بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش یورو به دلار کانادا (EURCAD) | تاریخ 7 مرداد ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش یورو به دلار کانادا (EURCAD) | تاریخ 7 مرداد ماه 1399

حوزه اقتصادی یورو در روزهای اخیر با آمار اقتصادی امیدوار کننده ای مواجه بوده و دیدگاه سرمایه گزاران بازار را بسیار تغییر داده است. در نمودار زیر تایم بلندمدت (کانال آبی) روند حرکتی نمودار صعودی بوده اما در تایم کوتاه مدت (کانال زرد) شاهد روند نزولی شدیدی بوده ایم. در نهایت نمودار توانست از سقف کانال زرد رنگ به سمت بالا صعود کند و روند حرکتی را از نزولی به صعودی تغییر دهد.

همانطور که میبینید نمودار تحلیل تکنیکال تشکیل یک الگوی کاسه یا فنجان را داده است و در ادامه باید ببینیم دسته این فنجان در محدوده های مقاومتی و حمایتی شکل خواهد گرفت یا خیر.

به جهت آینده رفتاری قیمت اگر رالی صعودی کنونی ادامه دار باشد سطوح مقاومتی بر سر راه اعداد 1.5800 و 1.6000 خواهند بود. در صورت نزولی شدن رفتار قیمت نیز سطوح حمایت کننده قیمت اعداد 1.5490 و 1.5220 خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *