تحلیل تکنیکال ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار آمریکا (GBPUSD) | تاریخ 30 شهریور ماه 1399

تحلیل تکنیکال ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار آمریکا (GBPUSD) | تاریخ 30 شهریور ماه 1399

در روزهای گدشته شاهد افت شدید ارزش پوند در بازارهای جهانی بودیم که از عمده دلایل این ریزش میتوان به عدم حصول توافقات اولیه طی روزهای گذشته در مورد برگزیت و نزدیک شدن به انتهای ضرب الاجل اتحادیه اروپا در پایان ماه سپتامبر دانست. با ریسکی شدن ارز پوند و خروج سرمایه به سمت ارزهای دیگر و همچنین قدرت گرفتن دلار آمریکا شاهد ریزش در نمودار پوند به دلار آمریکا بودیم.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده میکنید نمودار این جفت ارز در کانال نزولی میان مدت قرار دارد.  پس از تشکیل الگوی کنج ریزش از کف رخ داده است و پولبک نیز به سقف قبلی انجام گرفته است. اکنون در صورت ادامه ریزش ها سطوح مقاومتی بعدی اعداد 1.2500 و 1.2200 خواهد بود و اگر شاهد رشد قیمت از این ناحیه باشیم سطوح حمایتی اولیه عدد 1.3400 و بعد از آن سقف کانال نزولی خواهد بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *