تحلیل تکنیکال نرخ برابری دلار نیوزیلند به دلار کانادا (NZDCAD) | تاریخ 24 مهر ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ برابری دلار نیوزیلند به دلار کانادا (NZDCAD) | تاریخ 24 مهر ماه 1399

در تحلیل قبلی اشاره کردیم در هفته های گذشته ارزش دلار نیوزیلند بخاطر افت شاخص دلار افزایش یافته، دلار کانادا هم بخاطر افت نفت کاهش یافته اما در میان مدت شاهد نزول ارزش دلار نیوزیلند مقابل ارز ملی کانادا هستیم زیرا در مقطع حساس کنونی در سقف کانال نزولی قرار داریم و پس از رشد، قیمت به سقف رسیده و مقاومت دینامیک را شکسته است.

از طرفی اشاره شد که تشکیل الگوی سروشانه نیز دور از دسترس به نظر نمیرسد و ترازهای مقاومتی از جمله خط گردن الگو در صورت شکست از نقطه 0.8225 میتواند منجر به فشار فروش بیشتری در بازار گردد.

به جهت بررسی خطوط مقاومتی و حمایتی در صورت ادامه ریزش ها شاهد قدرت نمایی مقاومت های 0.8600 و 0.8400 در سطوح پایین تر خواهیم بود و چنانچه جهت روند قیمتی عوض گردد سطوح حمایتی سقف کانال و سطح 0.9000 مانع از افزایش قیمت خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *