تحلیل تکنیکال نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا (EURUSD) | تاریخ 8 آبان ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا (EURUSD) | تاریخ 8 آبان ماه 1399

مجددا با افزایش شمار مبتلایان به کرونا و ایجاد محدودیت های رفت و آمدی در اروپا ارزش یورو دچار افت گردید. همانطور که در نمودار زیر مشاهده میکنید قیمت در میان مدت و طولانی مدت (12 ساله) از بعد از بحران مالی 2008 در کانال نزولی آبی رنگ قرار دارد. اکنون پس از رسیدن به سقف کانال نزولی سرمایه گذاران بازار منتظر رسیدن اخبار بنیادی منفی روی یورو بوده اند تا در صورت وقوع دارایی های خود از این ارز را خارج و به سمت دیگری هدایت کنند.

اما از این مطلب نباید غافل شد که این کانال میتواند روزهای آخر روند نزولی خود را سپری و تغییر جهت دهد. یکی از محرک های این فاند میتواند تعیین رییس جدیدی از جمهوری خواه در آمریکا باشد و با افت ارزش دلار، یورو بتواند افت های گذشته خود را جبران نماید زیرا در دهه های گذشته همواره با روی کار آمدن جمهوری خواهان شاهد افت ارزش دلار بوده ایم. در صورت ریزش ادامه دار قیمت در نمودار زیر سطوح حمایتی 1.1400 و 1.1200 میتواند فعال گردد و چنانچه ریزش ارزش دلار سریع تر اتفاق بیفتد شاهد صعود قیمت به سطوح مقاومتی سقف کانال و 1.2000 خواهیم بود.

نمودار روزانه نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا
نمودار هفتگی نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *