بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش دلار به فرانک سوئیس (USDCHF) | تاریخ 22 اردیبهشت ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش دلار به فرانک سوئیس (USDCHF) | تاریخ 22 اردیبهشت ماه 1399

میزان برابری ارزش دلار امریکا در برابر فرانک سوئیس از تاریخ 20 مارس 2019 وارد یک کانال نزولی گشته که تا به امروز ادامه داشته است که این بدلیل اعتماد کمتر سرمایه گذاران به دلار و برگزینی ارزهای ایمن تر در بازار جهانی میباشد که در سالهای اخیر و جنگ تجاری بین چین و امریکا به این موضوع بیشتر دامن زده است.

همانطور که در نمودار زیر می بینید در پی بحران مالی بوجود اومده در پی شیوع بیماری کرونا بازار جهانی در بلاتکلیفی بالایی به سر میبرد که پس از برخود قیمت به سقف کانال نزولی هنوز تصمیم درستی اتخاذ نکرده است.

ارزش دلار به فرانک سوئیس (USDCHF) | تاریخ 22 اردیبهشت ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در شکل بالا پس از تشکیل الگوی مثلث و شکست از کف مثلث و در پی آن پولبک به سطح قبلی خود نتوانسته سقف دوقلوی قبل از خود را بشکند و در ادامه روند حرکتی نمودار فرضیه های زیر مطرح است:

  • فرضیه صعودی : در صورت شکست از سقف مقاومت ایجاد شده در سقف دو قلوی قبلی انتظار میرود روند قیمتی بر سر راه خود حمایت های ابتدا 0.9800 و در پس از آن 0.9900 را مشاهده کند.
  • فرضیه نزولی : اگر نمودار قیمت پس از شکست کف مثلث و پولبک به سطح قبلی خود همچنان با فشار فروشندگان مواجه گردد هم راستا با روند نزولی کلی نمودار شاهد مقاومت های 0.9600 و 0.9500 و  0.9400 بر سر راه قیمت خواهیم بود.
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *