بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش یورو به دلار کانادا (EURCAD) | تاریخ 26 خرداد ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش یورو به دلار کانادا (EURCAD) | تاریخ 26 خرداد ماه 1399

همانطور که در نمودار زیر مشاهده میکنید در ماه های اخیر روند ارزشی قیمت یورو نسبت به دلار کانادا داخل کانال نزولی کوتاه مدت زرد رنگ رسم شده زیر حرکت می کرده است. پس از برخورد به کف کانال در تاریخ 20 فوریه 2020 می توان به وضوح مشاهده کرد که روند نزولی به صعودی تغییر یافته است و پس از رشد شارپ گونه خود را به سقف کانال زردرنگ رسانده است و باعث شکست سقف نیز گردیده است. قیمت پس از برخورد به خط میانی نقطه چین کانال صعودی بلند مدت برگشته است و دوباره به سقف کانال زرد پولبک بزرگی انجام داده است. هم اکنون با تشکیل الگوی لوزی به جهت بررسی آینده رفتاری قیمت فرضیه های زیر را مطرح میکنیم:

  • فرضیه صعودی : اکنون نمودار از محدوده لوزی خارج گشته و به سطح قبلی پولبک نیز زده است در صورت تدوام قدرت خریداران در بازار مقاومت های 1.5490 و 1.5650 بر سر راه نمودار متصور است.
  • فرضیه نزولی : در صورت برگشت از سطح فعلی به هردلیلی ابتدا سطح حمایتی آبی رنگ در محدوده 1.5050 و پس از آن در 1.4700 به عنوان تکیه گاه محکمی برای قیمت میتوان در نظر داشت.
ارزش یورو به دلار کانادا (EURCAD) | تاریخ 26 خرداد ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *