بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار کانادا (GBPCAD) | تاریخ 13 مرداد ماه 1399

بررسی تکنیکال میزان تغییرات ارزش پوند انگلیس نسبت به دلار کانادا (GBPCAD) | تاریخ 13 مرداد ماه 1399

در نمودار روزانه این دو ارز مهم جهانی همانطور که مشاهده میکنید در کانال کوتاه مدت زرد رنگ پس از مشاهده الگوی سر و شانه معکوس شاهد رشد سریع و شارپ گونه قیمت بودیم به گونه ای که قیمت هیچ فرصت اصلاح و استراحت نیافت. اکنون پس از رسیدن به محدوده ی مقاومتی آبی رنگ و سطح مقاومتی 1.7700 مشاهده میشود در نمودار روزانه کندل ستاره صبحگاهی تشکیل شده و بدنه کندل زیر سطح مقاومتی 1.7600 تثبیت گشته است. به جهت ترسیم آینده رفتاری قیمت در صورتی که در هفته آینده شاهد فشار فروش در بازار باشیم و نمودار افت محسوسی نداشته باشد سطوح حمایتی نمودار اعداد 1.7350 و 1.7000 خواهد بود. چنانچه قیمت بالای سطح مقاومتی 1.7700 نیز تثبیت گردد شاهد قدرت گرفتن خریداران خواهیم بود و میتوان سطوح مقاومتی سد راه قیمت را اعداد 1.8000 و 1.8400 در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *