندن متن باید عینک بزنن این موردی داره؟

    • سلام. آخرین نسخه اپ رو دانلود کنید و با گوشی دیگری بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه مراحل رو دوباره تکرار کنید. عکس و فیلم باید بدون عینک باشه.

  • سلام من موهام رو خیلی کو تا کردم آیا در احراز هویت غیر حضوری با مشکل بر میخورم عکس کار ملی با مو هست ولی الان موهام کو تا کردم

    • انطباق چهره بر اساس جزییات صورت انجام می شود، بلند و کوتاهی مو تاثیری در انطباق ندارد

  • سلام بعد از اینکه اینجا احراز هویت شدیم دوباره باید بریم کارگزاری برا احراز و گرفتن کد بورسی؟یا فقط تو سایت بریم ثبت نام کنیم چون اینجا مدارک شناسایی و مدرک تحصیلی نخواستن

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها نداره.

  • سلام.
    ممنون بابت خدمات بی شائبه ی شما.
    کسانی که کارت ملی و شناسنامه شون قدیمی هست ، میتون حضوری یا غیر حضوری احراز هویت کنن؟

    • سلام، امکان احراز هویت غیرحضوری بدون کارت ملی هوشمند میسر نیست.

  • با سلام برای کودک 5 ساله که کارت ملی ندارد چکار باید کرد مبلغ رو از حساب من کم کرد تمام فرایند رو رفت ولی درنهایت به رقم پشت کارت ملی اخطار عدم تطابق داد چون کارت ملی نداشت رقم پشت کارت ملی خودم روزدم

    • سلام دوست عزیز، حداقل سن باید 15 سال کامل باشد.

  • ممنون بابت زحمات شما’-ولی این وسط تکلیف زیر ۱۸ سال که کارت هوشمند ندارن و تا قبل ۱۸ سال نمیدن مشخص میشد خوب بود روش خاصی بود خوب بود’ مررسسسی

    • سلام دوست عزیز، ممنون از همراهی شما با سیگنال، اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند.

  • خدا شکر که غیر حضوری شد
    البته به برکت کرونا داریم پیشرفت میکنیم

  • چرا متن های خیلی طولانی هست(قسمت ویدیو) و به فکر افراد بی سواد نیستین.تازه با اینه زمان زیادی باقی می ماند ولی می گوید توکن منقضی شده است. تازه افراد بی سوادی که امضا بلد نیستند چی؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • با سلام، دمتون گرم با احراز الکترونیکی کار مردم غیر حضوری راه می افته!

  • خب پس احراز هویت در کارگذاری ها چه میشود آیا باید به صورت حضوری باشد؟
    آیا نمی شود که اطلاعات احراز هویت را از سجام وارد کار گزاری کرد؟

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت سجام ارتباطی با احراز هویت کارگزاری ها نداره. برای اطلاعات بیشتر بهتره از طریق کارگزاری تون پیگیری بفرمایید.

  • سلام در صورتی که فرد سواد خواندن نداشته باشد یا کم سواد باشد ، قسمت ضبط ویدیو چگونه انجام شود؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • خیلی خوب بود. دستتون درد نکنه. واقعا برای من مفید و کاربردی بود. باز هم ممنون

  • سلام و درود فقط میشه لطف کنید و بگید تو کدوم قسمت از اپلیکیشنتون میشه احراز هویت رو شروع کنیم چون گزینه ثبت نام برای احراز هویت وجود نداره ممنون

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. البته این قابلیت هنوز در دسترس تمامی کاربران نیست.

  • سلام ، می خواستم پسرم رو که به سن قانونی نرسیده و فاقد کارت ملی است احراز هویت بکنم ، حالا که کارت ملی نداره مشکل ثبت سریال کارت ملی رو چطور باید حل کرد ، لطفا راهنمایی بفرمایید ؟

    • سلام دوست عزیز، اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند.

  • سلام خسته نباشد
    من تمام مراحل احراز هویت را انجام دادم هزینه را هم پرداخت کردم.
    ولی اطلاعات ثبت نهایی نشد
    هزینه برگشت داده میشه؟

    • سلام دوست عزیز، برای رفع این مشکل لطفا اطلاعات خودتون رو شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد پیگیری سجام، شرح مشکل و این که در چه مرحله ای دچار مشکل شدین رو به این ادرسsejam@isignal.ir ایمیل کنید تا بررسی های لازم انجام بشه.

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد.

  • در قسمت خواندن متن، برای افراد بیسواد ،تکلیف چیه؟

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.

  • تمام مراحل احراز هویت انجام دادم ولی کد بورسی برام پیانو نشده

    • سلام دوست عزیز، دریافت کد بورسی معمولا تا یک هفته زمان میبره.

  • سلام
    برای احراز هویت کارگزاری هایی مثل آگاه چکار باید کرد؟

    • سلام دوست عزیز، بهتره این موضوع رو از طریق کارگزاری تون پیگیری بفرمایید.

  • با سلام
    احراز هویت غیر حضوری من تائید شد امروز
    حالا برای دریافت کد بورسی باید چه کاری انجام بدم ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز، کد بورسی معمولا تا یک هفته بعد از تکمیل فرایند احراز هویت براتون ارسال میشه.

  • اگر کارت ملی هوشمند نداشتیم چه کدی را باید وارد کنیم

    • سلام دوست عزیز، اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند.

  • سلام من احراز هویت انجام دادم بعد دیگه کار دیگه ای نیست
    منتظر بشم تا کد بورسی بیاد

    • سلام دوست عزیز، بعد از تکمیل مراحل احراز هویت کد بورسی برای شما ارسال میشه و بعد از اون باید برای دریافت نام کاربری و رمز عبور تون با کارگزاری تماس بگیرید.

    • سلام دوست عزیز، اپلیکیشن سیگنال در اندروید و ios در دسترس است و نسخه ان را می توان از کافه بازار، سیب اپ یا گوگل پلی دریافت کرد.

  • چرا گزینه احراز هویت از اپلیکیشن برداشته شده بجاش راهنمایی ثبت احراز هویت امده

    • سلام دوست عزیز، نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد.

  • بسیار عای و خوب بود سپاس فراوان
    فقط یک‌سوال بنده ثبت نام‌رو با موفقیت انجام‌دادم پیامک تایید احراز هویت هم‌برام امد فقط کد و یا رمزی نیامد
    بعد از تایید احراز هویت نمیدونم باید کجا برم
    خواهشمندیم توضیح در این زمینه توضیح بدید

    • سلام دوست عزیز، ممنون از همراهی شما با سیگنال، بعد از تایید احراز هویت، کد بورسی برای شما ارسال میشه و بعد از اون با مراجعه به کارگزاری می تونید نام کاربری و رمز عبور تون رو دریافت کنید و وارد سامانه معاملات بشین. برای اطلاعات بیشتر از این لینک کمک بگیرید.

  • سلام مادربنده نمیتونه راه بره وسوادنداره برای اهرازهویت چکار باید بکند.ممنون
    ضمناپسربنده ۱۷ سالش هست وبنده وکیل وقیم هستم راهنمایی بفرمایبرای اهرازهویت ایشان چکاربایدبکنم ممنون

    • سلام دوست عزیز، فعلا راهکاری برای افراد بیسواد وجود نداره سعی میکنیم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف بشه.
      اگر فرد زیر 18 سال دارای کارت ملی هوشمند است می تواند به کمک ولی خود فرایند ثبت نام را تکمیل کند اما اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند. برای اطلاعات بیشتر می تونید از این لینک استفاده کنید.

    • سلام، خیر. داشتن کارت ملی هوشمند یا رسید الزامی است.

  • سلام
    راستی پس از احراز هویت الکترونیکی برای تعیین نوع کار گزاری چطور باید اقدام کنیم؟

    • سلام، ثبت نام در کارگزاری فرآیندی جداست. با احراز هویت کد بورسی برای شما فعال و ارسال میشه بعد از اون باید به یکی از گارگزاری ها مراجعه و ثبت نام کنید تا نام کاربری و رمز عبور به شما داده بشه و بتونید معاملاتتون رو در بازار بورس آغاز کنید.

  • سلام خدا قوت
    احراز هویت کارگزتری چیکار کنیم‌ اونم عیر حصوری میشه انجامش داد یا باید بریم‌دفتر پیشخوان

    • انشاء الله در آینده کارگزاری ها هم بتوانند از این سیستم استفاده نمایند

  • میتونم بگم بی نظیر بود طریقه ثبت نام و توضیحات گام به گام شما
    خسته نباشین واقعا

  • سلام، برای صندوق های ETF دولت ، من برای فرزند ۳ ماهه خودم هم ثبت نام کردم، پیام داده که باید سحام ثبت نام کنید، الان با توجه به توضیحات بالا چکار میشه کرد؟؟؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، در این موارد باید بعد از ثبت نام در سامانه سجام و ثبت اسم والد به عنوان ولی در سامانه، خود ولی همراه با مدارک شناسایی خودش و فرزند به دفتر پیشخوان مراجعه کرده و احراز هویت شود. البته ولی هم باید قبلاً توی سامانه سجام ثبت نام کرده باشد.

  • سلام. چرا احراز با موفقیت انجام شده ولی کد بورسی هنوز نیومده؟مگه نباید فورا کد بورسی رو بفرسته. لطفا جواب بدین ممنون. ما احراز کردیم و انجام شد ولی کد بورسی هنوز نیومد

    • سلام دوست عزیز، دریافت کد بورسی معمولا تا یک هفته زمان میبره.

  • سلام خسته نباشید من و همسرم همزمان احراز هویت انجام دادیم از ایشان تائید شد ولی از من پیامک تائید نیامد؟ باید اقدامی انجام دهم؟
    ممنون

    • سلام دوست عزیز، دریافت نتیجه ممکنه تا 48 ساعت بعد از ثبت درخواست احراز هویت طول بکشه.

  • چرا واسه من میزنه گوشی شما برای احراز هویت نامعتبراست؟بایدچیکار کنم؟

    • سلام، نسخه اندروید شما باید بالای 5 باشه اگر غیر از اینه میتونید از گوشی دیگری استفاده کنید

  • من بصورت غیرحضوری انجام دادم و پیام تاییدش اومد.میخواستم بپرسم کد بورسی من کی و بچ صورتی به دستم میرسه؟

    • سلام دوست عزیز، کد بورسی معمولا تا یک هفته بعد براتون ارسال میشه.

    • سلام دوست عزیز، بعد از ثبت درخواست 48 ساعت طول میکشه که پیامک تایید برای شما ارسال بشه.

  • من همه مراحل رو طی کردم ولی در پایان مینویسه داده های ورودی نامعتبر است. نحوه عکس از خودم و امضا و فیلم سلفی کاملا مطابق با شرایط گفته شده است. چرا قبول نمیکنه?

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام.من واسه فرزندم که 7 سالشه و کارت هوشمند ملی ندارم هزینه پرداخت کردم.حالا میگن دولت رفت. واقعا این درسته.اگه قانونی هست واسه همه باشه که بتونن ثبت نام کنن.

    • سلام دوست عزیز، اما اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند. سپس می‌تواند بدون پرداخت مجدد هزینه، احراز هویت را انجام دهد.

  • سلام
    برای فرزندان ۲ساله که کارت ملی ندارد
    احراز هویت چگونه صورت می پذیرد

    • سلام دوست عزیز، حداقل سن برای ثبت نام 15 سال می باشد.

  • با سلام برای سجام دخترم که دوسال سن دارد و کارت ملی ندارد ولی شناسنامه دارد جه باید بکنم؟

    • سلام دوست عزیز، حداقل سن برای ثبت نام 15 سال می باشد.

  • در خصوص‌‌فرزندان زیر ۱۸ سال، در بخش سوالات متداول اشاره شده که باید تا زمان صدور کارت ملی یا رسید آن صبر کنید !!! در حالی که ثبت احوال فقط برای افراد بالای ۱۵ سال کارت هوشمند صادر می کند. فرزندان من ۶ و ۱۴ ساله هستند. برای آنها سهام صندوق سرمایه‌گذاری دولت را خرید کاری نموده و طبیعتاً باید بتوانم آن را مدیریت کنم. تکلیف چیست؟

    • سلام دوست عزیز، در این موارد باید بعد از ثبت نام در سامانه سجام و ثبت اسم والد به عنوان ولی در سامانه، خود ولی همراه با مدارک شناسایی خودش و بچش بره دفتر پیشخوان و احراز هویت بشه. البته ولی هم باید توی سامانه سجام ثبت نام کرده باشه

  • باسلام خسته نباشید من احراز هویت کردم در سیگنال الان نتیجه کی اعلام می شود و اطلاعات مورد قبول ثلک گردیده

    • سلام دوست عزیز، نتیجه تا 48 ساعت بعد به اطلاع تون میرسه

  • برای دختر یکسالم ثبت نام سجام زده بودم.کد رهگیری ده رقمی رو داد.اومدم که به صورت غیر حضوری تکمیل ثبت نام کنم‌.اول ده هزار رو پرداخت کردم وارد که شدم دیدم پشت کارت ملی میخواد.حالا باید حضوری برم پیشخوان.ای کاش اول مراحل رو میرفت بعد پول کسر میکرد.الان پول من که پرداخت شده قابل برگشته؟

    • سلام دوست عزیز، اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند. سپس می‌تواند بدون پرداخت مجدد هزینه، احراز هویت را انجام دهد.

  • من كه هنوز كارت ملى جديد نگرفته ام و نه رسيد دارم چكار بايد بكنم چطور احراز هويت بشم

    • سلام دوست عزیز، اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند.

    • سلام دوست عزیز، احراز هویت الکترونیکی هم اکنون در دسترس کاربران قرار داره. می تونید نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد. موفق باشید.

  • هرچی تلاش میکنم میزنه دادهای ورودی نا معتبر خسته شدیم

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • سلام
    چرا دکمه ضبط کار نمیکنه برای ضبط سلفی؟

    • احتمالاً در تنظیمات موبایل دسترسی گرفتن تصویر محدود شده است. به تنظیمات موبایل مراجعه نمایید یا اگر برایتان مشکل است برنامه را حذف و مجددا نصب نمایید

  • اگه بگه شما خودت نیستی چی?!! تکلیف هزینش چی میشه?

    • سلام دوست عزیز، با رعایت موارد زیر فیلم تایید خواهد شد:
      کیفیت فیلم پایین نباشد، سرعت اینترنت ضعیف نباشد، گوشی نباید در فاصله ای زیاد از چهره متقاضی باشد، نور مکان مناسب باشد، فیلم و عکس باید بصورت انفرادی باشد، چهره فرد باید فاقد گریم باشد، تصویر سلفی و فیلم باید در یک مکان و یک وضعیت باشد.

  • ضمن سلام
    بنده مراحل رو کامل انجام دادم منتها در آخرین گام پیامی داد که “مراحل قبلی فرآیند طی نشده اند”. با این که تمام مراحل رو انجام داده بودم و تصاویر و ویدئو کامل بود. بعد از تکرار مجدد پیام ابطال توکن داد و در ورئد مجدد گفت: شما احراز هویت شده اید! پیام انتهایی شما رو هم اصلا نمایش نداد. ممنون میشم راهنمائی بفرمائید.
    تشکر

    • سلام
      مشکل توکن برطرف شده ، مجددا امتحان نمایید

  • سلام وقت بخیر ، در قسمت احراز هویت بعد از نوشتن کد ملی و کد پیگیری سجام و وارد کردن کد امنیتی ، پیغام میدهد: داده های ورودی نامعتبر هست !!
    چرا ؟ باید چکار کنم ؟؟

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • باتوجه به اینکه به افردا زیر ۱۸ سال کارت ملی نمی دهند و از طرفی من برای پسر ۱۴ ساله ام صندوق ثبت نام و در سجام هم قسمت ولی را هم انتخاب کرده ام راهنمایی بفرمایید چه کنم
    متشکرم

    • سلام دوست عزیز، اگر متقاضی کارت ملی هوشمند ندارد، باید تا زمانی که کارت ملی یا رسید آن صادر شود، صبر کند.

    • سلام دوست عزیز، بعد از دریافت کد بورسی می تونید به سایت sejam.ir مراجعه کنید، در قسمت لیست مراکز احراز هویت کارگزاری های شهر خودتون رو مشاهده کنید و به دلخواه به یکی از اون ها مراجعه کنید. کد بورسی مجوز ورود شما به بازار سرمایه هست و متعلق به کارگزاری خاصی نیست

  • ممنون از اطلاعات خوبتون من اگر یروز برنامه سیگنال باز نکنم روزم شب نمیشه

  • بعد ازین که احراز هویت انجام شد برای دریافت کد بورسی چه کاری باید بکنیم ایا صرف ثبت نام در سایت کارگزاری کافیه یا باید بازهم به دفتر پیشخوان مراجعه کنیم

    • سلام دوست عزیز، بعد از تکمیل فرایند احراز هویت کد بورسی برای شما ارسال میشه. بعد از اون با مراجعه به کارگزاری می تونید نام کاربری و رمز عبور تون رو دریافت کنید و وارد پنل معاملات بشین.

  • سلام و خسته نباشید خدمت شما،مرسی از برنامه قشنگتون،من یه سوال دارم جایی بهتر از اپلیکیشن شما پیدا نکردم که بپرسم،خواهش میکنم زودتر جواب بدین،
    من الان هم توی سجام ثبت نام کردم،کد پیگیری گرفتم،توی سایت کارگزاری مورد نظرم هم پیش ثبت نام انجام دادم،بعدم که دیروز احراز هویت الکترونیکی انجام دادم و امروز صبح پیام اومد که با موفقیت احراز هویت شدم و توی وضعیتم نوشته سجامی شدید
    حالا سوالم اینه که من برای دریافت کد بورسی و معاملاتی آنلاین دیگه چه مراحلی رو باید انجام بدم؟
    ممنون از وقتی که گذاشتین برامون،خدا قوت

    • سلام دوست عزیز، ممنون از همراهی و لطف شما به سیگنال، بعد از تکمیل مراحل احراز هویت کد بورسی برای شما ارسال میشه. بعد از دریافت کد بورسی با کارگزاری تون ارتباط بگیرین تا نام کاربری و رمز عبور رو دریافت کنید و وارد سامانه معاملات بشین.

  • با سلام .. تقریبا چند روز بعداز احراز هویت جوابش میاد؟ من ٥ روزه احراز هویت کردم.

    • سلام، 7 روز کاری. (پنج شنبه و جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی به حساب نمیان)

  • با سلام و عصر به خیر.بنده که کد بورسی دارم و با کارگزاری مفید از پارسال به خریدوفروش مشغول هستم آیا برای سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کرده ام قبلا،نیاز مجدد به احراز هویت جهت عکس و امضا دارم یا خیر؟ممنون هستم از راهنمایی شما.

    • سلام دوست عزیز چه افرادی که از قبل کد بورسی داشته‌اند چه افرادی که درخواست صدور کد بورسی دارند، باید یکبار در سامانه سجام مراحل احراز هویت را طی کرده باشند.

  • پس از تایید احراز هویت باید چه کار کنم بتونم معامله تو بورس انجام بدم؟

    • سلام دوست عزیز، بعد از تکمیل فرایند احراز هویت به کارگزاری تون مراجعه کنید تا نام کاربری و رمز عبور رو دریافت کنید و بتونید وارد سامانه معاملات بشین. موفق و پرسود باشید.

  • سلام وقت بخیر
    یه قسمتی در تبت نام سجام هستش که باید کد بورسی وارد بشه دارندگان سهام عدالت یا صندوق دارا یکم که الان ازشون خواسته شده در سجام ثبت نام کنن اون کد بورسی رو از کجا باید تهیه کنن قرار بود که کد بورسی برای همه صادر بشه ولی فعلا که کد نداریم لطف کنید راهنمایی کنید
    با تشکر از تهیه کنندگان
    اپلیکیش بسیار مفید و کاربردی سیگنال

    • دوست عزیز سلام، اخذ کد بورسی پس از ثبت نام سجام و احراز هویت صادر می شود

  • سلام افراد زیر 10سال کارت ملی ندارند چکار باید بکنیم

    • سلام دوست عزیز، در حال حاضر احراز هویت برای افراد فاقد کارت ملی هوشمند از طریق اپلیکیشن سیگنال وجود ندارد.

  • پس چرا احرازهویت غیرحضوری نداره برنامه؟؟
    من الان میخام انجام بدم چجوری انجام بدم

    • با سلام. نسخه جدید 2.4.2 سیگنال را از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید، بنر ثبت‌نام و احراز هویت سجام در صفحه اصلی اپلیکیشن قرار دارد.

  • با سلام من ثبت نام اولیه رو کردم و برای اهراز هویت هزینه رو هم پرداخت کردم ولی در آخر مینویسه داده های ورودی معتبر نیستند فقط این رو بگم که من کارت هوشمند ندارم و کد پیگیری رو وارد میکنم. کد ملی ……

    • سلام دوست عزیز، زبان کیبورد را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید و داده ها را مجددا وارد نمایید.

  • من توی سیگنال احراز هویت انجام دادم خیلییم خوب بود
    فقط به من جواب بدید که چقدر طول می کشه پیامک تایید برام بیاد؟؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز، ممنون از همراهی شما با سیگنال، بعد از ثبت درخواست 48 ساعت طول میکشه که پیامک تایید برای شما ارسال بشه.

  • سلام، من چند روز پیش ثبت نام کردم در سامانه سجام، امروز هم از طریق برنامه سیگنال احراز هویت شدم ک پیامکش برام اومد با موفقیت انجام شده،اما کد بورسی ندارم، چیزی برام ارسال نشد درباره کد بورسی، اگه میشه راهنمایی کنین

    • سلام دوست عزیز، دریافت کد بورسی معمولا تا یک هفته زمان میبره.

  • احراز هویت غیر حضوری متاسفانه در قسمت ضبط فیلم مشکل داره و فیلم را ضبط نمیکند …
    چیکار باید کرد؟؟

    • سلام، مراحل را بدون نیاز به پرداخت مجدد وجه دوباره و با گوشی دیگری امتحان کنید.

    • سلام دوست عزیز، بعد از تکمیل فرایند احراز هویت به کارگزاری تون مراجعه کنید تا نام کاربری و رمز عبور رو دریافت کنید و بتونید وارد سامانه معاملات بشین. موفق و پرسود باشید.