یکه تازی نمادهای زعفران در بورس

خرید و فروش زعفران در بورس کالای ایران یکی از پررونق ترین تجارت ها در حوزهٔ ادویه و خشکبار است. سهام داران در بورس کالا زعفران با استفاده از داده های موجود و تحلیل های تکنیکال و بنیادی سود بسیار خوبی از فروش و خرید زعفران به دست می آورند. قیمت زعفران در بورس کالا هم خرید از این بازار را گزینه فوق‌العاده‌ای برای تاجران معتبر تبدیل کرده است.
اما شما چقدر از بورس کالا زعفران اطلاعات دارید؟ آیا می‌دانید بورس زعفران چقدر سوددهی دارد؟ اصلا بورس کالا چرا ایجاد شده و چه تأثیری روی تجارت این محصول گذاشته است؟
در بخش اول این برنامه همراه با آقای کیارش فاضل، مدیر معاملات مشتقه به بررسی بازار مشتقه و قراردادهای آتی زعفران پرداختیم. همچنین ایشان در خصوص سرمایه گذاری در صندوق های زعفران نیز توضیحاتی ارائه دادند

بررسی و تحلیل بودجه 1401

دولت اخیرا لایحه بودجه 1401 را تقدیم مجلس کرد. شاید بتوان گفت لایحه بودجه مهم‌ترین نقشه‌ی راه دولت برای سال آتی است. از همین‌رو، به همراه رسول خدادوست تحلیل‌گر اقتصادی، در برنامه تحلیلی دیلی سیگنال اعداد مندرج در لایحه بودجه را واکاوی نمودیم و اجزاء بودجه را به تفکیک سمت منابع و درآمدهای آن مورد بررسی قرار دادیم. همچنین مکانیسم اثرگذاری لایحه بودجه دولت بر بازارهای مختلف به و بررسی گذاشته شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *