تحلیل تکنیکال ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار آمریکا (GBPUSD) | تاریخ 5 تیر ماه 1399

تحلیل تکنیکال ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار آمریکا (GBPUSD) | تاریخ 5 تیر ماه 1399

از تاریخ 10 مارس 2020 همزمان با شروع بیماری کرونا، پوند انگلیس یکی از ارزهایی بود که واکنش شدیدی به این بیماری نشان داد به طوریکه در عرض فقط 9 روز از تاریخ مذکور به میزان 13.5 درصد تا قیمت 1.1400 افت کرده و به کف کانال نزولی در تحلیل تکنیکال میان مدت زردرنگ رسید. پس از این تاریخ قیمت توانست به میزان 78 درصد فیبو موج نزولی قبلی خود اصلاح نماید و خود را بازیابد. اکنون در تاریخ 23 ژوئن 2020 قیمت پس از شکست خط روند صعودی در حال بازگشت و پولبک به سمت بالاست. به جهت آینده رفتاری قیمت دو فرضیه صعودی و نزولی به شرح زیر بررسی میگردد.

  • فرضیه نزولی : در صورت ریزش قیمت پس از پولبک انجام شده در جهت روند کانال نزولی زرد رنگ میتوان سطوح حمایتی سرراه نمودار را اعداد 1.2300 و پس از آن 1.2100 در نظر گرفت.
  • فرضیه صعودی : در صورت صعود به بالای سطح مقاومتی 1.2500 می توان انتظار داشت اهداف مقاومت های پیش روی نمودار قیمت ابتدا عدد 1.2800 و پس از آن سقف کانال نزولی باشد.
پوند انگلیس نسبت به دلار آمریکا (GBPUSD) | تاریخ 5 تیر ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *