بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش دلار به فرانک سوئیس (USDCHF) | تاریخ 6 شهریور ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش دلار به فرانک سوئیس (USDCHF) | تاریخ 6 شهریور ماه 1399

در ماه گذشته شاهد افت شدید ارزش شاخص جهانی دلار بوده ایم بطوریکه به پایین ترین سطح خود در یکسال اخیر رسیده است. در مقابل فرانک سوئیس در ناملایمات بحران کرونا همیشه ارز امن سرمایه گذاران بوده و از این رو بسیار تقویت گردیده است.

در نمودار زیر شاهد هستید که قیمت به پایین ترین سطح خود رسیده و در یک روند نزولی میان مدت دو ساله قرار داریم. امروز پنجشنبه 27 آگوست جلسه فدرال رزرو آمریکا به ریاست آقای پاول هست و انتظار میرود با سیاست های حمایتی از ریزش مجدد ارزش دلار جلوگیری شود اما در صورت ادامه سیاست های انبساط پولی شاهد ریزش و شکست از کف کانال زرد نمودار خواهیم بود.

به جهت بررسی رفتاری آینده قیمت در صورت رشد ارزش دلار و تثبیت بالای مقاومت 0.9200 شاهد شروع رالی صعودی به سمت اهداف مقاومتی بعدی در 0.9450 و 0.9700 خواهیم بود و چنانچه ریزش نیز از سطح فعلی رخ دهد سطوح حمایت کننده قیمت اعداد 0.8900 و 0.8740 میباشد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *