بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش فرانک سوئیس در برابر ین ژاپن (CHFJPY) | تاریخ 22 تیر ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش فرانک سوئیس در برابر ین ژاپن (CHFJPY) | تاریخ 22 تیر ماه 1399

در روزهای اخیر با نوسانات در بازارهای مالی آسیا و اروپا در پی ابهام و نگرانی سرمایه گذاران بازار جهانی دو ارز امن آسیا و اروپا دستخوش تغییرات زیادی گشتند.

همانطور که در نمودار زیر میبینید در میان مدت این نمودار در حالت رنج قرار دارد ولی در طولانی مدت روند صعودی را در پیش گرفته است. طبق الگوهای رسم شده در زیر هر دوسناریوی صعودی و نزولی قابل اجرا بوده و از دید تحلیل تکنیکال مردود نیستند. در روزهای اخیر در کوتاه مدت درون کانال زردرنگ نمودار قیمت روند صعودی به خود گرفته و پس از برخورد به مقاومت مستحکم سر راه خود یعنی عدد 114.30 در هفته جدید بازار تصمیم خود را خواهد گرفت. در هفته جدید یعنی از دوشنبه باید صبر نمود تا جهت بعدی نمودار مشخص گردد در نقطه حساس کنونی دو جهت را بصورت زیر بررسی میکنیم:

  • فرضیه صعودی : در صورت تثبیت بالای سطح مقاومتی 114.30 می توان به تشکیل الگوی سر و شانه معکوس پی برد و از مقاومت های بعدی سرراه قیمت میتوان اعداد 118.00 و 120.00 را نام برد.
  • فرضیه نزولی : در صورت ریزش و شکست از کف کانال کوتاه مدت زرد رنگ و پولبک به آن میتوان الگوی سقف دوقلو را صادق دانست و سطوح حمایتی بعدی را اعداد 112.00 و 110.00 نام برد.
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *