واکنش شاخص یورو استاکس (EURO STOXX 600) به وقایع اخیر | تاریخ 29 آبان ماه 1399

واکنش شاخص یورو استاکس (EURO STOXX 600) به وقایع اخیر | تاریخ 29 آبان ماه 1399

شاخص یورو استاکس 600 بر پایه 600 شرکت صنعتی مهم حاضر در بورس 18 کشور اتحادیه اروپا شکل گرفته است. این شاخص معیاری مهم جهت اندازه گیری وضعیت کلی اقتصاد بحران زده ی اروپاست.

18 کشور عضو این شاخص عبارتند از اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، هلند، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، نروژ، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس و انگلستان

پس از انتخابات آمریکا و شمارش نتایج اولیه آرا در حالی که آقای ترامپ پیشتاز بود باعث شد که این شاخص اتحادیه اروپا که در دوران ریاست جمهوری ایشان بسیار تحت فشار بود ریزش های سنگینی را تجربه کند اما پس از برگشتن ورق انتخابات به سمت آقای بایدن و همزمانی کشف واکسن کرونا در جهان شاهد رشد دوباره این شاخص به میزان 16 درصد از کف قبلی خود بودیم.

در نمودار زیر میبینید که قیمت توانسته از مقاومت مهم در 37.55 عبور کند و به سمت اهداف بالاتر در 39.40 و 42.75 در حرکت است. این شاخص مقاومت دینامیک مشکی رنگ را نیز پشت سر گذاشته که این خود میتواند نوید دهنده آینده بهتر برای اقتصاد اروپا برای دوران پسا کرونا باشد. سطوح حمایتی مهم این نمودار نیز اعداد 35.93 و 32.90 میباشد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *