تحلیل تکنیکال نرخ ارزش دلار استرالیا مقابل فرانک سوئیس (AUDCHF) | تاریخ 10 آبان ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ ارزش دلار استرالیا مقابل فرانک سوئیس (AUDCHF) | تاریخ 10 آبان ماه 1399

دلار استرالیا ارز کالایی بوده و بدلیل حجم بالای مبادلات محصولات معدنی و کشاورزی این کشور با جهان شهرت دارد. مواقع افزایش جریانات ریسک پذیری این ارز رشد کرده و در مواقع بروز جریانات ریسک گریزی افت ارزش پیدا میکند اما در آن سوی معادله فرانک سوئیس قرار دارد که عکس دلار استرالیا عمل میکند. جفت ارزهای AUDCHF  و AUDJPY را میتوان معیار و راهنمای خوبی برای میزان ریسک پذیری در بازار توسط سرمایه گذاران دانست.

در بلندمدت روند نرخ این دو ارز بین المللی نزولی بوده و پس از تشکیل الگوی سقف دوقلو روی مقاومت در عدد 0.6700 اکنون قیمت به زیر خط گردن نفوذ کرده و به نظر میرسد اهداف قیمتی پایین تری مدنظر است.

در صورت ادامه نزول قیمت اهداف حمایتی در 0.6230 و 0.5850 دور از انتظار نیست اما چنانچه روند عکس را شاهد باشیم مقاومت 0.6700 را بر سر راه خواهیم داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *