بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار کانادا (GBPCAD) | تاریخ 19 شهریور ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار کانادا (GBPCAD) | تاریخ 19 شهریور ماه 1399

همانطور که در نمودار زیر مشاهده  میکنید پوند در روزهای گذشته دچار نوسانات شدیدی بوده و پس از دستیابی به حوالی مقاومت 1.7700 از این ناحیه ریزش داشته و اصلاح خوبی انجام داده است. اکنون پس از برخورد به سطح حمایتی 1.7200 به نظر میرسد در حال بازیابی قوا برای فتح قله های مقاومتی بالاتر باشد. ریزش های اخیر قیمت نفت نیز میتواند روی افت ارزش دلار کانادا تاثیر منفی بگذارد و باعث کاهش ارزش واحد پولی این کشور بشود. جلسه تعیین نرخ بهره بانک مرکزی کانادا نیز روز چهارشنبه 10 سپتامبر برگزار میگردد که میتواند محرک بازار در این نمودار باشد. هرگونه کاهش نرخ بهره منجر به کاهش ارزش دلار کانادا و بالعکس خواهد شد.

به جهت ترسیم آینده رفتاری قیمت در صورت قدرت گرفتن پوند مقابل دلار کانادا شاهد رشد قیمت تا سطوح مقاومتی 1.7700 و 1.7950 خواهیم بود و در صورت ریزش قیمت از این ناحیه انتظار حمایت در سطوح پایین تر در اعداد 1.7000 و 1.6700 را داریم.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *