بررسی گزارش فعالیت ماهانه کالا (مرداد ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت ماهانه کالا (مرداد ماه 1398)

کالا در سه ماهه 98 معادل 32 میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است. بهای تمام شده اما 30 درصد افزایش یافته که این موضوع سبب افزایش حاشیه سود ناخالص از 72 به 76 درصد شده است. در کل حاشیه سود ناخالص بورس کالا بسیار بالا است. سود ناخالص شرکت با 60 درصد افزایش به 25 میلیارد تومان رسیده است.

عمده هزینه های بورس کالا (5 میلیارد تومان) به هزینه های فروش، اداری و عمومی بر می گردد که 70 درصد آن را نیز هزینه حقوق و دستمزد تشکیل می دهد.

کالا تسهیلات مالی و در نتیجه هزینه ی مالی ندارد. یکی از سر فصل های درآمدزای این شرکت، درآمد سرمایه گذاری ها است. به طوری که درآمد سرمایه گذاری که 90 درصد آن از سود سپرده ی نزد بانک و صندوق های سرمایه گذاری حاصل شده است در سه ماهه به 12 میلیارد تومان رسیده که رقم قابل توجهی به شمار می رود. مالیات بر درآمد شرکت در سطوح پایین 10 درصدی باقی مانده است.

در نهایت سود خالص این شرکت برای دوره ی سه ماهه به 29 میلیارد تومان رسیده که نسبت سه سال گذشته 60 درصد افزایش یافته است. حاشیه سود خالص شرکت حدود 90 درصد می باشد که بسیار عالی توصیف می شود.

گزارش فعالیت کالا در مرداد ماه 98

کالا در چهار ماه نخست امسال به صورت میانگین، ماهانه 10 میلیارد و 600 میلیون تومان درآمد داشته که این رقم در مرداد ماه به 8 میلیارد و 300 میلیون تومان کاهش یافته است. (30 درصد کاهش)

بررسی گزارش فعالیت ماهانه کالا (مرداد ماه 1398)

این شرکت در پنج ماه نخست سال گذشته (از ابتدای فروردین تا انتهای مرداد) مجموعاً 36 میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم امسال به 51 میلیارد تومان افزایش یافته است. (40 درصد افزایش درآمد نسبت به سال گذشته)

بررسی گزارش فعالیت ماهانه کالا (مرداد ماه 1398)
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *