بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش یورو به دلار کانادا (EURCAD) | تاریخ 2 مهر ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش یورو به دلار کانادا (EURCAD) | تاریخ 2 مهر ماه 1399

از ابتدای هفته جاری دوشنبه اکثر ارزهای اصلی بازار در مقابل دلار آمریکا و کانادا تضعیف شدند و نمودار زیر نیز از این کاهش ارزش بی نصیب نبود و در حال کف سازی روی سطح حمایتی 1.5400 میباشد. پس از گذشت حدودا دو هفته زیر سطح مقاومتی بسیار مهم 1.5650 الگوی سروشانه معکوس شکل گرفته است و فقط در صورت رشد قیمت و شکست سطح مقاومتی 1.5650 میتوان به معتبر بودن این الگو پی برد و در راستای آن اقدام کرد.

بطور کلی در اشل بزرگتر و در تایم روزانه شاهد الگوی فنجان نیز هستیم که از نوع الگوهای ادامه دهنده روند بوده و میتواند به بررسی آینده رفتاری قیمت کمک شایانی نماید. برای بررسی آینده رفتاری قیمت در صورت رشد و شروع رالی صعودی پس از تثبیت بالای سطح مقاومتی 1.5650 میتوان سطوح هدف مقاومتی بر سر راه نمودار را اعداد 1.6000 و 1.6130 در نظر داشت اما چنانچه ریزش قیمت از سطح کنونی رخ دهد شاهد قدرت نمایی سطوح حمایتی در کف های 1.5400 و 1.5050 خواهیم بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *