بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار کانادا (GBPCAD) | تاریخ 9 اردیبهشت ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار کانادا (GBPCAD) | تاریخ 9 اردیبهشت ماه 1399

نرخ ارزش واحد پول انگلیس در مقابل دلار کانادا در ماه های اخیر از زمان شروع روند صعودی در اوایل سپتامبر 2019 بطور چشمگیری افزایش پیدا کرده است؛ بطوریکه در تاریخ 9 مارس 2020 این نرخ تا عدد 1.8053 افزایش یافت اما در ادامه با شکست خط روند رسم شده در نمودار روزانه زیر و تشکیل الگوی برگشتی کنج انتظار میرود که پس از نوسان در داخل این الگو نهایتا با دو سناریو مواجه باشیم در صورت شکست کف ابتدا قیمت با مقاومت سطح 50 درصد فیبوناچی عدد 1.7200 و سپس در ادامه با شکست این سطح با مقاومت سطح 61.8 درصد فیبو قیمت 1.7023 مواجه خواهد بود. در صورت وقوع سناریوی دوم یعنی شکست از سقف الگو نمودار مذکور حمایت های عددی مهم 1.8000 و در ادامه با 1.8400 روبرو خواهد بود. لازم به ذکر است حمایت 1.7700 رسم شده در شکل بسیار مستحکم بوده و در سابقه نمودار در نقاط بسیاری بصورت نقطه مهمی ایفای نقش کرده است.

پوند انگلیس نسبت به دلار کانادا (GBPCAD) | تاریخ 9 اردیبهشت ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *