بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش یورو به دلار استرالیا (EURAUD) | تاریخ 26 خرداد ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش یورو به دلار استرالیا (EURAUD) | تاریخ 26 خرداد ماه 1399

تحلیل قبلی منتشر شده در تاریخ 9 اردیبهشت 99 مربوط به این دو ارز معتبر جهانی را می توانید در اینجا مشاهده کنید. در روزهای اخیر بدلیل انتشار آمار افت شاخص تولید ناخالص داخلی کشورهای اروپایی ارز مرجع یورو دچار افت ارزش شدیدی گشت. در آن طرف پس از مدتی با افزایش نگرانی ها در مورد شروع موج دوم شیوع کرونا مخصوصا در آمریکا، دوباره ارزهای کالایی همچون دلار نیوزیلند و دلار استرالیا دستخوش نزول قیمت شدند.

در نمودار زیر همانطور که مشاهده میکنید پس از افت یورو و رسیدن نمودار به کف قیمتی و سطح حمایتی آبی رنگ شاهد برگشت قیمت به سمت بالا هستیم. لازم به ذکر است این سطح حمایتی مستحکم از ماه جولای 2019 معتبر بوده و نمودار قیمت نتوانسته است این سطح را به سمت پایین بشکند. به نظر میرسد در زمان کنونی پس از بازگشت قیمت از کف حمایتی 1.6000 قیمت درگیر سقف کانال نزولی زرد پررنگ میباشد که به جهت آینده رفتاری قیمت دو فرضیه زیر مطرح میگردد:

  • فرضیه صعودی : در صورت شکست سقف کانال نزولی کوتاه مدت و تثبیت بالای این سطح مقاومت های در پیش رو را میتوان ابتدا خط چین کانال صعودی بلند مدت و پس از آن اعداد 1.7300 و 1.8000 در نظر گرفت.
  • فرضیه نزولی : در صورت برگشت قیمت و تشکیل کندل سویینگ نزولی انتظار میرود نمودار یکبار دیگر کف کانال را به جهت مواجهه با محدوده حمایتی آبی رنگ 1.6000 ببیند و احتمالا تشکیل الگوی کف دوقلو را داشته باشیم. در صورت گذر از محدوده آبی رنگ به سمت پایین نیز حمایت بعدی را میتوان کف کانال صعودی بلند مدت در نظر گرفت.
ارزش یورو به دلار استرالیا (EURAUD) | تاریخ 26 خرداد ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *