تحلیل تکنیکال ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار آمریکا (GBPUSD) | تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1399

تحلیل تکنیکال ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار آمریکا (GBPUSD) | تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1399

این روزها ارزهای یورو و پوند انگلستان در برابر دلار امریکا تضعیف شده اند؛ به این دلیل که رییس جمهور آمریکا تاکید دارد که هرچه زودتر درب بازارهای مالی گشوده شود. با وجود اینکه بازارهای سهام اروپا و آسیا عملکرد مبهمی دارند، در کل سرمایه گذاران بازار سهام جهانی دید مثبتی نسبت به شروع فعالیت های اقتصادی و از سرگیری فعالیت های روزانه مردم دارند و این مهم میتواند باعث افزایش تقاضای دلار در اقتصاد جهانی گردد.

همانطور که در شکل زیر ملاحظه میکنید ارزش پوند در مقابل دلار و سایر ارزهای قوی بازار در روزهای اخیر بسیار نوسانی بوده که این خود نشان سردرگمی بازار می باشد. در نمودار زیر تشکیل دو الگوی نموداری متصور می باشد. این نمودار با تشکیل الگوی سر و شانه در تایم روزانه دو بار کف کانال رسم شده را لمس کرده و در کش و قوس مشخص شدن روند پس از افت سهمگین در 10 مارس 2020 میباشد.

  • در صورت تکمیل شدن الگوی سر و شانه (Head and Shoulder) و شکست از کف کانال انتظار داریم قیمت به مقاومت های 1.2000 و پس از آن 1.1500 برخورد کند و در صورت برگشت قیمت از کف کانال ابتدا نقطه حمایتی 1.2650 و پس از آن نقطه 1.3200 را در سر راه خود مشاهده خواهد کرد.
  • در صورت عدم تشکیل کامل الگوی سروشانه ممکن است الگوی پرچم یا مستطیل تشکیل گردد که باز هم نقاط حمایت و مقاومت به صورت گفته شده خواهد بود.
ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار آمریکا (GBPUSD) | تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران