بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار کانادا (GBPCAD) | تاریخ 17 تیر ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار کانادا (GBPCAD) | تاریخ 17 تیر ماه 1399

در روزهای اخیر خبرهای پیرامون پوند درباره ادامه تهدیدات انگلستان به خروج سخت و بدون توافق با اتحادیه اروپا بوده که میتواند تاثیر منفی روی ارزش پوند داشته باشد. بازار جهانی نیز با افزایش قیمت نفت مواجه بوده و شاخص PMI کانادا روز سه شنبه 7 جولای منتشر میگردد که تاثیر بسزایی در نمودار ما خواهد داشت.

همانطور که مشاهده میکنید نمودار این دو ارز معتبر جهانی در بلندمدت کاهشی میان مدت رنج و در کوتاه مدت کانال زرد افزایشی میباشد. در حال حاضر نمودار در کف کانال زرد در نقطه حساسی قرار گرفته است که بعد از تثبیت بالا و زیر دو سطح کلیدی مقاومتی و حمایتی میتوان درباره ادامه روند نمودار اظهار نظر نمود.

هم اکنون نمودار به شدت زیر نظر سرمایه گذاران قرار دارد و به جهت تصویری درست از آینده قیمتی نمودار سطوح حمایت و مقاومت به شرح زیر در دو الگوی صعودی و نزولی بررسی میگردد:

  • فرضیه نزولی : در صورت برگشت قیمت به زیر سطح حمایتی 1.6750 میتوان انتظار داشت تا سطوح حمایتی 1.6500 و پس از آن تا 1.6270 شاهد افول قیمت باشیم.
  • فرضیه صعودی : در صورت صعود و تثبیت بالای 1.7000 میتوان اهداف مقاومتی سر راه قیمت را اعداد 1.7350 و پس از آن 1.7600 را شاهد بود.
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *