تحلیل تکنیکال نرخ برابری ارزش یورو به پوند انگلیس (EURGBP) | تاریخ 31 شهریور ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ برابری ارزش یورو به پوند انگلیس (EURGBP) | تاریخ 31 شهریور ماه 1399

یکی از نمودارهای مورد توجه همگان در بازارهای مالی این روزها، نمودار جفت ارز یورو پوند هست؛ زیرا با نزدیک شدن به اتمام مهلت اتحادیه اروپا اتفاقات حاصله از برگزیت میتواند بسیار برای سرمایه گذاران حائز اهمیت باشد. در قبل هم اشاره کردیم در صورت خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا پوند به شدت ضعیف خواهد شد و از آنطرف یورو رشد محسوسی خواهد کرد.

در نمودار زیر شاهد هستیم بخاطر افت ارزش پوند رالی صعودی قوی آغاز شده بگونه ای که براحتی خط روند مشکی را شکسته و پس از پولبک در حال ادامه روند میباشد. بطور کلی در میان مدت روند نمودار یورو پوند صعودی بوده و حتی در یکسال آینده در صورت ادامه افت های شاخص دلار شاهد اقبال سرمایه گذاران به سمت یورو به عنوان دومین ارز مرجع بین المللی نیز خواهیم بود. در اندیکاتور آر اس آی هم شاهد شکست خط روند و سقف الگوی مثلث نیز هستیم.

به جهت تصویر آینده رفتاری قیمت در صورت ادامه رشد قیمت شاهد برخورد نمودار با اهداف مقاومتی در اعداد 0.9425 و 0.9680 خواهیم بود و چنانچه از این نقطه ریزش رخ دهد سطوح حمایت کننده مانع افت بیشتر اعداد 0.9070 و 0.8940 خواهد بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *