تحلیل تکنیکال نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا (EURUSD) | تاریخ 4 مرداد ماه 1399

تحلیل تکنیکال نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا (EURUSD) | تاریخ 4 مرداد ماه 1399

دیروز جمعه 3 مرداد 99 پس از انتشار گزارش های خوب PMI اروپا جو خوش بینی اقتصادی نسبت به آینده یورو افزایش یافت و سرمایه گذاران این حوزه دوباره به بهبود اوضاع پس از کرونا امیدوار گشتند. رشد شاخص PMI به بالای عدد 50 بیانگر این است که حوزه یورو در حال جبران صدمات اقتصادی ناشی از کروناست.

همانطور که در نمودار تحلیل تکنیکال زیر میبینید نمودار دو ارز یورو به دلار آمریکا در کانال میان مدت زرد رنگ داخل روند نزولی قرار گرفته بوده ولی هم اکنون با شکست این کانال از ناحیه سقف سعی در جبران افت ارزش خود دارد. سطح مقاومتی 1.1490 بسیار ناحیه مقاومتی مهمی بوده است که نمودار قیمت به خوبی توانسته از این سطح بگذرد.

در ادامه در صورت تدوام رالی صعودی قیمت سطوح مقاومتی سرراه بصورت اعداد 1.1786 و 1.1935 قدرت نمایی خواهند کرد. چنانچه فروشندگان بازار نیز قدرت را در دست بگیرند سطوح حمایتی مدافع قیمت اعداد 1.1538 و 1.1490 خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *