گزارش اختصاصی تحلیل قیمت بازار طلا و ارز امروز شنبه 98/8/25 | دلار در یک قدمی کانال جدید قیمتی

گزارش اختصاصی تحلیل قیمت بازار طلا و ارز امروز شنبه 98/8/25 | دلار در یک قدمی کانال جدید قیمتی

در اولین روز هفته صرافی های منتخب بانکی طی دو مرحله 300 تومان به نرخ های فروش خود و 250 تومان به نرخ های خرید دلار و یوروی خود افزودند. همچنین در بازار آزاد قیمت دلار نقدی تهران با گپ مثبت حدود 200 تومانی  به 11990 تومان رسیده است.

دیگر شاخص اری تاثیر گذار در بازار داخلی یعنی درهم امارات که همواره درنرخ های بازار طلا و ارز در داخل کشور موثر بوده است پس از بازگشایی در حدود 3250 تومان دقایقی به 3300 تومان رسید وهم اکنون 3275 تومان قیمت دارد.

قیمت ها در بازار طلا


بازار جهانی


در بازارهای جهانی در هفته ی گذشته طلا در یک رنج قیمتی بین حمایت و مقاومت تکنیکی خود نوسانات قیمتی را پشت سرگذاشت و درنهایت با 1467 دلار و 86 سنت به کار خود در معاملات هفته ی اخیر پایان داد.


بازار داخلی


بازار طلای داخلی متاثر از افزایش نرخ برابری دلار به ریال با رشد قیمت ها همراه بوده است بطوریکه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید پس از عبور از مرز روانی و فنی 4 میلیون تومان اکنون در حال نوسان قیمتی در کانال 4100000 تومان می باشد. همچنین برای هرگرم طلای 18 عیار باتوجه به  افزایش بیش از 1 درصدی قیمت 416500 تومان در حال حاضر بر روی تابلوی طلافروشی ها ثبت گردیده است.

نرخ های کنونی بازار و شاخص تغییرات قیمت به درصد به شرح ذیل می باشد:

تحلیل قیمت بازار طلا و ارز امروز شنبه 98/8/25

تغییرات نسبت به پنجشنبه


تحلیل قیمت بازار طلا و ارز امروز شنبه 98/8/25

حال در روزهای آتی با توجه به نقاط مهم کنونی بازار از منظر روانی وتکنیکی بایستی نظاره گر رفتار معامله گران و بازارساز بانکی در تعیین ادامه ی روند قیمت ها باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *