بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش یورو به دلار استرالیا (EURAUD) | تاریخ 8 تیر ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش یورو به دلار استرالیا (EURAUD) | تاریخ 8 تیر ماه 1399

در روزهای اخیر نمودار نرخ برابری یورو به دلار استرالیا در یک محدوده ی رنج نوسان کرده که این نشان از سردرگمی بازار و سرمایه گذاران دارد. از طرفی پخش خبرهای ضد نقیض از جنگ تجاری چین و امریکا و خبرهای مثبت و منفی بسیار در بازار باعث شده است مارکت نتواند برای خود مسیر مشخصی در نظر بگیرد.

در نمودار زیر قیمت به کف حمایتی مستحکم خود از تاریخ جولای 2019 رسیده است و با بازگشت از این کف حمایتی اکنون در سقف کانال کوتاه مدت قرار دارد. با توجه به اینکه اکنون در حال تشکیل الگوی کنج و جمع کردن انرژی خود برای حرکت شارپ بعدی میباشد به جهت آینده قیمت دو جهت بالارونده و پایین رونده را بشرح زیر مورد بررسی قرار میدهیم.

  • فرضیه صعودی : در صورت شکست الگوی مستطیل و رد شدن از مقاومت 1.6420 و رشد قیمت خطوط مقاومت بر سر راه قیمت میتوانند اعداد 1.6800 و پس از آن 1.7100 باشند.
  • فرضیه نزولی : در صورت شکست از کف الگوی رنج مستطیل و از دست رفتن حمایت 1.6250 میتوان حمایت های بعدی را اعداد 1.6000 و بعد از آن کف کانال صعودی در نظر گرفت.
ارزش یورو به دلار استرالیا (EURAUD) | تاریخ 8 تیر ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *