تحلیل تکنیکال نسبت ارزش پوند به دلار استرالیا (GBPAUD) | تاریخ 8 مرداد ماه 1399

تحلیل تکنیکال نسبت ارزش پوند به دلار استرالیا (GBPAUD) | تاریخ 8 مرداد ماه 1399

در اوایل ماه آوریل 2020 نمودار پوند به دلار استرالیا دچار شوک ریزشی شدیدی شد که این امر ناشی از اقتصاد ضعیف انگلستان و رشد نسبتا قوی دلار کالایی استرالیا در ماههای اخیر بوده است.

همانطور که در نمودار تکنیکال زیر مشاهده میکنید در تایم میان مدت داخل کانال صعودی سبز رنگ قرار داریم که با توجه به ریزش های اخیر اکنون به کف کانال صعودی رسیده ایم. در روزهای اخیر یک شکست از کف کانال رخ داده ولی دوباره قیمت خود را به داخل کانال رسانده است که در صورت تثبیت قیمت بالای سطح مقاومتی مهم 1.8100 میتوان امیدواری به صعود دوباره قیمت را در نظر داشت.

در صورت آمدن مومنتم قوی صعودی سطوح مقاومتی بعدی سر راه قیمت اعداد 1.8670 و 1.9500 خواهند بود. در صورتی که قیمت دوباره ریزش نماید فقط چنانچه زیر سطح کف کانال صعودی تثبیت قیمت داشته باشیم میتوانیم شروع روند نزولی را شاهد باشیم. در ادامه روند نزولی نیز سطوح حمایتی عبارتند از : 1.7600 و 1.7300

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *